abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 december 2007 @ 23:21:42 #251
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_55181254
[quote]Op maandag 10 december 2007 22:16 schreef Gamedemon het volgende:
Net Uncharted uitgespeelt, wat een matige overhypte game zeg
[/quote

Dat meen je niet? Teleurstelling nummertje zoveel...
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 10 december 2007 @ 23:28:58 #252
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_55181449
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:21 schreef AQuila360 het volgende:
[/quote

dat is dus gewoon een kwestie van smaak, aangezien het voor heel veel mensen gewoon een geweldig spel is
PSN: diTani
pi_55182118
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:21 schreef AQuila360 het volgende:
[/quote

Kwestie van smaak zullen we zeggen.

Een strakke gemiddelde van 90%. Tis allemaal persoonlijk maar Naughty Dog en overhyped gaat simpelweg niet samen.
pi_55182847
haha heerlijk avondje CoD4 gespeelt (Lees: in lobby met 10+ man invites over en weer gooien omdat A niet bij B kon maar als C ging hosten kon D daar niet in maar dan kon E weer niet A en B horen).

Heerlijk systeem, wel helemaal rot gelachen maar ook wel een beetje sneu.
pi_55184553
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:55 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Kwestie van smaak zullen we zeggen.

Een strakke gemiddelde van 90%. Tis allemaal persoonlijk maar Naughty Dog en overhyped gaat simpelweg niet samen.
Het kan me echt niet schelen wie de game gemaakt heeft.
Als is het Team ninja van het heilige Ninja gaiden.
Als een game imo overhyped is dan is het overhyped.
Je bent 90% van het spel aan het schieten op dezelfde vijanden.
En die "plottwist" dat zou geweldig moest zijn volgens de reviewers zag ik ook al aankomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je een tombe in waar in 400 jaar niemand geweest is, staan er 3 machine gun negers..
Schiet je ze af.. open je een geheime kamer waar nog nooit iemand naast Francis Drake geweest is.. staan er machine gun negers.. het slaat gewoon nergens op.
Als je wat minder in die game moest klimmen en minder schieten had ik het een toffe game gevonden.
En die Boss battle was ook een teleurstelling op het einde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope die 75 euro is het ECHT niet waard.
En imo mag je kritischer zijn als je zulke hoofd prijzen voor games moet betalen.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_55184689
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 07:35 schreef Gamedemon het volgende:

En imo mag je kritischer zijn als je zulke hoofd prijzen voor games moet betalen.
Mischien zou je dan eerst wat kritischer moeten zijn bij welke winkels jij je spellen haalt want er zijn genoeg opties te vinden om hem voor een stuk lagere prijs te kopen
pi_55187506
Ik kan alleen uitgaan van het demomateriaal, en ik vond het echt wel een sweet stukje gameplay. Maar dit
quote:
Ga je een tombe in waar in 400 jaar niemand geweest is, staan er 3 machine gun negers..
Schiet je ze af.. open je een geheime kamer waar nog nooit iemand naast Francis Drake geweest is.. staan er machine gun negers.. het slaat gewoon nergens op.
Is echt fucking hilarisch Het zelfde idee een beetje als Altair van AC. Die heeft zo een mooi accent in the middle of fucking jerusalem

Van die kleine grote fouten, echt lelijk

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2007 11:23:28 ]
  dinsdag 11 december 2007 @ 11:39:24 #258
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_55187893
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:22 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik kan alleen uitgaan van het demomateriaal, en ik vond het echt wel een sweet stukje gameplay. Maar dit
[..]

Is echt fucking hilarisch Het zelfde idee een beetje als Altair van AC. Die heeft zo een mooi accent in the middle of fucking jerusalem

Van die kleine grote fouten, echt lelijk
Hoebedoel je bij AC? Dat er gewoon engels werd gesproken kwam door die machine
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 11 december 2007 @ 11:57:59 #259
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_55188323
hetzelfde als die nieuwe film met tom cruise volgens mij, over de aanslag op hitler...allemaal engels pratende duitsers, toch knap ;p
pi_55188687
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:39 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hoebedoel je bij AC? Dat er gewoon engels werd gesproken kwam door die machine
Ja beetje de easy way out met dat apparaat Maar als het een soort van vorig leven was ofzo, dan blijft t raar
pi_55189419
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:16 schreef Gamedemon het volgende:
Ik vind Uncharted juist helemaal niet (over)hypt, Halo 3 was dat bijvoorbeeld wel
Het is gewoon een prachtig uitgewerkte game, maar er zal voor sommige mensen wel wat teveel schietactie in zitten denk ik.
PSN id: NL_SToRM
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:27:15 #262
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_55190390
goed cd wow heeft eindelijk mijn singstar verstuurd (zonder mics want die had ik al) maar goed voor 23,99 mag je niet klagen natuurlijk
weekje wachten en hopelijk staan er dan gelijk wat meer songs online.
Life never gets darker then midnight
pi_55190943
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:27 schreef Tumble het volgende:
goed cd wow heeft eindelijk mijn singstar verstuurd (zonder mics want die had ik al) maar goed voor 23,99 mag je niet klagen natuurlijk
weekje wachten en hopelijk staan er dan gelijk wat meer songs online.
er staan nu al 41 songs in de store, en 17 december komt er een "big bang update".
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_55191246
Hoe staat het met de songs online van GH3, ik ga deze morgen kopen nl en weet iemand waar ik een losse gitaar kan kopen?
pi_55191387
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe staat het met de songs online van GH3, ik ga deze morgen kopen nl en weet iemand waar ik een losse gitaar kan kopen?
Staan er ook al een paar van online, en gitaren zijn in 2008 los te koop.
  Redactie Games dinsdag 11 december 2007 @ 15:16:27 #266
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55192918
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

er staan nu al 41 songs in de store, en 17 december komt er een "big bang update".
Zie al enkele dagen staan, Singstar nieuws: honderden extra songs te downloaden.

Maar je kan er niet in, zeker wat fouts gegaan
.....Kennedy
pi_55193178
niet echt ps3 related, maar ik moest hier toch echt heel hard om lachen

http://www.gametrailers.com/player/28774.html
pi_55194270
quote:
Verschillen 40 & 60 GB PS3's:
Sony's 60 GB model PS3 is geschikt voor het afspelen van CD, SACD, DVD, Blu-Ray, Playstation 1, Playstation 2 en natuurlijk de nieuwe Playstation 3 games. Klaar voor High-Definition weergave en met uitgebreidere online mogelijkheden dan z'n voorganger. In Europa verkrijgbaar sinds eind maart 2007. Huidige prijs ¤ 499,-

Sony's 40 GB model PS3 kan niet overweg met Playstation2 spellen wegens het ontbreken van specifieke PS2 hardware en is niet in staat om SACD's af te spelen. Dit model is verkrijgbaar sinds oktober 2007. Huidige prijs ¤ 399,-
Speelt de 40 GB niet standaard blu ray? En is hij wel HD klaar?

en wat is SACD?
pi_55194486
De Blu-Ray speler blijft óók in de 40gb gewoon behouden en heeft ook een HDMI-uitgang voor HD gaming. Wat SACD is is me een raadsel...ben niet echt iemand die zich verdiept in afspeelmogelijkheden
quote:
Gran Turismo 5: Prologue preview

Many fans of the series may also be pleased to learn that damage modelling has finally been implemented with Prologue. On the whole, the damage effects are quite realistic and we can safely say that the days of the Gran Turismo series being called a 'bumper car simulator' are over.
Ge-wel-dig nieuws!
pi_55194638
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 16:09 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Speelt de 40 GB niet standaard blu ray? En is hij wel HD klaar?

en wat is SACD?
Google is your friend
quote:
Super Audio Compact Disc
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken

SACD staat voor Super Audio Compact Disc.
De werking van een hybride Super Audio CD
De werking van een hybride Super Audio CD

Een nieuw formaat voor de digitale opslag van geluid, ontwikkeld door Philips en Sony. De eerste SACD-speler werd in 1999 geïntroduceerd. De wijze waarop de audiosignalen worden gecodeerd noemt men direct stream digital, een 1-bits audioformaat met een samplefrequentie van 2,8224 MHz. Ter vergelijk: een conventionele audiocd heeft een samplefrequentie van 44.1 KHz bij een resolutie van 16 bits. Philips en Sony geven in hun promotiemateriaal aan dat het dynamisch bereik van SACD 120 dB is tussen 20 Hz en 20 KHz.

De data worden op discs van 4,7 GB geschreven, hetzelfde type schijf dat voor DVD-video wordt gebruikt.

De SACD leent zich in het bijzonder voor multi-channel- of surround sound-opnamen (5.1) van zeer hoge kwaliteit (state-of-the art), en bevat afzonderlijke signalen per geluidskanaal, in tegenstelling tot bijvoorbeeld dolby digital waarbij er één signaal is waarin alle geluidskanalen samengevoegd zijn.

Binnen de SACD-standaard zijn er 3 typen:

* De enkellaags SACD, met alleen het DSD-signaal, met plaats voor 4,7 GB aan gegevens,
* De dubbellaags SACD, die logischerwijs meer data kan opslaan (ongeveer 8,5 GB),
* De hybride enkellaags SACD. Deze combineert een SACD-laag van 4,7 GB met een laag van een gewone audio-CD (PCM). De hybride SACD kan daardoor tevens afgespeeld worden op gewone cd-spelers.

De laser van een SACD-speler stelt zich scherp op de af te spelen laag. De golflengte van de laser voor de SACD-laag is anders dan die voor de CD-laag.

Om de ruimte en bandbreedte (2,8 Mbps per kanaal) van DSD te beperken wordt een verliesloze compressietechniek gebruikt genaamd direct stream transfer (DST). DST is standaard voor multi-kanaals muziek en optioneel voor stereo. Er wordt gecomprimeerd met een factor 2 à 3, wat resulteert in een disc die ongeveer 80 minuten van zowel stereogeluid als 5.1-surround sound kan bevatten.
pi_55194807
quote:

[..]

Het kan me echt niet schelen wie de game gemaakt heeft.
Als is het Team ninja van het heilige Ninja gaiden.
Als een game imo overhyped is dan is het overhyped.
Je bent 90% van het spel aan het schieten op dezelfde vijanden.
En die "plottwist" dat zou geweldig moest zijn volgens de reviewers zag ik ook al aankomen.
SPOILER
Als je wat minder in die game moest klimmen en minder schieten had ik het een toffe game gevonden.
En die Boss battle was ook een teleurstelling op het einde
SPOILER
Hier kan ik mij helemaal in vinden. Grafisch fantastisch, maar overal die fucking gasten die op je aan het knallen zijn. Fuck dat, laat me lekker puzzelen en klauteren.
pi_55195280
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_55195569
LPB Must Have
pi_55196306

Sweet...mother...of...god...
  Redactie Games dinsdag 11 december 2007 @ 17:45:54 #277
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55196499
Nintendo 64 shots ftl
.....Kennedy
pi_55196614
Wessiej
pi_55196672
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 17:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Sweet...mother...of...god...
nieuwe SNES game?
pi_55196782
The Orange Box Review:
quote:
7.0 Presentation
An otherwise super-stylized game suffers dramatically under technical issues and dreadful load times.

7.5 Graphics
These games look really nice. Too bad the framerate stutters when they’re trying to look their nicest.

9.0 Sound
Superb voice acting. Truly a work of art. The music, while used sparsely, is executed at just the right times and with enough style to put any badass to shame.

8.0 Gameplay
Orange Box is a blast, but beware: the framerate will interfere with your ability to play the game smoothly.

9.0 Lasting Appeal
Get past the technical issues and there’s enough content in this fantastic collection to last you a long, long time.

8.4 OVERALL
Impressive
(out of 10 / not an average)
quote:
Originally Posted by IGN:
Closing Comments
All five games in The Orange Box are awesome, and even though we had problems here and there with some of the control choices, the experience of playing Half-Life 2 games should not be missed. Valve should be counted among the few that simply know how to tell a good story. However, the PS3 version is without a doubt inferior, so think carefully before investing the money (if you only own a PS3). The choice is yours, Mr. Freeman.

pi_55197232
Volgens mij werken bji IGN de grootste critici ooit, ze hebben echt op ALLES wat te zeiken (ik zeg niet dat dat niet gedaan mag worden btw). Die GT screens zijn bloody ridiculous, ik vraag me af of dit ingame is (ik kan me nog herinneren bij de eerste GT dat ze screens lieten zien die van de replay functie kwamen (de replay functie gaf toen een betere beeldkwaliteit dan ingame)

Maar als dit dalijk over mijn scherm rijdt
pi_55197800
Als er één site is die ZEIKT is Gamespot het wel hoor .

En ik ben wel overtuigd dat een aantal screens hierboven ingame zijn. Screen 3 sowieso.
pi_55198630
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Als er één site is die ZEIKT is Gamespot het wel hoor .

En ik ben wel overtuigd dat een aantal screens hierboven ingame zijn. Screen 3 sowieso.
Hoe ben je daar zo zeker van? Het enige wat ik kan bedenken is het publiek dat er een beetje nep bijstaat. Zijn dit screens van die GT demo die al op PSN staat trouwens? Want die vond ik eigenlijk een beetje tegenvallen.
pi_55198753
R8!
  dinsdag 11 december 2007 @ 19:46:59 #285
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_55199391
Ik lees net dat de ps3 200.000 keer per week verkocht wordt in Europa, tjonge.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_55199666
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 19:18 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Hoe ben je daar zo zeker van?
Omdat de replaymode uit GT altijd wel gelijk heeft gestaan aan de ingame beelden. Het verschil is er gewoon niet en als er wel sprake van is, dan nog is het verre van zichtbaar. Polyphony zijn nou eenmaal 1e klas hardwarepersers.
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:42:18 #287
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_55201134
IGN is makkelijk om te kopen, geef ze een zak geld en zullen zelfs een spel dat niet meer dan een 3 waard is een 9.5 geven.

Dus totaal niet objectief.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_55202976
Mensen waarom kan ik niet met Motorstorm online en met Cod4 wel ?
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  woensdag 12 december 2007 @ 00:12:45 #289
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_55207032
zit er nu toch steeds meer aan te denken om GT:prologue ook maar te halen wanneer die uit komt^^
pi_55207207
Mochten er mensen zijn die graag de soundtrack van Uncharted willen hebben, PM me maar.
  Redactie Games woensdag 12 december 2007 @ 00:25:21 #291
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55207223
quote:
Op woensdag 12 december 2007 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Mochten er mensen zijn die graag de soundtrack van Uncharted willen hebben, PM me maar.
Neen, mits openingstune, stuur jij die maar
.....Kennedy
pi_55207229
quote:
Inhoud van GT5 Proloog bekend

Eerder kregen we al een hele boel nieuwe screenshots van GT5: Proloog. Vandaag komen we te weten wat we allemaal kunnen verwachten in dit voorsmaakje op Gran Turismo 5.

Naast de Blu-ray versie, die zo'n 4,980 yen of 31euro zal kosten, zal er ook een downloadversie, die voor zo'n 4,500 yen of 28 euro van jou is, op het PlayStation Network aangeboden worden. Naast de 37 wagens die het spel rijk is, zullen er tien tracks aanwezig zijn waarop je al de snelheidsmonsters aan de tand kan voelen. Op 25 december zal het spel een update krijgen en zullen we met enkele extra online-spelmodi aan het werk kunnen.

Een kort overzicht:

Tracks

* Superspeedway - Daytona International Speedway
* The Road Course - Daytona International Speedway
* Suzuka Circuit
* Suzuka Circuit East Course
* Fuji Speedway F
* Fuji Speedway GT
* Eiger Nordwand (Forward)
* Eiger Nordwand (Reverse)
* London (Forward)
* London (Reverse)

Auto's

* Acura NSX
* Alfa Romeo 147 TI 2.0 TWIN SPARK
* Alfa Romeo Brera Sky Window 3.2 JTS Q4
* Audi R8 4.2 FSI R tronic
* Audi TT Coupe 3.2 quattro
* BMW BMW Z4
* BMW BMW 135i Coupe
* BMW BMW M3 Coupe
* Chevrolet Corvette Z06 (C6)
* Daihatsu Copen Active Top
* Daihatsu OFC-1
* Dodge VIPER GTS
* Ferrari 599
* Ferrari F430
* Ford Mustang V8 GT Coupe Premium
* Honda INTEGRA TYPE R (DC5)
* Lancia DELTA HF Integrale Evoluzione
* Lexus IS F
* Lotus Elise 111R
* Lotus Elise
* Mazda ATENZA Sport (2007 Tokyo Motor Show reference exhibit)
* Mercedes-Benz SL 55 AMG (R230)
* Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR
* Mitsubishi Lancer Evolution X GSR Premium Package
* Nissan SKYLINE GT-R Vspec II Nur (R34)
* Nissan Fairlady Z Version S (Z33)
* Nissan Skyline Sedan 350GT Type SP (V36)
* Nissan Skyline Coupe Concept
* Nissan Skyline Coupe 370GT Type SP (V36)
* Nissan GT-R Proto
* Nissan GT-R (R35)
* Renault Clio Renault Sport V6 24V
* Subaru IMPREZA WRX STI (18inch BBS Wheel Option)
* Suzuki Cappuccino (EA21R)
* Suzuki SWIFT Sport
* TVR Tuscan Speed Six
* Volkswagen Golf IV GTI

Game modes

* Arcade (Singe Race with Maximum 16 Cars)
* Arcade (Time Trial)
* Race Events (3 categories / 24 events)

* News
* Dealer News
* Motor Sports News
* Map and Weather of Major Circuits Worldwide
* Calendar

Online (vanaf 25 december)

* Online Events (Multiplayer Race with Maximum 16 People)
* Online Events (Time Trial)
* Online Time Trial Ranking Boards
* Download Ghosts from Online Time Trial Ranking Boards
* Information Museum (Car Dealers' History)
pi_55207235
quote:
Op woensdag 12 december 2007 00:25 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Neen, mits openingstune, stuur jij die maar
Kom online sletje
pi_55208970
quote:
Op woensdag 12 december 2007 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]
Op zich niet slecht wat je krijgt.
  woensdag 12 december 2007 @ 08:34:03 #295
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_55209294
LOL eeen demo zonder online racen tegen elkaar? Overheen gelezen
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 12 december 2007 @ 08:55:35 #296
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_55209489
Dat wordt snel iets in elkaar timmeren om mijn MOMO stuurtje op te kunnen bevestigen, aansluiten op de PS3 en scheuren maar .
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_55209959
quote:
Op woensdag 12 december 2007 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]
28 euro voor een demo
pi_55210181
Goed, geen GT5 prologue voor mij. Zonder Top Gear test track is er toch geen hol aan.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_55210469
Die GT5:P screens zien er absoluut goed uit en in beweging waarschijnlijk nog beter. En dat GT5 de mooiste graphics gaat hebben ben ik ook van overtuigd. Maar toch vind ik het er allemaal te clean uitzien er zit te weinig leven in GT. vanaf GT2 is dat al zo. Geen vogels in de lucht weinig mensen langs de kant etc.
Ook bijvoorbeeld remsporen op de weg kunnen achterlaten draagt al bij aan een meer levendig circuit. En uiteraard schade aan de wagens helemaal.

En ja in GT4 zaten idd al mensen die zwaaiden/liepen/pitcrew maar dat kwam wat geforceerd over om het "human" element er in te brengen en vernieuwing te kunnen melden. Echte gameplay vernieuwingen heb ik gemist sinds GT1.

Ik zag dat het gras buigt als je er langs komt geracet, dit maakt het idd geloofwaardiger maar als er dan geen rubber op de weg achterblijft of de bomen lijken van karton heeft dat bewegend gras ook geen zin.

GT5 zal met onlineplay en 16 wagens op het circuit waarschijnlijk wel vernieuwing cq andere spelervaring brengen..we wachten af.

GT5 en LBP zouden de enigste redenen voor mij kunnen zijn om een PS3 aan te schaffen.
  woensdag 12 december 2007 @ 10:12:08 #300
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_55210856
Bijna vol
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')