quote:Op maandag 17 december 2007 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, ik ga ff een enorm display in elkaar zetten
Flink solderen hier dus, dus ben ff weg achter m'n PC
Geef maar hier, ik regel het welquote:Op maandag 17 december 2007 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
Zo de knetters...Daar word je lijp vanT'is voor de beurs een ding met iets van 200 LED's erin...Allemaal aan elkaar knopen en aan chippies vastmaken, ben nu al tureluurs, ff koffiepauze hoor
T'is een beetje vaag om op maandag te knutselen (meestal doe ik dat bewust op vrijdag)
De foto's ben je nu aan het uploaden?quote:Op maandag 17 december 2007 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
Zo de knetters...Daar word je lijp vanT'is voor de beurs een ding met iets van 200 LED's erin...Allemaal aan elkaar knopen en aan chippies vastmaken, ben nu al tureluurs, ff koffiepauze hoor
foto?quote:Op maandag 17 december 2007 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
T'is een beetje vaag om op maandag te knutselen (meestal doe ik dat bewust op vrijdag)
Vorig jaar voor het laatst. Toen heb ik 'm gelijk gedownload.quote:Op maandag 17 december 2007 11:26 schreef Againzender het volgende:
Waitressesdie hoor je niet zo vaak!
Misschien bij Project Management, maar dan moet ik daar weer heen etc.quote:Op maandag 17 december 2007 11:19 schreef Deansensitized het volgende:
En nergens op de zaak een te vinden zeker??
Goh, jij ookquote:Op maandag 17 december 2007 11:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vorig jaar voor het laatst. Toen heb ik 'm gelijk gedownload.
ik ben bang dat ik dat ook hoorde....quote:Op maandag 17 december 2007 11:37 schreef rubbereend het volgende:
hoorde ik dat nou net goed van Birgit? De odol van Jan Smit in haar rug gevoeld?
Ik heb meer zoiets vanquote:Op maandag 17 december 2007 11:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
UND JETZT EINE DEUTSCHE SHALLPLATTE!![]()
![]()
LUCILENTRIC - MADCHEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 11:37 schreef rubbereend het volgende:
hoorde ik dat nou net goed van Birgit? De odol van Jan Smit in haar rug gevoeld?
Shit ja, dat was wel vrij heftig.quote:Op maandag 17 december 2007 11:48 schreef Againzender het volgende:
Robert Palmer, lekker
Gerard had hem ooit in de uitzending, week later was 'ie dood
Bij Gerard in de studio komen is dus levensgevaarlijk...quote:Op maandag 17 december 2007 11:48 schreef Againzender het volgende:
Robert Palmer, lekker
Gerard had hem ooit in de uitzending, week later was 'ie dood
he hoe wie wat waar wanneer waarom waarvoor welke wtf?quote:Op maandag 17 december 2007 11:57 schreef jmac het volgende:
Als iemand promotiewerk (flyeren e.d.) wil doen in Eindhoven voor 3fm Serious Request bel dan: 040-2445560.
Oh het is betaald
De coca-cola bus/vrachtwagen whatever gaat door eindhoven rijden om serious request te promoten. Ze zoeken jongeren die het publiek een beetje willen aanspreken en flyer te geven om ze te informeren over serious request en ze te laten storten. Ik heb er niets mee te maken maar wordt kapot gespammed via 't uitzendbureau met de vraag of ik mee wil helpen. betaald iets van 8,50 per uur ofzo. Ik kan niet dus dacht... hier zit vast volk wat er missch. iets mee kanquote:Op maandag 17 december 2007 12:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
he hoe wie wat waar wanneer waarom waarvoor welke wtf?
nu hij gestopt is met roken is het al een stuk minder denk ikquote:Op maandag 17 december 2007 11:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij Gerard in de studio komen is dus levensgevaarlijk...
Sorry, flauw.
Wat dacht je van Charlotte Gainsbourg?quote:
er zit ergens een opmerkelijk steekje los bij die gastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |