Wat voor berichtje heb je gekregen dat je hem gaat promoveren?quote:Op donderdag 6 december 2007 17:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zondag mijn 17 jarige 6,5 ster middenvelder promoveren. Ik ben eens benieuwd naar zijn stats...
quote:06-12-2007 10:45
Walt Terlouw: Hij werkt hard tijdens de trainingssessies, maar hij krijgt er niet veel voor terug. Je moet kiezen of hij doorstroomt naar de eerste selectie of dat hij een andere loopbaan dan voetbal moet zoeken.
quote:One a final note, we have also fixed a bug that did not retire youth players when they reached their 19th birthday. This will now be in effect. However, retirement only happens on a birthday, which means players that have already turned 19 may stay on until they turn 20. If you have a player that you like, and that soon turns 19 (or 20), you should consider promoting him to your senior team right away. We are however considering a "softer" system for retiring 19 year olds, so we may make a tweak to his system in the near future.
Het was open huis bij Real.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:37 schreef Yurzinho het volgende:
7-0 voor in mn oefenwedstrijd, 7 goals van mijn SP-hoer
Wel jammer dat je een trainee hebt vermoord, Ruudt
Deze kerel heb ik maar te koop gezet. Hij is te oud, en zn spelhervatting is te laagquote:Ignacio Suárez (23332016)
30 jaar en 77 dagen, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Zijn ervaring is uitstekend en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 10-01-2008
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 31 470
Loon: 29 580 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: reusachtig Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: magisch
qyn is niet meer op irc, terwijl hij er normaal 24/7 is!quote:TILBURG De politie heeft afgelopen week vier Tilburgers opgepakt wegens import van en handel in verboden vuurwerk dat voor een deel uit België afkomstig was. Dat maakte een woordvoerder donderdag bekend.
ANP
Het gaat om vier mannen in de leeftijd van 25, 29, 35 en 36 jaar, van wie twee donderdag zijn voorgeleid aan de rechter-commissaris. De andere twee verdachten zijn in vrijheid gesteld.
Nee, die is nog niet uitgeleerd...quote:Op donderdag 6 december 2007 20:51 schreef komrad het volgende:
Richard Kampert: Ik moet je zeggen dat hij op dit moment onze beste speler is. Hij kan een goede professional worden.
betekent dit dat ie klaar is om gepromoveerd te worden?
Mwah ik dacht dat hij 28 was of zo, en nee, hij zit absoluut niet in die handelquote:Op donderdag 6 december 2007 20:51 schreef komrad het volgende:
Richard Kampert: Ik moet je zeggen dat hij op dit moment onze beste speler is. Hij kan een goede professional worden.
betekent dit dat ie klaar is om gepromoveerd te worden?
Trouwens JD: klopt de leeftijd dan? en zit ie in die handel?
ach dit soort bericht lees je dagelijk in brabant zo rond deze tijd van het jaarquote:Op donderdag 6 december 2007 20:54 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mwah ik dacht dat hij 28 was of zo, en nee, hij zit absoluut niet in die handel
Nee, het kost me slechts een uurtje..... je moet alleen ff bronnen weten te vindenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Jezus Maniack, heb je vrije tijd over![]()
![]()
ah, gunstig...laat ik nou net die passen switch aan begin dit seizoen gedaan hebbenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:35 schreef maniack28 het volgende:
Nou op het moment levert het meeste op (gemiddeld, dus zonder rekening te houden met bijstats), met gebruik van de snelste trainingssnelheid (snelheid van een 17 jarige) en met rekening houden van het aantal trainees (halve trainees bij pm/wing meegeteld), per week, gezien over alle trainees:
Passen: goed naar formidabel, gem winst 1500k per week
Wingers: formidabel naar briljant, gem winst 770k per week
Verdedigen: formidabel naar briljant, gem winst 677k per week
Positiespel: uitmuntend naar wonderbaarlijk, gem winst 453k per week
Keepers: formidabel naar briljant, gem winst 300k per week
Scoren: formidabel naar briljant, gem winst 255k per week
Dit is een momentopname, geen idee hoe de markt in de tijd fluctueert (misschien moet ik dit eens per 4 weken even checken). Het enige nadeel van deze methode is dat je dus geen rekening houdt met bijstats en leeftijd (dit zijn gemiddeldes van alle transfers) en ook geen rekening met startkapitaal. Wil je het qua passen eruit halen, dan zal je zeer zeker 1,5 miljoen gemiddeld per trainee moeten uitgeven, maal 10 maakt dan 15 miljoen. Ik twijfel... vind het riskant. Passen is een grillige markt en het wordt wel belangrijker, maar juist nu zijn de prijzen ontzettend hoog voor goed passen. Wie weet blijkt dat het trainen straks veel sneller gaat naar goed en gaan de prijzen van spelers met passen juist zakken... de investering is erg groot op het moment vind ik... Maar goed, misschien neem ik de gok toch wel.
K, bedankt! Zo'n berichtje heb ik nog niet gehad.quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:43 schreef -J-D- het volgende:
[..]
qyn is niet meer op irc, terwijl hij er normaal 24/7 is!
en een B traineequote:Paris Gerothodoros
TSI = 21 710, 22 jaar en 75 dagen, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk+2
Vleugelspel: goed Verdedigen: briljant +8
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Tomislav Abram
TSI = 2 090, 19 jaar en 59 dagen, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider [Krachtig]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Ik heb gister een uitmuntende spits met redelijk vleugelspel en redelijk ervaring verkocht voor 1.125 mn. Het enige wat hij aan skills heeft gewonnen tijdens zijn verblijf bij mij is positiespel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:01 schreef qyn het volgende:
[..]
Nieuwe pc; moet ik nog vaak rebooten enzo en weinig thuis geweest zodat ik IRC niet opnieuw kon starten
Overigens ..
06-12-2007 Waailappen Unite Paneristi 800 000 ¤ 2 790
13-05-2007 okul önc.F.C Waailappen Unite 40 000 ¤ 290.. was een formidabel verdediger .. verkocht voor 800K, whehehehe
Alleen dat laatste is aardig.quote:Kaarle Katainen:
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in positiespel vooruit van zwak naar matig.
Dani de Winter:
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van zwak naar matig.
Tinus van Ee:
Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van redelijk naar goed.
Een database waar bijna alle voor- en achter-namen van de gebruikers in zitten. Het zijn dus allemaal 'bestaande' namen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:52 schreef Westermarck het volgende:
Wie verzint de namen van al die spelers trouwens? Gebruiken ze een telefoonboek?
Ik ben mijn naam nog niet tegengekomenquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een database waar bijna alle voor- en achter-namen van de gebruikers in zitten. Het zijn dus allemaal 'bestaande' namen.
Is meer waard, maar kost ook meer in aanschaf.. maw: is de winstmarge daar groter of kleiner?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:24 schreef Lennox het volgende:
Jammer alleen dat er geen bijstats in dat lijstje zijn meegenomen. Een winger met goed+ bijstats is zoveel meer waard dan een kale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |