Herkenbaarquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:07 schreef Alcarin het volgende:
Ook leuk om te doen: om allerlei (voor mij duidelijke) redenen, die ik hier maar even niet zal uitleggen, 2 repen chocolade halen (= totaal dus 200 gram) en die opvreten om een uur of 12.
Vervolgens tot nu toe misselijk zijn van zoveel vet en suiker, dan maar wat sla eten voor de vitamientjes ofzo, en er achter komen dat je op zo'n manier alsnog maar 1300 kcal eet op een dag![]()
dus je was toch geen halve kilo afgevallen dankzij het bierquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:03 schreef Gewas het volgende:
Goedemiddag. Ik ben vanmiddag even naar de haven gefietst, ik heb kibbelingen gegeten en vis en bier gehaald.
Maar ik zag vanochtend op de weegschaal dat ik weer een halve kilo ben aangekomen.
Ja, het komt door het bier denk ik... Maar dit weekend ga ik gewoon eten en drinken zoveel ik wil. Afvallen doe ik volgende week wel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus je was toch geen halve kilo afgevallen dankzij het bier
Nou er mag wel nog 10 kilo eraf. En dan stop ikquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:51 schreef Plukie86 het volgende:
@ Dizer:![]()
Jij moet niks meer aan je lijf doen qua afvallen, is precies goed zo!
(Meisjes houden niet van dunne jongens, dan hebben ze niks om vast te houden en knuffelt het minder lekker, minder zacht enzo.)
(Geldt voor mij dan he,gelukkig heeft mijn vriend ook een mooi model met mooie kont enzo, alleen wel een spekricheltje op z'n buik).
Ik ben het eens met Plukiequote:Op vrijdag 21 september 2007 20:47 schreef Dizer het volgende:
Hooi! Ik heb net een nieuwe spijkerbroek gekocht!!! Maat 34!
Dat is voor mij meer dan 2 jaar geleden dat ik die maat kon hebben!!!
Hier het resultaat:
[afbeelding]
dan blijft er toch niets van je over johquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:04 schreef Dizer het volgende:
Neuh... er moet echt nog 10 kilo af!.
Hoor eens wie dat zegtquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan blijft er toch niets van je over joh
ja ik weet dat ik hetzelfde heb (maar kennelijk zie je dat bij jezelf niet)quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoor eens wie dat zegt![]()
Nee echt. 10 kilo is goed haalbaar
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:47 schreef Dizer het volgende:
Hooi! Ik heb net een nieuwe spijkerbroek gekocht!!! Maat 34!
Dat is voor mij meer dan 2 jaar geleden dat ik die maat kon hebben!!!
Hier het resultaat:
[afbeelding]
Het is al duidelijk. Dank je schatquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik weet dat ik hetzelfde heb (maar kennelijk zie je dat bij jezelf niet)
maar echt waar je ziet er goed uit zo, mooie kleding ook (nou zeg hoeveel meer complimentjes moet ik je geven)
ja dat wil ik ook wel (meer krachtraining)quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is al duidelijk. Dank je schat
Ik heb je vannochtend al bezadeld met complimentjes. Je ziet er echt goed uit. Maar jij moet echt echt stoppen met afvallen. Misschien ipv focussen op afvallen, meer focussen om sporten en bijvoorbeeld je lichaam sterk maken of zo
http://www.vub.ac.be/sport/podcast.html#downloaden (met dank aan iemand uit de #102, wiens naam ik even niet meer weet en te lui ben om het terug te zoeken...quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:36 schreef loveli het volgende:
Waar kan ik die lessen van evy vinden? Misschien moet ik daar toch eens mee beginnen.
en denk er aan je hebt nog een week om de lessen van evy te downloaden dan zijn ze wegquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:03 schreef Susie het volgende:
[..]
http://www.vub.ac.be/sport/podcast.html#downloaden (met dank aan iemand uit de #102, wiens naam ik even niet meer weet en te lui ben om het terug te zoeken...)
en voel je je nou weer beter omdat je afgevallen bent?quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:19 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Ik ben weer afgevallen, en begin echt weer lekker in mn vel te zitten. Alleen nog even die verkoudheid overwinnen, dan kan ik weer voluit gaanGisteravond overleg over mijn profielwerkstuk gehad, dat gaat ook helemaal goed komen en lukken, nu mijn begeleider daar nog van overtuigen... Maar wel een rustig gevoel
![]()
Neequote:Op zaterdag 22 september 2007 12:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en voel je je nou weer beter omdat je afgevallen bent?
nee dan is het goedquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
NeeOmdat ik bijna niet ziek meer ben en ik de dingen in mn leven een beetje op orde begin te krijgen ...
Maar kan begrijpen dat het even anders klonk
Vorige week heb ik al een endoscopie gehad, wat een rotonderzoek is dat zegquote:Op zaterdag 22 september 2007 08:29 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
had wel update van sylvana gewild, maar misschien krijgt ze wel een scopie ofzo, dat moet meestal de volgende dag gebeuren.
maar wat val je nu gemiddeld af (of kom je aan) in een week?quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:53 schreef Gewas het volgende:
Ik ben weer een halve kilo afgevallen. Alleen vanavond ga ik naar een feestje met veel hapjes en bier dus dan zal ik wel een kilo aankomen. Volgende week maar weer afvallen dan.
Ik heb het niet helemaal bijgehouden maar volgens mij ben ik vergeleken met begin vorige week 1 kilo afgevallen. Of mijn gewicht blijft hetzelfde maar ik kom in ieder geval niet aan. Maar ik ben nu een paar weken aan het afvallen en ik ben iets van 6/7 kilo afgevallen dus het gaat goed.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar wat val je nu gemiddeld af (of kom je aan) in een week?
want als ik het zo steeds hoor val je een dag af en die dag erna zit het er weer aan....
7 kilo in 2 weken is best veelquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:56 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal bijgehouden maar volgens mij ben ik vergeleken met begin vorige week 1 kilo afgevallen. Of mijn gewicht blijft hetzelfde maar ik kom in ieder geval niet aan. Maar ik ben nu een paar weken aan het afvallen en ik ben iets van 6/7 kilo afgevallen dus het gaat goed.
Ik heb altijd makkelijk kunnen afvallen. Dit heb ik gedaan om af te vallen: 's avonds niet meer snoepen, een keer per dag een eindje fietsen. Verder eet ik gewoon dezelfde hoeveelheid avondeten maar wel iets minder brood in de ochtend en middag. In het begin had ik wel last van een gevoel dat je trek hebt maar nu niet meer.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
7 kilo in 2 weken is best veel
ben toch benieuwd hoe je dat doet
deze week ben je toch niet afgevallen, tenminste aan je posts hier te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |