Lijst met veroorzaakte blessures/pleistersquote:geel 1
rood (2xgeel) 3
rood (direct) 4
pleister/blessure tegenspeler 1
bonus veroorzaken pleister 1
bonus veroorzaken blessure 3
geen kaarten/blessures tegenstander -3
De meeste personen kijken amper naar de berekening van de punten.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:![]()
![]()
Ik sta eerste
![]()
Even een VJ/GL newbie-vraagje.. 2x geel = rood, is dus eerst +1 (1e geel) en dan +3 (2e geel = rood), dus in totaal 1+3 = 4 punten?? Zo ja, dan klopt m'n 5 pt (had nog een speler met geel), wanneer beide geel voor dezelfde speler bij elkaar opgeteld worden als 1x '2x geel = rood' dan sta ik (helaas) niet meer alleen aan de leiding..
Overigens, VJ-leiding met een 8-1 PIC overwinning op een 'botje'![]()
De punten voor de eerste gele kaar telt niet, je krijgt dus 3 punten ipv 1 + 3 = 4 punten. Dan heb je nog een andere gele kaart, dus dan heb je in totaal 5 punten. Dan was er 1 punt over, en die was voor die blessure van de tegenstander, jij hebt het niet veroorzaakt, dus je krijgt 1 punt.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:![]()
![]()
Ik sta eerste
![]()
Even een VJ/GL newbie-vraagje.. 2x geel = rood, is dus eerst +1 (1e geel) en dan +3 (2e geel = rood), dus in totaal 1+3 = 4 punten?? Zo ja, dan klopt m'n 5 pt (had nog een speler met geel), wanneer beide geel voor dezelfde speler bij elkaar opgeteld worden als 1x '2x geel = rood' dan sta ik (helaas) niet meer alleen aan de leiding..
Overigens, VJ-leiding met een 8-1 PIC overwinning op een 'botje'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |