Met zo'n nick zou ik Killzone 2 toch ook in dat rijtje verwachtenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:53 schreef ZoneKill het volgende:
Die GT5:P screens zien er absoluut goed uit en in beweging waarschijnlijk nog beter. En dat GT5 de mooiste graphics gaat hebben ben ik ook van overtuigd. Maar toch vind ik het er allemaal te clean uitzien er zit te weinig leven in GT. vanaf GT2 is dat al zo. Geen vogels in de lucht weinig mensen langs de kant etc.
Ook bijvoorbeeld remsporen op de weg kunnen achterlaten draagt al bij aan een meer levendig circuit. En uiteraard schade aan de wagens helemaal.
En ja in GT4 zaten idd al mensen die zwaaiden/liepen/pitcrew maar dat kwam wat geforceerd over om het "human" element er in te brengen en vernieuwing te kunnen melden. Echte gameplay vernieuwingen heb ik gemist sinds GT1.
Ik zag dat het gras buigt als je er langs komt geracet, dit maakt het idd geloofwaardiger maar als er dan geen rubber op de weg achterblijft of de bomen lijken van karton heeft dat bewegend gras ook geen zin.
GT5 zal met onlineplay en 16 wagens op het circuit waarschijnlijk wel vernieuwing cq andere spelervaring brengen..we wachten af.
GT5 en LBP zouden de enigste redenen voor mij kunnen zijn om een PS3 aan te schaffen.
Spoon!quote:Op woensdag 12 december 2007 10:29 schreef J.Clarkson het volgende:
Hoe heet jullie PS3 eigenlijk?
Mijn oude (60 Gb) heette toendertijd: Xbox 360
Mijn nieuwe heet George Foreman Grill.
Ha ja, daar zeg je zowat. Het feit dat ik die onbewust niet heb genoemd zegt denk ik wel genoeg.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:19 schreef SocialDisorder het volgende:
Laatste post:
[..]
Met zo'n nick zou ik Killzone 2 toch ook in dat rijtje verwachten
The Tick!!quote:
FFXIII, MG4 ook ff toevoegenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:53 schreef ZoneKill het volgende:
GT5 en LBP zouden de enigste redenen voor mij kunnen zijn om een PS3 aan te schaffen.
nee.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
FFXIII, MG4 ook ff toevoegen
Is er bij GH3 ook de optie om customs te dlen of te maken? Ik zie er op youtube een paar (GH2) en deze zijn sweeeet![]()
Zit nog op school, vanavond gaan we looooooos!!!
Nice, ik zit nog te twijfelen of ik um moet kopen of niet, mijn belangrijkste punt is de levensduur van het spel. Ik heb altijd een hekel aan een game kopen voor veel geld en dan maar 10 uurtjes te kunnen spelen.....quote:Op woensdag 12 december 2007 12:05 schreef Frozen het volgende:
Goedendag. Uncharted gekocht.
Verkoop je hem toch gwoon als je uitgespeeld bent.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:44 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Nice, ik zit nog te twijfelen of ik um moet kopen of niet, mijn belangrijkste punt is de levensduur van het spel. Ik heb altijd een hekel aan een game kopen voor veel geld en dan maar 10 uurtjes te kunnen spelen.....
Maar aan de andere kant uncharted
dan heb je wel een gemodde console en een hoop geduld nodig om custom tracks in GH2 te krijgen.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:01 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
nee ?
alleen bij gh2 ? Dan ga ik die ook ff kopen vanmiddag :p
Kutje waarom omdat ik er graag mee speelquote:Op woensdag 12 december 2007 10:29 schreef J.Clarkson het volgende:
Hoe heet jullie PS3 eigenlijk?
Mijn oude (60 Gb) heette toendertijd: Xbox 360
Mijn nieuwe heet George Foreman Grill.
Gewoon bij 3BM halen, ben je inclusief verzendkosten nog geen 45 euro kwijt. Het is echt een briljant spel! Lekker speelbaar, waanzinnige ongevingen (ik ben af en toe gewoon omgevingen gaan bekijken, terwijl ik al 'verder kon lopen') en natuurlijk gewoon een must-have.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:44 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Nice, ik zit nog te twijfelen of ik um moet kopen of niet, mijn belangrijkste punt is de levensduur van het spel. Ik heb altijd een hekel aan een game kopen voor veel geld en dan maar 10 uurtjes te kunnen spelen.....
Ow, matigquote:Op woensdag 12 december 2007 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dan heb je wel een gemodde console en een hoop geduld nodig om custom tracks in GH2 te krijgen.
yep, maar dan kom je in het donkergrijze gebied van wat illegaal is en wat niet. Want als jij een CD koop, krijg je de rechten om hem te beluisteren, en niet om te bewerken. Als je een track in GH2 importeert, moet de track bewerkt worden, en dus een schending van de auteursrechten is.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ow, matigIk dacht dat het een feature was.
Beetje jammer weer, het zou best een handige feature zijn denk ik.
I knows, ik ga ook niks tweaken ofz en/of doorvragen verderquote:Op woensdag 12 december 2007 14:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
yep, maar dan kom je in het donkergrijze gebied van wat illegaal is en wat niet. Want als jij een CD koop, krijg je de rechten om hem te beluisteren, en niet om te bewerken. Als je een track in GH2 importeert, moet de track bewerkt worden, en dus een schending van de auteursrechten is.
Ok ik zal wel een noob lijkenquote:Op woensdag 12 december 2007 14:20 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Gewoon bij 3BM halen, ben je inclusief verzendkosten nog geen 45 euro kwijt. Het is echt een briljant spel! Lekker speelbaar, waanzinnige ongevingen (ik ben af en toe gewoon omgevingen gaan bekijken, terwijl ik al 'verder kon lopen') en natuurlijk gewoon een must-have.
Helaas ben ik, volgens mij al bijna aan het einde (op de boot).
was al bekend. Maar wel kut ja als je er naar uit keek.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:02 schreef Markofnikoff het volgende:
NEEEEEEEEE!!!!
Ubisoft heeft zojuist bekend gemaakt dat de PS3-versie van Brothers in Arms: Hell's Highway met een maand is uitgesteld. De Europese release staat nu gepland voor maart 2008, terwijl de Xbox 360 en PC versies in februari verschijnen.
Ubisoft heeft tevens bevestigd dat Haze dit jaar niet meer zal verschijnen, en gepland staat voor een release begin 2008. Tom Clancy's EndWar staat gepland voor maart 2008.
WHY!!!
Wie kijkt er nu niet naar uitquote:Op woensdag 12 december 2007 16:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
was al bekend. Maar wel kut ja als je er naar uit keek.
* SocialDisorder meldt zichquote:Op woensdag 12 december 2007 16:17 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Wie kijkt er nu niet naar uit
Muahaha!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:02 schreef Markofnikoff het volgende:
NEEEEEEEEE!!!!
Ubisoft heeft zojuist bekend gemaakt dat de PS3-versie van Brothers in Arms: Hell's Highway met een maand is uitgesteld. De Europese release staat nu gepland voor maart 2008, terwijl de Xbox 360 en PC versies in februari verschijnen.
Ubisoft heeft tevens bevestigd dat Haze dit jaar niet meer zal verschijnen, en gepland staat voor een release begin 2008. Tom Clancy's EndWar staat gepland voor maart 2008.
WHY!!!
ga jij weer eens ff lekker terug naar je hok.quote:
3BM = 3busymenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:15 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Ok ik zal wel een noob lijkenmaare wat is 3BM? Google kan ik niks op vinden of ik kijk niet goed wat ook kan natuurlijk
maar heb je miss een link
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:44 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:27 schreef Markofnikoff het volgende:
Conclusie: Na twijfels die veel mensen hadden over uncharted, heeft het spel alles dik waargemaakt en meer!
Dus?quote:
Thkxquote:Op woensdag 12 december 2007 16:48 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
3BM = 3busymen
Winkeltje op eBay! Halen heel wat mensen hier hun PS3-games vandaan. Scheelt je hoop centjes! Nieuwste games haal je daar voor ongeveer 45 euro inclusief verzendkosten
link: http://stores.ebay.nl/EliteVideoGames3
De insteek van de awards was eigenlijks om diverse prijzen uit te reiken voor de games die je hebt gespeeldquote:Op woensdag 12 december 2007 18:09 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Dus?
http://ps3.ign.com/articles/834/834931p1.html
Zie het vakje "Ratings for Uncharted: Drake's Fortune" Waar staat wat de pers ervan vond en wat de users ervan vonden
Ow je doelt natuurlijk op dat iedereen er naast ZOU KUNNEN zitten?
Jezus zit jij constant te f5'en of heb je daar een scriptje voor geschreven?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De insteek van de awards was eigenlijks om diverse prijzen uit te reiken voor de games die je hebt gespeeld
En zelf zou ik ook geen enkele twijfel hebben bij Uncharted hoor, ook al het spel niet te hebben gespeeld
Geen van beidequote:Op woensdag 12 december 2007 18:14 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Jezus zit jij constant te f5'en of heb je daar een scriptje voor geschreven?
quote:Op woensdag 12 december 2007 19:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
AC uitgespeeld, was toch wel een tof spel![]()
Achillias? moet je hem nog? anders zet ik hem op marktplaats.
Nu gelijk door met Uncharted, in het nederlands![]()
![]()
1,2,3,4,5 AAAARrrrrrrrgggggg
Wat is jouw gamecode (aan de zijkant van het doosje)? Die van mij is namelijk ontzettend blokkerig door het oprekken..quote:Op woensdag 12 december 2007 20:00 schreef ryangozer het volgende:
san andreas heeft 2 blokjes op de sony page maar hij doet het perfect maar na een paar dagen doet hij gewoon helemaal niks meer! kutzooi das toch geen 2 blokjes waard!!
Update van Motorstorm is alleen te downloaden door Motorstorm op te starten, online te gaan, EU server kiezen en dan de melding van update accepteren.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:04 schreef Slappy het volgende:
Jezus wat is dit voor vage shit waarom kan ik niet met Motorstorm online met Cod4 enzo wel
Waar kan je die update downloaden van Motorstorm of moet je voor betallen?
Ik gooi 'm wel in de Wiki...quote:Op woensdag 12 december 2007 21:53 schreef IlluZiaN het volgende:
Omdat er allemaal vieze dingen instaan zeker
Iemand mag mij wel in de startpost zetten.
PSN: Shiver23
Anathemaquote:Op woensdag 12 december 2007 23:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Update van Motorstorm is alleen te downloaden door Motorstorm op te starten, online te gaan, EU server kiezen en dan de melding van update accepteren.
Maar als je überhaupt niet online komt met Motorstorm wordt het wel lastig.
De standaard netwerk poorten die open moeten zijn voor je PS3:
TCP:80 443 5223
UDP:3478 3479 3658 (voice chat)
en anders moet je nog even in het boekje van Motorstorm kijken of er nog iets extra's open moet.
danweetikutooknie...quote:Op woensdag 12 december 2007 23:31 schreef Slappy het volgende:
[..]
Anathema![]()
![]()
Ja maar ik heb hem gewoon via Dmz staan dus dan moet ike gewoon werken toch hoop ik
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Waar kan ik die online nummers downloaden bij GH3 btw ? Ik kan het nergens vinden?
GH3
RB6 V is alweer bijna retro gamenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:07 schreef KoosyNL het volgende:
Even snel ene vraagje: Ik wil RB6:V aanschaffen. hoe vet is die game? Heeft het ene goeie multiplayer en is er een offline en online coop? Met name die Offline Coop is wel belangrijk!
thnx
probeer de PlayStation Store eensquote:
RB6:V ken ik verder niet, maar als je een offline co-op wil valt Resistance zeer aan te raden, mocht je die nog niet hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:07 schreef KoosyNL het volgende:
Even snel ene vraagje: Ik wil RB6:V aanschaffen. hoe vet is die game? Heeft het ene goeie multiplayer en is er een offline en online coop? Met name die Offline Coop is wel belangrijk!
thnx
Ik heb Resistence en ook al ge Cooped met mn broetje. Is inderdaad een hele leuke game! Nu ben ik dus opzoek naar een volgende die we coop kunnen spelen en ik hoop dat RB6:V wat is.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:01 schreef Jovatov het volgende:
[..]
RB6:V ken ik verder niet, maar als je een offline co-op wil valt Resistance zeer aan te raden, mocht je die nog niet hebben natuurlijk.
Marktplaats is een goeie tip! Ik ga meteen even kijken.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:55 schreef janrad het volgende:
[..]
RB6 V is alweer bijna retro gamen. Maar zonder dollen het spel is nog steeds de moeite waard om aan te schaffen. Ik zou wel eerste op E-bay of marktplaats kijken want hij circuleert al geruime tijd in het 2e hands circuit en dat scheelt
Die ga ik ook maar ff bookmarkenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:48 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
3BM = 3busymen
Winkeltje op eBay! Halen heel wat mensen hier hun PS3-games vandaan. Scheelt je hoop centjes! Nieuwste games haal je daar voor ongeveer 45 euro inclusief verzendkosten
link: http://stores.ebay.nl/EliteVideoGames3
Ja.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:03 schreef Masterneeter het volgende:
Nog ff een ander vraagje over imoprtspellen. Kunnen NTSC spellen ook zonder problemen op een EU PS3 gespeeld worden? (afgezien van je TV dus)
EU store? OF US?quote:Op donderdag 13 december 2007 09:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
probeer de PlayStation Store eens
Volgens mij nog niet in de EU store.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:37 schreef JDizzle het volgende:
Burnout demo dus toch online. Fuck yeah! Heb ik ook wat te doen tot Unreal binnenkomt.
Is Orange Box in Europa uit?
volgens mij gewoon je PS3 op de gewenste taal zettenquote:Op donderdag 13 december 2007 20:35 schreef k_i_m het volgende:
Hallo. Ik heb Ratched & Clank gekocht, maar ik denk dat ik een beetje dom ben geweest, want toen ik de cd erin schoof weerklonk er [ afbeelding ] NEDERLANDS [ afbeelding ] uit de speakers.
Moet ik nu ruilen, of kan ik nog wat instellen?.
Nope, zo te zien komt hij niet uit in de EU store. Wellicht volgende week. Waarschijnlijk zal hij wel in de US store verschijnen. Download ik hem morgen wel via de US storequote:Op donderdag 13 december 2007 20:43 schreef Slappy het volgende:
Haha die Nl stemmen in Uncharted zijn vet debiel zeker ?
Ohja mensen is die demo van Burnout al uit
Ow en een JAP account? Staat daar leuke japzooi op?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Als ik een US account maak, kan ik dat op mijn zelfde inlogaccount gebruiken als ik mijn EU account op heb? En zitten er risicos aan (like bans ofzo?) en in hoeverre moet ik juiste data invullen?
En waar zitten die GH3 downloads op PSN EU ?
Wat irritant!quote:Op donderdag 13 december 2007 20:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Hoi kim
Nee je bent niet dom, het spel past zich aan aan de ingestelde taal.
Even je systeem taal in het Engels zetten, en voila, Engelse taal
Overigens in Uncharted in het Nederlands echt humor![]()
Nee je moet een hele nieuwe account maken je kunt de demo's naderhand wel met je eu account spelenquote:Op donderdag 13 december 2007 21:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Als ik een US account maak, kan ik dat op mijn zelfde inlogaccount gebruiken als ik mijn EU account op heb? En zitten er risicos aan (like bans ofzo?) en in hoeverre moet ik juiste data invullen?
En waar zitten die GH3 downloads op PSN EU ?
http://www.gamespot.com/ps3/action/halflife2episode2/review.html?sid=6183951&om_act=convert&om_clk=multimodule&tag=multimodule;picks;title;3quote:Game compilations are usually dry and dusty affairs. Most are either a collection of "classic" games that were new 10 or 20 years ago or a repackaging of two- or three-year-old games with all of their expansions. In general, they're usually nothing to get excited about. So trust Valve to completely redefine this category with the weirdly named The Orange Box. This is a package that has something for almost everybody, including one of the greatest shooters ever made and some of the best new and original content of the year.
The Orange Box is essentially five separate games: Half-Life 2, Half-Life 2: Episode One, Half-Life 2: Episode Two, the puzzle game Portal, and the colorful multiplayer action game Team Fortress 2. Half-Life 2 and Episode One are older games that were originally released for the PC in 2004 and 2006, respectively. Episode Two, Portal, and Team Fortress 2 represent entirely new content that debuted with The Orange Box. The PlayStation 3 version of The Orange Box is identical in content to the recent Xbox 360 and PC versions of the game. For a detailed rundown of what that content includes, you should refer to our Xbox 360 review.
With that said, the PlayStation 3 version of the game doesn't perform nearly as well as its Xbox 360 and PC counterparts. There is a noticeable problem with the PS3's frame rate at times. The frame rate hiccups are inexplicable because they can occur when almost nothing is happening onscreen or when you're in the midst of a big battle. It's not a huge gameplay issue, but it is very noticeable and a significant irritation. In addition, the PS3's loading times are longer than the Xbox 360's, and they're frequent enough to be noticeable, especially if you make a habit of dying and restarting.
Frame rate and loading issues aside, the content in The Orange Box for the PS3 is as good as the content in the superb Xbox 360 version. This is definitely a must-have game for the platform that will provide countless hours of single- and multiplayer action. It might not be the definitive version of The Orange Box, but it still represents one of the greatest values in gaming history.
idd niet nodig.....quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg maar niks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |