Sportspsychologen zijn pas interessant voor spelers in de Ve divisie en hoger..quote:Op zondag 22 juli 2007 18:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Okee, thnx.. Dan zet ik 'm lekker op PIC, en heb idd 1 sportspsycholoog erbij lopen..
0-1 Ale Kohonen (11)quote:Op zondag 22 juli 2007 21:50 schreef Yankee_One het volgende:
0-1 Erik Davidsson (5)
1-1 Thomas Östbratt (10)
2-1 Paweł Kotra (36)
2-2 Hubert Gibała (42)
3-2 Rolf Scheper (44)
3-3 Leif Törnstedt (50)
3-4 Kurt Welsh (62)
4-4 Rolf Scheper (66)
dus
Puur op middenveld 4-1 gewonnenquote:KoosKabel '05
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: flankaanval
Tactische vaardigheid: uitmuntend
Middenveld: zwak (heel hoog)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (laag)
Rechteraanval: goed (heel hoog)
Centrale aanval: redelijk (heel hoog)
Linkeraanval: uitstekend (heel laag)
HatStats 195
Verdediging 66
Middenveld 48
Aanval 81
LoddarStats 12.75
Kristiansund
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: redelijk (laag)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: formidabel (laag)
Linkeraanval: zwak (laag)
HatStats 195
Verdediging 68
Middenveld 66
Aanval 61
LoddarStats 14.43
quote:V.V Lemmer 2
Player rating and team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Normal
Tactic skill: (no tactic)
Midfield: weak (very high)
Right Defence: formidable (high)
Central Defence: brilliant (very low)
Left Defence: outstanding (low)
Right Attack: solid (low)
Central Attack: passable (very high)
Left Attack: solid (very high)
quote:Ladderzatsquad
Player rating and team formation
Team Attitude: Normal
Tactic: Normal
Tactic skill: (no tactic)
Midfield: solid (very low)
Right Defence: formidable (very low)
Central Defence: formidable (very low)
Left Defence: formidable (high)
Right Attack: solid (high)
Central Attack: inadequate (high)
Left Attack: formidable (very low)
Jij speelde vandaag ook tegen iemand met een scrabble-naam:quote:Op zondag 22 juli 2007 22:45 schreef TheVulture het volgende:
De ME lijkt me redelijk van slag... check de wedstrijd van mijn komende bekertegenstander.. die al sinds begin juni niet meer online is geweest dus aankomende woensdag met 10 man aantreed
137454932 een man en 40 hatstats minder maar toch winnen
quote:Stanisław Brzęczyszczykiewicz (92483567)
Ja en hij hield er nog een bal uit ookquote:Op zondag 22 juli 2007 22:55 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Jij speelde vandaag ook tegen iemand met een scrabble-naam:
[..]
Ik ben errrrrrrrrrrr.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nog steeds zuur van mijn nederlaag...
Is Egamer al gesignaleerd... nog een dik uur en we kunnen aan de champagne
27e team van de hele VI?quote:Manager: ucriges
5. in VI.693 | 27. of 8192 in VI | Avg TSI: 22565 | Avg age: 24 |
quote:Team Formation Tactic (skill) Goals Loddar Total Def Mid Att Total Def Mid Att
VSCO '61 3-5-2 Normal (excellent) 2 22.04 271 97 75 99 68.0 25.5 30.5 12.0
FC Flores 5-4-1 Normal (excellent) 2 14.69 247 152 51 44 64.0 36.5 22.5 5.0
22.07.2007, Round 1 League: VI.1019 AH-Points total 518
quote:V.V Lemmer 2 4-4-2 Normal (excellent) 1 14.99 240 114 48 78 58.0 28.0 20.0 10.0
Ladderzatsquad 3-5-2 Normal (excellent) 1 20.39 255 101 75 79 61.5 23.0 30.0 8.5
22.07.2007, Round 1 League: VI.693 AH-Points total 495
quote:
Spannend, zeker! Niet verwacht dat MC-Pontje zou gaan winnen. Maar mensen, 107 stemmen!quote:1. MC-Pontje 158 stemmen
2. ODF-Ryo 151 stemmen
3. Repsak68 151 stemmen
4. Florre 137 stemmen
5. Pupske 127 stemmen
6. EkeDeventer 107 stemmen
7. Dopefish 91 stemmen
8. Reempie 79 stemmen
9. Foppe 75 stemmen
10. -Pijl- 59 stemmen
51 stemmen verschil, dat is echt weinig. Maar inderdaad, het is wel een beetje vriendjespolitiek. Maarja, zo is Hattrick.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:20 schreef Lennox het volgende:
Zit dicht bij elkaar. Als je een flinke federatie erbij had gehad, dan was je het gewoon geworden.
Eervolle 6e plaatsquote:Op maandag 23 juli 2007 12:17 schreef Egamer het volgende:
[..]
Spannend, zeker! Niet verwacht dat MC-Pontje zou gaan winnen. Maar mensen, 107 stemmen!Echt bedankt!
jammer.. maar helaas... iig goed gedaan..quote:Op maandag 23 juli 2007 12:17 schreef Egamer het volgende:
[..]
Spannend, zeker! Niet verwacht dat MC-Pontje zou gaan winnen. Maar mensen, 107 stemmen!Echt bedankt!
Hij had al een federatie achter zich.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:20 schreef Lennox het volgende:
Zit dicht bij elkaar. Als je een flinke federatie erbij had gehad, dan was je het gewoon geworden.
haha 172 zeker ook nietquote:Op maandag 23 juli 2007 14:04 schreef maniack28 het volgende:
142 hatstats in VIDat ga je nooit redden
Uitwedstrijd, pic, en niet m'n beste elftal omdat ik een kans denk te maken in de bekerquote:Op maandag 23 juli 2007 14:04 schreef maniack28 het volgende:
142 hatstats in VIDat ga je nooit redden
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:40 schreef Lennox het volgende:
Nee.
nee, ik wil ook niet kijken...quote:Op maandag 23 juli 2007 14:40 schreef Lennox het volgende:
Nee.
ik weet het wel, maar ik zeg het nietquote:Op maandag 23 juli 2007 14:33 schreef TheVulture het volgende:
Zou een van jullie trouwens even willen kijken of ik mijn speler Hakon Orlygsson heb verkochtAlvast bedankt
quote:
Bedenk het dan zelf maarquote:Hákon Örlygsson (134983199) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar en 74 dagen, matig vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 30-08-2007
Nationaliteit: Ísland
Total Skill Index (TSI): 820
Loon: 420 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Vulture United 1980
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:30 schreef Lennox het volgende:
Ik bedoelde met "Nee" dat hij niet was verkocht. Voor er misverstanden bestaan over mijn behulpzaamheid
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Bagger, ik heb over 2,5uur 9 transfers die aflopen, maar m'n advertentie van vrijdagmiddag 14:16u staat er nog op, dus ik kan niet adverteren
Beginners wel... En de meeste zijn echt spelers voor XI en X op de bank/trainbaar..quote:Op maandag 23 juli 2007 17:12 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Niemand leest advertenties
No worries mate
hoezo doe je deze weg Berend Tamerus (158386839)quote:Op maandag 23 juli 2007 17:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Beginners wel... En de meeste zijn echt spelers voor XI en X op de bank/trainbaar..
Waarom ik ze dan niet ontsla.. Tsja, dat zal wel komen straks.. Op 1 iemand is al geboden.. (alhoewel ik die, ondanks dat hij al 23 is, liever zelf had gehouden achteraf). Maar wie weet levert het nog wat op![]()
quote:Stamina, weeks 1-2, trains all players, reduces form of squad!
Klopt, maar met die nieuwe regels qua % met trainen is het voor veel mensen nu nog puzzelen (wat goed/ kwaad is)quote:Op maandag 23 juli 2007 18:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Conditie gaat ten koste van vorm toch?? Zoiets las ik ergens..
edit: Hier dus:
[..]
Counter met 3 verdedigers schiet niet op. Je counterrating wordt over je verdedigers berekend. (verdedigen skill + passingsskill) - 5-3-2 /4-4-2 zijn wel aardige counteropstellingen. Je def moet zijn aanval tegenhouden (ruim!) en je aanval moet zijn verdediging de baas zijn. Meestal 2 centrale mids en 1 aanvallende vleugel bij 5-3-2.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Even wat anders, ik speel woensdag een friendly tegen een Spaanse VI-divisionist (rank 4878), ik ben nr.41566 in NederlandKort gezegd, het heeft dan wel geen invloed op m'n supporters, zelfvertrouwen en TS, maar ik ga liever toch ook niet helemaal af met een nulletje of 10
![]()
Hij speelt meestal in 3-5-2.., met zowel z'n A als B-team.. Voorlopig geldt datzelfde nog voor mij (pas een paar weken bezig). Om de schade te beperken, is het handiger om te counteren, of juist pressievoetbal?? En welke opstelling is aan te raden in zo'n geval??
Hij traint positiespel volgens mij, dus dan zijn 352 of 451 de enige opties.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:37 schreef Lennox het volgende:
[..]
Counter met 3 verdedigers schiet niet op. Je counterrating wordt over je verdedigers berekend. (verdedigen skill + passingsskill) - 5-3-2 /4-4-2 zijn wel aardige counteropstellingen. Je def moet zijn aanval tegenhouden (ruim!) en je aanval moet zijn verdediging de baas zijn. Meestal 2 centrale mids en 1 aanvallende vleugel bij 5-3-2.
Voor pressie worden Krachtige spelers (specialiteit dus) en spelers met veel conditie aangeraden. In dit geval lijkt pressie me wel een goede optie. Puur om te kijken of het wat wordt. Echte voorkeursopstelling is hier niet. 3-5-2 / 4-4-2 / 3-4-3 kan allemaal.
Zeker, volgende U20 verkiezingen ga ik wel winnen, hoop ik.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:31 schreef jde_kok het volgende:
Jammer Egamer, maar toch erg dichtbij.
Was te verwachten..quote:Op maandag 23 juli 2007 21:31 schreef jde_kok het volgende:
Jammer Egamer, maar toch erg dichtbij.
Vulture for BCquote:Op maandag 23 juli 2007 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat ik me de eerstvolgende periode kandidaat ga stellen voor het bondscoachschap...
Kandidaat stellen mag altijd..quote:Op maandag 23 juli 2007 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat ik me de eerstvolgende periode kandidaat ga stellen voor het bondscoachschap...
Vulturequote:Op maandag 23 juli 2007 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Bij voorbaadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:31 schreef Paaskonijn het volgende:
*stemt vulture*
Aan je nickname te zien ben jij oprichter van de fok!-federatie.. ik geloof dat ik sinds afgelopen zaterdag nog een sollicitatie heb openstaan waar nog niet echt op gereageerd is, zou je er even naar willen kijken?? b.v.d.quote:
geregeldquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Aan je nickname te zien ben jij oprichter van de fok!-federatie.. ik geloof dat ik sinds afgelopen zaterdag nog een sollicitatie heb openstaan waar nog niet echt op gereageerd is, zou je er even naar willen kijken?? b.v.d.
Woei, morgen bekeren, 3-5-2 tegen een counterhoer en PICquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Woei, morgen bekeren, 5-3-2 counter en PIC
ga je verliezenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:06 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Woei, morgen bekeren, 3-5-2 tegen een counterhoer en PIC
Kan me geen reet schelenquote:
ik heb alleen maar waardeloze scouts. als het na dit seizoen niet beter is, kap ik maar meequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen weer een wedstrijd voor mijn 7*-groeilbriljantjes Gert Bok en Tijs Emmen in de jeugd![]()
Het heeft niet alleen met scouting maar ook met trainen te makenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:23 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik heb alleen maar waardeloze scouts. als het na dit seizoen niet beter is, kap ik maar mee![]()
zegge... spreek je spelers hier eens even op aan.. dit kan natuurlijk niet...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:23 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik heb alleen maar waardeloze scouts. als het na dit seizoen niet beter is, kap ik maar mee![]()
quote:In de 41e minuut versierde het thuisteam een strafschop met een schwalbe waar de gemiddelde zwaluw trots op zou zijn.
spelers met allround vaardigheden slecht zijn bij voorbaat al kansloos natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het heeft niet alleen met scouting maar ook met trainen te maken
Bij mij ookquote:
Wat later:quote:Fluitje's Albertus Abbema extended the home team's lead to 3 - 0 on a penalty kick in the 28:th minute. The goalie should probably have caught that one. Content with the current score, Fluitje did it by the text book and focused on their defensive play.
quote:Fluitje wanted more goals, and one nearly came as Yordi Oude Avenhuis unleashed a volley wide of the mark in the 58:th minute.
JDquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:19 schreef -J-D- het volgende:
Terug van vakantie
1-0 gewonnen in de beker ondanks een overwicht van meer dan 80 hatstats.
8-0 gewonnen in de comp.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef Egamer het volgende:
[..]
JD
We hebben trouwens besloten dat jij samen met sirdalord de FOK!cup gaat organiseren.
heb je hem ook weerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:19 schreef -J-D- het volgende:
Terug van vakantie
8-0 gewonnen in de comp.
Ey skatje!quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
heb je hem ook weerwas het net lekker rustig...
Njouw zou eens tijd worden, ga je proefwerken nakijkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:19 schreef -J-D- het volgende:
Terug van vakantie
8-0 gewonnen in de comp.
Jammer van z'n conditiequote:Rian Baeke [Staat op de transferlijst]
TSI=230, 17 jaar en 59 dagen, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Ik ben bang dat je er niet veel voor vangt Fries, zijn conditie is te laag...quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Voor hen met teveel geld: Elvis van Hoek (loopt ieder moment af)
Is eigendom van: FC Swusti
Leeftijd: 17 jaar
TSI: 2 910
Deadline: 25-07-2007 om 12:07
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Anyways, over 20 minuten begint m'n friendly al, ik hoop met minder dan 10 doelpunten verschil er af te worden geveegd... (en wat geld te verdienen)
Was het maar mijn spelerquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je er niet veel voor vangt Fries, zijn conditie is te laag...
quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Was het maar mijn speler
Inmiddels staat 'ie al boven de 2 miljoen...
Ja maar hij heeft sowieso al een week of 4 conditie nodig om op niveau te komen.... ik vind 2 miljoen wel erg veel geld.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hoogste bod:
2 239 000 ¤ door FC BRON
Het bieden is geëindigd!
Lekker inkomen voor de verkoper (uit VII). Ach, die conditie kun je met gemak nog opwerken, de speler is net 17, loopt nog praktisch in z'n luiers en nu al deze multiskill-stats, ideaal trainbaar toch??
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hoogste bod:
2 239 000 ¤ door FC BRON
Het bieden is geëindigd!
Lekker inkomen voor de verkoper (uit VII). Ach, die conditie kun je met gemak nog opwerken, de speler is net 17, loopt nog praktisch in z'n luiers en nu al deze multiskill-stats, ideaal trainbaar toch??
Of snap ik nu helemaal niks van het spel?
Vandaar ook mijn opmerking 'voor hen met teveel geld'quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft sowieso al een week of 4 conditie nodig om op niveau te komen.... ik vind 2 miljoen wel erg veel geld.
Gelukkig.. Mag dan net een paar weken begonnen zijn, maar dit meende ik wel al van het spelletje te hebben begrepen..quote:
het is voor de rest inderdaad een hele mooie multiskill speler... maar ik vraag me af of de koper ooit het geld terugverdient.... maar hij zal er ook wel zat hebben denk ikquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn opmerking 'voor hen met teveel geld'
[..]
Gelukkig.. Mag dan net een paar weken begonnen zijn, maar dit meende ik wel al van het spelletje te hebben begrepen..
quote:Felle opklaringen verwelkomden de 3333 liefhebbers die zich in moralo cf Arena hadden verzameld. moralo startte in een strategische 5-3-2-opstelling. In de basis stonden: Fernández - Lykke Frandsen, Ardatana, Moreno, Valdovinos, Guàrdia - Botinelli, Seara, Ugarte - Gómez, De Lathouwer.
De 4-5-1-opstelling van diepFries zag er boeiend uit. De volgende spelers kwamen het veld op: Stoker - Briers, Bergvelt, Hennessey, Beekhuis - Hagestijn, Berlage, Reay, Carpenter, de Maat - Hoeneveld.
moralo had er duidelijk voor gekozen om te counteren. diepFries wilde de tegenstander onmiddellijk onder druk zetten.
Tis toch een friendly?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]Die gast gaat als Spaanse VI-klasser counteren tegen mij als X-divisionist.. Man, ik dacht dat ik de 'underdog' was..
wel genoeg toeschouwers om winst te maken van je tripjequote:Op woensdag 25 juli 2007 12:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]Die gast gaat als Spaanse VI-klasser counteren tegen mij als X-divisionist.. Man, ik dacht dat ik de 'underdog' was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |