En dan te bedenken dat je als gevolg van een bug die speler best nog een paar weken in je jeugdopleiding had kunnen laten zitten omdat 'ie toch niet uit zichzelf iets anders was gaan doen...quote:Op woensdag 5 december 2007 16:42 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Mja heel interessant, vooral omdat ik uit noodzaak (werd 19)vorig week mn beste spits heb moeten promoveren (in jeugd 6 ster en slechts redelijk scoren.. Dikke gore baggerbende..![]()
Nu is mn jeugd helemaal dikke prut..
quote:Tot slot; we hebben een bug verholpen die voorkwam dat spelers op hun 19e verjaardag vertrokken uit de jeugdopleiding, zoals de bedoeling is. Deze is inmiddels verholpen, maar omdat een speler alleen op zijn verjaardag kan vertrekken, kan een jeudgspeler die op dit moment al 19 is nog onderdeel van de jeugdopleiding blijven uitmaken tot zijn 20e verjaardag.
Voor de variatie gebruikte ik dezequote:Op woensdag 5 december 2007 17:53 schreef Grumpey het volgende:
waar is je posticon
ik sta 0-0 in de beker bij rust, maar zijn 7 ster middenvelder ligt eruit, dus ik zie kansen
quote:Op woensdag 5 december 2007 18:37 schreef Yurzinho het volgende:
7-0 voor in mn oefenwedstrijd, 7 goals van mijn SP-hoer
Wel jammer dat je een trainee hebt vermoord, Ruudt
Jammer dat een ander (Boe) nu de 8-0 maakt, zou wel geinig zijn geweest anders.quote:
Goddelijkquote:Op woensdag 5 december 2007 18:41 schreef One_conundrum het volgende:
hoe hoog SP heeft die?
Ik heb wereldklasse en dat schiet niet echt op
Gebruik voortaan Tinypic om plaatjes te hosten, imageshack werkt niet op Fok!.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:41 schreef Paaskonijn het volgende:
56* in me jeugdwedstrijd! Is dat een FOK! record?
[ afbeelding ]
[..]
mja kut hattrickquote:Op woensdag 5 december 2007 16:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je als gevolg van een bug die speler best nog een paar weken in je jeugdopleiding had kunnen laten zitten omdat 'ie toch niet uit zichzelf iets anders was gaan doen...
[..]
gefeliciteerd, topprestatie!quote:Op woensdag 5 december 2007 19:25 schreef sportfreak het volgende:
Met 2-0 gewonnen van een derde klasser en daardoor voor het eerst de zesde ronde gehaald.![]()
Tot dit seizoen kwam ik nooit verder dan de vierde ronde, dus hier ben ik erg blij mee.
ofquote:Geloof me, het zou goed zijn om hem ook wat training te geven op het gebied van Passen voordat het te laat is.
Of iets anders?quote:Hij vroeg me of ik jou wilde vragen of hij een contract bij het eerste als verjaardagscadeau kon krijgen. Ik weet niet zeker of hij dat serieus meende of dat hij me in het ootje nam.
welkom in de wondere wereld van hattrick. Dit keer is het je jeugdteam, de andere keer zijn het alle normale teams die een lange termijn visie hebben.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:42 schreef Lennox het volgende:
Het is echt niet te geloven. Een paar weken terug sluit je die nieuwe jeugdopleiding en een paar weken later worden er weer nieuwe regels ingevoerd
Komt ie ook met een Portugese chick thuisquote:
Als ie maar van de mijne afblijftquote:Op woensdag 5 december 2007 20:56 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Komt ie ook met een Portugese chick thuis
tevens tvp
Nieuwe spelert, 3 mil. Gaat op passen getraind worden.quote:Kalle Talikka
TSI = 66 700 , 24 years and 68 days, poor form
Has inadequate experience and poor leadership abilities [Quick]
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: titanic Defending: inadequate
Scoring: magnificent Set pieces: wretched
Inmiddels al bijna 2800k gebodenquote:Jan Lifin
TSI=44 150, 22 jaar en 21 dagen, goed in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap zwak.
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: bovennatuurlijk Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Ik heb geluk, ik kan nog een rondje piccen...dat is mooi meegenomen.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:15 schreef Kingstown het volgende:
Ook door naar ronde 6....piccen gaat nu wrs. lastig worden, tenzij ik een giga TU ga hebben.
Gefeliciteerd voor alle winnaars van deze bekerronde!quote:Op woensdag 5 december 2007 23:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik heb geluk, ik kan nog een rondje piccen...dat is mooi meegenomen.
quote:Op woensdag 5 december 2007 23:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik heb geluk, ik kan nog een rondje piccen...dat is mooi meegenomen.
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:15 schreef Ender_Wiggin het volgende:
ff een vraagje, als ik de achtergrond verhalen goed lees/begrijp worden vanaf volgend seizoen de allround spelers die nu vaak nog als te duur in loon worden bescouwd veel waardevoller voor de teams vanwege die match enige veranderingen? Verdedigers die meer bijdragen aan middenveld, middenvelders die meer bijdragen aan de verdediging. etc etc
Wat voor berichtje heb je gekregen dat je hem gaat promoveren?quote:Op donderdag 6 december 2007 17:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zondag mijn 17 jarige 6,5 ster middenvelder promoveren. Ik ben eens benieuwd naar zijn stats...
quote:06-12-2007 10:45
Walt Terlouw: Hij werkt hard tijdens de trainingssessies, maar hij krijgt er niet veel voor terug. Je moet kiezen of hij doorstroomt naar de eerste selectie of dat hij een andere loopbaan dan voetbal moet zoeken.
quote:One a final note, we have also fixed a bug that did not retire youth players when they reached their 19th birthday. This will now be in effect. However, retirement only happens on a birthday, which means players that have already turned 19 may stay on until they turn 20. If you have a player that you like, and that soon turns 19 (or 20), you should consider promoting him to your senior team right away. We are however considering a "softer" system for retiring 19 year olds, so we may make a tweak to his system in the near future.
Het was open huis bij Real.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:37 schreef Yurzinho het volgende:
7-0 voor in mn oefenwedstrijd, 7 goals van mijn SP-hoer
Wel jammer dat je een trainee hebt vermoord, Ruudt
Deze kerel heb ik maar te koop gezet. Hij is te oud, en zn spelhervatting is te laagquote:Ignacio Suárez (23332016)
30 jaar en 77 dagen, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Zijn ervaring is uitstekend en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 10-01-2008
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 31 470
Loon: 29 580 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: reusachtig Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: magisch
qyn is niet meer op irc, terwijl hij er normaal 24/7 is!quote:TILBURG De politie heeft afgelopen week vier Tilburgers opgepakt wegens import van en handel in verboden vuurwerk dat voor een deel uit België afkomstig was. Dat maakte een woordvoerder donderdag bekend.
ANP
Het gaat om vier mannen in de leeftijd van 25, 29, 35 en 36 jaar, van wie twee donderdag zijn voorgeleid aan de rechter-commissaris. De andere twee verdachten zijn in vrijheid gesteld.
Nee, die is nog niet uitgeleerd...quote:Op donderdag 6 december 2007 20:51 schreef komrad het volgende:
Richard Kampert: Ik moet je zeggen dat hij op dit moment onze beste speler is. Hij kan een goede professional worden.
betekent dit dat ie klaar is om gepromoveerd te worden?
Mwah ik dacht dat hij 28 was of zo, en nee, hij zit absoluut niet in die handelquote:Op donderdag 6 december 2007 20:51 schreef komrad het volgende:
Richard Kampert: Ik moet je zeggen dat hij op dit moment onze beste speler is. Hij kan een goede professional worden.
betekent dit dat ie klaar is om gepromoveerd te worden?
Trouwens JD: klopt de leeftijd dan? en zit ie in die handel?
ach dit soort bericht lees je dagelijk in brabant zo rond deze tijd van het jaarquote:Op donderdag 6 december 2007 20:54 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mwah ik dacht dat hij 28 was of zo, en nee, hij zit absoluut niet in die handel
Nee, het kost me slechts een uurtje..... je moet alleen ff bronnen weten te vindenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Jezus Maniack, heb je vrije tijd over![]()
![]()
ah, gunstig...laat ik nou net die passen switch aan begin dit seizoen gedaan hebbenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:35 schreef maniack28 het volgende:
Nou op het moment levert het meeste op (gemiddeld, dus zonder rekening te houden met bijstats), met gebruik van de snelste trainingssnelheid (snelheid van een 17 jarige) en met rekening houden van het aantal trainees (halve trainees bij pm/wing meegeteld), per week, gezien over alle trainees:
Passen: goed naar formidabel, gem winst 1500k per week
Wingers: formidabel naar briljant, gem winst 770k per week
Verdedigen: formidabel naar briljant, gem winst 677k per week
Positiespel: uitmuntend naar wonderbaarlijk, gem winst 453k per week
Keepers: formidabel naar briljant, gem winst 300k per week
Scoren: formidabel naar briljant, gem winst 255k per week
Dit is een momentopname, geen idee hoe de markt in de tijd fluctueert (misschien moet ik dit eens per 4 weken even checken). Het enige nadeel van deze methode is dat je dus geen rekening houdt met bijstats en leeftijd (dit zijn gemiddeldes van alle transfers) en ook geen rekening met startkapitaal. Wil je het qua passen eruit halen, dan zal je zeer zeker 1,5 miljoen gemiddeld per trainee moeten uitgeven, maal 10 maakt dan 15 miljoen. Ik twijfel... vind het riskant. Passen is een grillige markt en het wordt wel belangrijker, maar juist nu zijn de prijzen ontzettend hoog voor goed passen. Wie weet blijkt dat het trainen straks veel sneller gaat naar goed en gaan de prijzen van spelers met passen juist zakken... de investering is erg groot op het moment vind ik... Maar goed, misschien neem ik de gok toch wel.
K, bedankt! Zo'n berichtje heb ik nog niet gehad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |