Geweldige fragmenten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:00 schreef Piles het volgende:
Flappie door "Henk" en Youp
De realitycheck met Gerard & Michiel
De kerst-depressie-lijn
En over 1,5 uur hier de uitzending in beeld zonder muziek: http://3fm.stimpy.nu/20071214.wmv
Maar MutZ gaat nu slapenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:38 schreef -Hans- het volgende:
3voor12XL mensen zijn duidelijk niet echt blij met Florent. Beetje een steek onder de gordel opmerking van die gasten. Florent verwijst de 3voor12XL mensen door naar FunX, maar daar hadden ze eigenlijk geen goed woord voor over.
White Stripes(heeft weinig met hiphop/rap te maken maar ze draaien het wel).
MutZ in het huis en Giel Beelen nu ook.
lijkt me wel logisch dat ze niet blij met FLorent zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:38 schreef -Hans- het volgende:
3voor12XL mensen zijn duidelijk niet echt blij met Florent. Beetje een steek onder de gordel opmerking van die gasten. Florent verwijst de 3voor12XL mensen door naar FunX, maar daar hadden ze eigenlijk geen goed woord voor over.
White Stripes(heeft weinig met hiphop/rap te maken maar ze draaien het wel).
MutZ in het huis en Giel Beelen nu ook.
't is inderdaad wel te begrijpen en ik ben wel benieuwd of ze zometeen nog wat steekjes onder de gordel gaan uitdelen want het programma is bijna afgelopen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:44 schreef borisz het volgende:
[..]
lijkt me wel logisch dat ze niet blij met FLorent zijn.
Net zoiets alsNiels Hoogland
bij 538 die afscheid nam van Marlous. Alleen waren er toen geen rare opmerkingen.
Die was echt tofquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:14 schreef DaMook het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_ontbijtrequest
OEH interessant. Annemieke die je wakker maakt
![]()
, helaas zal ik wel te weinig euro's ervoor over hebben
.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:44 schreef Toad het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb daar mijn hart voor over. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heb jij ook latex pakjes Hobje? [afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:14 schreef DaMook het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_ontbijtrequest
OEH interessant. Annemieke die je wakker maakt
![]()
, helaas zal ik wel te weinig euro's ervoor over hebben
.
Wat heb je nou uiteindelijk gekregen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:12 schreef Glacier het volgende:
Enne, Domien: thnx voor het opsturen van de prijzen!
Shirt en een DVD..Home Of The Bravequote:Op zaterdag 15 december 2007 09:52 schreef Broekie het volgende:
Wat heb je nou uiteindelijk gekregen?
Hoiquote:
Volgens mij is Eddy een kerstboom gaan kopen vandaag..quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:00 schreef Glacier het volgende:
Hee Broekie, L-L, Hartox en Remzz
Eddy Zoey heeft een ontsteking (gehad?) aan zijn amandelen, misschien dat het daarmee te maken heeft?
Geweldige plaat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:24 schreef borisz het volgende:
freakadel speciaal 2007: Ghosts the world is outside
quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:26 schreef borisz het volgende:
leuk die veronica top1000 [afbeelding]
Geweldige actiequote:Op zaterdag 15 december 2007 16:48 schreef -Hans- het volgende:
Editors - The Racing Rats![]()
Bearforce 1 de hoogste nieuwe binnenkomer.![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:09 schreef -Hans- het volgende:
September - Cry For You al op P12 in de Mega Top 50. Gaat lekker! [afbeelding]
Best wel maf dat zo'n plaat nog zo hoog in de lijst staat want wat een bagger.quote:
Nieuwe heb ik nog niet gehoord maar Cry For You vind ik wel erg lekker.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:20 schreef Litton-Lane het volgende:, Normaal ben ik niet voor die 13 in een dozijn (dance) dingen, maar deze vind ik wel lekker....
Haar nieuwe is iets minder.
Mijn huis moet ook nogquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Oe, free masons - uninvited.
Duidelijk een goede cover, imo...
* Litton-Lane Danst even door zijn schoon huis naar de keuken.....
En alsie dan toch bezig is...quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En alsie dan toch bezig is... [afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:16 schreef Litton-Lane het volgende:
Dadelijk een vuurwerk showtje kijken. Waar ik mijn bar-tafel heb besteld verkopen ze ook vuurwerk. En vanavond geven ze een showtje weg. Net om de hoek bij mij [afbeelding]
Oh, je mag best effe pauze houden om naar vuurwerk te kijken hoorquote:
Kijk dan ook gewoon MooiWeerDeLeeuwquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:22 schreef MutZ het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik nooit Idols kijk
was niet veel idd.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:55 schreef -Hans- het volgende:
Extince nu bij Raymann..(wat een bagger trouwens de nieuwe single van Extince..)
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
die . na de smiley vind ik dan weer onzin [afbeelding]
Ik was aan het werk met een stel Idols-verslaafden, dus ja, dan delf je het onderspitquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Kijk dan ook gewoon MooiWeerDeLeeuw
Die slappe recht-toe-recht-aan beats doen mijn oren ook niet spitsen inderdaad. En dat refrein lijkt wel door die nare Partysquad-klungels gemaaktquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:55 schreef -Hans- het volgende:
Extince nu bij Raymann..(wat een bagger trouwens de nieuwe single van Extince..)
quote:Op zondag 16 december 2007 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe ik altijd.
Heel soms dat ik het vergeet, maar regelmatig edit ik dat dan weer.
Gecondoleerdquote:Op zondag 16 december 2007 00:23 schreef MutZ het volgende:
Ik was aan het werk met een stel Idols-verslaafden, dus ja, dan delf je het onderspit
Er zat soms idd echt een bagger tussenquote:
Soms is het vanwege het dramatische niveau nog wel leuk om naar te kijken....5 minutenquote:Op zondag 16 december 2007 00:42 schreef MutZ het volgende:
Er zat soms idd echt een bagger tussenHeb ondertussen maar aan de studie gezeten, doe ik nog wat nuttigs
Wat gebeurt er eigenlijk als er een DJ opgeeft tijdens SR? Krijgen ze dan geen geld oid? Zijn daar eigelijk procedures voor?quote:Op zondag 16 december 2007 12:01 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk niet dat Stenders het gaat halen. Ben wel benieuwd hoen hij draait als ie een reos zit, lekker bot en eerlijk hoop ik.
Hij heeft al een keer 6 dagen niet gegeten in een ontgiftingsiets ofzo met Patty Brard.quote:Op zondag 16 december 2007 12:01 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk niet dat Stenders het gaat halen. Ben wel benieuwd hoen hij draait als ie een reos zit, lekker bot en eerlijk hoop ik.
Daar begint het helaas wel op te lijken.quote:Op zondag 16 december 2007 11:39 schreef borisz het volgende:
Bianca Ryan, die heeft zich tot de kerstplaten die ieder jaar terugkeren neergezet.
En heb je het naar je zin inquote:Op zondag 16 december 2007 11:36 schreef MutZ het volgende:
Goeiemorgen, vanuit een zonnig A'dam
quote:Op zondag 16 december 2007 13:33 schreef SunChaser het volgende:Het Glazen Huis & andere goede doelen
In Firefox werkt het prima hoorquote:Op zondag 16 december 2007 14:09 schreef Piles het volgende:
http://www.hetgesprek.nl/archief/433/
Gerard bij Het Gesprek
Werkt alleen in IE![]()
Zal Adblock wel dwarsliggen hierquote:Op zondag 16 december 2007 14:18 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
In Firefox werkt het prima hoor
Extince heeft best wel toffe muziek gemaakt, maar zijn nieuwe single is inderdaad niet zo heel boeiend te noemen. Wist niet dat hij al 40 was. Al zag hij er niet meer heel jong uit en ik meen zelfs een aardig buikje te hebben gezien.quote:Op zondag 16 december 2007 00:31 schreef cosmick het volgende:
Die slappe recht-toe-recht-aan beats doen mijn oren ook niet spitsen inderdaad. En dat refrein lijkt wel door die nare Partysquad-klungels gemaakt. TOCH heb ik wel respect voor de Ex. Die gast is reeds 40 en brengt toch weer een album uit. Staat ook een nummer met MC Miker "ring rang a dong" G op
.
Als ik me echt de pleurig verveel dan zal ik 'm 's checken.
Luister dan naar de nieuwe Foo Fighters: http://www.myspace.com/foofightersquote:Op zondag 16 december 2007 14:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Extince heeft best wel toffe muziek gemaakt, maar zijn nieuwe single is inderdaad niet zo heel boeiend te noemen. Wist niet dat hij al 40 was. Al zag hij er niet meer heel jong uit en ik meen zelfs een aardig buikje te hebben gezien.
En weer zo'n kerstplaat... kan de radio net zo goed uit laten staan.![]()
Dacht ik idd ook, zag het laatst en Michiel is gewoon ouder.quote:Op zondag 16 december 2007 16:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Is Gerard pas 29? Ik dacht dat ie al 34/35 was. Hij heeft ook zo'n oude kop.
quote:Op zondag 16 december 2007 14:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is de SR dit jaar ook 24 uur per dag te volgen via de digitale ontvanger van @home?
Dank je!quote:Op zondag 16 december 2007 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Kanaal 11, meen ik ergens gelezen te hebben.
Zal ik doen!quote:Op zondag 16 december 2007 14:39 schreef Toad het volgende:
Luister dan naar de nieuwe Foo Fighters: http://www.myspace.com/foofighters
Long road to ruin.... erg lekker!
't klopt niet helemaal, Domien is iig niet meer in de nacht te horen, en Annemieke volgens mij ook niet maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:
quote:Op zondag 16 december 2007 18:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
't klopt niet helemaal, Domien is iig niet meer in de nacht te horen, en Annemieke volgens mij ook niet maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Daar komen waarschijnlijk nieuwe DJ's In Opleiding voor in de plaats. Ik gok dat een van de twee Miljouska zal zijn.
Oh, en Weekend DNA is niet TROS maar TROS/NPS
quote:Miljuschka Witzenhausen (10 juli 1985, Amsterdam) is tot oktober 2007 een Nederlandse vj geweest bij de televisiezender TMF. Momenteel oefent ze met radiomaken in het opleidingstraject van radiostation 3FM, waar is niet op de zender te horen.
Nou, ze oefent er niet voor niets lijkt mij. 't zou dus best kunnen dat ze in het nieuwe jaar een van de nachtplekken krijgt.quote:
En die andere is die Winfried van het korte NOS journaal waarschijnlijk.quote:Op zondag 16 december 2007 22:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, ze oefent er niet voor niets lijkt mij. 't zou dus best kunnen dat ze in het nieuwe jaar een van de nachtplekken krijgt.
quote:Op zondag 16 december 2007 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=0-NbU7y2rkQ
Blijft een geweldig fragment.
Miljuschka is volgens mij nog lang niet klaar om on-air te gaan. Ik gok dat Rudo meer kans maakt op een nachtplek, mocht er nog eentje vrijkomen (ze zitten vanaf 2008 namelijk wel weer allemaal vol, want 'Annemieke' wordt 'Nacht DNA' of hoe het ook gaat heten).quote:Op zondag 16 december 2007 22:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, ze oefent er niet voor niets lijkt mij. 't zou dus best kunnen dat ze in het nieuwe jaar een van de nachtplekken krijgt.
Maar wie zit er dan op Domien z'n plek straks?quote:Op zondag 16 december 2007 22:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Miljuschka is volgens mij nog lang niet klaar om on-air te gaan. Ik gok dat Rudo meer kans maakt op een nachtplek, mocht er nog eentje vrijkomen (ze zitten vanaf 2008 namelijk wel weer allemaal vol, want 'Annemieke' wordt 'Nacht DNA' of hoe het ook gaat heten).
OK, de radio staat uit, maar toch denk ik nu van:quote:Op maandag 17 december 2007 07:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goedemorgen!
Aaaaah morning, it's all over me! Get it off! Get it off!
Het heeft niks met de radio te makenquote:Op maandag 17 december 2007 07:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
OK, de radio staat uit, maar toch denk ik nu van:
quote:Op maandag 17 december 2007 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen
Nieuwe avatar Cos?Mooi
Daarentegen heb ik wel prima geslapen eigenlijk, maar zoals altijd te kort
Mijn avatar showt de huidige track op 3fm, inclusief album/cd-hoesquote:Op maandag 17 december 2007 09:21 schreef Deansensitized het volgende:
Webhawkje, is dat Pink in je avatar?
Tofquote:Op maandag 17 december 2007 09:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mijn avatar showt de huidige track op 3fm, inclusief album/cd-hoes
Ben er nog mee bezig trouwens, wil er ook huidige programmanaam enzo bij hebben. En wat grafica om de tekst beter leeschbaar te makenquote:
Ik zie hetquote:Op maandag 17 december 2007 09:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mijn avatar showt de huidige track op 3fm, inclusief album/cd-hoes, dus ja, als ze net pink draaide zag je net idd pink in mn avatar
Ik volg wel een ICT opleiding, maar dat leren we hier nietquote:Op maandag 17 december 2007 09:47 schreef Deansensitized het volgende:
Knap dat je dat kan man
ICT'er?
Nog leuker is dat 'ie een logje bijhoudt van wat er allemaal gedraait is.quote:
Carla Bruniquote:Op maandag 17 december 2007 10:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sarkozy met Carla Bruni?
Die kan wel erg prettige liedjes fluisteren voor het slapen gaan.
1 2 3 4 5 | <artist_intro></artist_intro> <title>KIDS</title> <artistid>2362</artistid> <songid></songid> |
quote:Op maandag 17 december 2007 10:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Carla Bruni. Was nog een itempje over bij DWDD afgelopen vrijdag. "Franse Fluister Zangeresjes".
Gezicht is leuk, maar de rest vind ik weer wat minderquote:Op maandag 17 december 2007 09:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
The originale platte. Plaatje kan ik niet linken..
Rest is ook wel ok anders hoor!quote:Op maandag 17 december 2007 10:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gezicht is leuk, maar de rest vind ik weer wat minder
Maar goed, kan ik nog wel van je avatar genieten
Is het plaatje SFWquote:Op maandag 17 december 2007 09:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
The originale platte. Plaatje kan ik niet linken..
Me tooquote:Op maandag 17 december 2007 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
!
Kan ik echt uren naar luisteren. Franse fluisterliedjes met een Italiaans sausje
.
quote:Op maandag 17 december 2007 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ochjee, daar is dat kansloze zogenaamd gevoelige gejammer weer![]()
.
Tijd om ff door het pand te wandelen.
Veelquote:Op maandag 17 december 2007 10:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
waah, schoolinternet ligt er weer eens uit... damn!
wat zit er int prijzenpakket btw?
Succes!quote:Op maandag 17 december 2007 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, ik ga ff een enorm display in elkaar zetten
Flink solderen hier dus, dus ben ff weg achter m'n PC
quote:Op maandag 17 december 2007 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, ik ga ff een enorm display in elkaar zetten
Flink solderen hier dus, dus ben ff weg achter m'n PC
Geef maar hier, ik regel het welquote:Op maandag 17 december 2007 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
Zo de knetters...Daar word je lijp vanT'is voor de beurs een ding met iets van 200 LED's erin...Allemaal aan elkaar knopen en aan chippies vastmaken, ben nu al tureluurs, ff koffiepauze hoor
T'is een beetje vaag om op maandag te knutselen (meestal doe ik dat bewust op vrijdag)
De foto's ben je nu aan het uploaden?quote:Op maandag 17 december 2007 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
Zo de knetters...Daar word je lijp vanT'is voor de beurs een ding met iets van 200 LED's erin...Allemaal aan elkaar knopen en aan chippies vastmaken, ben nu al tureluurs, ff koffiepauze hoor
foto?quote:Op maandag 17 december 2007 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
T'is een beetje vaag om op maandag te knutselen (meestal doe ik dat bewust op vrijdag)
Vorig jaar voor het laatst. Toen heb ik 'm gelijk gedownload.quote:Op maandag 17 december 2007 11:26 schreef Againzender het volgende:
Waitressesdie hoor je niet zo vaak!
Misschien bij Project Management, maar dan moet ik daar weer heen etc.quote:Op maandag 17 december 2007 11:19 schreef Deansensitized het volgende:
En nergens op de zaak een te vinden zeker??
Goh, jij ookquote:Op maandag 17 december 2007 11:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vorig jaar voor het laatst. Toen heb ik 'm gelijk gedownload.
ik ben bang dat ik dat ook hoorde....quote:Op maandag 17 december 2007 11:37 schreef rubbereend het volgende:
hoorde ik dat nou net goed van Birgit? De odol van Jan Smit in haar rug gevoeld?
Ik heb meer zoiets vanquote:Op maandag 17 december 2007 11:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
UND JETZT EINE DEUTSCHE SHALLPLATTE!![]()
![]()
LUCILENTRIC - MADCHEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 11:37 schreef rubbereend het volgende:
hoorde ik dat nou net goed van Birgit? De odol van Jan Smit in haar rug gevoeld?
Shit ja, dat was wel vrij heftig.quote:Op maandag 17 december 2007 11:48 schreef Againzender het volgende:
Robert Palmer, lekker
Gerard had hem ooit in de uitzending, week later was 'ie dood
Bij Gerard in de studio komen is dus levensgevaarlijk...quote:Op maandag 17 december 2007 11:48 schreef Againzender het volgende:
Robert Palmer, lekker
Gerard had hem ooit in de uitzending, week later was 'ie dood
he hoe wie wat waar wanneer waarom waarvoor welke wtf?quote:Op maandag 17 december 2007 11:57 schreef jmac het volgende:
Als iemand promotiewerk (flyeren e.d.) wil doen in Eindhoven voor 3fm Serious Request bel dan: 040-2445560.
Oh het is betaald
De coca-cola bus/vrachtwagen whatever gaat door eindhoven rijden om serious request te promoten. Ze zoeken jongeren die het publiek een beetje willen aanspreken en flyer te geven om ze te informeren over serious request en ze te laten storten. Ik heb er niets mee te maken maar wordt kapot gespammed via 't uitzendbureau met de vraag of ik mee wil helpen. betaald iets van 8,50 per uur ofzo. Ik kan niet dus dacht... hier zit vast volk wat er missch. iets mee kanquote:Op maandag 17 december 2007 12:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
he hoe wie wat waar wanneer waarom waarvoor welke wtf?
nu hij gestopt is met roken is het al een stuk minder denk ikquote:Op maandag 17 december 2007 11:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij Gerard in de studio komen is dus levensgevaarlijk...
Sorry, flauw.
Wat dacht je van Charlotte Gainsbourg?quote:
er zit ergens een opmerkelijk steekje los bij die gastquote:
Ik denk dat het vanaf #346 al wel kan, het begint woensdag al!quote:Op maandag 17 december 2007 12:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
@Sirolf / iedereen: Zullen we vanaf #347 de topics omdopen in seriousrequest?
Hmmmmmmmquote:Op maandag 17 december 2007 12:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat dacht je van Charlotte Gainsbourg?
[ afbeelding ].
Dochter van de oer-hijg-en-kreun-zangeres Jane Birkin.
[ afbeelding ].
Dat topic jassen we gewoon vol voor woensdagquote:Op maandag 17 december 2007 12:37 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk dat het vanaf #346 al wel kan, het begint woensdag al!
Wat zeiden ze dan precies?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:38 schreef -Hans- het volgende:
3voor12XL mensen zijn duidelijk niet echt blij met Florent. Beetje een steek onder de gordel opmerking van die gasten.
Ik vraag me af of we dat helemaal gaan redden... Hoewel... Ik ben morgen vrijquote:Op maandag 17 december 2007 13:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat topic jassen we gewoon vol voor woensdag
We verplichten iedereen gewoon om elke keer een kwartetje te scorenquote:Op maandag 17 december 2007 13:24 schreef MutZ het volgende:
Ik vraag me af of we dat helemaal gaan redden... Hoewel... Ik ben morgen vrij
Vanavond en morgen nog een MetMichiel en morgen ook nog een MoveYourAss. Ik denk dat #346 ook snel vol zal zijn. Maar of ie voor woensdag al vol is? Durf ik niet te zeggen.quote:Op maandag 17 december 2007 13:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat topic jassen we gewoon vol voor woensdag
Ik zal tussen het klussen door proberen mee te helpen om de topics vol te krijgenquote:Op maandag 17 december 2007 13:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vanavond en morgen nog een MetMichiel en morgen ook nog een MoveYourAss. Ik denk dat #346 ook snel vol zal zijn. Maar of ie voor woensdag al vol is? Durf ik niet te zeggen.
Ik denk trouwens dat ik morgen naar Doetinchem ga. Als Jelmer het vol houdt tenminste.
Vre-se-lijk.quote:Op maandag 17 december 2007 14:18 schreef Againzender het volgende:
ha, daar is dat fijne nummer weer.
behoorlijk ruk inderdaadquote:Op maandag 17 december 2007 14:27 schreef cosmick het volgende:
Maria Mena, 4 Non Blonds, Krezip. Goed bezig Rabbering!
Eigenlijk wel. Waarom zou hij niet goed bezig zijn? Omdat hij jouw favoriete plaatjes niet draait?quote:Op maandag 17 december 2007 14:35 schreef purplerose het volgende:
Jij vindt dat ie goed bezig is dan?
Hai Cossiequote:
Nou, Failthless komt toch wel heeeeeeeeeeeel erg vaak voorbij. En Charlie Lownoisequote:Op maandag 17 december 2007 14:41 schreef rubbereend het volgende:
alsof Rab de playlist bepaald, die tijd is allang voorbij op 3FM. Alleen Giel heeft vrijheid van het samenstellen van zn eigen playlist
Ik weet niet wat dat is, kneuzen muziek. Kun jij mij dat uitleggen?quote:Op maandag 17 december 2007 14:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hai Cossie
Sandman, jij houdt ook van kneuzen muziek dan ?
als Rab zijn playlist bepaald dan zit hij bij faithless FM en happy hardcore FMquote:Op maandag 17 december 2007 14:41 schreef rubbereend het volgende:
alsof Rab de playlist bepaald, die tijd is allang voorbij op 3FM. Alleen Giel heeft vrijheid van het samenstellen van zn eigen playlist
Ik heb niets tegen Paul, maar hij krijgt het af en toe voor elkaar mijn irritatie te wekken door een rits muziek achter elkaar die niet uitblinkt in originaliteit.quote:
O ja, dat ook, hoewel dat al stukken beter gaat moet ik zeggenquote:Op maandag 17 december 2007 14:41 schreef borisz het volgende:
Soms ontbreekt het wat aan feitenkennis.
Tadaa. Het is alleen altijd wat jammer dat er onder de 3FM-luisteraars nogal wat "alleen-muziek-die-niet-mainstream-is-is-goed-en-de-rest-niet"- mensen zit.quote:Op maandag 17 december 2007 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, het is natuurlijk zo subjectief als het maar zijn kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |