Via PSN komen er ook vrij veel trailers van nieuwe films. Vooral op de Amerikaanse staan er veel En je hebt bijna altijd de keuze om ze in 1080p te downloadenquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:55 schreef DooD het volgende:
Mensen effe een vraagje. Is het mogelijk om filmtrailers op je pc op te slaan en om ze dan op je Fullhdtv af te spelen. Bijvoorbeeld door een 1080p trailer op te slaan op een memory stick, die in je playstation 3 te steken en hem dan laten afdraaien op 1080p?
Of moet het via andere wegen, aangezien deze pc niet instaat is om 1080p weer te geven op een fullhdtv, daarom heb ik deze pc ook niet naast mijn tv staan. Is het mogelijk of moet het via streaming of iets anders? Graag jullie advies, want maandag komt de trailer voor thedark knight en de wil ik graag op mijn fullhdtv kijken.
Moet je even een account aanmaken op een ander emailadres met een US adres .quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:11 schreef Deviant1nl het volgende:
kunnen wij die ook zo downloaden dan eigenlijk?
of is dat een domme vraag
ah ok, tnxquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:29 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Moet je even een account aanmaken op een ander emailadres met een US adres .
Ik snap dr serieus niks vanquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:00 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Bij mij is het duidelijk leesbaar, maar toch een link naar het article met clickable graph:
http://www.carltonbale.com/2006/11/1080p-does-matter/
(bij afwezigheid van Tumble...)quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:24 schreef Slappy het volgende:
@Tumble hoe kan je nou Blue ray films halen uit Usa als de Blue ray Functie uit Ps3 niet regio vrij is?
En waar haal je die films dan zo goedkoop Ebay?
Domste wat je kan doen is het via de winkel oplossen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Fuck it ik ga gewoon terug naar de winkel waar ik mijn PS3 gehaald heb en beroep me op de economische levensduur van de console.
Zoeken hun het maar lekker uit met Sony aangezien ik met hun een overeenkomst heb afgesloten, en wat hun met de fabrikant afgesproken hebben boeit me niet![]()
Kom ik ook net achterquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Domste wat je kan doen is het via de winkel oplossen.
Nu nemen hun die controller in, sturen hun het naar hun hoofdkantoor, het hoofdkantoor wacht tot ze genoeg defecten hebben en sturen het voor je naar sony, sony fixed het, stuurt het terug naar hoofdkantoor, stuurt het terug naar winkel en dan krijg je het pas.
Beter dat je het zelf naar Sony stuurt en ontvangt, scheelt je heel wat tijd.
En je hebt nu geen controller meer?quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kom ik ook net achterkut zit niks anders op dan afwachten, hopelijk stuurt Sony het zo snel mogelijk op de pauper door de telefoon van Sony vertelde me doodleuk dat het wel 3 weken kan duren
![]()
Nu nog wel (kapot) ga zo op de post dus.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:40 schreef Survivalism het volgende:
[..]
En je hebt nu geen controller meer?
Ik heb sinds kort hetzelfde probleem. Zwaar irritant en ook ik heb niks veranderd aan de settings.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik krijg sinds enkele dagen steeds vaker de foutcode 80002ad23 , waarna ik uitgelogd wordt op Psn![]()
Beetje irritant, ook aangezien ik helemaal niks heb veranderd aan de instelling e.d
Kan wel gewoon inloggen, maar hij gooit me er na een tijdje gewoon uit.
Heb wel tegelijk mijn PC aanstaan, maar die is niks aan het downloaden ofzo![]()
wie heeft een oplossing?
Volgens mij zijn er problemen op het PSNquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik krijg sinds enkele dagen steeds vaker de foutcode 80002ad23 , waarna ik uitgelogd wordt op Psn![]()
Beetje irritant, ook aangezien ik helemaal niks heb veranderd aan de instelling e.d
Kan wel gewoon inloggen, maar hij gooit me er na een tijdje gewoon uit.
Heb wel tegelijk mijn PC aanstaan, maar die is niks aan het downloaden ofzo![]()
wie heeft een oplossing?
Kan prima.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:54 schreef Mindstate het volgende:
Een vriend van me wil binnenkort de 40 gb versie kopen en wil dan draadloos internet erop. Ik had gehoord dat dat niet kon (weet niet meer zeker), is dit zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |