OK, de radio staat uit, maar toch denk ik nu van:quote:Op maandag 17 december 2007 07:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goedemorgen!
Aaaaah morning, it's all over me! Get it off! Get it off!
Het heeft niks met de radio te makenquote:Op maandag 17 december 2007 07:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
OK, de radio staat uit, maar toch denk ik nu van:
quote:Op maandag 17 december 2007 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen
Nieuwe avatar Cos?Mooi
Daarentegen heb ik wel prima geslapen eigenlijk, maar zoals altijd te kort
Mijn avatar showt de huidige track op 3fm, inclusief album/cd-hoesquote:Op maandag 17 december 2007 09:21 schreef Deansensitized het volgende:
Webhawkje, is dat Pink in je avatar?
Tofquote:Op maandag 17 december 2007 09:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mijn avatar showt de huidige track op 3fm, inclusief album/cd-hoes
Ben er nog mee bezig trouwens, wil er ook huidige programmanaam enzo bij hebben. En wat grafica om de tekst beter leeschbaar te makenquote:
Ik zie hetquote:Op maandag 17 december 2007 09:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mijn avatar showt de huidige track op 3fm, inclusief album/cd-hoes, dus ja, als ze net pink draaide zag je net idd pink in mn avatar
Ik volg wel een ICT opleiding, maar dat leren we hier nietquote:Op maandag 17 december 2007 09:47 schreef Deansensitized het volgende:
Knap dat je dat kan man
ICT'er?
Nog leuker is dat 'ie een logje bijhoudt van wat er allemaal gedraait is.quote:
Carla Bruniquote:Op maandag 17 december 2007 10:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sarkozy met Carla Bruni?
Die kan wel erg prettige liedjes fluisteren voor het slapen gaan.
1 2 3 4 5 | <artist_intro></artist_intro> <title>KIDS</title> <artistid>2362</artistid> <songid></songid> |
quote:Op maandag 17 december 2007 10:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Carla Bruni. Was nog een itempje over bij DWDD afgelopen vrijdag. "Franse Fluister Zangeresjes".
Gezicht is leuk, maar de rest vind ik weer wat minderquote:Op maandag 17 december 2007 09:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
The originale platte. Plaatje kan ik niet linken..
Rest is ook wel ok anders hoor!quote:Op maandag 17 december 2007 10:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gezicht is leuk, maar de rest vind ik weer wat minder
Maar goed, kan ik nog wel van je avatar genieten
Is het plaatje SFWquote:Op maandag 17 december 2007 09:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
The originale platte. Plaatje kan ik niet linken..
Me tooquote:Op maandag 17 december 2007 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
!
Kan ik echt uren naar luisteren. Franse fluisterliedjes met een Italiaans sausje
.
quote:Op maandag 17 december 2007 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ochjee, daar is dat kansloze zogenaamd gevoelige gejammer weer![]()
.
Tijd om ff door het pand te wandelen.
Veelquote:Op maandag 17 december 2007 10:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
waah, schoolinternet ligt er weer eens uit... damn!
wat zit er int prijzenpakket btw?
Succes!quote:Op maandag 17 december 2007 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, ik ga ff een enorm display in elkaar zetten
Flink solderen hier dus, dus ben ff weg achter m'n PC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |