prostreet is heel gaaf maar het is wel een spel voor doorzetters.quote:Op zondag 16 december 2007 21:26 schreef OudFruit het volgende:
Hmm, zal ik morgen NFS Prostreet halen of die hele leuke Orange Box? Ik vind alletwee de genres leuk, maar welk spel is 'beter'?
Vertelquote:Op zondag 16 december 2007 21:50 schreef ryangozer het volgende:
[..]
prostreet is heel gaaf maar het is wel een spel voor doorzetters.
het is best pittig maar ik vind t wel een hele verbetering, als je nu bijvoorbeeld een gat in je motorkop dieper maakt word je topsnelheid hoger enz enz enz, tis echt gewoon niet te vergelijken met de eerdere need for speeds, eerder grand turismo, maar dan met getunede auto'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat iemand me kan helpen!
quote:Op maandag 17 december 2007 01:19 schreef SuperFruitig het volgende:
Whats in a name, he nudie
Ik zit nu vast met AC:http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=176485SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat iemand me kan helpen!
ity.eu.playstation.com/showthread.php?p=2997034&highlight=assassins+creed+help#post2997034
got it![]()
Heb hem te ruil liggen... wat heb je in de aanbieding?quote:
Ik moet toegeven dat dualshock wel iets is overhypedquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:06 schreef Masterneeter het volgende:
[..]
Meer mensen al een DualShock geimporteerd? Wil er ook een gaan bestellen, waar hebben jullie dit gedaan en voor hoeveel ongeveer? (zag er een paar rond de 55eu incl verzendkosten, daarvoor wil ik 'm wel halen maar goedkoper is uiteraard beter)
Heb er maar 1, toen ik 'm kocht had je die packs nog niet (had 'm redelijk snel) Was toen al van plan om te wachten met een 2e tot ie kon trillen. Het was toen nog niet eens aagekondigd maar wist toch wel dat ie zou komenquote:Op maandag 17 december 2007 08:18 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat dualshock wel iets is overhypedIk heb hem nu geprobeerd met Assasin's Creed (wel aardig) en Heavenly Sword (gebeurt weinig :S ).
Als je toch al van plan was extra controllers aan te schaffen, dan is het natuurlijk een must have. Hij ligt door het hogere gewicht lekkerder in de hand.
Euh! Assasins Creed rumbled helemaal niet met mijn DualShock3? Moet ik het handmatig aanzetten?quote:Op maandag 17 december 2007 08:18 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat dualshock wel iets is overhypedIk heb hem nu geprobeerd met Assasin's Creed (wel aardig) en Heavenly Sword (gebeurt weinig :S ).
Als je toch al van plan was extra controllers aan te schaffen, dan is het natuurlijk een must have. Hij ligt door het hogere gewicht lekkerder in de hand.
Hoe bedoel je? Achterover gedrukt? Heb je daar ervaringen mee?quote:Op maandag 17 december 2007 11:50 schreef NutKees het volgende:
Zijn er nog mensen die het aandurven om games te bestellen bij bijvoorbeeld 3BM zo vlak voor de kerst? Ik wil er nog snel een kopen, maar ben bang dat hij in Dordrecht in een zwart gat verdwijnt....
Bij YesAsia heb ik 70 dollar incl verzenden betaald. Kostte me uiteindelijk 48 euro.quote:Op maandag 17 december 2007 10:42 schreef Masterneeter het volgende:
[..]
Heb er maar 1, toen ik 'm kocht had je die packs nog niet (had 'm redelijk snel) Was toen al van plan om te wachten met een 2e tot ie kon trillen. Het was toen nog niet eens aagekondigd maar wist toch wel dat ie zou komen![]()
Maar iedereen heeft er dus 55eu voor betaald of kan het nog ergens goekoper?
Ik denk eerder dat hij het niet durft ivm kerstdruktequote:Op maandag 17 december 2007 13:09 schreef joost2 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Achterover gedrukt? Heb je daar ervaringen mee?
Zo tijdens de kerst worden er veel tijdelijke krachten ingehuurd om de drukte op te vangen. En die zijn niet voorzichtig met post/pakketten en hebben tevens grote broekzakken omdat ze over een paar weken toch weer wat anders doen.quote:Op maandag 17 december 2007 13:12 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij het niet durft ivm kerstdrukte
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |