quote:Op maandag 17 december 2007 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, ik ga ff een enorm display in elkaar zetten
Flink solderen hier dus, dus ben ff weg achter m'n PC
Geef maar hier, ik regel het welquote:Op maandag 17 december 2007 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
Zo de knetters...Daar word je lijp vanT'is voor de beurs een ding met iets van 200 LED's erin...Allemaal aan elkaar knopen en aan chippies vastmaken, ben nu al tureluurs, ff koffiepauze hoor
T'is een beetje vaag om op maandag te knutselen (meestal doe ik dat bewust op vrijdag)
De foto's ben je nu aan het uploaden?quote:Op maandag 17 december 2007 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
Zo de knetters...Daar word je lijp vanT'is voor de beurs een ding met iets van 200 LED's erin...Allemaal aan elkaar knopen en aan chippies vastmaken, ben nu al tureluurs, ff koffiepauze hoor
foto?quote:Op maandag 17 december 2007 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
T'is een beetje vaag om op maandag te knutselen (meestal doe ik dat bewust op vrijdag)
Vorig jaar voor het laatst. Toen heb ik 'm gelijk gedownload.quote:Op maandag 17 december 2007 11:26 schreef Againzender het volgende:
Waitressesdie hoor je niet zo vaak!
Misschien bij Project Management, maar dan moet ik daar weer heen etc.quote:Op maandag 17 december 2007 11:19 schreef Deansensitized het volgende:
En nergens op de zaak een te vinden zeker??
Goh, jij ookquote:Op maandag 17 december 2007 11:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vorig jaar voor het laatst. Toen heb ik 'm gelijk gedownload.
ik ben bang dat ik dat ook hoorde....quote:Op maandag 17 december 2007 11:37 schreef rubbereend het volgende:
hoorde ik dat nou net goed van Birgit? De odol van Jan Smit in haar rug gevoeld?
Ik heb meer zoiets vanquote:Op maandag 17 december 2007 11:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
UND JETZT EINE DEUTSCHE SHALLPLATTE!![]()
![]()
LUCILENTRIC - MADCHEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 11:37 schreef rubbereend het volgende:
hoorde ik dat nou net goed van Birgit? De odol van Jan Smit in haar rug gevoeld?
Shit ja, dat was wel vrij heftig.quote:Op maandag 17 december 2007 11:48 schreef Againzender het volgende:
Robert Palmer, lekker
Gerard had hem ooit in de uitzending, week later was 'ie dood
Bij Gerard in de studio komen is dus levensgevaarlijk...quote:Op maandag 17 december 2007 11:48 schreef Againzender het volgende:
Robert Palmer, lekker
Gerard had hem ooit in de uitzending, week later was 'ie dood
he hoe wie wat waar wanneer waarom waarvoor welke wtf?quote:Op maandag 17 december 2007 11:57 schreef jmac het volgende:
Als iemand promotiewerk (flyeren e.d.) wil doen in Eindhoven voor 3fm Serious Request bel dan: 040-2445560.
Oh het is betaald
De coca-cola bus/vrachtwagen whatever gaat door eindhoven rijden om serious request te promoten. Ze zoeken jongeren die het publiek een beetje willen aanspreken en flyer te geven om ze te informeren over serious request en ze te laten storten. Ik heb er niets mee te maken maar wordt kapot gespammed via 't uitzendbureau met de vraag of ik mee wil helpen. betaald iets van 8,50 per uur ofzo. Ik kan niet dus dacht... hier zit vast volk wat er missch. iets mee kanquote:Op maandag 17 december 2007 12:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
he hoe wie wat waar wanneer waarom waarvoor welke wtf?
nu hij gestopt is met roken is het al een stuk minder denk ikquote:Op maandag 17 december 2007 11:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij Gerard in de studio komen is dus levensgevaarlijk...
Sorry, flauw.
Wat dacht je van Charlotte Gainsbourg?quote:
er zit ergens een opmerkelijk steekje los bij die gastquote:
Ik denk dat het vanaf #346 al wel kan, het begint woensdag al!quote:Op maandag 17 december 2007 12:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
@Sirolf / iedereen: Zullen we vanaf #347 de topics omdopen in seriousrequest?
Hmmmmmmmquote:Op maandag 17 december 2007 12:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat dacht je van Charlotte Gainsbourg?
[ afbeelding ].
Dochter van de oer-hijg-en-kreun-zangeres Jane Birkin.
[ afbeelding ].
Dat topic jassen we gewoon vol voor woensdagquote:Op maandag 17 december 2007 12:37 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk dat het vanaf #346 al wel kan, het begint woensdag al!
Wat zeiden ze dan precies?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:38 schreef -Hans- het volgende:
3voor12XL mensen zijn duidelijk niet echt blij met Florent. Beetje een steek onder de gordel opmerking van die gasten.
Ik vraag me af of we dat helemaal gaan redden... Hoewel... Ik ben morgen vrijquote:Op maandag 17 december 2007 13:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat topic jassen we gewoon vol voor woensdag
We verplichten iedereen gewoon om elke keer een kwartetje te scorenquote:Op maandag 17 december 2007 13:24 schreef MutZ het volgende:
Ik vraag me af of we dat helemaal gaan redden... Hoewel... Ik ben morgen vrij
Vanavond en morgen nog een MetMichiel en morgen ook nog een MoveYourAss. Ik denk dat #346 ook snel vol zal zijn. Maar of ie voor woensdag al vol is? Durf ik niet te zeggen.quote:Op maandag 17 december 2007 13:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat topic jassen we gewoon vol voor woensdag
Ik zal tussen het klussen door proberen mee te helpen om de topics vol te krijgenquote:Op maandag 17 december 2007 13:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vanavond en morgen nog een MetMichiel en morgen ook nog een MoveYourAss. Ik denk dat #346 ook snel vol zal zijn. Maar of ie voor woensdag al vol is? Durf ik niet te zeggen.
Ik denk trouwens dat ik morgen naar Doetinchem ga. Als Jelmer het vol houdt tenminste.
Vre-se-lijk.quote:Op maandag 17 december 2007 14:18 schreef Againzender het volgende:
ha, daar is dat fijne nummer weer.
behoorlijk ruk inderdaadquote:Op maandag 17 december 2007 14:27 schreef cosmick het volgende:
Maria Mena, 4 Non Blonds, Krezip. Goed bezig Rabbering!
Eigenlijk wel. Waarom zou hij niet goed bezig zijn? Omdat hij jouw favoriete plaatjes niet draait?quote:Op maandag 17 december 2007 14:35 schreef purplerose het volgende:
Jij vindt dat ie goed bezig is dan?
Hai Cossiequote:
Nou, Failthless komt toch wel heeeeeeeeeeeel erg vaak voorbij. En Charlie Lownoisequote:Op maandag 17 december 2007 14:41 schreef rubbereend het volgende:
alsof Rab de playlist bepaald, die tijd is allang voorbij op 3FM. Alleen Giel heeft vrijheid van het samenstellen van zn eigen playlist
Ik weet niet wat dat is, kneuzen muziek. Kun jij mij dat uitleggen?quote:Op maandag 17 december 2007 14:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hai Cossie
Sandman, jij houdt ook van kneuzen muziek dan ?
als Rab zijn playlist bepaald dan zit hij bij faithless FM en happy hardcore FMquote:Op maandag 17 december 2007 14:41 schreef rubbereend het volgende:
alsof Rab de playlist bepaald, die tijd is allang voorbij op 3FM. Alleen Giel heeft vrijheid van het samenstellen van zn eigen playlist
Ik heb niets tegen Paul, maar hij krijgt het af en toe voor elkaar mijn irritatie te wekken door een rits muziek achter elkaar die niet uitblinkt in originaliteit.quote:
O ja, dat ook, hoewel dat al stukken beter gaat moet ik zeggenquote:Op maandag 17 december 2007 14:41 schreef borisz het volgende:
Soms ontbreekt het wat aan feitenkennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |