gefeliciteerd, topprestatie!quote:Op woensdag 5 december 2007 19:25 schreef sportfreak het volgende:
Met 2-0 gewonnen van een derde klasser en daardoor voor het eerst de zesde ronde gehaald.![]()
Tot dit seizoen kwam ik nooit verder dan de vierde ronde, dus hier ben ik erg blij mee.
ofquote:Geloof me, het zou goed zijn om hem ook wat training te geven op het gebied van Passen voordat het te laat is.
Of iets anders?quote:Hij vroeg me of ik jou wilde vragen of hij een contract bij het eerste als verjaardagscadeau kon krijgen. Ik weet niet zeker of hij dat serieus meende of dat hij me in het ootje nam.
welkom in de wondere wereld van hattrick. Dit keer is het je jeugdteam, de andere keer zijn het alle normale teams die een lange termijn visie hebben.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:42 schreef Lennox het volgende:
Het is echt niet te geloven. Een paar weken terug sluit je die nieuwe jeugdopleiding en een paar weken later worden er weer nieuwe regels ingevoerd
Komt ie ook met een Portugese chick thuisquote:
Als ie maar van de mijne afblijftquote:Op woensdag 5 december 2007 20:56 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Komt ie ook met een Portugese chick thuis
tevens tvp
Nieuwe spelert, 3 mil. Gaat op passen getraind worden.quote:Kalle Talikka
TSI = 66 700 , 24 years and 68 days, poor form
Has inadequate experience and poor leadership abilities [Quick]
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: titanic Defending: inadequate
Scoring: magnificent Set pieces: wretched
Inmiddels al bijna 2800k gebodenquote:Jan Lifin
TSI=44 150, 22 jaar en 21 dagen, goed in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap zwak.
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: bovennatuurlijk Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Ik heb geluk, ik kan nog een rondje piccen...dat is mooi meegenomen.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:15 schreef Kingstown het volgende:
Ook door naar ronde 6....piccen gaat nu wrs. lastig worden, tenzij ik een giga TU ga hebben.
Gefeliciteerd voor alle winnaars van deze bekerronde!quote:Op woensdag 5 december 2007 23:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik heb geluk, ik kan nog een rondje piccen...dat is mooi meegenomen.
quote:Op woensdag 5 december 2007 23:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik heb geluk, ik kan nog een rondje piccen...dat is mooi meegenomen.
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:15 schreef Ender_Wiggin het volgende:
ff een vraagje, als ik de achtergrond verhalen goed lees/begrijp worden vanaf volgend seizoen de allround spelers die nu vaak nog als te duur in loon worden bescouwd veel waardevoller voor de teams vanwege die match enige veranderingen? Verdedigers die meer bijdragen aan middenveld, middenvelders die meer bijdragen aan de verdediging. etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |