Volgens mij is Eddy een kerstboom gaan kopen vandaag..quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:00 schreef Glacier het volgende:
Hee Broekie, L-L, Hartox en Remzz
Eddy Zoey heeft een ontsteking (gehad?) aan zijn amandelen, misschien dat het daarmee te maken heeft?
Geweldige plaat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:24 schreef borisz het volgende:
freakadel speciaal 2007: Ghosts the world is outside
quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:26 schreef borisz het volgende:
leuk die veronica top1000 [afbeelding]
Geweldige actiequote:Op zaterdag 15 december 2007 16:48 schreef -Hans- het volgende:
Editors - The Racing Rats![]()
Bearforce 1 de hoogste nieuwe binnenkomer.![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:09 schreef -Hans- het volgende:
September - Cry For You al op P12 in de Mega Top 50. Gaat lekker! [afbeelding]
Best wel maf dat zo'n plaat nog zo hoog in de lijst staat want wat een bagger.quote:
Nieuwe heb ik nog niet gehoord maar Cry For You vind ik wel erg lekker.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:20 schreef Litton-Lane het volgende:, Normaal ben ik niet voor die 13 in een dozijn (dance) dingen, maar deze vind ik wel lekker....
Haar nieuwe is iets minder.
Mijn huis moet ook nogquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Oe, free masons - uninvited.
Duidelijk een goede cover, imo...
* Litton-Lane Danst even door zijn schoon huis naar de keuken.....
En alsie dan toch bezig is...quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En alsie dan toch bezig is... [afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:16 schreef Litton-Lane het volgende:
Dadelijk een vuurwerk showtje kijken. Waar ik mijn bar-tafel heb besteld verkopen ze ook vuurwerk. En vanavond geven ze een showtje weg. Net om de hoek bij mij [afbeelding]
Oh, je mag best effe pauze houden om naar vuurwerk te kijken hoorquote:
Kijk dan ook gewoon MooiWeerDeLeeuwquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:22 schreef MutZ het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik nooit Idols kijk
was niet veel idd.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:55 schreef -Hans- het volgende:
Extince nu bij Raymann..(wat een bagger trouwens de nieuwe single van Extince..)
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
die . na de smiley vind ik dan weer onzin [afbeelding]
Ik was aan het werk met een stel Idols-verslaafden, dus ja, dan delf je het onderspitquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Kijk dan ook gewoon MooiWeerDeLeeuw
Die slappe recht-toe-recht-aan beats doen mijn oren ook niet spitsen inderdaad. En dat refrein lijkt wel door die nare Partysquad-klungels gemaaktquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:55 schreef -Hans- het volgende:
Extince nu bij Raymann..(wat een bagger trouwens de nieuwe single van Extince..)
quote:Op zondag 16 december 2007 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe ik altijd.
Heel soms dat ik het vergeet, maar regelmatig edit ik dat dan weer.
Gecondoleerdquote:Op zondag 16 december 2007 00:23 schreef MutZ het volgende:
Ik was aan het werk met een stel Idols-verslaafden, dus ja, dan delf je het onderspit
Er zat soms idd echt een bagger tussenquote:
Soms is het vanwege het dramatische niveau nog wel leuk om naar te kijken....5 minutenquote:Op zondag 16 december 2007 00:42 schreef MutZ het volgende:
Er zat soms idd echt een bagger tussenHeb ondertussen maar aan de studie gezeten, doe ik nog wat nuttigs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |