Ja ik had al geklikt voor ik er erg in had, en juist dan gaat er niemand over mijn bod heenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:52 schreef Yankee_One het volgende:
met uitstekend conditite kopen is handiger
Komen er nog veel stemmen binnen voor je Egamer, krijg je veel reacties?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:45 schreef Egamer het volgende:
Haha, leuk om de topic van Repsak68 te lezen, ik krijg bij vele dingen een glimlach.
Jazeker, ze blijven komen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Komen er nog veel stemmen binnen voor je Egamer, krijg je veel reacties?
Ik heb het rare voorgevoel dat je wintquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:20 schreef Egamer het volgende:
[..]
Jazeker, ze blijven komen.Overmorgen is de uitslag al.
eindelijk is mijn spitsenduo compleetquote:Rolf Scheper (65079067) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
24 jaar en 106 dagen, goed vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 27-07-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 82 640
Loon: 47 050 ¤/week
Eigenaar: The Yanks
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: buitenaards Spelhervatting: slecht
Aan hoeveel loon p/w zit jij ondertussenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:00 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
eindelijk is mijn spitsenduo compleet
nu weer kampioen worden en wél promoveren
ik zou mijn geld inzetten op Ryo, maar we hopen natuurlijk het beste voor jequote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het rare voorgevoel dat je wint
Inderdaad, Ryo is de enige echte concurrent.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik zou mijn geld inzetten op Ryo, maar we hopen natuurlijk het beste voor je![]()
maak de telleurstelling niet te groot, ga er gewoon maar niet vanuit, dan kan het alleen maar meevallen. In ieder geval ga je sirDalord verslaan waarschijnlijk, dat is al echt een topprestatiequote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:53 schreef Egamer het volgende:
[..]
Inderdaad, Ryo is de enige echte concurrent.Maar ik heb ook een raar voorgevoel dat ik ga winnen.
204kquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Aan hoeveel loon p/w zit jij ondertussen
Nouja, ik weet al zeker dat de top 5 mogelijk is, als dat lukt, ben ik al zeer tevreden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:56 schreef Grumpey het volgende:
[..]
maak de telleurstelling niet te groot, ga er gewoon maar niet vanuit, dan kan het alleen maar meevallen. In ieder geval ga je sirDalord verslaan waarschijnlijk, dat is al echt een topprestatie![]()
Ja idd, kijk even bij transfervergelijking per speler wat die aangeeft.... je kan ze ook hier postenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
HT-newbie meldt zich..
Ik heb net eind juni een, op dat moment kansloos op p8 bivakkerend, team uit IX overgenomen/aangewezen gekregen, kom dit seizoen uit in X.127. Mijn club SC diepFries (1295088) heeft de doelstelling om revanche te nemen voor afgelopen seizoen en wil dit seizoen ten koste van alles kampioen worden, althans, dat wil ikSpeel voorlopig in een competitie met 7 'bot'-teams, dat lijkt me op zich een goede competitie om eens het één en ander uit te proberen/te leren.
Normaal gesproken post ik vooral in VBL en SPT (vooral F1), maar de kans is groot dat ik, als ik het aan tijd heb, ook regelmatig mijn gezicht hier zal laten zien.
Even één vraagje, ik lees het één en ander over een ingestortte transfermarkt. Het hoe en waarom boeit me even niet zoveel, daar zal genoeg discussie over zijn geweest. Ik heb echter m'n selectie flink gerenoveerd en zit nu met een stuk of 10 spelers die ik gewoon kwijt wil, nu kan ik ze één voor één ontslaan, maar gaat het op de transfermarkt nog wat opleveren (het gaat hier voornamelijk om spelers met TSI <600 en als beste kwaliteiten redelijk)?? Van m'n 4 eerdere spelers op de transfermarkt (zelfde genre) is er maar 1 de deur uit gegaan voor de lieve somma van 1 001 euries.. de rest kwam gewoon weer terug (en dan kost het je gewoon 1000 extra (best veel voor een 'beginnend coach')
Dat snijden was ik al enigszins (9 spelers op transfermarkt en er zijn er al een aantal deuken in pakjes boter aan het schoppen) mee begonnenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:34 schreef Grumpey het volgende:
heb een beetje gekeken, maar wat jij moet doen is gewoon 20 spelers ontslaan. Dat scheelt heel veel salariskosten, en als je ze verkoopt dan levert dat niet eens compensatie voor de kosten daarvoor op.
Flink snijden in je aantal spelers dus. Wat je daarna moet doen is een training opzetten. Daar helpen we je graag mee
Zeg Grump heb jij hetzelfde probleem als ik??quote:Op zondag 22 juli 2007 00:41 schreef Grumpey het volgende:
geen jeugd nog, ik zou daar even mee wachten voordat je weer in de plus staat en je training helemaal optimaal is
als je bedoelt: vriendin op vakantie, en ik moet een scriptie schrijven voor 5 augustus. Dan is het ja.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zeg Grump heb jij hetzelfde probleem als ik??
Ja sowietsquote:Op zondag 22 juli 2007 00:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
als je bedoeltL vriendin op vakantie, en ik moet een scriptie schrijven voor 5 augustus. Dan is het ja.
wij begrijpen elkaarquote:Op zondag 22 juli 2007 00:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
...en begin nu maar niet over scripties en deadlines.. dat is idd nogal een pijnlijk onderwerp icm EK -21, Wimbledon, TdF, F1, lekker weer en een vriendin op vakantie
Zullen we even met z'n allen naar David Millar zwaaien?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
bijkomend probleem, die tour de france is veel te spannend.
Ja, dit jaar voor het eerst zonder Mart... Wat een verademing...quote:Op zondag 22 juli 2007 00:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
bijkomend probleem, die tour de france is veel te spannend.
Geen idee, radio 1 moet sowieso wel lukken, maar dat vond ik vroeger altijd irritant (op de een of andere manier trok ik dat niet als ik moest werken. Ik weet niet hoe dat nu is). Ik las in het KAA forum dat er wel een online stream is, ik heb niet gekeken of hij hier werkt. Morgen maar eens ff doen dus...quote:Op zondag 22 juli 2007 00:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ach, Mart is wat typisch, maar het is wel iemand die voor de Tour 'leeft' (op zijn manier). Dat kan ik meer waarderen dan van die 'gemaakte types'
Maarreh, betreffende dat Fins, kun je via internet niet ergens een Nederlandstalige live-stream ofzo mee laten draaien??
bestaan er eigenlijk finse wielrenners?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:51 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja, dit jaar voor het eerst zonder Mart... Wat een verademing...
Bijkomend nadeel: Ik begrijp geen fuck van dat Fins
Ze bestaan wel, maar ze doen niet mee... Finnen houden meer van suïcidale sporten zoals: Formule 1, rallyrijden en skivliegen.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:57 schreef Grumpey het volgende:
[..]
bestaan er eigenlijk finse wielrenners?
wereldomroep(dat melodietje is briljant)
Rein van den Broek Collection - Trumpet Cross: Tadatadada, tadatadada!quote:Op zondag 22 juli 2007 00:57 schreef Grumpey het volgende:
[..]
bestaan er eigenlijk finse wielrenners?
wereldomroep(dat melodietje is briljant)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |