Zeg Grump heb jij hetzelfde probleem als ik??quote:Op zondag 22 juli 2007 00:41 schreef Grumpey het volgende:
geen jeugd nog, ik zou daar even mee wachten voordat je weer in de plus staat en je training helemaal optimaal is
als je bedoelt: vriendin op vakantie, en ik moet een scriptie schrijven voor 5 augustus. Dan is het ja.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zeg Grump heb jij hetzelfde probleem als ik??
Ja sowietsquote:Op zondag 22 juli 2007 00:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
als je bedoeltL vriendin op vakantie, en ik moet een scriptie schrijven voor 5 augustus. Dan is het ja.
wij begrijpen elkaarquote:Op zondag 22 juli 2007 00:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
...en begin nu maar niet over scripties en deadlines.. dat is idd nogal een pijnlijk onderwerp icm EK -21, Wimbledon, TdF, F1, lekker weer en een vriendin op vakantie
Zullen we even met z'n allen naar David Millar zwaaien?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
bijkomend probleem, die tour de france is veel te spannend.
Ja, dit jaar voor het eerst zonder Mart... Wat een verademing...quote:Op zondag 22 juli 2007 00:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
bijkomend probleem, die tour de france is veel te spannend.
Geen idee, radio 1 moet sowieso wel lukken, maar dat vond ik vroeger altijd irritant (op de een of andere manier trok ik dat niet als ik moest werken. Ik weet niet hoe dat nu is). Ik las in het KAA forum dat er wel een online stream is, ik heb niet gekeken of hij hier werkt. Morgen maar eens ff doen dus...quote:Op zondag 22 juli 2007 00:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ach, Mart is wat typisch, maar het is wel iemand die voor de Tour 'leeft' (op zijn manier). Dat kan ik meer waarderen dan van die 'gemaakte types'
Maarreh, betreffende dat Fins, kun je via internet niet ergens een Nederlandstalige live-stream ofzo mee laten draaien??
bestaan er eigenlijk finse wielrenners?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:51 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja, dit jaar voor het eerst zonder Mart... Wat een verademing...
Bijkomend nadeel: Ik begrijp geen fuck van dat Fins
Ze bestaan wel, maar ze doen niet mee... Finnen houden meer van suïcidale sporten zoals: Formule 1, rallyrijden en skivliegen.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:57 schreef Grumpey het volgende:
[..]
bestaan er eigenlijk finse wielrenners?
wereldomroep(dat melodietje is briljant)
Rein van den Broek Collection - Trumpet Cross: Tadatadada, tadatadada!quote:Op zondag 22 juli 2007 00:57 schreef Grumpey het volgende:
[..]
bestaan er eigenlijk finse wielrenners?
wereldomroep(dat melodietje is briljant)
Nee, sterker nog, het is uiteindelijk de bedoeling om ons in NL te vestigen, de vraag is alleen wanneerquote:Op zondag 22 juli 2007 01:06 schreef Grumpey het volgende:
maareh, je bent dus definitief ge-emigreerd onderhand?
in Amsterdam uiteraard, als ras-ajaxfanquote:Op zondag 22 juli 2007 01:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nee, sterker nog, het is uiteindelijk de bedoeling om ons in NL te vestigen, de vraag is alleen wanneer
quote:Op zondag 22 juli 2007 01:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
in Amsterdam uiteraard, als ras-ajaxfan![]()
Als je 'm hebt, laat het me weten.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:08 schreef Grumpey het volgende:
tadatadatata, tadatadatata...........tadatadatata!!!
tataaa tatatatadaaaa, tataaaa tatatatadaaa, tataaatatatataaa......
Als er ooit nog een topic over radio-nostalgie komt, dan weet ik mijn nummer 1
* Grumpey slingert downloadprogramma aan..
ah balen, het finish-stukje is helaas niet aanwezig in het fragment. Heb hem ook niet gevonden helaas, dus dat wordt gewoon wereldomroep luisteren weerquote:Op zondag 22 juli 2007 01:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je 'm hebt, laat het me weten.. Hier kun je in ieder geval een goed sampletje luisteren.
Die zorgen heb ik al jaren niet meer.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:34 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ah balen, het finish-stukje is helaas niet aanwezig in het fragment. Heb hem ook niet gevonden helaas, dus dat wordt gewoon wereldomroep luisteren weer
Morgen trouwens 2x HC, en 1e HT-wedstrijd....dat wordt geen paper
Niermann is een held. En het is jammer dat Dekker/Boogerd zichzelf moeten opofferen, maar anders hadden die ook nog wel een goede dag kunnen hebben ergens, had ik mooi gevonden. Menchov, Leipheimer en kloden zijn voor mij wel echte anti-heldenquote:Op zondag 22 juli 2007 01:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die zorgen heb ik al jaren niet meer..
Maar ik voel met je mee; herkennen doe ik het nog wel. [afbeelding].
Morgen Rabo die alles aan flarden rijdt, hopelijk. Eerste berg; Niermann begint met sleuren, gevolgd door Dekker, Boogerd en Mentsjov. Vervolgens mag Rasmussen de vijf minuten achterstand voor de rest completeren..
Jammer Grump, jammer...quote:in Amsterdam uiteraard, als ras-ajaxfan![]()
Je kan ook kijken naar een uitmuntend hoor, als het echt te hoog gegrepen is.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:50 schreef jde_kok het volgende:
Oh ja doelstellingen voor seizoen 22
- Niet degraderen
- Bekerronde 3 halen
- Een briljant keeper halen (met dank aan Grumpey voor de tip)
Op dit tijdstip is het on-topic gehalte minder belangrijk.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:45 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Niermann is een held. En het is jammer dat Dekker/Boogerd zichzelf moeten opofferen, maar anders hadden die ook nog wel een goede dag kunnen hebben ergens, had ik mooi gevonden. Menchov, Leipheimer en kloden zijn voor mij wel echte anti-helden![]()
voor het ontopic-gehalte: Jeuj, weer een dag verder met HT, ofzo...![]()
Het gaat me op de manier waarop ze koersen. Ze zijn groot geworden in een tijdperk met Armstrong die alles won. Daarbij was het altijd het devies om zo lang mogelijk in zijn wiel te blijven, want demareren werd je nekslag. Die methode zit er bij hun zo ingeramt dat ze alles er aan doen om vooral niet aan te vallen. Valverde kan er ook wat van.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Op dit tijdstip is het on-topic gehalte minder belangrijk..
De kopmannen van Rabo die je daar noemt zijn mannen die de druk niet aan kunnen, volgens mij. Menchov is echt wel een goede renner; dat heeft-ie toch wel bewezen, alleen komt het er dan toch weer niet uit. Maar uiteindelijk zijn er maar een handvol gasten in staat om daadwerkelijk te kunnen winnen ook.
Geen idee hoe lang het hier blijft staan, iemand die een goede gratis upload-site om ze te plaatsen heeft, ik houd me aanbevolen..quote:Op zondag 22 juli 2007 01:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je 'm hebt, laat het me weten.. Hier kun je in ieder geval een goed sampletje luisteren.
Geen probleem, je maakt me al me meer dan blij met Rein van den Broekquote:Op zondag 22 juli 2007 10:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang het hier blijft staan, iemand die een goede gratis upload-site om ze te plaatsen heeft, ik houd me aanbevolen..
Openingstune TdF
Finishtune TdF
NOS Langs de Lijn
PS. Grumpey, nog bedankt voor de tips, etc., gisteravond![]()
dat is weinig voor de Vquote:Op zondag 22 juli 2007 02:22 schreef maniack28 het volgende:
Spelersloon 184 682
En er gaat nog 20k af van de verkoop van een spits... en dan dus zorgen dat ik in V blijf... mooie uitdaging dacht ik zo
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:27 schreef Ruudt het volgende:
Jongens wat ben ik genaaid zeg, vooral met deze blessure.
Stef Gerkens (16824036) [Add this player to your bookmarks] 7
29 years and 69 days, excellent form, injured (7 weeks)
A controversial person who is calm and dishonest.
Has formidable experience and poor leadership abilities.
Speciality: Unpredictable
Next birthday: 30-08-2007
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 140 380
Wage: 74 910 ¤/week
Owner: Real Club de Culo
Warnings: 0
Injuries: 7 weeks
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: mythical Passing: wretched
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: passable Set Pieces: weak
Matches in the Hattrick Masters: 4
Career Goals: 64
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0
21-07-2007 Verkocht Stef Gerkens aan Fc Nõmme21 Utd 500 000 ¤ 140 380quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:38 schreef Ruudt het volgende:
Te koop gezet voor 5 ton en dan maar hopen dat er een gek op biedt. Zo niet dat zet ik hem zondag voor 0 op de lijst zodat hij tijdens de wedstrijd van woensdag afloopt..
Yeps... ik denk ook wel dat ik net iets tekort ga komen, maar die gasten in mijn competitie speelden al voordat ik begon en hebben lonen richting 250-300kquote:
ach, wat is te oud he, ik vind een spelergemiddelde van 29 ook best kunnenquote:Op zondag 22 juli 2007 11:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Yeps... ik denk ook wel dat ik net iets tekort ga komen, maar die gasten in mijn competitie speelden al voordat ik begon en hebben lonen richting 250-300kIk ga gewoon proberen slim te piccen en motsen.. zodat ik genoeg puntjes pak
Top 11
∑ TSI 298 190
Ø TSI 27 108
Ø leeftijd 25.5
Ø vorm 5.3
Ø ervaring 6.5
Wel wat aan de oude kant.. maar goed
LoLquote:Op zondag 22 juli 2007 11:07 schreef Ruudt het volgende:
[..]
[..]
21-07-2007 Verkocht Stef Gerkens aan Fc Nõmme21 Utd 500 000 ¤ 140 380
Ik zit op 41k, maar ik moet nog wel versterken. Gelukkig geen hele sterke divisie, dus overleven gaat nog wel lukken, denk/hoop ik.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:01 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Spelersloon bij mijn eerste jaar VI, nu nog proberen om te overleven
Held!quote:Op zondag 22 juli 2007 10:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang het hier blijft staan, iemand die een goede gratis upload-site om ze te plaatsen heeft, ik houd me aanbevolen..
Openingstune TdF
Finishtune TdF
NOS Langs de Lijn
PS. Grumpey, nog bedankt voor de tips, etc., gisteravond![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 11:02 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Geen probleem, je maakt me al me meer dan blij met Rein van den Broek
Mocht ik weer eens wat tips, etc., nodig hebben, dan weet ik waar ik kan aankloppenquote:
Volgens tourdefrance.nl doet Kljell Carlstrom anders wel mee... en dat is een Finse wielrenner van Liquigas...quote:Op zondag 22 juli 2007 01:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ze bestaan wel, maar ze doen niet mee... Finnen houden meer van suïcidale sporten zoals: Formule 1, rallyrijden en skivliegen.
Btw, het is verbazingwekkend hoe goed ze (voor zo'n klein land; 5,3 miljoen mensen) dan weer in bovengenoemde sporten zijn...
logisch, als die mensen hebben ineens geld. Maar dat is ook maar tijdelijk hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 13:49 schreef TheVulture het volgende:
De transfermarkt is wel aan het aantrekken volgens mij, er worden weer aardige bedragen betaald voor sommige spelers
nou idd.. het zou moeten kunnen lukken vanavond.. en het zou wel fijn zijn om de eerste 3 punten alvast te pakken, aangezien ik een van de slechtste teams uit mijn competitie ben...quote:Op zondag 22 juli 2007 13:44 schreef Grumpey het volgende:
Vorige week:
Sponsorgeld 135 486
Salarissen 564 400
Deze week:
Sponsorgeld 172 628
Sarlarissen 341 170
Dat is nog eens goed begin van het seizoen he
Vanavond eerste competitiewedstrijd, dat wordt duimen
Ja ok, maar ik denk dat het financiele plaatje voor veel mensen er ineens een stuk rooskleuriger uitziet met al die aanpassingen, dat geld wat ze overhouden wordt in de transfers gestoken... en dat was ook het doel van die aanpassingen... ik heb mijn formi def maar weer te koop gezet...quote:Op zondag 22 juli 2007 13:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
logisch, als die mensen hebben ineens geld. Maar dat is ook maar tijdelijk hoor
Denk toch dat ik m'n 29-jarige middenvelder moet verkopen en dan een jonge middenvelder kopen..quote:Op zondag 22 juli 2007 13:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
logisch, als die mensen hebben ineens geld. Maar dat is ook maar tijdelijk hoor
Is geen bot/inactieve gast hoop ik?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:15 schreef One_conundrum het volgende:
ik moet tegen degene die vorig jaar gedegradeerd is, MOTS
Het moet wel heel raar lopen wil je van een botje verliezen... die spelen standaard 4-4-2 en halen zo'n 50 hatstats ongeveer... ik zou dus gewoon PICcen... .. wie weet krijgen sommige van die bots tussentijds een eigenaar en moet je wel vol aan de bak... dan heb je daar mooi profijt vanquote:Op zondag 22 juli 2007 17:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vanavond wordt voor mij de eerste competitiewedstrijd 'om 't echie'. De laatste 2 van vorig seizoen heb ik, mede ivm tentamens en de uitzichtloze situatie na de overname' laten schieten.. M'n B-team had afgelopen week hogere ratings dan m'n 'bot'-tegenstander (en nr. 2 van de afgelopen 2-3 seizoen en deze divisie) van vanavond..
Wat ik me dus afvroeg, is er nog een bepaalde tactiek waarop 'bots' meestal spelen?? Of is het gewoon kansloos/standaard 4-4-2 met een random veldbezetting (uit de historie blijkt bijvoorbeeld dat de 2 spelers met de hoogste TSI (ik weet, is niet heilig), van de tegenstander de afgelopen wedstrijden niet speelden). Ik speel zelf 3-5-2 met 2 aanvallend ingestelde wingers. MOTS of PIC lijkt me niet handig, de volgende 2 wedstrijden speel ik tegen de nr's 6 en 7 'bots' van vorig jaar. Ik kan beter dan wat 'opsparen' lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |