Soms is het vanwege het dramatische niveau nog wel leuk om naar te kijken....5 minutenquote:Op zondag 16 december 2007 00:42 schreef MutZ het volgende:
Er zat soms idd echt een bagger tussenHeb ondertussen maar aan de studie gezeten, doe ik nog wat nuttigs
Wat gebeurt er eigenlijk als er een DJ opgeeft tijdens SR? Krijgen ze dan geen geld oid? Zijn daar eigelijk procedures voor?quote:Op zondag 16 december 2007 12:01 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk niet dat Stenders het gaat halen. Ben wel benieuwd hoen hij draait als ie een reos zit, lekker bot en eerlijk hoop ik.
Hij heeft al een keer 6 dagen niet gegeten in een ontgiftingsiets ofzo met Patty Brard.quote:Op zondag 16 december 2007 12:01 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk niet dat Stenders het gaat halen. Ben wel benieuwd hoen hij draait als ie een reos zit, lekker bot en eerlijk hoop ik.
Daar begint het helaas wel op te lijken.quote:Op zondag 16 december 2007 11:39 schreef borisz het volgende:
Bianca Ryan, die heeft zich tot de kerstplaten die ieder jaar terugkeren neergezet.
En heb je het naar je zin inquote:Op zondag 16 december 2007 11:36 schreef MutZ het volgende:
Goeiemorgen, vanuit een zonnig A'dam
quote:Op zondag 16 december 2007 13:33 schreef SunChaser het volgende:Het Glazen Huis & andere goede doelen
In Firefox werkt het prima hoorquote:Op zondag 16 december 2007 14:09 schreef Piles het volgende:
http://www.hetgesprek.nl/archief/433/
Gerard bij Het Gesprek
Werkt alleen in IE![]()
Zal Adblock wel dwarsliggen hierquote:Op zondag 16 december 2007 14:18 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
In Firefox werkt het prima hoor
Extince heeft best wel toffe muziek gemaakt, maar zijn nieuwe single is inderdaad niet zo heel boeiend te noemen. Wist niet dat hij al 40 was. Al zag hij er niet meer heel jong uit en ik meen zelfs een aardig buikje te hebben gezien.quote:Op zondag 16 december 2007 00:31 schreef cosmick het volgende:
Die slappe recht-toe-recht-aan beats doen mijn oren ook niet spitsen inderdaad. En dat refrein lijkt wel door die nare Partysquad-klungels gemaakt. TOCH heb ik wel respect voor de Ex. Die gast is reeds 40 en brengt toch weer een album uit. Staat ook een nummer met MC Miker "ring rang a dong" G op
.
Als ik me echt de pleurig verveel dan zal ik 'm 's checken.
Luister dan naar de nieuwe Foo Fighters: http://www.myspace.com/foofightersquote:Op zondag 16 december 2007 14:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Extince heeft best wel toffe muziek gemaakt, maar zijn nieuwe single is inderdaad niet zo heel boeiend te noemen. Wist niet dat hij al 40 was. Al zag hij er niet meer heel jong uit en ik meen zelfs een aardig buikje te hebben gezien.
En weer zo'n kerstplaat... kan de radio net zo goed uit laten staan.![]()
Dacht ik idd ook, zag het laatst en Michiel is gewoon ouder.quote:Op zondag 16 december 2007 16:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Is Gerard pas 29? Ik dacht dat ie al 34/35 was. Hij heeft ook zo'n oude kop.
quote:Op zondag 16 december 2007 14:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is de SR dit jaar ook 24 uur per dag te volgen via de digitale ontvanger van @home?
Dank je!quote:Op zondag 16 december 2007 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Kanaal 11, meen ik ergens gelezen te hebben.
Zal ik doen!quote:Op zondag 16 december 2007 14:39 schreef Toad het volgende:
Luister dan naar de nieuwe Foo Fighters: http://www.myspace.com/foofighters
Long road to ruin.... erg lekker!
't klopt niet helemaal, Domien is iig niet meer in de nacht te horen, en Annemieke volgens mij ook niet maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:
quote:Op zondag 16 december 2007 18:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
't klopt niet helemaal, Domien is iig niet meer in de nacht te horen, en Annemieke volgens mij ook niet maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Daar komen waarschijnlijk nieuwe DJ's In Opleiding voor in de plaats. Ik gok dat een van de twee Miljouska zal zijn.
Oh, en Weekend DNA is niet TROS maar TROS/NPS
quote:Miljuschka Witzenhausen (10 juli 1985, Amsterdam) is tot oktober 2007 een Nederlandse vj geweest bij de televisiezender TMF. Momenteel oefent ze met radiomaken in het opleidingstraject van radiostation 3FM, waar is niet op de zender te horen.
Nou, ze oefent er niet voor niets lijkt mij. 't zou dus best kunnen dat ze in het nieuwe jaar een van de nachtplekken krijgt.quote:
En die andere is die Winfried van het korte NOS journaal waarschijnlijk.quote:Op zondag 16 december 2007 22:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, ze oefent er niet voor niets lijkt mij. 't zou dus best kunnen dat ze in het nieuwe jaar een van de nachtplekken krijgt.
quote:Op zondag 16 december 2007 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=0-NbU7y2rkQ
Blijft een geweldig fragment.
Miljuschka is volgens mij nog lang niet klaar om on-air te gaan. Ik gok dat Rudo meer kans maakt op een nachtplek, mocht er nog eentje vrijkomen (ze zitten vanaf 2008 namelijk wel weer allemaal vol, want 'Annemieke' wordt 'Nacht DNA' of hoe het ook gaat heten).quote:Op zondag 16 december 2007 22:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, ze oefent er niet voor niets lijkt mij. 't zou dus best kunnen dat ze in het nieuwe jaar een van de nachtplekken krijgt.
Maar wie zit er dan op Domien z'n plek straks?quote:Op zondag 16 december 2007 22:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Miljuschka is volgens mij nog lang niet klaar om on-air te gaan. Ik gok dat Rudo meer kans maakt op een nachtplek, mocht er nog eentje vrijkomen (ze zitten vanaf 2008 namelijk wel weer allemaal vol, want 'Annemieke' wordt 'Nacht DNA' of hoe het ook gaat heten).
OK, de radio staat uit, maar toch denk ik nu van:quote:Op maandag 17 december 2007 07:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goedemorgen!
Aaaaah morning, it's all over me! Get it off! Get it off!
Het heeft niks met de radio te makenquote:Op maandag 17 december 2007 07:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
OK, de radio staat uit, maar toch denk ik nu van:
quote:Op maandag 17 december 2007 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen
Nieuwe avatar Cos?Mooi
Daarentegen heb ik wel prima geslapen eigenlijk, maar zoals altijd te kort
Mijn avatar showt de huidige track op 3fm, inclusief album/cd-hoesquote:Op maandag 17 december 2007 09:21 schreef Deansensitized het volgende:
Webhawkje, is dat Pink in je avatar?
Tofquote:Op maandag 17 december 2007 09:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mijn avatar showt de huidige track op 3fm, inclusief album/cd-hoes
Ben er nog mee bezig trouwens, wil er ook huidige programmanaam enzo bij hebben. En wat grafica om de tekst beter leeschbaar te makenquote:
Ik zie hetquote:Op maandag 17 december 2007 09:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mijn avatar showt de huidige track op 3fm, inclusief album/cd-hoes, dus ja, als ze net pink draaide zag je net idd pink in mn avatar
Ik volg wel een ICT opleiding, maar dat leren we hier nietquote:Op maandag 17 december 2007 09:47 schreef Deansensitized het volgende:
Knap dat je dat kan man
ICT'er?
Nog leuker is dat 'ie een logje bijhoudt van wat er allemaal gedraait is.quote:
Carla Bruniquote:Op maandag 17 december 2007 10:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sarkozy met Carla Bruni?
Die kan wel erg prettige liedjes fluisteren voor het slapen gaan.
1 2 3 4 5 | <artist_intro></artist_intro> <title>KIDS</title> <artistid>2362</artistid> <songid></songid> |
quote:Op maandag 17 december 2007 10:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Carla Bruni. Was nog een itempje over bij DWDD afgelopen vrijdag. "Franse Fluister Zangeresjes".
Gezicht is leuk, maar de rest vind ik weer wat minderquote:Op maandag 17 december 2007 09:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
The originale platte. Plaatje kan ik niet linken..
Rest is ook wel ok anders hoor!quote:Op maandag 17 december 2007 10:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gezicht is leuk, maar de rest vind ik weer wat minder
Maar goed, kan ik nog wel van je avatar genieten
Is het plaatje SFWquote:Op maandag 17 december 2007 09:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
The originale platte. Plaatje kan ik niet linken..
Me tooquote:Op maandag 17 december 2007 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
!
Kan ik echt uren naar luisteren. Franse fluisterliedjes met een Italiaans sausje
.
quote:Op maandag 17 december 2007 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ochjee, daar is dat kansloze zogenaamd gevoelige gejammer weer![]()
.
Tijd om ff door het pand te wandelen.
Veelquote:Op maandag 17 december 2007 10:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
waah, schoolinternet ligt er weer eens uit... damn!
wat zit er int prijzenpakket btw?
Succes!quote:Op maandag 17 december 2007 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, ik ga ff een enorm display in elkaar zetten
Flink solderen hier dus, dus ben ff weg achter m'n PC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |