Met zo'n nick zou ik Killzone 2 toch ook in dat rijtje verwachtenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:53 schreef ZoneKill het volgende:
Die GT5:P screens zien er absoluut goed uit en in beweging waarschijnlijk nog beter. En dat GT5 de mooiste graphics gaat hebben ben ik ook van overtuigd. Maar toch vind ik het er allemaal te clean uitzien er zit te weinig leven in GT. vanaf GT2 is dat al zo. Geen vogels in de lucht weinig mensen langs de kant etc.
Ook bijvoorbeeld remsporen op de weg kunnen achterlaten draagt al bij aan een meer levendig circuit. En uiteraard schade aan de wagens helemaal.
En ja in GT4 zaten idd al mensen die zwaaiden/liepen/pitcrew maar dat kwam wat geforceerd over om het "human" element er in te brengen en vernieuwing te kunnen melden. Echte gameplay vernieuwingen heb ik gemist sinds GT1.
Ik zag dat het gras buigt als je er langs komt geracet, dit maakt het idd geloofwaardiger maar als er dan geen rubber op de weg achterblijft of de bomen lijken van karton heeft dat bewegend gras ook geen zin.
GT5 zal met onlineplay en 16 wagens op het circuit waarschijnlijk wel vernieuwing cq andere spelervaring brengen..we wachten af.
GT5 en LBP zouden de enigste redenen voor mij kunnen zijn om een PS3 aan te schaffen.
Spoon!quote:Op woensdag 12 december 2007 10:29 schreef J.Clarkson het volgende:
Hoe heet jullie PS3 eigenlijk?
Mijn oude (60 Gb) heette toendertijd: Xbox 360
Mijn nieuwe heet George Foreman Grill.
Ha ja, daar zeg je zowat. Het feit dat ik die onbewust niet heb genoemd zegt denk ik wel genoeg.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:19 schreef SocialDisorder het volgende:
Laatste post:
[..]
Met zo'n nick zou ik Killzone 2 toch ook in dat rijtje verwachten
The Tick!!quote:
FFXIII, MG4 ook ff toevoegenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:53 schreef ZoneKill het volgende:
GT5 en LBP zouden de enigste redenen voor mij kunnen zijn om een PS3 aan te schaffen.
nee.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
FFXIII, MG4 ook ff toevoegen
Is er bij GH3 ook de optie om customs te dlen of te maken? Ik zie er op youtube een paar (GH2) en deze zijn sweeeet![]()
Zit nog op school, vanavond gaan we looooooos!!!
Nice, ik zit nog te twijfelen of ik um moet kopen of niet, mijn belangrijkste punt is de levensduur van het spel. Ik heb altijd een hekel aan een game kopen voor veel geld en dan maar 10 uurtjes te kunnen spelen.....quote:Op woensdag 12 december 2007 12:05 schreef Frozen het volgende:
Goedendag. Uncharted gekocht.
Verkoop je hem toch gwoon als je uitgespeeld bent.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:44 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Nice, ik zit nog te twijfelen of ik um moet kopen of niet, mijn belangrijkste punt is de levensduur van het spel. Ik heb altijd een hekel aan een game kopen voor veel geld en dan maar 10 uurtjes te kunnen spelen.....
Maar aan de andere kant uncharted
dan heb je wel een gemodde console en een hoop geduld nodig om custom tracks in GH2 te krijgen.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:01 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
nee ?
alleen bij gh2 ? Dan ga ik die ook ff kopen vanmiddag :p
Kutje waarom omdat ik er graag mee speelquote:Op woensdag 12 december 2007 10:29 schreef J.Clarkson het volgende:
Hoe heet jullie PS3 eigenlijk?
Mijn oude (60 Gb) heette toendertijd: Xbox 360
Mijn nieuwe heet George Foreman Grill.
Gewoon bij 3BM halen, ben je inclusief verzendkosten nog geen 45 euro kwijt. Het is echt een briljant spel! Lekker speelbaar, waanzinnige ongevingen (ik ben af en toe gewoon omgevingen gaan bekijken, terwijl ik al 'verder kon lopen') en natuurlijk gewoon een must-have.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:44 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Nice, ik zit nog te twijfelen of ik um moet kopen of niet, mijn belangrijkste punt is de levensduur van het spel. Ik heb altijd een hekel aan een game kopen voor veel geld en dan maar 10 uurtjes te kunnen spelen.....
Ow, matigquote:Op woensdag 12 december 2007 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dan heb je wel een gemodde console en een hoop geduld nodig om custom tracks in GH2 te krijgen.
yep, maar dan kom je in het donkergrijze gebied van wat illegaal is en wat niet. Want als jij een CD koop, krijg je de rechten om hem te beluisteren, en niet om te bewerken. Als je een track in GH2 importeert, moet de track bewerkt worden, en dus een schending van de auteursrechten is.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ow, matigIk dacht dat het een feature was.
Beetje jammer weer, het zou best een handige feature zijn denk ik.
I knows, ik ga ook niks tweaken ofz en/of doorvragen verderquote:Op woensdag 12 december 2007 14:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
yep, maar dan kom je in het donkergrijze gebied van wat illegaal is en wat niet. Want als jij een CD koop, krijg je de rechten om hem te beluisteren, en niet om te bewerken. Als je een track in GH2 importeert, moet de track bewerkt worden, en dus een schending van de auteursrechten is.
Ok ik zal wel een noob lijkenquote:Op woensdag 12 december 2007 14:20 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Gewoon bij 3BM halen, ben je inclusief verzendkosten nog geen 45 euro kwijt. Het is echt een briljant spel! Lekker speelbaar, waanzinnige ongevingen (ik ben af en toe gewoon omgevingen gaan bekijken, terwijl ik al 'verder kon lopen') en natuurlijk gewoon een must-have.
Helaas ben ik, volgens mij al bijna aan het einde (op de boot).
was al bekend. Maar wel kut ja als je er naar uit keek.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:02 schreef Markofnikoff het volgende:
NEEEEEEEEE!!!!
Ubisoft heeft zojuist bekend gemaakt dat de PS3-versie van Brothers in Arms: Hell's Highway met een maand is uitgesteld. De Europese release staat nu gepland voor maart 2008, terwijl de Xbox 360 en PC versies in februari verschijnen.
Ubisoft heeft tevens bevestigd dat Haze dit jaar niet meer zal verschijnen, en gepland staat voor een release begin 2008. Tom Clancy's EndWar staat gepland voor maart 2008.
WHY!!!
Wie kijkt er nu niet naar uitquote:Op woensdag 12 december 2007 16:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
was al bekend. Maar wel kut ja als je er naar uit keek.
* SocialDisorder meldt zichquote:Op woensdag 12 december 2007 16:17 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Wie kijkt er nu niet naar uit
Muahaha!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:02 schreef Markofnikoff het volgende:
NEEEEEEEEE!!!!
Ubisoft heeft zojuist bekend gemaakt dat de PS3-versie van Brothers in Arms: Hell's Highway met een maand is uitgesteld. De Europese release staat nu gepland voor maart 2008, terwijl de Xbox 360 en PC versies in februari verschijnen.
Ubisoft heeft tevens bevestigd dat Haze dit jaar niet meer zal verschijnen, en gepland staat voor een release begin 2008. Tom Clancy's EndWar staat gepland voor maart 2008.
WHY!!!
ga jij weer eens ff lekker terug naar je hok.quote:
3BM = 3busymenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:15 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Ok ik zal wel een noob lijkenmaare wat is 3BM? Google kan ik niks op vinden of ik kijk niet goed wat ook kan natuurlijk
maar heb je miss een link
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:44 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:27 schreef Markofnikoff het volgende:
Conclusie: Na twijfels die veel mensen hadden over uncharted, heeft het spel alles dik waargemaakt en meer!
Dus?quote:
Thkxquote:Op woensdag 12 december 2007 16:48 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
3BM = 3busymen
Winkeltje op eBay! Halen heel wat mensen hier hun PS3-games vandaan. Scheelt je hoop centjes! Nieuwste games haal je daar voor ongeveer 45 euro inclusief verzendkosten
link: http://stores.ebay.nl/EliteVideoGames3
De insteek van de awards was eigenlijks om diverse prijzen uit te reiken voor de games die je hebt gespeeldquote:Op woensdag 12 december 2007 18:09 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Dus?
http://ps3.ign.com/articles/834/834931p1.html
Zie het vakje "Ratings for Uncharted: Drake's Fortune" Waar staat wat de pers ervan vond en wat de users ervan vonden
Ow je doelt natuurlijk op dat iedereen er naast ZOU KUNNEN zitten?
Jezus zit jij constant te f5'en of heb je daar een scriptje voor geschreven?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De insteek van de awards was eigenlijks om diverse prijzen uit te reiken voor de games die je hebt gespeeld
En zelf zou ik ook geen enkele twijfel hebben bij Uncharted hoor, ook al het spel niet te hebben gespeeld
Geen van beidequote:Op woensdag 12 december 2007 18:14 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Jezus zit jij constant te f5'en of heb je daar een scriptje voor geschreven?
quote:Op woensdag 12 december 2007 19:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
AC uitgespeeld, was toch wel een tof spel![]()
Achillias? moet je hem nog? anders zet ik hem op marktplaats.
Nu gelijk door met Uncharted, in het nederlands![]()
![]()
1,2,3,4,5 AAAARrrrrrrrgggggg
Wat is jouw gamecode (aan de zijkant van het doosje)? Die van mij is namelijk ontzettend blokkerig door het oprekken..quote:Op woensdag 12 december 2007 20:00 schreef ryangozer het volgende:
san andreas heeft 2 blokjes op de sony page maar hij doet het perfect maar na een paar dagen doet hij gewoon helemaal niks meer! kutzooi das toch geen 2 blokjes waard!!
Update van Motorstorm is alleen te downloaden door Motorstorm op te starten, online te gaan, EU server kiezen en dan de melding van update accepteren.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:04 schreef Slappy het volgende:
Jezus wat is dit voor vage shit waarom kan ik niet met Motorstorm online met Cod4 enzo wel
Waar kan je die update downloaden van Motorstorm of moet je voor betallen?
Ik gooi 'm wel in de Wiki...quote:Op woensdag 12 december 2007 21:53 schreef IlluZiaN het volgende:
Omdat er allemaal vieze dingen instaan zeker
Iemand mag mij wel in de startpost zetten.
PSN: Shiver23
Anathemaquote:Op woensdag 12 december 2007 23:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Update van Motorstorm is alleen te downloaden door Motorstorm op te starten, online te gaan, EU server kiezen en dan de melding van update accepteren.
Maar als je überhaupt niet online komt met Motorstorm wordt het wel lastig.
De standaard netwerk poorten die open moeten zijn voor je PS3:
TCP:80 443 5223
UDP:3478 3479 3658 (voice chat)
en anders moet je nog even in het boekje van Motorstorm kijken of er nog iets extra's open moet.
danweetikutooknie...quote:Op woensdag 12 december 2007 23:31 schreef Slappy het volgende:
[..]
Anathema![]()
![]()
Ja maar ik heb hem gewoon via Dmz staan dus dan moet ike gewoon werken toch hoop ik
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Waar kan ik die online nummers downloaden bij GH3 btw ? Ik kan het nergens vinden?
GH3
RB6 V is alweer bijna retro gamenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:07 schreef KoosyNL het volgende:
Even snel ene vraagje: Ik wil RB6:V aanschaffen. hoe vet is die game? Heeft het ene goeie multiplayer en is er een offline en online coop? Met name die Offline Coop is wel belangrijk!
thnx
probeer de PlayStation Store eensquote:
RB6:V ken ik verder niet, maar als je een offline co-op wil valt Resistance zeer aan te raden, mocht je die nog niet hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:07 schreef KoosyNL het volgende:
Even snel ene vraagje: Ik wil RB6:V aanschaffen. hoe vet is die game? Heeft het ene goeie multiplayer en is er een offline en online coop? Met name die Offline Coop is wel belangrijk!
thnx
Ik heb Resistence en ook al ge Cooped met mn broetje. Is inderdaad een hele leuke game! Nu ben ik dus opzoek naar een volgende die we coop kunnen spelen en ik hoop dat RB6:V wat is.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:01 schreef Jovatov het volgende:
[..]
RB6:V ken ik verder niet, maar als je een offline co-op wil valt Resistance zeer aan te raden, mocht je die nog niet hebben natuurlijk.
Marktplaats is een goeie tip! Ik ga meteen even kijken.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:55 schreef janrad het volgende:
[..]
RB6 V is alweer bijna retro gamen. Maar zonder dollen het spel is nog steeds de moeite waard om aan te schaffen. Ik zou wel eerste op E-bay of marktplaats kijken want hij circuleert al geruime tijd in het 2e hands circuit en dat scheelt
Die ga ik ook maar ff bookmarkenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:48 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
3BM = 3busymen
Winkeltje op eBay! Halen heel wat mensen hier hun PS3-games vandaan. Scheelt je hoop centjes! Nieuwste games haal je daar voor ongeveer 45 euro inclusief verzendkosten
link: http://stores.ebay.nl/EliteVideoGames3
Ja.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:03 schreef Masterneeter het volgende:
Nog ff een ander vraagje over imoprtspellen. Kunnen NTSC spellen ook zonder problemen op een EU PS3 gespeeld worden? (afgezien van je TV dus)
EU store? OF US?quote:Op donderdag 13 december 2007 09:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
probeer de PlayStation Store eens
Volgens mij nog niet in de EU store.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:37 schreef JDizzle het volgende:
Burnout demo dus toch online. Fuck yeah! Heb ik ook wat te doen tot Unreal binnenkomt.
Is Orange Box in Europa uit?
volgens mij gewoon je PS3 op de gewenste taal zettenquote:Op donderdag 13 december 2007 20:35 schreef k_i_m het volgende:
Hallo. Ik heb Ratched & Clank gekocht, maar ik denk dat ik een beetje dom ben geweest, want toen ik de cd erin schoof weerklonk er [ afbeelding ] NEDERLANDS [ afbeelding ] uit de speakers.
Moet ik nu ruilen, of kan ik nog wat instellen?.
Nope, zo te zien komt hij niet uit in de EU store. Wellicht volgende week. Waarschijnlijk zal hij wel in de US store verschijnen. Download ik hem morgen wel via de US storequote:Op donderdag 13 december 2007 20:43 schreef Slappy het volgende:
Haha die Nl stemmen in Uncharted zijn vet debiel zeker ?
Ohja mensen is die demo van Burnout al uit
Ow en een JAP account? Staat daar leuke japzooi op?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Als ik een US account maak, kan ik dat op mijn zelfde inlogaccount gebruiken als ik mijn EU account op heb? En zitten er risicos aan (like bans ofzo?) en in hoeverre moet ik juiste data invullen?
En waar zitten die GH3 downloads op PSN EU ?
Wat irritant!quote:Op donderdag 13 december 2007 20:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Hoi kim
Nee je bent niet dom, het spel past zich aan aan de ingestelde taal.
Even je systeem taal in het Engels zetten, en voila, Engelse taal
Overigens in Uncharted in het Nederlands echt humor![]()
Nee je moet een hele nieuwe account maken je kunt de demo's naderhand wel met je eu account spelenquote:Op donderdag 13 december 2007 21:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Als ik een US account maak, kan ik dat op mijn zelfde inlogaccount gebruiken als ik mijn EU account op heb? En zitten er risicos aan (like bans ofzo?) en in hoeverre moet ik juiste data invullen?
En waar zitten die GH3 downloads op PSN EU ?
http://www.gamespot.com/ps3/action/halflife2episode2/review.html?sid=6183951&om_act=convert&om_clk=multimodule&tag=multimodule;picks;title;3quote:Game compilations are usually dry and dusty affairs. Most are either a collection of "classic" games that were new 10 or 20 years ago or a repackaging of two- or three-year-old games with all of their expansions. In general, they're usually nothing to get excited about. So trust Valve to completely redefine this category with the weirdly named The Orange Box. This is a package that has something for almost everybody, including one of the greatest shooters ever made and some of the best new and original content of the year.
The Orange Box is essentially five separate games: Half-Life 2, Half-Life 2: Episode One, Half-Life 2: Episode Two, the puzzle game Portal, and the colorful multiplayer action game Team Fortress 2. Half-Life 2 and Episode One are older games that were originally released for the PC in 2004 and 2006, respectively. Episode Two, Portal, and Team Fortress 2 represent entirely new content that debuted with The Orange Box. The PlayStation 3 version of The Orange Box is identical in content to the recent Xbox 360 and PC versions of the game. For a detailed rundown of what that content includes, you should refer to our Xbox 360 review.
With that said, the PlayStation 3 version of the game doesn't perform nearly as well as its Xbox 360 and PC counterparts. There is a noticeable problem with the PS3's frame rate at times. The frame rate hiccups are inexplicable because they can occur when almost nothing is happening onscreen or when you're in the midst of a big battle. It's not a huge gameplay issue, but it is very noticeable and a significant irritation. In addition, the PS3's loading times are longer than the Xbox 360's, and they're frequent enough to be noticeable, especially if you make a habit of dying and restarting.
Frame rate and loading issues aside, the content in The Orange Box for the PS3 is as good as the content in the superb Xbox 360 version. This is definitely a must-have game for the platform that will provide countless hours of single- and multiplayer action. It might not be the definitive version of The Orange Box, but it still represents one of the greatest values in gaming history.
idd niet nodig.....quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg maar niks...
1. Koop er een afstandbediening bij en je merkt niet eens dat je een PS3 aan het bedienen bent.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
[1] Hoe is de bediening van de PS3 t.a.v. films?
[2] Hoe is de kwaliteit van reguliere DVD's?
[3] Hoe bevalt BlueRay?
1) als je de bluetooth afstandbediening er los bij koopt is het perfect te doen voor die 30 euro moet je niet gaan willen zitten tobben met je controller.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
Goed, misschien begeef ik me nu in het hol van de fanboys. Maar ik heb even wat advies nodig.
Ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe DVD-speler. Eisen zijn:
- Mogelijkheid om via component aan te sluiten op TV.
- Digitaal Audio uit.
- Upscalen DVD's.
- BlueRay/HD-DVD is mooi meegenomen.
Nu kom ik met deze eisen bij allerlei duren merken uit, maar de PS3 beschikt natuurlijk ook al over al deze eigenschappen. Ik was sowieso van plan er eentje te halen op termijn, vooral vanwege Little Big Planet en MGS4.
Maar het gaat me nu dus even om de kwaliteit van de video,Hoe is de bediening van de PS3 t.a.v. films? Hoe is de kwaliteit van reguliere DVD's? Hoe bevalt BlueRay?
heerlijk, zelfs met de controller, maar de afstandsbediening is wat natuurlijker.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:34 schreef Strolie75 het volgende:Hoe is de bediening van de PS3 t.a.v. films?
Top. En de PS3 heeft een upscaler die je DVD's er ook op een HDTV goed uit laat zien. Een van de betere op de markt van BluRay-spelers zelfs. Ars Technica heeft een vergelijking gedaan, en de upscaler van een (Sony) BluRay speler van 1500 dollar viel in het niet bij de PS3.quote:Hoe is de kwaliteit van reguliere DVD's?
it's awesome!quote:Hoe bevalt BlueRay?
niet zo gek veel, pas bij HELE grote TV's worden de verschillen (pijnlijk) zichtbaar. De meeste games draaien idd op 720p max. Veel PSN-titels doen wel 1080p en Gran Turismo 5 Prologue haalt ook de 1080p.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
Aanvullende vragen:Mijn TV (Sony Bravia) is niet full HD, maar gaat tot 780p. Scheelt dat heel veel met 1080p? Ik begreep dat de meeste games niet eens de 1080 halen?
Yup.quote:Ik bedenk me net dat ik de PS3 ook via HDMI kan aansluiten. Is dat te prefereren boven Component?
Ik heb een logitech harmony universele afstandbediening. Zo eens op de site kijken of deze de PS3 ondersteud.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:54 schreef SocialDisorder het volgende:
heerlijk, zelfs met de controller, maar de afstandsbediening is wat natuurlijker.
heeftie BlueTooth?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb een logitech harmony universele afstandbediening. Zo eens op de site kijken of deze de PS3 ondersteud.
Nee, dat niet. Het werkt alleen via BlueTooth?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:01 schreef SocialDisorder het volgende:
heeftie BlueTooth?
Stilste console op de marktquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ow ja. Nog een vraag:
Is de PS3 een beetje stil tijdens het kijken van een film?
Ik ben een 360 gewend, en wat dat betreft
Ik heb er eentje van Sony bijgekregen en die bevalt prima (kost 50 euro), maar ik geloof dat zelfs de cheapo-kabels nog goed zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:09 schreef Strolie75 het volgende:
Toch nog een vraag: welke HDMI kabel raden jullie aan, aangezien deze er niet bijzit.
Laat je niet ompraten voor een premium HDMI kabel of wat dan ook. 50EUR voor een kabel (tenzij langer dan 5meter) is nutteloos. Er gaan 101010101001 aan de ene kant in en er komen 101010101001. Ook met 5euro kabels (Allekabels.nl). Pas na 5 meter KAN het storing opleveren maar dan moet er heel wat verloren gaan qua 1tjes en 0tjes om uberhaupt digitale storing te veroorzaken. Dus koop gewoon de goedkoopstequote:Op vrijdag 14 december 2007 11:09 schreef Strolie75 het volgende:
Toch nog een vraag: welke HDMI kabel raden jullie aan, aangezien deze er niet bijzit.
De 60GB hoor je nog een beetje tijdens hele stille momenten, maar het schijnt dat de 40GB echt fluisterstil is.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ow ja. Nog een vraag:
Is de PS3 een beetje stil tijdens het kijken van een film?
Ik ben een 360 gewend, en wat dat betreft
De goedkoopste kabel nemen die je kunt vinden is ook niet echt aan te raden. In beeldkwaliteit zul je waarschijnlijk geen verschil zien, maar de kabels zelf verschillen kwalitatief echt wel. Een dure kabel zal over het algemeen een langere levensduur kennen en is veel minder gevoel voor kabelbreuken en storingen die veroorzaakt kunnen worden door brakke aansluitingen. Een kabel van een euro of 25 is zeker geen overbodige investering.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:44 schreef Nudie het volgende:
[..]
Laat je niet ompraten voor een premium HDMI kabel of wat dan ook. 50EUR voor een kabel (tenzij langer dan 5meter) is nutteloos. Er gaan 101010101001 aan de ene kant in en er komen 101010101001. Ook met 5euro kabels (Allekabels.nl). Pas na 5 meter KAN het storing opleveren maar dan moet er heel wat verloren gaan qua 1tjes en 0tjes om uberhaupt digitale storing te veroorzaken. Dus koop gewoon de goedkoopste
Verguldge "gouwe" kabels zijn nutteloos.
Als het goed is komt ie vandaag uit. Hebben we wat te doen dit weekend.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:00 schreef J.Clarkson het volgende:
Waar blijft die Burnout demo? Gisteravond nog niks op de EU en US store.
Zou er gisteren toch al zijn? Vage shit, dit.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:02 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Als het goed is komt ie vandaag uit. Hebben we wat te doen dit weekend.![]()
Meer mensen al een DualShock geimporteerd? Wil er ook een gaan bestellen, waar hebben jullie dit gedaan en voor hoeveel ongeveer? (zag er een paar rond de 55eu incl verzendkosten, daarvoor wil ik 'm wel halen maar goedkoper is uiteraard beterquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:22 schreef B1tchwax het volgende:
Ik krijg vandaag mijn 2 dualshock3 padjes binnen, eindelijk 4 player pro evo!
![]()
Helaas zal ik ze morgen pas kunnen ophalen van het postkantoor![]()
Alleen in Japanquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:04 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Zou er gisteren toch al zijn? Vage shit, dit.
Staat in de US Store sinds gisteravond.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:00 schreef J.Clarkson het volgende:
Godver, zo'n account heb ik dan weer niet...quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:26 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Godver, zo'n account heb ik dan weer niet...
Staat in de US Store sinds gisteravond.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:00 schreef J.Clarkson het volgende:
Ter ondersteuning:quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
niet zo gek veel, pas bij HELE grote TV's worden de verschillen (pijnlijk) zichtbaar. De meeste games draaien idd op 720p max. Veel PSN-titels doen wel 1080p en Gran Turismo 5 Prologue haalt ook de 1080p.
[..]
Yup.
Bij mij is het duidelijk leesbaar, maar toch een link naar het article met clickable graph:quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:59 schreef SocialDisorder het volgende:
heb je ook een grafiekje die wel leesbaar is?
''The consumers are ready''quote:Sony bevestigt PSN Cards voor Amerika
In Japan liggen er al sinds juni zogehete 'PlayStation Network Cards' in de winkels. De cards zijn in verschillende uitvoeringen verkrijgbaar; 10,000 yen, 5,000 yen, 3,000 yen en 1,000. Hiermee kun je het gewenste tegoed op je account zetten, om vervolgens de betaalbare content te downloaden.
SCEA heeft vandaag bevestigd dat de kaarten ook in Amerika worden uitgebracht. Het is nog niet duidelijk wanneer de kaarten verschijnen. Voor Europa zijn de PSN Cards tot dusver nog niet bevestigd, maar dit lijkt slechts een kwestie van tijd.
neem een credit card. Serieus. Internetaankopen (zeker nu met die dollar-koers), PSn, veel makkelijker!quote:
Moet mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:55 schreef DooD het volgende:
Mensen effe een vraagje. Is het mogelijk om filmtrailers op je pc op te slaan en om ze dan op je Fullhdtv af te spelen. Bijvoorbeeld door een 1080p trailer op te slaan op een memory stick, die in je playstation 3 te steken en hem dan laten afdraaien op 1080p?
Of moet het via andere wegen, aangezien deze pc niet instaat is om 1080p weer te geven op een fullhdtv, daarom heb ik deze pc ook niet naast mijn tv staan. Is het mogelijk of moet het via streaming of iets anders? Graag jullie advies, want maandag komt de trailer voor thedark knight en de wil ik graag op mijn fullhdtv kijken.
VGC, ook maandag verstuurd, ga er vanuit dat die er morgen is, vorige keer was Uncharted op vrijdag verstuurd en dinsdag binnen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:29 schreef Nudie het volgende:
Ook bij 3BM op maandag verstuurd Wessiej? Ik denk zelf dinsdag.
Draaien vanaf een CD/DVD/usbstick/externe HD is altijd mogelijk, mits het een mp4 bestand is. 720p streamen met tversity (films en trailers gehost op mijn PC) gaat bij mij niet helemaal lekker, zelfs als ik deze al omgezet heb naar standaard .mp4 - Oplossing daarbij is in de browser op driehoekje drukken en bij de opties rechts 'copy' naar de ps3 harde schijf te doen. Daar afspelen van 720p gaat in ieder geval perfectquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:55 schreef DooD het volgende:
Mensen effe een vraagje. Is het mogelijk om filmtrailers op je pc op te slaan en om ze dan op je Fullhdtv af te spelen. Bijvoorbeeld door een 1080p trailer op te slaan op een memory stick, die in je playstation 3 te steken en hem dan laten afdraaien op 1080p?
Of moet het via andere wegen, aangezien deze pc niet instaat is om 1080p weer te geven op een fullhdtv, daarom heb ik deze pc ook niet naast mijn tv staan. Is het mogelijk of moet het via streaming of iets anders? Graag jullie advies, want maandag komt de trailer voor thedark knight en de wil ik graag op mijn fullhdtv kijken.
Gracias voor het uitgebreidde en zeer informatieve verhaal. Maar stel ik download the dark knight trailer in quicktime in 1080 p formaat. Hoe zet ik dat dan om naar .mp4 zijn daar ook programmatjes of is dat tversity waar je het over hebt?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Draaien vanaf een CD/DVD/usbstick/externe HD is altijd mogelijk, mits het een mp4 bestand is. 720p streamen met tversity (films en trailers gehost op mijn PC) gaat bij mij niet helemaal lekker, zelfs als ik deze al omgezet heb naar standaard .mp4 - Oplossing daarbij is in de browser op driehoekje drukken en bij de opties rechts 'copy' naar de ps3 harde schijf te doen. Daar afspelen van 720p gaat in ieder geval perfectIk speel zelf overigens geen 1080p content af gezien mijn tv het toch weer naar 720 omzet.
Je zou sowieso eens kunnen testen met je PS3 of 1080p afspelen gaat door een van de vele trailers in PSN in dat formaat (vaak zijn ze er in SD/480p, 720p en 1080p) te downloaden en bekijken.
Tversity is een gratis stream-server die je op je pc installeert. Ziet er een beetje goedkoop uit met een flash interface, maar het werkt tot nu toe prima. mp4-bestanden worden direct gestreamed en divx bestanden zet het programma om naar een formaat wat de ps3 af kan spelen. Als je dit programma gaat proberen, zet dan wel alle internetvideo's uit, anders worden deze gedownload naar je pc, dat was na een week bij mij 5+ gb aan amerikaanse nieuwszenders, best of youtube etc.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:21 schreef DooD het volgende:
[..]
Gracias voor het uitgebreidde en zeer informatieve verhaal. Maar stel ik download the dark knight trailer in quicktime in 1080 p formaat. Hoe zet ik dat dan om naar .mp4 zijn daar ook programmatjes of is dat tversity waar je het over hebt?
Via PSN komen er ook vrij veel trailers van nieuwe films. Vooral op de Amerikaanse staan er veel En je hebt bijna altijd de keuze om ze in 1080p te downloadenquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:55 schreef DooD het volgende:
Moet je even een account aanmaken op een ander emailadres met een US adres .quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:11 schreef Deviant1nl het volgende:
kunnen wij die ook zo downloaden dan eigenlijk?
of is dat een domme vraag
ah ok, tnxquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:29 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Moet je even een account aanmaken op een ander emailadres met een US adres .
Ik snap dr serieus niks vanquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:00 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Bij mij is het duidelijk leesbaar, maar toch een link naar het article met clickable graph:
http://www.carltonbale.com/2006/11/1080p-does-matter/
(bij afwezigheid van Tumble...)quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:24 schreef Slappy het volgende:
@Tumble hoe kan je nou Blue ray films halen uit Usa als de Blue ray Functie uit Ps3 niet regio vrij is?
En waar haal je die films dan zo goedkoop Ebay?
Domste wat je kan doen is het via de winkel oplossen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Fuck it ik ga gewoon terug naar de winkel waar ik mijn PS3 gehaald heb en beroep me op de economische levensduur van de console.
Zoeken hun het maar lekker uit met Sony aangezien ik met hun een overeenkomst heb afgesloten, en wat hun met de fabrikant afgesproken hebben boeit me niet![]()
Kom ik ook net achterquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Domste wat je kan doen is het via de winkel oplossen.
Nu nemen hun die controller in, sturen hun het naar hun hoofdkantoor, het hoofdkantoor wacht tot ze genoeg defecten hebben en sturen het voor je naar sony, sony fixed het, stuurt het terug naar hoofdkantoor, stuurt het terug naar winkel en dan krijg je het pas.
Beter dat je het zelf naar Sony stuurt en ontvangt, scheelt je heel wat tijd.
En je hebt nu geen controller meer?quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kom ik ook net achterkut zit niks anders op dan afwachten, hopelijk stuurt Sony het zo snel mogelijk op de pauper door de telefoon van Sony vertelde me doodleuk dat het wel 3 weken kan duren
![]()
Nu nog wel (kapot) ga zo op de post dus.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:40 schreef Survivalism het volgende:
[..]
En je hebt nu geen controller meer?
Ik heb sinds kort hetzelfde probleem. Zwaar irritant en ook ik heb niks veranderd aan de settings.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik krijg sinds enkele dagen steeds vaker de foutcode 80002ad23 , waarna ik uitgelogd wordt op Psn![]()
Beetje irritant, ook aangezien ik helemaal niks heb veranderd aan de instelling e.d
Kan wel gewoon inloggen, maar hij gooit me er na een tijdje gewoon uit.
Heb wel tegelijk mijn PC aanstaan, maar die is niks aan het downloaden ofzo![]()
wie heeft een oplossing?
Volgens mij zijn er problemen op het PSNquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik krijg sinds enkele dagen steeds vaker de foutcode 80002ad23 , waarna ik uitgelogd wordt op Psn![]()
Beetje irritant, ook aangezien ik helemaal niks heb veranderd aan de instelling e.d
Kan wel gewoon inloggen, maar hij gooit me er na een tijdje gewoon uit.
Heb wel tegelijk mijn PC aanstaan, maar die is niks aan het downloaden ofzo![]()
wie heeft een oplossing?
Kan prima.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:54 schreef Mindstate het volgende:
Een vriend van me wil binnenkort de 40 gb versie kopen en wil dan draadloos internet erop. Ik had gehoord dat dat niet kon (weet niet meer zeker), is dit zo?
cod heeft helaas niet de functie zoals bij BF2, cs etc...en je controller > als je goed kijkt staan er ook nummertjes bij, 4 ledjes in totaal, dus 4 controller ^^, het lampje staat iig bij de 1, dus controller 1quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:37 schreef El-Salvador het volgende:
Gister mijn PS3 aangeschaft en ik ben verbluft. Heb direct COD4 aangeschaft en de graphics zijn werkelijk waar fantastisch. Alleen de multiplayer-optie werkt nog niet geheel naar behoren. Als ik een onlinegame opzoek dan zit er helemaal niemand. En daarnaast zie ik ook geen servers, zoals BF2 wel heeft. Iemand die dit raadsel op kan lossen?
En daarnaast heb ik een noobvraag over de draadloze controller. Er blijft constant één rood lichtje branden. Heeft dit te maken met de signaalsterkte of is de accu dan leeg? En hoelang spelen jullie gemiddeld met de draadloze controllert zonder kabel.
Verder is het echt een topmachine!
dankquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:39 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
cod heeft helaas niet de functie zoals bij BF2, cs etc...en je controller > als je goed kijkt staan er ook nummertjes bij, 4 ledjes in totaal, dus 4 controller ^^, het lampje staat iig bij de 1, dus controller 1...als die knippert is de batterij bijna leeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Dat is bad assquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Eindelijk...
Final Fantasy 13 Extended Trailer HQ
Final Fantasy Versus 13 Extended HQ
FF XIII!!!!!!!
goeie vraag...tot ie knippertquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:45 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
dank. Nu je het zo zegt is het veel logischer. En hoelang kan je ongeveer draadloos spelen?
CoD4 online werkt met een rank systeem. Waar je XP (experience) krijgt door opdrachten uit te voeren (50 headshots als simpel voorbeeld, of bv "Kill an enemy, take his weapon and kill him again") en dan krijg je een hogere rank. Hogere rank = meer wapens/perks (soort van skills) en andere leuke wapen upgrades. Daarom hebben ze niet een server lijst, maar een matchmaking systeem. Je kan dus niet kiezen welke server je speelt, want dan kan je bv vrienden daarheen laten komen en gaan "cheaten" met het rank systeem. Dus kies je je speltype, of nodig je eerst vrienden uit waarmee je gaat spelen (samen in 1 team) en dan gaat hij op zoek naar andere mensen of al een server met mensen die past aan jouw zoekopdracht. Dan ga je of meteen het spel in, of je komt in een lobby met al andere mensen en dan wacht het spel tot hij vol is voordat hij start, OF hij start zelf een server en dan wacht je tot er meer mensen komen voordat hji automatisch start.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:37 schreef El-Salvador het volgende:
Gister mijn PS3 aangeschaft en ik ben verbluft. Heb direct COD4 aangeschaft en de graphics zijn werkelijk waar fantastisch. Alleen de multiplayer-optie werkt nog niet geheel naar behoren. Als ik een onlinegame opzoek dan zit er helemaal niemand. En daarnaast zie ik ook geen servers, zoals BF2 wel heeft. Iemand die dit raadsel op kan lossen?
En daarnaast heb ik een noobvraag over de draadloze controller. Er blijft constant één rood lichtje branden. Heeft dit te maken met de signaalsterkte of is de accu dan leeg? En hoelang spelen jullie gemiddeld met de draadloze controllert zonder kabel.
Verder is het echt een topmachine!
Ik heb hem al gezien bij 3busyman.... denk er nog over na.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:30 schreef Kremers het volgende:
Unreal Tournament al binnen?Ik twijfel of ik hem moet halen, hij lijkt mij wel cool met al die voertuigen
Goed nieuws! Hoe meer er verkocht worden hoe beterquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
NPD: 1.5 Million PlayStations sold in November
De titel is wel een beetje een soort instinkertje aangezien het over alle playstation hardware gaat en niet alleen de PS3.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
NPD: 1.5 Million PlayStations sold in November
Yep, gister gespot in de stad.quote:Op zondag 16 december 2007 11:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Is the orange box nou al uit? anders bestel ik hem op Ebay
Uncharted na 6,5 uur al bijna uit
in die link die ik ebij gezet heb staan precies welke films regio vrij zijn (zowieso alle warner films)quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:24 schreef Slappy het volgende:
@Tumble hoe kan je nou Blue ray films halen uit Usa als de Blue ray Functie uit Ps3 niet regio vrij is?
En waar haal je die films dan zo goedkoop Ebay?
Het is niet mogelijk als inwoner van buiten de US om content te kopen in de US store, je kunt alleen demos downloaden.quote:Op zondag 16 december 2007 16:13 schreef nlboy het volgende:
Ik vind de demo van Burnout helaas tegenvallen als ik het vergelijk met Burnout 3.Vind het rond rijden niet echt iets toevoegen, maar eerder irritant denk ik (net als bij NFS:Underground). Hopelijk is het niet verlicht in de volledige game.
Trouwens heeft iemand het spel Pain gekocht? Zo ja, hoe is dat spel? De 10 dollar waard?
Verkochte PS2's/PSPs zijn zeer goed voor Sony. Elke PSP koper is tevens een potentiele PS3 koper, althans er zitten voordelen aan en zijn wellicht eerder geneigd om dan ook een PS3 te halen ipv een 360. En hoe meer $ voor Sony, hoe meer ze pompen in de PS3. Althans, de PS2 verkoopt zichzelf, en krijgt gewoon tuned down ports van huidige spellen (werkt nog perfect) en hun focus ligt op de PS3. Dus lijkt me indirect alleen maar goed nieuwsquote:Op zondag 16 december 2007 09:46 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
De titel is wel een beetje een soort instinkertje aangezien het over alle playstation hardware gaat en niet alleen de PS3.
Met een creditcard kan je lijkt me wel gewoon content uit de US store kopen toch? Weet ik niet zeker hoor, maar dacht het wel.quote:Op zondag 16 december 2007 16:36 schreef Kremers het volgende:
[..]
Het is niet mogelijk als inwoner van buiten de US om content te kopen in de US store, je kunt alleen demos downloaden.
En dat free-roam gedoe vind ik ook niet zo heel erg interessant...Nogal gejat van GTA en het voegt i.d.d. niets toe....
Nope, gaat nietquote:Op zondag 16 december 2007 18:32 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Met een creditcard kan je lijkt me wel gewoon content uit de US store kopen toch? Weet ik niet zeker hoor, maar dacht het wel.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:56 schreef Slappy het volgende:
Weet iemand nog handig programma voor films te streamen via je Pc?
Tversity gebruik ik nu
Films lopen traagquote:
Zet je downloads eens uit danquote:Op zondag 16 december 2007 20:06 schreef Slappy het volgende:
[..]
Films lopen traag![]()
En ik heb via kabel en alleen 1 pc op het netwerk zitten
nog een keer Uncharted, want die andere twee zijn niet echt de moeite waard.quote:Op zondag 16 december 2007 20:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb Uncharted nu op een half uurtje na uit.
Wat moet ik nou spelen![]()
Jericho? Kane & lynch?
HELP ME
guitar hero? call of duty online? skate al gespeeld?quote:Op zondag 16 december 2007 20:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Jericho? Kane & lynch?
HELP ME
Tsja dan weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 16 december 2007 20:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Call of duty heb ik al uitgespeeld , Skate ben ik niet zo'n fan van
CoD online gaan, klaar.quote:Op zondag 16 december 2007 20:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Call of duty heb ik al uitgespeeld , Skate ben ik niet zo'n fan van
Jericho is nog best tof! misschien niet voor de volle prijs maar als hem 2de hands ergens op de kop kunt tikken is het goed te doenquote:Op zondag 16 december 2007 20:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Jericho? Kane & lynch?
HELP ME
Drivers?!quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:47 schreef janrad het volgende:
Zijn er mensen die een stuurtje gebruiken op de ps3 ? Ik vraag me namelijk af of dat naar behoren werkt en of je nog iets van drivers moet instaleren ofzo.
ik doe hem natuurlijk ruilenquote:Op zondag 16 december 2007 20:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jericho is nog best tof! misschien niet voor de volle prijs maar als hem 2de hands ergens op de kop kunt tikken is het goed te doen
Klopt, redelijk nieuwquote:Op zondag 16 december 2007 20:40 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Drivers?!![]()
![]()
Jij moet nieuw zijn met consoles.
UT3 is volgens mij al te koop op het net... is dat misschien iets. Ik vermaakt me voorlopig nog met COD4 online. Maar die had jij geloof ik al verkocht.. is het nietquote:Op zondag 16 december 2007 20:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Jericho? Kane & lynch?
HELP ME
prostreet is heel gaaf maar het is wel een spel voor doorzetters.quote:Op zondag 16 december 2007 21:26 schreef OudFruit het volgende:
Hmm, zal ik morgen NFS Prostreet halen of die hele leuke Orange Box? Ik vind alletwee de genres leuk, maar welk spel is 'beter'?
Vertelquote:Op zondag 16 december 2007 21:50 schreef ryangozer het volgende:
[..]
prostreet is heel gaaf maar het is wel een spel voor doorzetters.
het is best pittig maar ik vind t wel een hele verbetering, als je nu bijvoorbeeld een gat in je motorkop dieper maakt word je topsnelheid hoger enz enz enz, tis echt gewoon niet te vergelijken met de eerdere need for speeds, eerder grand turismo, maar dan met getunede auto'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat iemand me kan helpen!
quote:Op maandag 17 december 2007 01:19 schreef SuperFruitig het volgende:
Whats in a name, he nudie
Ik zit nu vast met AC:http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=176485SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat iemand me kan helpen!
ity.eu.playstation.com/showthread.php?p=2997034&highlight=assassins+creed+help#post2997034
got it![]()
Heb hem te ruil liggen... wat heb je in de aanbieding?quote:
Ik moet toegeven dat dualshock wel iets is overhypedquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:06 schreef Masterneeter het volgende:
[..]
Meer mensen al een DualShock geimporteerd? Wil er ook een gaan bestellen, waar hebben jullie dit gedaan en voor hoeveel ongeveer? (zag er een paar rond de 55eu incl verzendkosten, daarvoor wil ik 'm wel halen maar goedkoper is uiteraard beter)
Heb er maar 1, toen ik 'm kocht had je die packs nog niet (had 'm redelijk snel) Was toen al van plan om te wachten met een 2e tot ie kon trillen. Het was toen nog niet eens aagekondigd maar wist toch wel dat ie zou komenquote:Op maandag 17 december 2007 08:18 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat dualshock wel iets is overhypedIk heb hem nu geprobeerd met Assasin's Creed (wel aardig) en Heavenly Sword (gebeurt weinig :S ).
Als je toch al van plan was extra controllers aan te schaffen, dan is het natuurlijk een must have. Hij ligt door het hogere gewicht lekkerder in de hand.
Euh! Assasins Creed rumbled helemaal niet met mijn DualShock3? Moet ik het handmatig aanzetten?quote:Op maandag 17 december 2007 08:18 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat dualshock wel iets is overhypedIk heb hem nu geprobeerd met Assasin's Creed (wel aardig) en Heavenly Sword (gebeurt weinig :S ).
Als je toch al van plan was extra controllers aan te schaffen, dan is het natuurlijk een must have. Hij ligt door het hogere gewicht lekkerder in de hand.
Hoe bedoel je? Achterover gedrukt? Heb je daar ervaringen mee?quote:Op maandag 17 december 2007 11:50 schreef NutKees het volgende:
Zijn er nog mensen die het aandurven om games te bestellen bij bijvoorbeeld 3BM zo vlak voor de kerst? Ik wil er nog snel een kopen, maar ben bang dat hij in Dordrecht in een zwart gat verdwijnt....
Bij YesAsia heb ik 70 dollar incl verzenden betaald. Kostte me uiteindelijk 48 euro.quote:Op maandag 17 december 2007 10:42 schreef Masterneeter het volgende:
[..]
Heb er maar 1, toen ik 'm kocht had je die packs nog niet (had 'm redelijk snel) Was toen al van plan om te wachten met een 2e tot ie kon trillen. Het was toen nog niet eens aagekondigd maar wist toch wel dat ie zou komen![]()
Maar iedereen heeft er dus 55eu voor betaald of kan het nog ergens goekoper?
Ik denk eerder dat hij het niet durft ivm kerstdruktequote:Op maandag 17 december 2007 13:09 schreef joost2 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Achterover gedrukt? Heb je daar ervaringen mee?
Zo tijdens de kerst worden er veel tijdelijke krachten ingehuurd om de drukte op te vangen. En die zijn niet voorzichtig met post/pakketten en hebben tevens grote broekzakken omdat ze over een paar weken toch weer wat anders doen.quote:Op maandag 17 december 2007 13:12 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij het niet durft ivm kerstdrukte
quote:
Too bad...quote:Op maandag 17 december 2007 17:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een weekje zonder PS3Call of Duty 4
Volgens mij zijn ze wereldwijd, 's morgens als ik terug ben van het krantenlopen zijn er iig genoeg Amerikanen online.quote:Op maandag 17 december 2007 17:33 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Too bad... [afbeelding] Dat is zo een beetje het enige spel dat ik nog speel, heb alle andere toppers uitgespeeld. [afbeelding]
Zijn de servers trouwens nu worldwide of regio gebonden? Ik wordt echt ziek als ik 10 minuten moet wachten totdat ik geen match vind om 1 uur 's nachts, en als ik dan even rondje druk en EXACT dezelfde mode kies hij er binnen 2 seconden is. Kutsysteem, had dan ook gewoon een lijst gezet.
Ja kut is dat.quote:Op maandag 17 december 2007 17:33 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Zijn de servers trouwens nu worldwide of regio gebonden? Ik wordt echt ziek als ik 10 minuten moet wachten totdat ik geen match vind om 1 uur 's nachts, en als ik dan even rondje druk en EXACT dezelfde mode kies hij er binnen 2 seconden is. Kutsysteem, had dan ook gewoon een lijst gezet.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 17 december 2007 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speel eindelijk in Full HDNet Uncharted (demo) even gespeeld en het ziet er echt verbluffend uit
Dat is hun verwachting ja. Totaal anders dan dat het aantal daadwerkelijk is gehaald.quote:Op maandag 17 december 2007 16:21 schreef Mindstate het volgende:
Toch nog 11 miljoen verkochte PS3´s trouwens:
http://www.xgn.nl/ps3/nie(...)oen-verkochte-ps3s-/
En ingame XMB? nee natuurlijk nietquote:Op maandag 17 december 2007 20:14 schreef unioz het volgende:
MORGEN KOMT DE 2.10 UPDATE!!!
met divx, vc-1, blu-ray 1.1 support
Ja beetje een typoquote:Op maandag 17 december 2007 20:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is hun verwachting ja. Totaal anders dan dat het aantal daadwerkelijk is gehaald.
uncharted heb ik te ruilquote:Op maandag 17 december 2007 01:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heb hem te ruil liggen... wat heb je in de aanbieding?
De man die zijn games nooit bewaardquote:Op maandag 17 december 2007 23:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
uncharted heb ik te ruilwat heb jij dan
Goed nieuwsquote:Op maandag 17 december 2007 20:14 schreef unioz het volgende:
zie PM...quote:Op maandag 17 december 2007 23:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
uncharted heb ik te ruilwat heb jij dan
lekker hequote:Op dinsdag 18 december 2007 02:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
zie PM...
Damn, ik ben volgens mij bij het einde van Ratchet & Clank... maar dit is een redelijk frustrerend gevecht.
quote:Op maandag 17 december 2007 20:14 schreef unioz het volgende:
externe HDD, memory stick, you name it.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:08 schreef Slappy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan je films op de hard schijf zetten?
Vertel anders ook ff wat je ervan vind, ik moet namelijk nog wachten tot vanaafquote:
Waarom op de harde schijf, je kan ze toch ook direct vanaf dvd/cd afspelen? Het is niet alsof de blurayspeler veel lawaai maakt...quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:51 schreef JDizzle het volgende:
2.10 ownt! DVD's vol met video's gaan zometeen allemaal op de harde schijf.
De wat oudere DivX codering is 3.10 / 3.11 en dat doet deze dus niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:46 schreef SuperFruitig het volgende:
mmm hij speelt niet AL mn oude divx, maar dat ligt waarschijnlijk aan mn divx files, nice update, ik kan nu wel filmpjes van internet halen
Mooi wit is niet lelijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Fuck mijn kapotte sixasis, zodra die van sony binnen is gaat het linearect marktplaats/ebay op.
Morgen een trotse bezitter van een:
[ afbeelding ]
Zolang het bij ''kwijlen'' blijftquote:
ik kan inmiddels bevestigen dat hij ook uitstekend paprikachips-bestendig is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zolang het bij ''kwijlen'' blijft
Hoeveel gig?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:16 schreef SocialDisorder het volgende:
Geen laadtijden in PS3-versie DMC4.
Wel een installatie van 45 minuten
Maar wel een filmpje over het verhaal tot nog toe
Kan natuurlijk ook, had ik niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waarom op de harde schijf, je kan ze toch ook direct vanaf dvd/cd afspelen? Het is niet alsof de blurayspeler veel lawaai maakt...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik kan inmiddels bevestigen dat hij ook uitstekend paprikachips-bestendig is.
is voor zover ik weet nog niet in de NL winkel te krijgen. Behalve importshops.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:42 schreef JDizzle het volgende:
Trouwens, die Dual Shock 3, is dat alleen in de gameshop van Twente of ook rond Den Haag? Wil zelf wel overal een bezoekje brengen, maar het is zo verdomd koud. :/
Online besteld via Ebay ofzo ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Fuck mijn kapotte sixasis, zodra die van sony binnen is gaat het linearect marktplaats/ebay op.
Morgen een trotse bezitter van een:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 december 2007 20:14 schreef unioz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |