dat is dus gewoon een kwestie van smaak, aangezien het voor heel veel mensen gewoon een geweldig spel isquote:Op maandag 10 december 2007 23:21 schreef AQuila360 het volgende:
[quote]Op maandag 10 december 2007 22:16 schreef Gamedemon het volgende:
Net Uncharted uitgespeelt, wat een matige overhypte game zeg
[/quote
Dat meen je niet? Teleurstelling nummertje zoveel...
Kwestie van smaak zullen we zeggen.quote:Op maandag 10 december 2007 23:21 schreef AQuila360 het volgende:
[quote]Op maandag 10 december 2007 22:16 schreef Gamedemon het volgende:
[/quote
Dat meen je niet? Teleurstelling nummertje zoveel...
Het kan me echt niet schelen wie de game gemaakt heeft.quote:Op maandag 10 december 2007 23:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kwestie van smaak zullen we zeggen.
Een strakke gemiddelde van 90%. Tis allemaal persoonlijk maar Naughty Dog en overhyped gaat simpelweg niet samen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je een tombe in waar in 400 jaar niemand geweest is, staan er 3 machine gun negers..
Schiet je ze af.. open je een geheime kamer waar nog nooit iemand naast Francis Drake geweest is.. staan er machine gun negers.. het slaat gewoon nergens op.
Als je wat minder in die game moest klimmen en minder schieten had ik het een toffe game gevonden.
En die Boss battle was ook een teleurstelling op het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nope die 75 euro is het ECHT niet waard.
En imo mag je kritischer zijn als je zulke hoofd prijzen voor games moet betalen.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Mischien zou je dan eerst wat kritischer moeten zijn bij welke winkels jij je spellen haalt want er zijn genoeg opties te vinden om hem voor een stuk lagere prijs te kopenquote:Op dinsdag 11 december 2007 07:35 schreef Gamedemon het volgende:
Nope die 75 euro is het ECHT niet waard.
En imo mag je kritischer zijn als je zulke hoofd prijzen voor games moet betalen.
Is echt fucking hilarischquote:Op dinsdag 11 december 2007 07:35 schreef Gamedemon het volgende:
Ga je een tombe in waar in 400 jaar niemand geweest is, staan er 3 machine gun negers..
Schiet je ze af.. open je een geheime kamer waar nog nooit iemand naast Francis Drake geweest is.. staan er machine gun negers.. het slaat gewoon nergens op.
Hoebedoel je bij AC? Dat er gewoon engels werd gesproken kwam door die machinequote:Op dinsdag 11 december 2007 11:22 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik kan alleen uitgaan van het demomateriaal, en ik vond het echt wel een sweet stukje gameplay. Maar dit
[..]
Is echt fucking hilarischHet zelfde idee een beetje als Altair van AC. Die heeft zo een mooi accent in the middle of fucking jerusalem
Van die kleine grote fouten, echt lelijk
Ja beetje de easy way out met dat apparaatquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoebedoel je bij AC? Dat er gewoon engels werd gesproken kwam door die machine
Ik vind Uncharted juist helemaal niet (over)hypt, Halo 3 was dat bijvoorbeeld welquote:Op maandag 10 december 2007 22:16 schreef Gamedemon het volgende:
er staan nu al 41 songs in de store, en 17 december komt er een "big bang update".quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:27 schreef Tumble het volgende:
goed cd wow heeft eindelijk mijn singstar verstuurd (zonder mics want die had ik al) maar goed voor 23,99 mag je niet klagen natuurlijk
weekje wachten en hopelijk staan er dan gelijk wat meer songs online.
Staan er ook al een paar van online, en gitaren zijn in 2008 los te koop.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe staat het met de songs online van GH3, ik ga deze morgen kopen nlen weet iemand waar ik een losse gitaar kan kopen?
Zie al enkele dagen staan, Singstar nieuws: honderden extra songs te downloaden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
er staan nu al 41 songs in de store, en 17 december komt er een "big bang update".
Speelt de 40 GB niet standaard blu ray? En is hij wel HD klaar?quote:Verschillen 40 & 60 GB PS3's:
Sony's 60 GB model PS3 is geschikt voor het afspelen van CD, SACD, DVD, Blu-Ray, Playstation 1, Playstation 2 en natuurlijk de nieuwe Playstation 3 games. Klaar voor High-Definition weergave en met uitgebreidere online mogelijkheden dan z'n voorganger. In Europa verkrijgbaar sinds eind maart 2007. Huidige prijs ¤ 499,-
Sony's 40 GB model PS3 kan niet overweg met Playstation2 spellen wegens het ontbreken van specifieke PS2 hardware en is niet in staat om SACD's af te spelen. Dit model is verkrijgbaar sinds oktober 2007. Huidige prijs ¤ 399,-
Ge-wel-dig nieuws!quote:Gran Turismo 5: Prologue preview
Many fans of the series may also be pleased to learn that damage modelling has finally been implemented with Prologue. On the whole, the damage effects are quite realistic and we can safely say that the days of the Gran Turismo series being called a 'bumper car simulator' are over.
Google is your friendquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Speelt de 40 GB niet standaard blu ray? En is hij wel HD klaar?
en wat is SACD?
quote:Super Audio Compact Disc
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
SACD staat voor Super Audio Compact Disc.
De werking van een hybride Super Audio CD
De werking van een hybride Super Audio CD
Een nieuw formaat voor de digitale opslag van geluid, ontwikkeld door Philips en Sony. De eerste SACD-speler werd in 1999 geïntroduceerd. De wijze waarop de audiosignalen worden gecodeerd noemt men direct stream digital, een 1-bits audioformaat met een samplefrequentie van 2,8224 MHz. Ter vergelijk: een conventionele audiocd heeft een samplefrequentie van 44.1 KHz bij een resolutie van 16 bits. Philips en Sony geven in hun promotiemateriaal aan dat het dynamisch bereik van SACD 120 dB is tussen 20 Hz en 20 KHz.
De data worden op discs van 4,7 GB geschreven, hetzelfde type schijf dat voor DVD-video wordt gebruikt.
De SACD leent zich in het bijzonder voor multi-channel- of surround sound-opnamen (5.1) van zeer hoge kwaliteit (state-of-the art), en bevat afzonderlijke signalen per geluidskanaal, in tegenstelling tot bijvoorbeeld dolby digital waarbij er één signaal is waarin alle geluidskanalen samengevoegd zijn.
Binnen de SACD-standaard zijn er 3 typen:
* De enkellaags SACD, met alleen het DSD-signaal, met plaats voor 4,7 GB aan gegevens,
* De dubbellaags SACD, die logischerwijs meer data kan opslaan (ongeveer 8,5 GB),
* De hybride enkellaags SACD. Deze combineert een SACD-laag van 4,7 GB met een laag van een gewone audio-CD (PCM). De hybride SACD kan daardoor tevens afgespeeld worden op gewone cd-spelers.
De laser van een SACD-speler stelt zich scherp op de af te spelen laag. De golflengte van de laser voor de SACD-laag is anders dan die voor de CD-laag.
Om de ruimte en bandbreedte (2,8 Mbps per kanaal) van DSD te beperken wordt een verliesloze compressietechniek gebruikt genaamd direct stream transfer (DST). DST is standaard voor multi-kanaals muziek en optioneel voor stereo. Er wordt gecomprimeerd met een factor 2 à 3, wat resulteert in een disc die ongeveer 80 minuten van zowel stereogeluid als 5.1-surround sound kan bevatten.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 07:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het kan me echt niet schelen wie de game gemaakt heeft.
Als is het Team ninja van het heilige Ninja gaiden.
Als een game imo overhyped is dan is het overhyped.
Je bent 90% van het spel aan het schieten op dezelfde vijanden.
En die "plottwist" dat zou geweldig moest zijn volgens de reviewers zag ik ook al aankomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je een tombe in waar in 400 jaar niemand geweest is, staan er 3 machine gun negers..
Als je wat minder in die game moest klimmen en minder schieten had ik het een toffe game gevonden.
En die Boss battle was ook een teleurstelling op het eindeHier kan ik mij helemaal in vinden. Grafisch fantastisch, maar overal die fucking gasten die op je aan het knallen zijn. Fuck dat, laat me lekker puzzelen en klauteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nope die 75 euro is het ECHT niet waard.
En imo mag je kritischer zijn als je zulke hoofd prijzen voor games moet betalen.
aaaaaaaaaaaaarrrrrrrquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:50 schreef Cyberia18 het volgende:
LittleBigPlanet:Extended VGA Trailer
nieuwe SNES game?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sweet...mother...of...god...
quote:7.0 Presentation
An otherwise super-stylized game suffers dramatically under technical issues and dreadful load times.
7.5 Graphics
These games look really nice. Too bad the framerate stutters when they’re trying to look their nicest.
9.0 Sound
Superb voice acting. Truly a work of art. The music, while used sparsely, is executed at just the right times and with enough style to put any badass to shame.
8.0 Gameplay
Orange Box is a blast, but beware: the framerate will interfere with your ability to play the game smoothly.
9.0 Lasting Appeal
Get past the technical issues and there’s enough content in this fantastic collection to last you a long, long time.
8.4 OVERALL
Impressive
(out of 10 / not an average)
quote:Originally Posted by IGN:
Closing Comments
All five games in The Orange Box are awesome, and even though we had problems here and there with some of the control choices, the experience of playing Half-Life 2 games should not be missed. Valve should be counted among the few that simply know how to tell a good story. However, the PS3 version is without a doubt inferior, so think carefully before investing the money (if you only own a PS3). The choice is yours, Mr. Freeman.
Hoe ben je daar zo zeker van? Het enige wat ik kan bedenken is het publiek dat er een beetje nep bijstaat. Zijn dit screens van die GT demo die al op PSN staat trouwens? Want die vond ik eigenlijk een beetje tegenvallen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Als er één site is die ZEIKT is Gamespot het wel hoor.
En ik ben wel overtuigd dat een aantal screens hierboven ingame zijn. Screen 3 sowieso.
Omdat de replaymode uit GT altijd wel gelijk heeft gestaan aan de ingame beelden. Het verschil is er gewoon niet en als er wel sprake van is, dan nog is het verre van zichtbaar. Polyphony zijn nou eenmaal 1e klas hardwarepersers.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hoe ben je daar zo zeker van?
Neen, mits openingstune, stuur jij die maarquote:Op woensdag 12 december 2007 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Mochten er mensen zijn die graag de soundtrack van Uncharted willen hebben, PM me maar.
quote:Inhoud van GT5 Proloog bekend
Eerder kregen we al een hele boel nieuwe screenshots van GT5: Proloog. Vandaag komen we te weten wat we allemaal kunnen verwachten in dit voorsmaakje op Gran Turismo 5.
Naast de Blu-ray versie, die zo'n 4,980 yen of 31euro zal kosten, zal er ook een downloadversie, die voor zo'n 4,500 yen of 28 euro van jou is, op het PlayStation Network aangeboden worden. Naast de 37 wagens die het spel rijk is, zullen er tien tracks aanwezig zijn waarop je al de snelheidsmonsters aan de tand kan voelen. Op 25 december zal het spel een update krijgen en zullen we met enkele extra online-spelmodi aan het werk kunnen.
Een kort overzicht:
Tracks
* Superspeedway - Daytona International Speedway
* The Road Course - Daytona International Speedway
* Suzuka Circuit
* Suzuka Circuit East Course
* Fuji Speedway F
* Fuji Speedway GT
* Eiger Nordwand (Forward)
* Eiger Nordwand (Reverse)
* London (Forward)
* London (Reverse)
Auto's
* Acura NSX
* Alfa Romeo 147 TI 2.0 TWIN SPARK
* Alfa Romeo Brera Sky Window 3.2 JTS Q4
* Audi R8 4.2 FSI R tronic
* Audi TT Coupe 3.2 quattro
* BMW BMW Z4
* BMW BMW 135i Coupe
* BMW BMW M3 Coupe
* Chevrolet Corvette Z06 (C6)
* Daihatsu Copen Active Top
* Daihatsu OFC-1
* Dodge VIPER GTS
* Ferrari 599
* Ferrari F430
* Ford Mustang V8 GT Coupe Premium
* Honda INTEGRA TYPE R (DC5)
* Lancia DELTA HF Integrale Evoluzione
* Lexus IS F
* Lotus Elise 111R
* Lotus Elise
* Mazda ATENZA Sport (2007 Tokyo Motor Show reference exhibit)
* Mercedes-Benz SL 55 AMG (R230)
* Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR
* Mitsubishi Lancer Evolution X GSR Premium Package
* Nissan SKYLINE GT-R Vspec II Nur (R34)
* Nissan Fairlady Z Version S (Z33)
* Nissan Skyline Sedan 350GT Type SP (V36)
* Nissan Skyline Coupe Concept
* Nissan Skyline Coupe 370GT Type SP (V36)
* Nissan GT-R Proto
* Nissan GT-R (R35)
* Renault Clio Renault Sport V6 24V
* Subaru IMPREZA WRX STI (18inch BBS Wheel Option)
* Suzuki Cappuccino (EA21R)
* Suzuki SWIFT Sport
* TVR Tuscan Speed Six
* Volkswagen Golf IV GTI
Game modes
* Arcade (Singe Race with Maximum 16 Cars)
* Arcade (Time Trial)
* Race Events (3 categories / 24 events)
* News
* Dealer News
* Motor Sports News
* Map and Weather of Major Circuits Worldwide
* Calendar
Online (vanaf 25 december)
* Online Events (Multiplayer Race with Maximum 16 People)
* Online Events (Time Trial)
* Online Time Trial Ranking Boards
* Download Ghosts from Online Time Trial Ranking Boards
* Information Museum (Car Dealers' History)
Kom online sletjequote:Op woensdag 12 december 2007 00:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Neen, mits openingstune, stuur jij die maar
28 euro voor een demoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |