Kuch JD kuchquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:57 schreef maniack28 het volgende:
Ja duh... iemand moet de OP updaten.. mjah... niemand wil het doen
3 Sterren vleugeldef:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:49 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
spelerspagina onder het kopje promoveer
JD is met vakantie... iemand ander kan het toch ook wel updaten?quote:Sammy Vinkers
TSI=0, 17 jaar en 96 dagen, redelijk in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap zwak. [Krachtig]
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Spelmaken: rampzalig Passen: zwak
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
ook leuk: 49 Spelersquote:Deze ploeg is een 'bot'. Dat betekent dat de ploeg met een eenvoudige standaardopstelling speelt tot een nieuwe eigenaar de club overneemt. De ploeg is een bot sinds 17-07-2007.
20 graden, geen hoosbuien... En verder begrijp ik nog steeds geen fuck van dat Fins...quote:
kom je nog ooit terug naar NL?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:11 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
20 graden, geen hoosbuien... En verder begrijp ik nog steeds geen fuck van dat Fins...
Vast wel, misschien tijdelijk... Ik vind het hier of ergens anders eik ook wel primaquote:
Hoe zit het met de dames?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:34 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Vast wel, misschien tijdelijk... Ik vind het hier of ergens anders eik ook wel prima
Ja die is op "vakantie" bij haar ouders 800 km verderop...quote:
mijn vriendin is nu ook op vakantiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:01 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja die is op "vakantie" bij haar ouders 800 km verderop...
Ik ben maar aan de drank gegaan, dat is nl. volledig normaal hier in Finland
Leffe
Scandinavië is töf jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:55 schreef Grumpey het volgende:
[..]
mijn vriendin is nu ook op vakantie![]()
en het ergste is nog: ze zit nu dichter in de buurt van SW dan bij mij, scandinavie![]()
tvp
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:44 schreef BrandX het volgende:ik heb sinds november 2004 een team: FC James's (360592).
Scheelt jou weer werk joh.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:42 schreef Ruudt het volgende:
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker sz.6
Pas 22 inschrijvingen!
I know, JD zet ik er sowieso bij..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:48 schreef Grumpey het volgende:
veel mensen op vakantie natuurlijk ruudt.
Mijn vriendin ookquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:55 schreef Grumpey het volgende:
[..]
en het ergste is nog: ze zit nu dichter in de buurt van SW dan bij mij, scandinavie![]()
tvp
Ik ga 11 augustus ook naar Scandinavië, op vakantie.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:55 schreef Grumpey het volgende:
[..]
tvp
ach, dan val je hier niet buiten de boot hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Vy Mamynka![]()
Ik weet het is überslecht.
Heb er redenen voor
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:14 schreef TheVulture het volgende:
we hebben trouwens de 25k voor het stadion gekregen zie ik
NIETUS.quote:Stadion: Monkey Cage (507469)
Eigendom van: Mardy Bums
Land: Nederland
Regio: Overijssel
Laatste verbouwing: 28-12-2006
Totale capaciteit: 12000
Dan had je maar uit moeten breiden, ik heb er ooit 10! sponsorplaatsen laten bouwenquote:
Lamlul.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan had je maar uit moeten breiden, ik heb er ooit 10! sponsorplaatsen laten bouwen
Dat was in mijn eerste hattrickdagen toen ik nog niet wist hoe het werktequote:
Hoe heet je team?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nieuwe doelstellingen trouwens:
- nieuwe coach
- uitbreiden stadion
- verbeteren middenveld en aanval
- nieuwe keeper
Vulture United 1980quote:
Express een Nederlander, kan ik hem lekker lang doortrainenquote:Wolter Felius (148473552) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
18 jaar en 75 dagen, goed in vorm
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 27-08-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 600
Loon: 2 220 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Manchester Unit3d FC
Waarschuwingen: (Deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld.)
Gezondheid: (Informatie over de gezondheid (en mogelijke blessures) wordt niet getoond tijdens wedstrijden.)
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: slecht
Ik zie het, waarom heb ik dat nou niet gedaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:38 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je hebt nog nooit verbouwd, 12k is de standaard
ja en waarom heb ik een paar weken geleden nog met 10k uitgebreidquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:02 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik zie het, waarom heb ik dat nou niet gedaan.
Dat dacht ik al maar wist het niet zeker meer... dan ga ik de aankomende week maar even 100% conditie trainen...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:49 schreef Ruudt het volgende:
Neen.
Verkocht voor 700k ... boeohoeohoehoeeoequote:Ilija Puljak (35962195) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
29 jaar en 12 dagen, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap zwak.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 29-10-2007
Nationaliteit: flag Hrvatska
Total Skill Index (TSI): 52 750
Loon: 39 660 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: reusachtig Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
2 weken terug voor 770k gekocht...quote:Hans-Frits Block (27689723) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
27 jaar en 110 dagen, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is uitstekend en zijn leiderschap redelijk.
Volgende verjaardag: 23-07-2007
Total Skill Index (TSI): 62 390
Loon: 37 070 ¤/week
Club: Kristiansund
Gezondheid: in orde
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Spelmaken: reusachtig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Ja ik had al geklikt voor ik er erg in had, en juist dan gaat er niemand over mijn bod heenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:52 schreef Yankee_One het volgende:
met uitstekend conditite kopen is handiger
Komen er nog veel stemmen binnen voor je Egamer, krijg je veel reacties?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:45 schreef Egamer het volgende:
Haha, leuk om de topic van Repsak68 te lezen, ik krijg bij vele dingen een glimlach.
Jazeker, ze blijven komen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Komen er nog veel stemmen binnen voor je Egamer, krijg je veel reacties?
Ik heb het rare voorgevoel dat je wintquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:20 schreef Egamer het volgende:
[..]
Jazeker, ze blijven komen.Overmorgen is de uitslag al.
eindelijk is mijn spitsenduo compleetquote:Rolf Scheper (65079067) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
24 jaar en 106 dagen, goed vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 27-07-2007
Total Skill Index (TSI): 82 640
Loon: 47 050 ¤/week
Eigenaar: The Yanks
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: buitenaards Spelhervatting: slecht
Aan hoeveel loon p/w zit jij ondertussenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:00 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
eindelijk is mijn spitsenduo compleet
nu weer kampioen worden en wél promoveren
ik zou mijn geld inzetten op Ryo, maar we hopen natuurlijk het beste voor jequote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het rare voorgevoel dat je wint
Inderdaad, Ryo is de enige echte concurrent.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik zou mijn geld inzetten op Ryo, maar we hopen natuurlijk het beste voor je![]()
maak de telleurstelling niet te groot, ga er gewoon maar niet vanuit, dan kan het alleen maar meevallen. In ieder geval ga je sirDalord verslaan waarschijnlijk, dat is al echt een topprestatiequote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:53 schreef Egamer het volgende:
[..]
Inderdaad, Ryo is de enige echte concurrent.Maar ik heb ook een raar voorgevoel dat ik ga winnen.
204kquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Aan hoeveel loon p/w zit jij ondertussen
Nouja, ik weet al zeker dat de top 5 mogelijk is, als dat lukt, ben ik al zeer tevreden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:56 schreef Grumpey het volgende:
[..]
maak de telleurstelling niet te groot, ga er gewoon maar niet vanuit, dan kan het alleen maar meevallen. In ieder geval ga je sirDalord verslaan waarschijnlijk, dat is al echt een topprestatie![]()
Ja idd, kijk even bij transfervergelijking per speler wat die aangeeft.... je kan ze ook hier postenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
HT-newbie meldt zich..
Ik heb net eind juni een, op dat moment kansloos op p8 bivakkerend, team uit IX overgenomen/aangewezen gekregen, kom dit seizoen uit in X.127. Mijn club SC diepFries (1295088) heeft de doelstelling om revanche te nemen voor afgelopen seizoen en wil dit seizoen ten koste van alles kampioen worden, althans, dat wil ikSpeel voorlopig in een competitie met 7 'bot'-teams, dat lijkt me op zich een goede competitie om eens het één en ander uit te proberen/te leren.
Normaal gesproken post ik vooral in VBL en SPT (vooral F1), maar de kans is groot dat ik, als ik het aan tijd heb, ook regelmatig mijn gezicht hier zal laten zien.
Even één vraagje, ik lees het één en ander over een ingestortte transfermarkt. Het hoe en waarom boeit me even niet zoveel, daar zal genoeg discussie over zijn geweest. Ik heb echter m'n selectie flink gerenoveerd en zit nu met een stuk of 10 spelers die ik gewoon kwijt wil, nu kan ik ze één voor één ontslaan, maar gaat het op de transfermarkt nog wat opleveren (het gaat hier voornamelijk om spelers met TSI <600 en als beste kwaliteiten redelijk)?? Van m'n 4 eerdere spelers op de transfermarkt (zelfde genre) is er maar 1 de deur uit gegaan voor de lieve somma van 1 001 euries.. de rest kwam gewoon weer terug (en dan kost het je gewoon 1000 extra (best veel voor een 'beginnend coach')
Dat snijden was ik al enigszins (9 spelers op transfermarkt en er zijn er al een aantal deuken in pakjes boter aan het schoppen) mee begonnenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:34 schreef Grumpey het volgende:
heb een beetje gekeken, maar wat jij moet doen is gewoon 20 spelers ontslaan. Dat scheelt heel veel salariskosten, en als je ze verkoopt dan levert dat niet eens compensatie voor de kosten daarvoor op.
Flink snijden in je aantal spelers dus. Wat je daarna moet doen is een training opzetten. Daar helpen we je graag mee
Zeg Grump heb jij hetzelfde probleem als ik??quote:Op zondag 22 juli 2007 00:41 schreef Grumpey het volgende:
geen jeugd nog, ik zou daar even mee wachten voordat je weer in de plus staat en je training helemaal optimaal is
als je bedoelt: vriendin op vakantie, en ik moet een scriptie schrijven voor 5 augustus. Dan is het ja.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zeg Grump heb jij hetzelfde probleem als ik??
Ja sowietsquote:Op zondag 22 juli 2007 00:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
als je bedoeltL vriendin op vakantie, en ik moet een scriptie schrijven voor 5 augustus. Dan is het ja.
wij begrijpen elkaarquote:Op zondag 22 juli 2007 00:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
...en begin nu maar niet over scripties en deadlines.. dat is idd nogal een pijnlijk onderwerp icm EK -21, Wimbledon, TdF, F1, lekker weer en een vriendin op vakantie
Zullen we even met z'n allen naar David Millar zwaaien?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
bijkomend probleem, die tour de france is veel te spannend.
Ja, dit jaar voor het eerst zonder Mart... Wat een verademing...quote:Op zondag 22 juli 2007 00:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
bijkomend probleem, die tour de france is veel te spannend.
Geen idee, radio 1 moet sowieso wel lukken, maar dat vond ik vroeger altijd irritant (op de een of andere manier trok ik dat niet als ik moest werken. Ik weet niet hoe dat nu is). Ik las in het KAA forum dat er wel een online stream is, ik heb niet gekeken of hij hier werkt. Morgen maar eens ff doen dus...quote:Op zondag 22 juli 2007 00:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ach, Mart is wat typisch, maar het is wel iemand die voor de Tour 'leeft' (op zijn manier). Dat kan ik meer waarderen dan van die 'gemaakte types'
Maarreh, betreffende dat Fins, kun je via internet niet ergens een Nederlandstalige live-stream ofzo mee laten draaien??
bestaan er eigenlijk finse wielrenners?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:51 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja, dit jaar voor het eerst zonder Mart... Wat een verademing...
Bijkomend nadeel: Ik begrijp geen fuck van dat Fins
Ze bestaan wel, maar ze doen niet mee... Finnen houden meer van suïcidale sporten zoals: Formule 1, rallyrijden en skivliegen.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:57 schreef Grumpey het volgende:
[..]
bestaan er eigenlijk finse wielrenners?
wereldomroep(dat melodietje is briljant)
Rein van den Broek Collection - Trumpet Cross: Tadatadada, tadatadada!quote:Op zondag 22 juli 2007 00:57 schreef Grumpey het volgende:
[..]
bestaan er eigenlijk finse wielrenners?
wereldomroep(dat melodietje is briljant)
Nee, sterker nog, het is uiteindelijk de bedoeling om ons in NL te vestigen, de vraag is alleen wanneerquote:Op zondag 22 juli 2007 01:06 schreef Grumpey het volgende:
maareh, je bent dus definitief ge-emigreerd onderhand?
in Amsterdam uiteraard, als ras-ajaxfanquote:Op zondag 22 juli 2007 01:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nee, sterker nog, het is uiteindelijk de bedoeling om ons in NL te vestigen, de vraag is alleen wanneer
quote:Op zondag 22 juli 2007 01:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
in Amsterdam uiteraard, als ras-ajaxfan![]()
Als je 'm hebt, laat het me weten.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:08 schreef Grumpey het volgende:
tadatadatata, tadatadatata...........tadatadatata!!!
tataaa tatatatadaaaa, tataaaa tatatatadaaa, tataaatatatataaa......
Als er ooit nog een topic over radio-nostalgie komt, dan weet ik mijn nummer 1
* Grumpey slingert downloadprogramma aan..
ah balen, het finish-stukje is helaas niet aanwezig in het fragment. Heb hem ook niet gevonden helaas, dus dat wordt gewoon wereldomroep luisteren weerquote:Op zondag 22 juli 2007 01:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je 'm hebt, laat het me weten.. Hier kun je in ieder geval een goed sampletje luisteren.
Die zorgen heb ik al jaren niet meer.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:34 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ah balen, het finish-stukje is helaas niet aanwezig in het fragment. Heb hem ook niet gevonden helaas, dus dat wordt gewoon wereldomroep luisteren weer
Morgen trouwens 2x HC, en 1e HT-wedstrijd....dat wordt geen paper
Niermann is een held. En het is jammer dat Dekker/Boogerd zichzelf moeten opofferen, maar anders hadden die ook nog wel een goede dag kunnen hebben ergens, had ik mooi gevonden. Menchov, Leipheimer en kloden zijn voor mij wel echte anti-heldenquote:Op zondag 22 juli 2007 01:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die zorgen heb ik al jaren niet meer..
Maar ik voel met je mee; herkennen doe ik het nog wel. [afbeelding].
Morgen Rabo die alles aan flarden rijdt, hopelijk. Eerste berg; Niermann begint met sleuren, gevolgd door Dekker, Boogerd en Mentsjov. Vervolgens mag Rasmussen de vijf minuten achterstand voor de rest completeren..
Jammer Grump, jammer...quote:in Amsterdam uiteraard, als ras-ajaxfan![]()
Je kan ook kijken naar een uitmuntend hoor, als het echt te hoog gegrepen is.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:50 schreef jde_kok het volgende:
Oh ja doelstellingen voor seizoen 22
- Niet degraderen
- Bekerronde 3 halen
- Een briljant keeper halen (met dank aan Grumpey voor de tip)
Op dit tijdstip is het on-topic gehalte minder belangrijk.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:45 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Niermann is een held. En het is jammer dat Dekker/Boogerd zichzelf moeten opofferen, maar anders hadden die ook nog wel een goede dag kunnen hebben ergens, had ik mooi gevonden. Menchov, Leipheimer en kloden zijn voor mij wel echte anti-helden![]()
voor het ontopic-gehalte: Jeuj, weer een dag verder met HT, ofzo...![]()
Het gaat me op de manier waarop ze koersen. Ze zijn groot geworden in een tijdperk met Armstrong die alles won. Daarbij was het altijd het devies om zo lang mogelijk in zijn wiel te blijven, want demareren werd je nekslag. Die methode zit er bij hun zo ingeramt dat ze alles er aan doen om vooral niet aan te vallen. Valverde kan er ook wat van.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Op dit tijdstip is het on-topic gehalte minder belangrijk..
De kopmannen van Rabo die je daar noemt zijn mannen die de druk niet aan kunnen, volgens mij. Menchov is echt wel een goede renner; dat heeft-ie toch wel bewezen, alleen komt het er dan toch weer niet uit. Maar uiteindelijk zijn er maar een handvol gasten in staat om daadwerkelijk te kunnen winnen ook.
Geen idee hoe lang het hier blijft staan, iemand die een goede gratis upload-site om ze te plaatsen heeft, ik houd me aanbevolen..quote:Op zondag 22 juli 2007 01:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je 'm hebt, laat het me weten.. Hier kun je in ieder geval een goed sampletje luisteren.
Geen probleem, je maakt me al me meer dan blij met Rein van den Broekquote:Op zondag 22 juli 2007 10:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang het hier blijft staan, iemand die een goede gratis upload-site om ze te plaatsen heeft, ik houd me aanbevolen..
Openingstune TdF
Finishtune TdF
NOS Langs de Lijn
PS. Grumpey, nog bedankt voor de tips, etc., gisteravond![]()
dat is weinig voor de Vquote:Op zondag 22 juli 2007 02:22 schreef maniack28 het volgende:
Spelersloon 184 682
En er gaat nog 20k af van de verkoop van een spits... en dan dus zorgen dat ik in V blijf... mooie uitdaging dacht ik zo
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:27 schreef Ruudt het volgende:
Jongens wat ben ik genaaid zeg, vooral met deze blessure.
Stef Gerkens (16824036) [Add this player to your bookmarks] 7
29 years and 69 days, excellent form, injured (7 weeks)
A controversial person who is calm and dishonest.
Has formidable experience and poor leadership abilities.
Speciality: Unpredictable
Next birthday: 30-08-2007
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 140 380
Wage: 74 910 ¤/week
Owner: Real Club de Culo
Warnings: 0
Injuries: 7 weeks
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: mythical Passing: wretched
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: passable Set Pieces: weak
Matches in the Hattrick Masters: 4
Career Goals: 64
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0
21-07-2007 Verkocht Stef Gerkens aan Fc Nõmme21 Utd 500 000 ¤ 140 380quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:38 schreef Ruudt het volgende:
Te koop gezet voor 5 ton en dan maar hopen dat er een gek op biedt. Zo niet dat zet ik hem zondag voor 0 op de lijst zodat hij tijdens de wedstrijd van woensdag afloopt..
Yeps... ik denk ook wel dat ik net iets tekort ga komen, maar die gasten in mijn competitie speelden al voordat ik begon en hebben lonen richting 250-300kquote:
ach, wat is te oud he, ik vind een spelergemiddelde van 29 ook best kunnenquote:Op zondag 22 juli 2007 11:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Yeps... ik denk ook wel dat ik net iets tekort ga komen, maar die gasten in mijn competitie speelden al voordat ik begon en hebben lonen richting 250-300kIk ga gewoon proberen slim te piccen en motsen.. zodat ik genoeg puntjes pak
Top 11
∑ TSI 298 190
Ø TSI 27 108
Ø leeftijd 25.5
Ø vorm 5.3
Ø ervaring 6.5
Wel wat aan de oude kant.. maar goed
LoLquote:Op zondag 22 juli 2007 11:07 schreef Ruudt het volgende:
[..]
[..]
21-07-2007 Verkocht Stef Gerkens aan Fc Nõmme21 Utd 500 000 ¤ 140 380
Ik zit op 41k, maar ik moet nog wel versterken. Gelukkig geen hele sterke divisie, dus overleven gaat nog wel lukken, denk/hoop ik.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:01 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Spelersloon bij mijn eerste jaar VI, nu nog proberen om te overleven
Held!quote:Op zondag 22 juli 2007 10:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang het hier blijft staan, iemand die een goede gratis upload-site om ze te plaatsen heeft, ik houd me aanbevolen..
Openingstune TdF
Finishtune TdF
NOS Langs de Lijn
PS. Grumpey, nog bedankt voor de tips, etc., gisteravond![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 11:02 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Geen probleem, je maakt me al me meer dan blij met Rein van den Broek
Mocht ik weer eens wat tips, etc., nodig hebben, dan weet ik waar ik kan aankloppenquote:
Volgens tourdefrance.nl doet Kljell Carlstrom anders wel mee... en dat is een Finse wielrenner van Liquigas...quote:Op zondag 22 juli 2007 01:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ze bestaan wel, maar ze doen niet mee... Finnen houden meer van suïcidale sporten zoals: Formule 1, rallyrijden en skivliegen.
Btw, het is verbazingwekkend hoe goed ze (voor zo'n klein land; 5,3 miljoen mensen) dan weer in bovengenoemde sporten zijn...
logisch, als die mensen hebben ineens geld. Maar dat is ook maar tijdelijk hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 13:49 schreef TheVulture het volgende:
De transfermarkt is wel aan het aantrekken volgens mij, er worden weer aardige bedragen betaald voor sommige spelers
nou idd.. het zou moeten kunnen lukken vanavond.. en het zou wel fijn zijn om de eerste 3 punten alvast te pakken, aangezien ik een van de slechtste teams uit mijn competitie ben...quote:Op zondag 22 juli 2007 13:44 schreef Grumpey het volgende:
Vorige week:
Sponsorgeld 135 486
Salarissen 564 400
Deze week:
Sponsorgeld 172 628
Sarlarissen 341 170
Dat is nog eens goed begin van het seizoen he
Vanavond eerste competitiewedstrijd, dat wordt duimen
Ja ok, maar ik denk dat het financiele plaatje voor veel mensen er ineens een stuk rooskleuriger uitziet met al die aanpassingen, dat geld wat ze overhouden wordt in de transfers gestoken... en dat was ook het doel van die aanpassingen... ik heb mijn formi def maar weer te koop gezet...quote:Op zondag 22 juli 2007 13:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
logisch, als die mensen hebben ineens geld. Maar dat is ook maar tijdelijk hoor
Denk toch dat ik m'n 29-jarige middenvelder moet verkopen en dan een jonge middenvelder kopen..quote:Op zondag 22 juli 2007 13:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
logisch, als die mensen hebben ineens geld. Maar dat is ook maar tijdelijk hoor
Is geen bot/inactieve gast hoop ik?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:15 schreef One_conundrum het volgende:
ik moet tegen degene die vorig jaar gedegradeerd is, MOTS
Het moet wel heel raar lopen wil je van een botje verliezen... die spelen standaard 4-4-2 en halen zo'n 50 hatstats ongeveer... ik zou dus gewoon PICcen... .. wie weet krijgen sommige van die bots tussentijds een eigenaar en moet je wel vol aan de bak... dan heb je daar mooi profijt vanquote:Op zondag 22 juli 2007 17:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vanavond wordt voor mij de eerste competitiewedstrijd 'om 't echie'. De laatste 2 van vorig seizoen heb ik, mede ivm tentamens en de uitzichtloze situatie na de overname' laten schieten.. M'n B-team had afgelopen week hogere ratings dan m'n 'bot'-tegenstander (en nr. 2 van de afgelopen 2-3 seizoen en deze divisie) van vanavond..
Wat ik me dus afvroeg, is er nog een bepaalde tactiek waarop 'bots' meestal spelen?? Of is het gewoon kansloos/standaard 4-4-2 met een random veldbezetting (uit de historie blijkt bijvoorbeeld dat de 2 spelers met de hoogste TSI (ik weet, is niet heilig), van de tegenstander de afgelopen wedstrijden niet speelden). Ik speel zelf 3-5-2 met 2 aanvallend ingestelde wingers. MOTS of PIC lijkt me niet handig, de volgende 2 wedstrijden speel ik tegen de nr's 6 en 7 'bots' van vorig jaar. Ik kan beter dan wat 'opsparen' lijkt me
Dat klinkt goed genoeg inderdaadquote:Op zondag 22 juli 2007 18:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Voor X lijkt me een 3 centrale middenvelders met allen minimaal positiespel en conditie goed + meeste passing+verdedigen matig best goed, toch??
Sportspsychologen zijn pas interessant voor spelers in de Ve divisie en hoger..quote:Op zondag 22 juli 2007 18:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Okee, thnx.. Dan zet ik 'm lekker op PIC, en heb idd 1 sportspsycholoog erbij lopen..
0-1 Ale Kohonen (11)quote:Op zondag 22 juli 2007 21:50 schreef Yankee_One het volgende:
0-1 Erik Davidsson (5)
1-1 Thomas Östbratt (10)
2-1 Paweł Kotra (36)
2-2 Hubert Gibała (42)
3-2 Rolf Scheper (44)
3-3 Leif Törnstedt (50)
3-4 Kurt Welsh (62)
4-4 Rolf Scheper (66)
dus
Puur op middenveld 4-1 gewonnenquote:KoosKabel '05
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: flankaanval
Tactische vaardigheid: uitmuntend
Middenveld: zwak (heel hoog)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (laag)
Rechteraanval: goed (heel hoog)
Centrale aanval: redelijk (heel hoog)
Linkeraanval: uitstekend (heel laag)
HatStats 195
Verdediging 66
Middenveld 48
Aanval 81
LoddarStats 12.75
Kristiansund
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: redelijk (laag)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: formidabel (laag)
Linkeraanval: zwak (laag)
HatStats 195
Verdediging 68
Middenveld 66
Aanval 61
LoddarStats 14.43
quote:V.V Lemmer 2
Player rating and team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Normal
Tactic skill: (no tactic)
Midfield: weak (very high)
Right Defence: formidable (high)
Central Defence: brilliant (very low)
Left Defence: outstanding (low)
Right Attack: solid (low)
Central Attack: passable (very high)
Left Attack: solid (very high)
quote:Ladderzatsquad
Player rating and team formation
Team Attitude: Normal
Tactic: Normal
Tactic skill: (no tactic)
Midfield: solid (very low)
Right Defence: formidable (very low)
Central Defence: formidable (very low)
Left Defence: formidable (high)
Right Attack: solid (high)
Central Attack: inadequate (high)
Left Attack: formidable (very low)
Jij speelde vandaag ook tegen iemand met een scrabble-naam:quote:Op zondag 22 juli 2007 22:45 schreef TheVulture het volgende:
De ME lijkt me redelijk van slag... check de wedstrijd van mijn komende bekertegenstander.. die al sinds begin juni niet meer online is geweest dus aankomende woensdag met 10 man aantreed
137454932 een man en 40 hatstats minder maar toch winnen
quote:Stanisław Brzęczyszczykiewicz (92483567)
Ja en hij hield er nog een bal uit ookquote:Op zondag 22 juli 2007 22:55 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Jij speelde vandaag ook tegen iemand met een scrabble-naam:
[..]
Ik ben errrrrrrrrrrr.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nog steeds zuur van mijn nederlaag...
Is Egamer al gesignaleerd... nog een dik uur en we kunnen aan de champagne
27e team van de hele VI?quote:Manager: ucriges
5. in VI.693 | 27. of 8192 in VI | Avg TSI: 22565 | Avg age: 24 |
quote:Team Formation Tactic (skill) Goals Loddar Total Def Mid Att Total Def Mid Att
VSCO '61 3-5-2 Normal (excellent) 2 22.04 271 97 75 99 68.0 25.5 30.5 12.0
FC Flores 5-4-1 Normal (excellent) 2 14.69 247 152 51 44 64.0 36.5 22.5 5.0
22.07.2007, Round 1 League: VI.1019 AH-Points total 518
quote:V.V Lemmer 2 4-4-2 Normal (excellent) 1 14.99 240 114 48 78 58.0 28.0 20.0 10.0
Ladderzatsquad 3-5-2 Normal (excellent) 1 20.39 255 101 75 79 61.5 23.0 30.0 8.5
22.07.2007, Round 1 League: VI.693 AH-Points total 495
quote:
Spannend, zeker! Niet verwacht dat MC-Pontje zou gaan winnen. Maar mensen, 107 stemmen!quote:1. MC-Pontje 158 stemmen
2. ODF-Ryo 151 stemmen
3. Repsak68 151 stemmen
4. Florre 137 stemmen
5. Pupske 127 stemmen
6. EkeDeventer 107 stemmen
7. Dopefish 91 stemmen
8. Reempie 79 stemmen
9. Foppe 75 stemmen
10. -Pijl- 59 stemmen
51 stemmen verschil, dat is echt weinig. Maar inderdaad, het is wel een beetje vriendjespolitiek. Maarja, zo is Hattrick.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:20 schreef Lennox het volgende:
Zit dicht bij elkaar. Als je een flinke federatie erbij had gehad, dan was je het gewoon geworden.
Eervolle 6e plaatsquote:Op maandag 23 juli 2007 12:17 schreef Egamer het volgende:
[..]
Spannend, zeker! Niet verwacht dat MC-Pontje zou gaan winnen. Maar mensen, 107 stemmen!Echt bedankt!
jammer.. maar helaas... iig goed gedaan..quote:Op maandag 23 juli 2007 12:17 schreef Egamer het volgende:
[..]
Spannend, zeker! Niet verwacht dat MC-Pontje zou gaan winnen. Maar mensen, 107 stemmen!Echt bedankt!
Hij had al een federatie achter zich.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:20 schreef Lennox het volgende:
Zit dicht bij elkaar. Als je een flinke federatie erbij had gehad, dan was je het gewoon geworden.
haha 172 zeker ook nietquote:Op maandag 23 juli 2007 14:04 schreef maniack28 het volgende:
142 hatstats in VIDat ga je nooit redden
Uitwedstrijd, pic, en niet m'n beste elftal omdat ik een kans denk te maken in de bekerquote:Op maandag 23 juli 2007 14:04 schreef maniack28 het volgende:
142 hatstats in VIDat ga je nooit redden
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:40 schreef Lennox het volgende:
Nee.
nee, ik wil ook niet kijken...quote:Op maandag 23 juli 2007 14:40 schreef Lennox het volgende:
Nee.
ik weet het wel, maar ik zeg het nietquote:Op maandag 23 juli 2007 14:33 schreef TheVulture het volgende:
Zou een van jullie trouwens even willen kijken of ik mijn speler Hakon Orlygsson heb verkochtAlvast bedankt
quote:
Bedenk het dan zelf maarquote:Hákon Örlygsson (134983199) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar en 74 dagen, matig vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 30-08-2007
Nationaliteit: Ísland
Total Skill Index (TSI): 820
Loon: 420 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Vulture United 1980
Fysiek: fit
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:30 schreef Lennox het volgende:
Ik bedoelde met "Nee" dat hij niet was verkocht. Voor er misverstanden bestaan over mijn behulpzaamheid
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Bagger, ik heb over 2,5uur 9 transfers die aflopen, maar m'n advertentie van vrijdagmiddag 14:16u staat er nog op, dus ik kan niet adverteren
Beginners wel... En de meeste zijn echt spelers voor XI en X op de bank/trainbaar..quote:Op maandag 23 juli 2007 17:12 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Niemand leest advertenties
No worries mate
hoezo doe je deze weg Berend Tamerus (158386839)quote:Op maandag 23 juli 2007 17:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Beginners wel... En de meeste zijn echt spelers voor XI en X op de bank/trainbaar..
Waarom ik ze dan niet ontsla.. Tsja, dat zal wel komen straks.. Op 1 iemand is al geboden.. (alhoewel ik die, ondanks dat hij al 23 is, liever zelf had gehouden achteraf). Maar wie weet levert het nog wat op![]()
quote:Stamina, weeks 1-2, trains all players, reduces form of squad!
Klopt, maar met die nieuwe regels qua % met trainen is het voor veel mensen nu nog puzzelen (wat goed/ kwaad is)quote:Op maandag 23 juli 2007 18:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Conditie gaat ten koste van vorm toch?? Zoiets las ik ergens..
edit: Hier dus:
[..]
Counter met 3 verdedigers schiet niet op. Je counterrating wordt over je verdedigers berekend. (verdedigen skill + passingsskill) - 5-3-2 /4-4-2 zijn wel aardige counteropstellingen. Je def moet zijn aanval tegenhouden (ruim!) en je aanval moet zijn verdediging de baas zijn. Meestal 2 centrale mids en 1 aanvallende vleugel bij 5-3-2.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Even wat anders, ik speel woensdag een friendly tegen een Spaanse VI-divisionist (rank 4878), ik ben nr.41566 in NederlandKort gezegd, het heeft dan wel geen invloed op m'n supporters, zelfvertrouwen en TS, maar ik ga liever toch ook niet helemaal af met een nulletje of 10
![]()
Hij speelt meestal in 3-5-2.., met zowel z'n A als B-team.. Voorlopig geldt datzelfde nog voor mij (pas een paar weken bezig). Om de schade te beperken, is het handiger om te counteren, of juist pressievoetbal?? En welke opstelling is aan te raden in zo'n geval??
Hij traint positiespel volgens mij, dus dan zijn 352 of 451 de enige opties.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:37 schreef Lennox het volgende:
[..]
Counter met 3 verdedigers schiet niet op. Je counterrating wordt over je verdedigers berekend. (verdedigen skill + passingsskill) - 5-3-2 /4-4-2 zijn wel aardige counteropstellingen. Je def moet zijn aanval tegenhouden (ruim!) en je aanval moet zijn verdediging de baas zijn. Meestal 2 centrale mids en 1 aanvallende vleugel bij 5-3-2.
Voor pressie worden Krachtige spelers (specialiteit dus) en spelers met veel conditie aangeraden. In dit geval lijkt pressie me wel een goede optie. Puur om te kijken of het wat wordt. Echte voorkeursopstelling is hier niet. 3-5-2 / 4-4-2 / 3-4-3 kan allemaal.
Zeker, volgende U20 verkiezingen ga ik wel winnen, hoop ik.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:31 schreef jde_kok het volgende:
Jammer Egamer, maar toch erg dichtbij.
Was te verwachten..quote:Op maandag 23 juli 2007 21:31 schreef jde_kok het volgende:
Jammer Egamer, maar toch erg dichtbij.
Vulture for BCquote:Op maandag 23 juli 2007 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat ik me de eerstvolgende periode kandidaat ga stellen voor het bondscoachschap...
Kandidaat stellen mag altijd..quote:Op maandag 23 juli 2007 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat ik me de eerstvolgende periode kandidaat ga stellen voor het bondscoachschap...
Vulturequote:Op maandag 23 juli 2007 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Bij voorbaadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:31 schreef Paaskonijn het volgende:
*stemt vulture*
Aan je nickname te zien ben jij oprichter van de fok!-federatie.. ik geloof dat ik sinds afgelopen zaterdag nog een sollicitatie heb openstaan waar nog niet echt op gereageerd is, zou je er even naar willen kijken?? b.v.d.quote:
geregeldquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Aan je nickname te zien ben jij oprichter van de fok!-federatie.. ik geloof dat ik sinds afgelopen zaterdag nog een sollicitatie heb openstaan waar nog niet echt op gereageerd is, zou je er even naar willen kijken?? b.v.d.
Woei, morgen bekeren, 3-5-2 tegen een counterhoer en PICquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Woei, morgen bekeren, 5-3-2 counter en PIC
ga je verliezenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:06 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Woei, morgen bekeren, 3-5-2 tegen een counterhoer en PIC
Kan me geen reet schelenquote:
ik heb alleen maar waardeloze scouts. als het na dit seizoen niet beter is, kap ik maar meequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen weer een wedstrijd voor mijn 7*-groeilbriljantjes Gert Bok en Tijs Emmen in de jeugd![]()
Het heeft niet alleen met scouting maar ook met trainen te makenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:23 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik heb alleen maar waardeloze scouts. als het na dit seizoen niet beter is, kap ik maar mee![]()
zegge... spreek je spelers hier eens even op aan.. dit kan natuurlijk niet...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:23 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik heb alleen maar waardeloze scouts. als het na dit seizoen niet beter is, kap ik maar mee![]()
quote:In de 41e minuut versierde het thuisteam een strafschop met een schwalbe waar de gemiddelde zwaluw trots op zou zijn.
spelers met allround vaardigheden slecht zijn bij voorbaat al kansloos natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het heeft niet alleen met scouting maar ook met trainen te maken
Bij mij ookquote:
Wat later:quote:Fluitje's Albertus Abbema extended the home team's lead to 3 - 0 on a penalty kick in the 28:th minute. The goalie should probably have caught that one. Content with the current score, Fluitje did it by the text book and focused on their defensive play.
quote:Fluitje wanted more goals, and one nearly came as Yordi Oude Avenhuis unleashed a volley wide of the mark in the 58:th minute.
JDquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:19 schreef -J-D- het volgende:
Terug van vakantie
1-0 gewonnen in de beker ondanks een overwicht van meer dan 80 hatstats.
8-0 gewonnen in de comp.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef Egamer het volgende:
[..]
JD
We hebben trouwens besloten dat jij samen met sirdalord de FOK!cup gaat organiseren.
heb je hem ook weerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:19 schreef -J-D- het volgende:
Terug van vakantie
8-0 gewonnen in de comp.
Ey skatje!quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
heb je hem ook weerwas het net lekker rustig...
Njouw zou eens tijd worden, ga je proefwerken nakijkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:19 schreef -J-D- het volgende:
Terug van vakantie
8-0 gewonnen in de comp.
Jammer van z'n conditiequote:Rian Baeke [Staat op de transferlijst]
TSI=230, 17 jaar en 59 dagen, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Ik ben bang dat je er niet veel voor vangt Fries, zijn conditie is te laag...quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Voor hen met teveel geld: Elvis van Hoek (loopt ieder moment af)
Is eigendom van: FC Swusti
Leeftijd: 17 jaar
TSI: 2 910
Deadline: 25-07-2007 om 12:07
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Anyways, over 20 minuten begint m'n friendly al, ik hoop met minder dan 10 doelpunten verschil er af te worden geveegd... (en wat geld te verdienen)
Was het maar mijn spelerquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je er niet veel voor vangt Fries, zijn conditie is te laag...
quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Was het maar mijn speler
Inmiddels staat 'ie al boven de 2 miljoen...
Ja maar hij heeft sowieso al een week of 4 conditie nodig om op niveau te komen.... ik vind 2 miljoen wel erg veel geld.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hoogste bod:
2 239 000 ¤ door FC BRON
Het bieden is geëindigd!
Lekker inkomen voor de verkoper (uit VII). Ach, die conditie kun je met gemak nog opwerken, de speler is net 17, loopt nog praktisch in z'n luiers en nu al deze multiskill-stats, ideaal trainbaar toch??
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hoogste bod:
2 239 000 ¤ door FC BRON
Het bieden is geëindigd!
Lekker inkomen voor de verkoper (uit VII). Ach, die conditie kun je met gemak nog opwerken, de speler is net 17, loopt nog praktisch in z'n luiers en nu al deze multiskill-stats, ideaal trainbaar toch??
Of snap ik nu helemaal niks van het spel?
Vandaar ook mijn opmerking 'voor hen met teveel geld'quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft sowieso al een week of 4 conditie nodig om op niveau te komen.... ik vind 2 miljoen wel erg veel geld.
Gelukkig.. Mag dan net een paar weken begonnen zijn, maar dit meende ik wel al van het spelletje te hebben begrepen..quote:
het is voor de rest inderdaad een hele mooie multiskill speler... maar ik vraag me af of de koper ooit het geld terugverdient.... maar hij zal er ook wel zat hebben denk ikquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn opmerking 'voor hen met teveel geld'
[..]
Gelukkig.. Mag dan net een paar weken begonnen zijn, maar dit meende ik wel al van het spelletje te hebben begrepen..
quote:Felle opklaringen verwelkomden de 3333 liefhebbers die zich in moralo cf Arena hadden verzameld. moralo startte in een strategische 5-3-2-opstelling. In de basis stonden: Fernández - Lykke Frandsen, Ardatana, Moreno, Valdovinos, Guàrdia - Botinelli, Seara, Ugarte - Gómez, De Lathouwer.
De 4-5-1-opstelling van diepFries zag er boeiend uit. De volgende spelers kwamen het veld op: Stoker - Briers, Bergvelt, Hennessey, Beekhuis - Hagestijn, Berlage, Reay, Carpenter, de Maat - Hoeneveld.
moralo had er duidelijk voor gekozen om te counteren. diepFries wilde de tegenstander onmiddellijk onder druk zetten.
Tis toch een friendly?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]Die gast gaat als Spaanse VI-klasser counteren tegen mij als X-divisionist.. Man, ik dacht dat ik de 'underdog' was..
wel genoeg toeschouwers om winst te maken van je tripjequote:Op woensdag 25 juli 2007 12:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]Die gast gaat als Spaanse VI-klasser counteren tegen mij als X-divisionist.. Man, ik dacht dat ik de 'underdog' was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |