abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51078698

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Gesloten topics:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20
21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40
41|42|43|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55|56|57|58|59|60
61|62|63|64|65|66|67|68|69|70|71|72|73|74|75|76|77|78|79|80
81|82|83|84|85|86|87

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie en een eerste update van je gewicht zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je in geen enkel lijstje.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de "Slank de lente in"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Guppyfriend = Linda
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke
STING = Thomas

Een paar van onze regulars houden een weblog bij over hun lijnpogingen:
Miss_S
Sylvana

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_51078784
Dexter!!

tvp

trouwens, theoretisch is het al de zomer.. moet het plaatje + titel niet anders?
  maandag 2 juli 2007 @ 23:33:12 #3
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_51078989
In principe is dit een tvp.
Bernie en ik zijn tof.
pi_51079042
nee.. na de zomer moet ie weer anders..
pi_51079538
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nee.. na de zomer moet ie weer anders..
Ik heb al die andere plaatjes ook al veranderd op de dag dat het seizoen begon, aangezien we nu in de zomer zijn aanbeland, en we op weg zijn naar de herfst... dus theoretisch: Slank de herfst in...
pi_51079591
er is toch alleen lente, zomer, feestdagen?
pi_51079762
herfst en winter heb ik ook nog es in elkaar geknutseld hoor Daarvoor moet je een oldbie zijn denk ik
pi_51081018
ik lees hier al heel lang mee hoor
sinds 03 of zo
pi_51081107
diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
pi_51083066
Zeg eh, inmiddels ontbreken 88,89 en 90 uit de OP
  Moderator dinsdag 3 juli 2007 @ 06:28:18 #11
155227 crew  Guppy
dus
pi_51083072
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_51083075
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 06:28 schreef Guppyfriend het volgende:

jij daar met die paarse krokodil
pi_51083660
ik heb alleen de wiki gekopieerd
tot over een paar dagen !
pi_51084023
Veel plezier in Parijs Principessa!
pi_51084256
Goedemorgen!
Morgen de laatste toets (zonder de herkansingen ) van het jaar
Gisteren 2x 15 minuten gelopen, zat precies op 10 km/h en ik was wel behoorlijk dood aan het eind moet ik toegeven...
Op metropolis viel het wel mee met het slecht doen, maar gisteren nasi (zelfgemaakt, dus dat was niet slecht, maar wel met kroepoek) en ook nog bitterkoekjesgekocht. Die zijn natuurlijk wel erg slecht.
Vanavond ga ik naar frank black, hoop dat het vet is en dat ie een hoop pixiesdingen doet
Het mooi kotsende meisje.
pi_51085446
Ik denk dat ik weer ben afgevallen maar kan het niet controleren omdat ik niet bij de weegschaal kan xD (staat op mn ouders kamer, en mn moeder slaapt daar nu, na dr nachtdienst)

Net ontbeten met brood! Ook voor de eerste keer sinds tijden. Ik lust opeens weer brood in de ochtend (maar sandwichspread in de ochtend is niet te vreten. Volgende keer maar wat anders)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_51085758
Hier gaat het weer de goeie kant op, weeg 57.1, dus toch al weer 700 gram afgevallen van de week
pi_51090173
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:50 schreef Sylvana het volgende:
Wat waren zijn tips dan? Ik hoop ook voor je dat het werkt
Veel dingen die ik al wist, veel die ik nog niet wist . Daarnaast is het afgestemd op veel trainen, dus mijn vlieger zal niet voor iedereen opgaan.
- Koolhydraten beperken, veel eiwitten
- Neem rode sauzen bij gerechten (geen room)
- Zelfde geldt voor vleeswaren min of meer, de magere zijn rood, evenals filet americain (maar dat eet ik niet) des te roder, des te magerder
- Geen kaas, tenzij 20+
- Zoet belege beperken tot 1x per dag, en dan honing, appelstroop, pindakaas light of iets dergelijks
- Liever geen ontbijtkoek, liga's of voorverpakte tussendoortjes meer
- Liever wel crackers, roggebrood, volkoren boterhammen, rijstewafels, fruit (beperking op banaan, ananas, mango eet ik niet) evt met mager beleg
- Alles volkoren: pasta, zilvervliesrijst, ontbijtgranen. Vezels zijn erg belangrijk. Mijn ontbijt en lunch zullen dus voornamelijk bestaan uit havermout, brinta, All-Bran etc.
- Veel eiwitten ivm training: kwark, hard gekookt ei (als ik er veel eet eidooier verwijderen ivm cholesterol maar ik eet er niet veel), magere yoghurt, magere melk, vlees, vis, kip
- Avondeten verhoudingen proberen aan te houden: 200 gr groente, 100 gr vlees/vis/kip en 50-100 gr pasta/rijst/aardappelen (aardappelen liever niet, beperken tot een keertje in de week)
Waarom die aardappelen? Ik train graag 's avonds, en aardappelen bevatten veel zetmeel en verteren daarnaast trager dan pasta of rijst. Het brandt gewoon beter.
- Met ontbijtgranen ongeveer de verhouding 20-40gr ontbijtgranen met 125-175zuivelproduct aanhouden (afhankelijk of je er nog stukje fruit bij neemt enzo)
- In het weekend het schema een beetje loslaten, om obsessief gedrag te voorkomen
Tijdstippen waarop ik at waren al goed: elke 2-3 uur iets, kleine porties, om je stofwisseling op gang te houden en het opslaan van vet te voorkomen.
pi_51090246
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:30 schreef Sylvana het volgende:
Hier gaat het weer de goeie kant op, weeg 57.1, dus toch al weer 700 gram afgevallen van de week
Oh lekker! (vind het stiekem zo stoer dat jij naar festivals toegaat, dat wil ik ook! Ik heb alleen een net iets te weinig geld, als ik ook nog op wintersport wil )

Whoohoo ik ga weer nieuwe broeken kopen Toch jammer dat ik nooit een maatje kleiner hoef, want dan klopt de lengtemaat niet meer maar broeken die afzakken is op zich ook wel leuk (ahum)
pi_51090287
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:46 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

-lijstje met tips-
Idd, meeste was al wel bekend, ook bij mij, alleen bijvoorbeeld die avondeten hoeveelheden, dat zou echt weinig zijn voor mij, ik eet wel 2 keer zoveel avondeten
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:48 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh lekker! (vind het stiekem zo stoer dat jij naar festivals toegaat, dat wil ik ook! Ik heb alleen een net iets te weinig geld, als ik ook nog op wintersport wil )
Haha, thnx, alleen ik ga dus niet op vakantie En de hele zomer thuis zitten is ook niet echt wat, dus dan maar festivalhoppen
pi_51091912
En hier ben ik ook weer. Ik lees hier echt een dag niet, topic op slot, 24-uursban en nieuw topic, ik mis veel te veel naar mijn zin

Ik zit hier dus met mijn fles water naast mij, maar het gaat niet echt vooruit. Heb geen zin meer in water ofzo Nuja, het lukt wel af en toe, als ik alles optel wat ik drink, dan krijg ik wel genoeg binnen. Moet ook genoeg naar het toilet dusja Ik heb ook het gevoel dat het me niet echt meer gaat lukken om af te vallen door enkel gezond te eten. In augustus begin ik weer met de volleybal, dus dan sport ik wat meer, maar zou het nu ook eigenlijk moeten doen. Nuja we zullen zien

Ik ben alvast terug
pi_51091989
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:50 schreef Sylvana het volgende:
Idd, meeste was al wel bekend, ook bij mij, alleen bijvoorbeeld die avondeten hoeveelheden, dat zou echt weinig zijn voor mij, ik eet wel 2 keer zoveel avondeten
Ik weet van mezelf dat ik ook liever de verhoudingen omgooi, ik vind koolhydraatrijke dingen lekkerder, dus ik vind 50 gram ook weinig, zit meestal tegen de 100, gisteren 150. Maar ik zal dat dus moeten inleveren, en opletten dan ik mijn 2 ons groente haal.
Kleine porties zijn belangrijk. Als je de rest van de dag weinig eet, maar met het avondeten bunkert, dan heb je al, omdat je naar het einde van de dag gaat een lagere stofwisseling en daarnaast in vergelijking met de rest een beetje een overschot, dus dan maak je dubbele kans op vetopslag . Daarnaast sport het niet lekker met een overvolle maag, word ik misselijk.
Ik word sowieso (in de zomer) misselijk als ik te veel eet voor mijn doen. Of te vet.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:06:23 #23
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_51092943
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:46 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

- Zelfde geldt voor vleeswaren min of meer, de magere zijn rood, evenals filet americain (maar dat eet ik niet) des te roder, des te magerder
- Veel eiwitten ivm training: kwark, hard gekookt ei (als ik er veel eet eidooier verwijderen ivm cholesterol maar ik eet er niet veel), magere yoghurt, magere melk, vlees, vis, kip
En kip dan? Dat is hartstikke bleek, en toch mager. Zelfde geldt voor kalkoen. Gaat dus niet helemaal 100% op.

In het eigeel zit zelfs meer eiwit dan in het hele witte gedeelte van een ei, mee-eten dus.
En het cholesterol wat in een ei zit, is het goede cholesterol, je kunt dus zoveel eieren eten als je wil per week.
The Police 08-06-2008
pi_51094699
Toch eens ff kijken of ik hier nog wat handige tips tegen kom.
pi_51095527
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:06 schreef YPrue het volgende:
En kip dan? Dat is hartstikke bleek, en toch mager. Zelfde geldt voor kalkoen. Gaat dus niet helemaal 100% op.

In het eigeel zit zelfs meer eiwit dan in het hele witte gedeelte van een ei, mee-eten dus.
En het cholesterol wat in een ei zit, is het goede cholesterol, je kunt dus zoveel eieren eten als je wil per week.
Kip is gevogelte, is dus ietsje anders .

Overdaad schaadt.
pi_51098597
Zo, ik ben er ook weer!
Ik heb jurkjes gekocht! En zowaar een spijkerbroek bij H&M. Die dus paste. Zonder moeite
Ik moet echt opnieuw ontdekken welke maat ik heb, want bv. van jurkjes zat maat 40 beter dan 42 (terwijl ik eerst automatisch 44 pakte ).
Oh, en ik heb een nieuwe bikini!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_51098768
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:47 schreef Alcarin het volgende:
Zo, ik ben er ook weer!
Oh, en ik heb een nieuwe bikini!
Ja leuk allemaal, maar zonder foto zegt dat ons natuurlijk helemaal nix.
pi_51099133
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:53 schreef STING het volgende:

[..]

clever
pi_51099943
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:53 schreef STING het volgende:
Als ik op de 70 zit komt er wel een foto
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 20:11:06 #30
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_51105658
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:21 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Kip is gevogelte, is dus ietsje anders .

Overdaad schaadt.
Kip = nog steeds vlees.

Duh, ik heb het ook niet over 100 eieren per week eten, maar je kunt gerust wat meer dan 2 eitjes per week eten hoor.
The Police 08-06-2008
pi_51107213
Ik had daarnet een vreetbui ... na training opeens zo'n ongelooflijke honger en trek in zoet, en er waren bijna geen gezonde dingen in huis ... schade is een koek, bakje vla en flink wat drop/schoolkrijt. Nu maar hopen dat de training die schade een beetje beperkt

Naja, morgen meer weer gezond verder
pi_51107632
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 20:11 schreef YPrue het volgende:
Kip = nog steeds vlees.

Duh, ik heb het ook niet over 100 eieren per week eten, maar je kunt gerust wat meer dan 2 eitjes per week eten hoor.
Vis zou je ook tot vlees kunnen rekenen, en dat is ook niet rood, maar wel mager. 2 per week is ook heel iets anders dan 'zoveel je wilt' hoor .

Ik heb ook een vreetbui gehad . Al de tweede deze week, gaat niet top .
  dinsdag 3 juli 2007 @ 22:25:06 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51111286
Ik heb bij Broadway in Utrecht gegeten: lekkere spareribs frietjes en een dame blanche na. En het was heul lekker .
Ik ben niet heel serieus bezig met afvallen atm . Zolang ik maar niet weer aankom, vind ik het wel best. En ik heb weer behoorlijk last van m'n been. Zit erover te denken om even naar de huisarts te gaan, want ik weet het ook niet meer. Leek over te zijn, vervolgens ging ik weer hardlopen en nu is het alleen maar erger geworden .
Niet meer actief op Fok!
pi_51113544
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb bij Broadway in Utrecht gegeten: lekkere spareribs frietjes en een dame blanche na. En het was heul lekker .
Ik ben niet heel serieus bezig met afvallen atm . Zolang ik maar niet weer aankom, vind ik het wel best. En ik heb weer behoorlijk last van m'n been. Zit erover te denken om even naar de huisarts te gaan, want ik weet het ook niet meer. Leek over te zijn, vervolgens ging ik weer hardlopen en nu is het alleen maar erger geworden .
Wat heb je precies met je been als ik vragen mag? Heb niet opgelet de laatste topics.. ik heb zelf ook niet helemaal vrede met mn benen en ook dat komt door hardlopen.. vanavond weer een nieuw pijntje ontdekt.. net naast mijn "geslachtsdeel" ( ) niet echt mn lies, maar er "boven" .. ook weer niet mn heup.. echt een kutplek.. en daarnaast ook nog last van mn schenen, maar dat verwijt ik aan de zware belasting..
pi_51118912
Goeiemorgen

Gisteravond heb ik lekker bami gegeten, en Peter had heel lief zelf eraan gedacht om fruit mee te nemen toen hij boodschappen ging doen

Vandaag alleen thuis, geen idee wat ik ga eten, moet nog naar de winkel
pi_51119169
Ik heb niks in dit topic te zoeken maar het moet me toch even van 't hart....

OMELET DU FROMAGE!

Hulde aan de meest briljante TT van het jaar!!
I had a signature once. It was awful.
pi_51119187
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 08:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb niks in dit topic te zoeken maar het moet me toch even van 't hart....

OMELET DU FROMAGE!

Hulde aan de meest briljante TT van het jaar!!
De meeste mensen associeren het met de kaasomelet (verwacht je toch niet),
maar nee ik moet het weer assoiceren met een zekere tekenflim uit m'n jeugd
pi_51119205
Gisteren op een bijeenkomst op m'n werk een vette pizza gegeten (dan moet je wel he ) en toch nog afgevallen van 68,4 naar 68,1. Geen pijl op te trekken Een dag zegt natuurlijk niet zoveel, maar toch
pi_51119232
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 08:15 schreef STING het volgende:

[..]

[afbeelding]
Precies Dexter
I had a signature once. It was awful.
pi_51119298
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 08:15 schreef STING het volgende:

[..]

[afbeelding]
Kaasomelet? Neen!
Dexter!
(ik baal ervan dat ze bijna niet te downloaden zijn..)
What does this button dooo?? Can I push it, can I, can I????

Ohja, ontopic: back@75. Maar nu komt er eens een keer geen vreetweekend aan
pi_51119356
Volgens mij denkt IEDEREEN bij deze TT aan Dexter

Ik ben afgelopen week in gewicht aangekomen (600g) maar in cm afgenomen (halfcentimetertje eraf bij mn taille en bovenbeen) En de cm's zijn eigenlijk wel het belangrijkst!
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:09:59 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51119882
Uiteraard associeert iedereen omelet du fromage met Dexter .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:12:08 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51119924
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 23:17 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Wat heb je precies met je been als ik vragen mag? Heb niet opgelet de laatste topics.. ik heb zelf ook niet helemaal vrede met mn benen en ook dat komt door hardlopen.. vanavond weer een nieuw pijntje ontdekt.. net naast mijn "geslachtsdeel" ( ) niet echt mn lies, maar er "boven" .. ook weer niet mn heup.. echt een kutplek.. en daarnaast ook nog last van mn schenen, maar dat verwijt ik aan de zware belasting..
Nou het zit in de buurt van m'n scheenbeen, alleen dan meer aan de zijkant. Een enorm zeurend gevoel. Ik heb een paar dagen rustig aan gedaan en toen dacht ik dat het over was, dus ging ik weer lopen. TIjdens het lopen nergens last van, maar de volgende dag dus wel .
En gisteren in Utrecht ook de hele dag gelopen, dus toen voelde ik het ook steeds .

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Even naar de huisarts om ernaar te laten kijken? Of gewoon een week zo min mogelijk lopen en daarna voor betere schoenen kijken?

Advice wanted .
Niet meer actief op Fok!
pi_51120364
Misschien kan je even naar de huisarts gaan. Alhoewel die bij mij niets vond. Heb ook zo'n zeurend gevoel op mijn duim, en dat gaat ook niet over..

Het wordt deze week een ongezonde week bij mij Maar ik doe veel in het weekend, en binnen anderhalve week gaan we kajakken, lekker gezond

Het water drinken is gebeterd, gisteren heb ik een liter water op het werk uitgedronken, eens zien of ik het vandaag ook kan. Verder probeer ik wat meer fruit te eten ipv snoep, dat lukt ook aardig
pi_51120510
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Even naar de huisarts om ernaar te laten kijken? Of gewoon een week zo min mogelijk lopen en daarna voor betere schoenen kijken?

Advice wanted .
Mijn ervaring met huisartsen bij dit soort dingen is dat ze zeggen 'overbelast, rust geven'. Daar schiet je misschien dus niet veel mee op...Sportmensen weten er meestal meer van, kunnen zeggen waar het door komt en wat je ertegen moet doen. Misschien kun je het in de hardloopwinkel vragen?

Ik heb net een half uurtje gelopen (niet gerend ), om de route alvast te checken en mijn lijf te testen. Wel een paar sprintjes gedaan tussendoor, en bij de eerste paar stappen zeiden mijn enkels al *steek*, en een paar stappen later begon mijn scheenbeen aan 1 kant. Voorlopig ga ik dus maar niet 'echt' hardlopen, want geld voor goede schoenen heb ik niet, en ik betwijfel ook of dat zou helpen, want ik zit qua gewrichten nogal zwakjes in elkaar

Maarrr het goede nieuws is dat ook gewoon lopen/wandelen al heel lekker is, en best vermoeiend eigenlijk (vooral als je erna 13 verdiepingen via de trap omhoog rent), en ik nu heerlijk zit uit te rusten en ontbijten
pi_51123409
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:09 schreef Viking84 het volgende:
Uiteraard associeert iedereen omelet du fromage met Dexter .
Ik voel me nu even heel erg jong, ik heb er nog nooit van gehoord ... zeker van voor mijn tijd? xD

En ik heb gister een nieuw shirtje gekocht was een beetje basic: ribtop zwart/rood gestreept ... maarre ... XS Zonder dat de voorgevel geplet werd ofzo ... rond mn buik zit ie wel wat strakker, maar niet storend ofzo. (maar het was bij New Yorker, en daar vind ik het niet tellen, dat heeft van die vreemde grote maten )
pi_51123663
quote:

[..]

Nou het zit in de buurt van m'n scheenbeen, alleen dan meer aan de zijkant. Een enorm zeurend gevoel.
Advice wanted .
Jij bent net begonnen met hardlopen toch?
Pijn in je scheenbeen is een van de meest voorkomende hardloop blessures. Kijk maar eens op http://www.blessureaanwijzer.nl/been_voorzijde.htm
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:51:49 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51124441
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:28 schreef computergirl het volgende:

[..]

Jij bent net begonnen met hardlopen toch?
Pijn in je scheenbeen is een van de meest voorkomende hardloop blessures. Kijk maar eens op http://www.blessureaanwijzer.nl/been_voorzijde.htm
ja net begonnen, weekje of 5 bezig. Alles ging goed tot ik de verleiding niet kon weerstaan om 2 dagen achter elkaar te lopen en de tweede dag 7 minuten achtereen te lopen, terwijl ik nog maar 4 mocht.
5 tot 6 weken rust?!?!?!?!?! . Dat vind ik niet leuk. Kan ik weer van voren af aan beginnen. Kennelijk moet ik toch eens voor nieuwe schoenen kijken dan en toch maar even langs de dokter.
Niet meer actief op Fok!
pi_51124900
Ik zit weer onder de 57 kg 56.9 om precies te zijn

Sinds vrijdag dus al 900 gram afgevallen, zonder dat ik gesport heb, gaat lekker dus
pi_51125055
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:04 schreef Sylvana het volgende:
Ik zit weer onder de 57 kg 56.9 om precies te zijn

Sinds vrijdag dus al 900 gram afgevallen, zonder dat ik gesport heb, gaat lekker dus
Jeej!
Dat komt natuurlijk omdat je je vriendje zo goed hebt opgevoed
pi_51125137
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja net begonnen, weekje of 5 bezig. Alles ging goed tot ik de verleiding niet kon weerstaan om 2 dagen achter elkaar te lopen en de tweede dag 7 minuten achtereen te lopen, terwijl ik nog maar 4 mocht.
5 tot 6 weken rust?!?!?!?!?! . Dat vind ik niet leuk. Kan ik weer van voren af aan beginnen. Kennelijk moet ik toch eens voor nieuwe schoenen kijken dan en toch maar even langs de dokter.
Goede hardloopschoenen zijn echt belangrijk!
Stretchen helpt ook: hurken met voeten plat op de grond bijv.
meer tips hiero: http://www.mothernature.com/Library/bookshelf/Books/47/116.cfm
pi_51125752
tvp, als beginnend hardloper vind ik die linkjes ook erg interessant
pi_51125903
Stretchen is inderdaad heel belangrijk. Net als rustig aan beginnen. Ik heb mezelf een knieblessure aangelopen door slechte schoenen en een trainer die stretchen niet serieus nam en kom daar de rest van mn leven niet meer vanaf. Op je 15e je knieen al helemaal verkloten ...

Stretchen deed ik vooral benen, maar het is ook goed om je schouders ff los te maken (gewoon touwtjes springen, zonder te springen, dus alleen je armen ronddraaien) en je middel enzo ...

Ik ga ontbijten
pi_51127130
Jeuj ik wilde vanmiddag gaan hardlopen, maar het wordt niet echt droog hier.... Het onweert ook al uren . Misschien maar even op de tacx, ben bij mijn ouders en daar staat zo'n ding. Denk dat ik dan wel de laptop met een dvd'tje ervoor zet, anders is het saai!

Een slecht weekend gehad, met teveel lekkere dingen. Om de één of andere manier lukt het me de laatste tijd niet zo om gezond te doen. Hopelijk vind ik deze week de motivatie terug om in vier weken (tot mijn vakantie) die laatste 2 kilo er nog af te krijgen...

Dexter ken ik natuurlijk ook, en dat was ook het eerste waar ik aan dacht bij het zien van de tt!
pi_51127640
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:11 schreef computergirl het volgende:
Stretchen helpt ook: hurken met voeten plat op de grond bijv.
Bedoel je een plié om de hamstrings te stretchen?
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:05:21 #56
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_51129725
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:04 schreef Plukie86 het volgende:
Jeuj ik wilde vanmiddag gaan hardlopen, maar het wordt niet echt droog hier.... Het onweert ook al uren . Misschien maar even op de tacx, ben bij mijn ouders en daar staat zo'n ding. Denk dat ik dan wel de laptop met een dvd'tje ervoor zet, anders is het saai!

Een slecht weekend gehad, met teveel lekkere dingen. Om de één of andere manier lukt het me de laatste tijd niet zo om gezond te doen. Hopelijk vind ik deze week de motivatie terug om in vier weken (tot mijn vakantie) die laatste 2 kilo er nog af te krijgen...

Dexter ken ik natuurlijk ook, en dat was ook het eerste waar ik aan dacht bij het zien van de tt!
Wat voor een Tacx heb je? Die van mij maakt een verschrikkelijk lawaai als ik fiets dus eigenlijk wil ik een nieuwe
Bernie en ik zijn tof.
pi_51130217
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:05 schreef mordradead het volgende:

Wat voor een Tacx heb je? Die van mij maakt een verschrikkelijk lawaai als ik fiets dus eigenlijk wil ik een nieuwe
Een gele, het merk is Tacx Cycleforce Swing en het was één redelijk goedkope. Hij zoemt wel, maar maakt geen takkeherrie verder. Mijn vader gebruikt 'm in de winter regelmatig, ik wat minder omdat ik alleen in de weekenden thuis ben. Het fietsen erop is alleen zo allemachtig saai, net zo saai als steppen. Maar met een dvd'tje erbij of voor de tv is het prima te doen. Het weer is hier in Friesland vandaag echt knudde, dus tacxweer.

woensdag 4 juli 2007 @ 14:21:01 #58
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_51130336
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:18 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Een gele, het merk is Tacx Cycleforce Swing en het was één redelijk goedkope. Hij zoemt wel, maar maakt geen takkeherrie verder. Mijn vader gebruikt 'm in de winter regelmatig, ik wat minder omdat ik alleen in de weekenden thuis ben. Het fietsen erop is alleen zo allemachtig saai, net zo saai als steppen. Maar met een dvd'tje erbij of voor de tv is het prima te doen. Het weer is hier in Friesland vandaag echt knudde, dus tacxweer.

[afbeelding]
Het wer hier is niet echt lekker nee
Ik heb een wat oudere denk ik, goedkoop kunnen kopen en die zoemt echt heel hard... ik kan dan de tv niet horen dus veel zit ik er niet op
Bernie en ik zijn tof.
pi_51134766
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:16 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Bedoel je een plié om de hamstrings te stretchen?
Dat is ballet toch? ik bedoel helemaal door je hurken zakken totdat je kont bijna op de vloer is, maar dan je voeten plat op de grond houden
pi_51135103
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:11 schreef computergirl het volgende:
Dat is ballet toch? ik bedoel helemaal door je hurken zakken totdat je kont bijna op de vloer is, maar dan je voeten plat op de grond houden
Dat is een plié, en daarmee stretch je je hamstrings, mits je je torso geheel recht houdt, alsof er een paal voor je neus staat. Je kont hoeft niet tot de vloer of iets erboven te komen, maar tot je het voel stretchen. De een komt dieper dan de ander .
pi_51136445
daar ben ik weer
gisteren wezen winkelen en heb eindelijk mijn topjes in maatje S
en nog honderd rokjes, topjes, jurkjes
en een jeans catsuit
pi_51136492
Zo, ik ga maar es ff boodschappen doen, maar hoef alleen voor vanavond eten te hebben, aangezien ik de rest van de week of bij mn ouders of bij Peter eet. Dus nog maar ff kijken wat het wordt.
pi_51136912
Zo het laatste tentamen zit erop. Wel chocolade gekocht op het station
Hardlopen opgegeven na 3 km, ging te hard regenen... vrijdag herkansing!
En viking, ik had ook in week 5 last ineens, dus echt andere schoenen kopen hoor!
pi_51136935
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:59 schreef Miss_S het volgende:
en een jeans catsuit
Ook van jou verwachten we binnen een niet al te lange tijd een foto, maar dat begreep je natuurlijk al
pi_51137257
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:14 schreef STING het volgende:

[..]

Ook van jou verwachten we binnen een niet al te lange tijd een foto, maar dat begreep je natuurlijk al
tuurlijk komt goed
  woensdag 4 juli 2007 @ 17:42:29 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51137754
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:59 schreef Miss_S het volgende:
daar ben ik weer
gisteren wezen winkelen en heb eindelijk mijn topjes in maatje S
en nog honderd rokjes, topjes, jurkjes
en een jeans catsuit
wb . En nu lief zijn hè .

Een catsuit? Wat is dat? .

Ik heb nieuwe schoenen gekocht. Gewone lompe schoenen en espadrilles . En een reusachtige paraplu .
Niet meer actief op Fok!
pi_51137787
Jeans catsuit ?

Al dat gezeur om foto's

Dit bekkie gaat slank de zomer in!
pi_51137837
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wb . En nu lief zijn hè .

Een catsuit? Wat is dat? .

Ik heb nieuwe schoenen gekocht. Gewone lompe schoenen en espadrilles . En een reusachtige paraplu .
ik ben lief maar ook realistisch
een catsuit is een broek en topje aan elkaar vast zeg maar

ik heb trouwens ook nieuwe espadrilles voor bij mijn witte jurkje zondag
pi_51137994
Zo, de boodschappen zijn binnen

Heb naast smeerkaas en kaas, ook honing en rinse appelstroop gekocht voor op brood, zodat ik wat meer kan afwisselen Verder riijstwafels, ontbijtkoek, vitalinea bakjes, druiven en cherrytomaatjes gekocht en als avondeten wordt het kipfilet met aardappeltjes, broccoli en sperziebonen ( zo'n stoommaaltijd)

En dat terwijl ik met vette honger naar de supermarkt ben gegaan, en heb dus alleen gezonde dingen gekocht ^ Dus ben best een beetje trots op mezelf, want normaal gesproken zou er dus nog wel een zak chips tussen zijn beland.
pi_51138036
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:49 schreef Sylvana het volgende:
Zo, de boodschappen zijn binnen

Heb naast smeerkaas en kaas, ook honing en rinse appelstroop gekocht voor op brood, zodat ik wat meer kan afwisselen Verder riijstwafels, ontbijtkoek, vitalinea bakjes, druiven en cherrytomaatjes gekocht en als avondeten wordt het kipfilet met aardappeltjes, broccoli en sperziebonen ( zo'n stoommaaltijd)

En dat terwijl ik met vette honger naar de supermarkt ben gegaan, en heb dus alleen gezonde dingen gekocht ^ Dus ben best een beetje trots op mezelf, want normaal gesproken zou er dus nog wel een zak chips tussen zijn beland.
wat voor smeerkaas en kaas neem je?
gewoon volvette of light?
pi_51138074
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wat voor smeerkaas en kaas neem je?
gewoon volvette of light?
20+
pi_51138763
Ohja frank black was vnl. letterlijk vet Hij kwam wel in aanmerking voor de dieetclub geloof ik
En de muziek; wel aardig, maar niet speciaal zonder de pixies... beetje te recht toe recht aan raggen.
En vanochtend in blootje van frontaal vond ik mezelf wel mooi zo maar foto komt niet
  woensdag 4 juli 2007 @ 19:03:39 #73
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_51140785
De Pixies heb ik ook nog gezien op Lowlands 2 jaar terug geloof ik... niet echt mijn ding ik ga liever springen bij Maximo park ofzo Heb je nog The Girls gezien? Die zag ik een keer in Groningen in het voorprogramma van een band, Moke ook trouwens prima band
En de Kevin Constners nog gezien? Die wil ik nog wel een keer zien

Springen + weinig bier = calorieen verbranden.

De conclusie is:
Festivals
Bernie en ik zijn tof.
pi_51144989
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:18 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Oh zo'n ding heeft mn vader ook ... maar dan een superoude (denk 25 jaar ofzo). Gebruikt ie ook nooit, hij rijdt nog liever door de regen. Geef em groot gelijk, dan zie je tenminste nog wat

Vandaag heel rijst met groenten erin (en wat chilisaus omdat ik het te droog vond) en heel veel sla/komkommer gegeten ipv pizza. Vond het ook veel lekkerder gelukkig, ben geen pizzafan. En dan wel een ijsje toe kon het niet laten (en rest van de dag prima gegeten, wat weinig, maar wel genoeg gezond spul)

Morgen laatste dag school rapport ophalen, laatste verslag inleveren en dan eindelijk vakantie
pi_51145113
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:03 schreef mordradead het volgende:
De Pixies heb ik ook nog gezien op Lowlands 2 jaar terug geloof ik... niet echt mijn ding ik ga liever springen bij Maximo park ofzo Heb je nog The Girls gezien? Die zag ik een keer in Groningen in het voorprogramma van een band, Moke ook trouwens prima band

De conclusie is:
Festivals
om ook maar een beetje bier te verbranden moet je wel erg veel springen
pi_51145117
quote:

De conclusie is:
Festivals
Kijk daar zit het probleem ... weinig bier en festivals gaat meestal niet echt goed samen

Bedenk nu opeens, zit er net zoveel kcal in alcoholvrij bier? Aangezien dat feestje op een zaterdag al wel liet zien dat mensen daar ook dronken van kunnen worden, is dat misschien veiligere variant (al lijkt het me niet echt lekker, ik drink bier niet zo snel, doe rustig een paar uur met een biertje, en geniet er dan echt van Maar ga dan ook niet naar festivals, helaas)
pi_51145220
bier alcoholvrij: 70kcal per flesje
gewoonbier: 130kcal per flesje
pi_51149913
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:43 schreef -Trinity- het volgende:
Jeans catsuit ?

Al dat gezeur om foto's
[afbeelding]
Dit bekkie gaat slank de zomer in!
Wat doe jij hier

Zo te zien moet er niet veel vanaf hoor

Net terug van sportschool...300 crunches en daarna uurtje gesquashed.. dat spelletje is echt verslavend Ik wil altijd winnen dus ik ben lekker fanatiek aan het rondrennen.. morgen weer squashen, ook rpmen en hardlopen.. totaal van zo'n 1800 calorieen...

ik ga trouwens binnenkort weer eens een fotootje maken van mn lichaam, heb er nu 2, ff vergelijken .. ik zie zelf niet echt grote veranderingen, buitenom dat ik gespierder word... maar mn probleemzone slinkt volgens mij ook steeds meer.. we shall seeeeeee
pi_51152957
quote:

[..]

Nou het zit in de buurt van m'n scheenbeen, alleen dan meer aan de zijkant. Een enorm zeurend gevoel. Ik heb een paar dagen rustig aan gedaan en toen dacht ik dat het over was, dus ging ik weer lopen. TIjdens het lopen nergens last van, maar de volgende dag dus wel .
En gisteren in Utrecht ook de hele dag gelopen, dus toen voelde ik het ook steeds .

Advice wanted .
Je hebt toch goede loopschoenen? Echte hardloopschoenen dus? Die zijn essentieel om blessures te voorkomen. Als je die niet hebt (wat ik meen te kunnen afleiden uit je post!) ga ze kopen. Doe jezelf een lol, bespaar jezelf heel veel blessures en koop echte hardloopschoenen.

En verder opwarmen voordat je gaat lopen (paar kniebuigingen en rustig beginnen met je rondje) en strechten achteraf. Ik loop meestal een kilometer en dan stretch ik even.
Maar afijn, doe even 2 weken rustig aan en ga daarna weer rustig beginnen. Rustig vooral.
pi_51157654
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 23:17 schreef Thrilled het volgende:

[..]

ik heb zelf ook niet helemaal vrede met mn benen en ook dat komt door hardlopen.. vanavond weer een nieuw pijntje ontdekt.. net naast mijn "geslachtsdeel" ( ) niet echt mn lies, maar er "boven" .. ook weer niet mn heup.. echt een kutplek..
Ook jij: bij pijn moet je stretchen, meerdere keren per dag.
kijk eens op deze site: http://www.liesblessure.nl/oefeningen.html, ik denk dat de Iliopsoas rekking jou misschien verlichting gaat geven. Zo niet: zoek op internet naar andere stretch oefgeningen, net zolang je er eentje gevonden hebt die jouw 'probleem' gebied helpt.
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:14:18 #81
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_51158999
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Kijk daar zit het probleem ... weinig bier en festivals gaat meestal niet echt goed samen
Bij mij juist wel.... tijdens een concert heb ik echt totaal geen zin om bier te halen..... als ik naar een concertje ga drink ik hooguit 2 biertjes op een avond terwijl het wel een veelvoud is op een stapavond

Ik ben gewoon een bierliefhebber nou ja, de komende 6 weken maar 3 keer op stap ofzo (vakantie) dus ik zal wel minder drinken
Bernie en ik zijn tof.
pi_51159197
quote:

De conclusie is:
Festivals
Op metropolis ja: kevin costners niet, toen was ik er nog niet, the girls, moke, shameboy, noisettes en wat archie bronson wel, de rest was in het algemeen wel okee maar de naam bleef niet hangen

En de pixies zijn (of waren ) wel keivet . Twijfel nog steeds wat ik ga doen, want PP heeft badly drawn boy maar LL wil ik ook wel een keer heen...

dieettechnisch weinig te melden, behalve dat ik alweer positief verbaasd was over m'n spiegelbeeld vanochtend
pi_51159328
Goeiemorgen

Ik zit al weer lekker aan het ontbijt met voor de verandering geen ontbijtkoek, maar rijstwafels en die zijn ook best lekker Alleen gaan er steeds stukjes tussen mn tanden zitten.

Vanavond eet ik bij mn ouders omdat mn zusje diploma-uitreiking heeft, en ben bang dat het wat makkelijks ( ongezonds) gaat worden, omdat mn moeder tot half 7 moet werken en om half 8 die uitreiking al begint. En dat terwijl ik net zo goed bezig was met gezond doen. Naja, we zullen morgen op mn weegdag wel zien of het gelukt is om weer es wat af te vallen, 3 weken lang alleen maar aangekomen, dus het wordt wel weer es tijd.
pi_51159722
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:48 schreef Thrilled het volgende:
Wat doe jij hier
Lekker meegallen soms .
quote:
Zo te zien moet er niet veel vanaf hoor
Nee, maar volgens mijn trainers en mezelf kan mijn vetpercentage nog wel de 20% halen als ik ervoor ga .
quote:
Net terug van sportschool...300 crunches
Heb je alleen maar 300 dezelfde crunches gedaan? Misschien is het effectiever om wat verschillende, zwaardere oefeningen te doen. Dan boek je waarschijnlijk meer resultaat als het gaat om krachtopbouw in je buikspieren (300 herhalingen is namelijk meer vetverbranding dan krachtopbouw) en kun je ook verschillende buikspieren aanpakken: bovenste, onderste, schuine etc. Dus probeer eens een minuutje te 'planken', de keer erop met een been omhoog en de keer daarop met je linkerbeen omhoog en je rechterarm. In de sportschool loopt vast vast wel iemand die je houding kan controleren (je smokkelt makkelijk door in je rug te gaan hangen) en je kan voorzien van oefeningen met veel uitdaging .
pi_51160596
Vinking, je moet echt goede schoenen gaan kopen! Ik heb gisteren nieuwe hardloopschoenen gekocht Bij een echte hardloopwinkel!!

Ik ben echt blij dat ik daarnaartoe ben gegaan, want ik heb echt goed advies gekregen.

De man van de winkel zei dat sportwinkels als bijvoorbeeld perry of sport2000 vaak 'jogging-schoenen' verkopen, die eigenlijk alleen geschikt zijn om 1 keer in de week op te lopen. Op echte hardloopschoenen kan je iedere dag lopen.

Ik heb de afgelopen 3 weken op aerobicsschoenen gerend, en daardoor heb ik last van mn knieen gekregen. In de winkel moest ik een stukje rennen op verschillende schoenen, en doormiddel van een camera heeft hij geanalyseerd welke schoenen voor mij het beste zijn.

Het verschil met die andere schoenen is echt groot! Dat merk je meteen!

UIteindelijk heb ik wel 135 euro betaald voor die schoenen, maar dan weet je wel zeker dat het goede zijn, en niet alleen maar mooie

Nu ga ik een paar dagen niet hardlopen om mn knieen even te laten bijkomen, en dan maandag weer vol goede moed beginnen. Ik heb er zin in!!!
pi_51160888
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:51 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh zo'n ding heeft mn vader ook ... maar dan een superoude (denk 25 jaar ofzo). Gebruikt ie ook nooit, hij rijdt nog liever door de regen. Geef em groot gelijk, dan zie je tenminste nog wat
Ik rijd ook liever door de regen, tenzij het zo hard plenst als gister. Wielrennen in de regen is alleen wel gevaarlijk. Niet alleen krijg je er een mooie streep van op je rug, maar dankzij de dunne bandjes kan je zo onderuit vliegen in een bocht. Levensgevaarlijk, ik begin er niet aan als de weg nat is.

@ Viking: je moet wel goede schoenen hebben, hardlopen is één van de meest belastende sporten voor je gewrichten en spieren. Ik heb goede schoenen van adidas voor nog geen 60 euro, waren van het seizoen ervoor. Duur hoeven ze dus niet te zijn. In Groningen zit ergens in een zijstraat van de Grote Markt een Runners World, die zijn denk ik erg goed. Ergens bij de Febo, die straat in geloof ik. En anders misschien de Intersport in de Westerhaven, maar daar ben ik nog nooit geweest eigenlijk. Intersport Drachten heeft mij in elk geval de goede schoenen verkocht .

Ik denk dat je daarmee ergere pijntjes voorkomt.
pi_51160963
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:10 schreef poppetje22 het volgende:
Vinking, je moet echt goede schoenen gaan kopen! Ik heb gisteren nieuwe hardloopschoenen gekocht Bij een echte hardloopwinkel!!

Ik ben echt blij dat ik daarnaartoe ben gegaan, want ik heb echt goed advies gekregen.

De man van de winkel zei dat sportwinkels als bijvoorbeeld perry of sport2000 vaak 'jogging-schoenen' verkopen, die eigenlijk alleen geschikt zijn om 1 keer in de week op te lopen. Op echte hardloopschoenen kan je iedere dag lopen.

Ik heb de afgelopen 3 weken op aerobicsschoenen gerend, en daardoor heb ik last van mn knieen gekregen. In de winkel moest ik een stukje rennen op verschillende schoenen, en doormiddel van een camera heeft hij geanalyseerd welke schoenen voor mij het beste zijn.

Het verschil met die andere schoenen is echt groot! Dat merk je meteen!

UIteindelijk heb ik wel 135 euro betaald voor die schoenen, maar dan weet je wel zeker dat het goede zijn, en niet alleen maar mooie

Nu ga ik een paar dagen niet hardlopen om mn knieen even te laten bijkomen, en dan maandag weer vol goede moed beginnen. Ik heb er zin in!!!
Hier ongeveer hetzelfde verhaal, met succes ook nog dat de last die ik had helemaal verdwenen is. Ik ben echter niet naar een speciale hardloopzaak geweest, of dat per sé nodig is weet ik niet hoor...
Die ik gekocht heb zijn hersteld na een dag, en het is als beginner helemaal niet goed om elke dag hard te lopen, want hoe goed je schoenen ook zijn, je belast je gewrichten spieren en pezen dan toch teveel.

Aan de ene kant zullen ze bij een hardloopschoenenwinkel best meer weten van hardlopen, maar aan de andere kant zijn de schoenen dan ook wel erg duur, ik betwijfel of de mijne van 70 euro daadwerkelijk zoveel minder zijn dan de jouwe.
pi_51161113
Mjah ik werd bij de Intersport, wat volgens poppetje22 geen goede winkel is, prima geholpen hoor. Er werd een filmpje van mij op een loopband gemaakt, zodat ze konden zien of ik misschien over- of onderpronatie zou hebben, dat was niet het geval. Ook wilde de verkoper weten hoe vaak ik liep, op wat voor ondergrond, etc. Zo konden ze me precies een schoen verkopen die bij mijn loopstijl past.
pi_51161687
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:27 schreef Plukie86 het volgende:
Mjah ik werd bij de Intersport, wat volgens poppetje22 geen goede winkel is, prima geholpen hoor. Er werd een filmpje van mij op een loopband gemaakt, zodat ze konden zien of ik misschien over- of onderpronatie zou hebben, dat was niet het geval. Ook wilde de verkoper weten hoe vaak ik liep, op wat voor ondergrond, etc. Zo konden ze me precies een schoen verkopen die bij mijn loopstijl past.
Ik zeg niet dat dat geen goede winkel is
Het was het verkooppraatje van de hardloopwinkelman!

Bij de Perry en Intersport zullen ze ongetwijfeld ook wel goede schoenen verkopen!

Dat jij goed geholpen bent bij Intersport is alleen maar goed, maar het is niet mijn ervaring dat ze precies weten waar ze het over hebben!
pi_51165462
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:47 schreef poppetje22 het volgende:
Ik zeg niet dat dat geen goede winkel is
Het was het verkooppraatje van de hardloopwinkelman!
Zo bedoelde ik het niet hoor.
quote:
Bij de Perry en Intersport zullen ze ongetwijfeld ook wel goede schoenen verkopen!

Dat jij goed geholpen bent bij Intersport is alleen maar goed, maar het is niet mijn ervaring dat ze precies weten waar ze het over hebben!
Ik denk dat je het ook moet treffen met de verkoper, sommigen hebben er inderdaad geen verstand van.
pi_51170968
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:42 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Lekker meegallen soms .
[..]
Ok gezellig
quote:
Nee, maar volgens mijn trainers en mezelf kan mijn vetpercentage nog wel de 20% halen als ik ervoor ga .
[..]
Oh op die manier Veel succes in ieder geval
quote:
Heb je alleen maar 300 dezelfde crunches gedaan? Misschien is het effectiever om wat verschillende, zwaardere oefeningen te doen. Dan boek je waarschijnlijk meer resultaat als het gaat om krachtopbouw in je buikspieren (300 herhalingen is namelijk meer vetverbranding dan krachtopbouw) en kun je ook verschillende buikspieren aanpakken: bovenste, onderste, schuine etc. Dus probeer eens een minuutje te 'planken', de keer erop met een been omhoog en de keer daarop met je linkerbeen omhoog en je rechterarm. In de sportschool loopt vast vast wel iemand die je houding kan controleren (je smokkelt makkelijk door in je rug te gaan hangen) en je kan voorzien van oefeningen met veel uitdaging .
Nee, ik deed er 300 met 5 kg aan gewichten erbij.. benen ook op 90 graden voor de lagere binnenbuikspieren, ik doe 3x in de week buikspierles (vanavond weer) waarbij de hele zone aangepakt wordt.. als ik ze zelf (de 300 stuks dus) train is probeer ik alleen de onderbuik te trainen omdat er daar wel wat af mag..
pi_51171293
zo weer een hele dag ikea meubels in elkaar gezet
verbrand je vast ook veel mee
pi_51172229
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:16 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Ok gezellig
[..]

Oh op die manier Veel succes in ieder geval
[..]

Nee, ik deed er 300 met 5 kg aan gewichten erbij.. benen ook op 90 graden voor de lagere binnenbuikspieren, ik doe 3x in de week buikspierles (vanavond weer) waarbij de hele zone aangepakt wordt.. als ik ze zelf (de 300 stuks dus) train is probeer ik alleen de onderbuik te trainen omdat er daar wel wat af mag..
Thx ^^.
Ik blijf erbij dat 300 reps te veel is voor echte krachtopbouw, en meer vetverbranding is. Nu willen we in dit topic natuurlijk vetverbranding, maar ik weet niet zeker of plaatselijke vetverbranding echt zo mogelijk is als sommigen beweren...
pi_51173269
Aangezien het grootste deel in deze topics vrouwelijk is, denk ik dat dit artikeltje misschien wel nuttig is. Ik vond het in ieder geval wel leuk om door te lezen, zit zeker waarheid in. Misschien weet je het al, maar niet in die bewoording .
pi_51173380
hier een goeie dag, als ontbijt 2 rijstwafels, als lunch 2 boterhammen met honing, als tussendoortje druiven en vanavond nasi
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:31:30 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_51173403
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:27 schreef -Trinity- het volgende:
Aangezien het grootste deel in deze topics vrouwelijk is, denk ik dat dit artikeltje misschien wel nuttig is. Ik vond het in ieder geval wel leuk om door te lezen, zit zeker waarheid in. Misschien weet je het al, maar niet in die bewoording .
quote:
PS As you can see, based on research in both obesity and psychological journals, and as your own instincts probably have already told you, emotional eating is not a “women’s tabloid magazine” type of topic that can just be brushed over lightly. It is very very real problem, and it affects men as well.
The love you take is equal to the love you make.
pi_51173408
ik begrijp sowieso emotionele eters niet
je eet toch niet om je te troosten of je te belonen
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:32:54 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_51173445
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:31 schreef Miss_S het volgende:
ik begrijp sowieso emotionele eters niet
je eet toch niet om je te troosten of je te belonen
En ik begrijp niet dat je dat niet begrijpt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_51173447
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:30 schreef Sylvana het volgende:
hier een goeie dag, als ontbijt 2 rijstwafels, als lunch 2 boterhammen met honing, als tussendoortje druiven en vanavond nasi
honing klinkt lekker maar nog nooit op
ik heb vandaag ook een goeie dag

ontbijt: magere yoghurt met een handje muesli
tussendoortjes: appel en peer
lunch: 2 plakjes ontbijtkoek
avondeten: spinazie, 2 aardappelen, schnitzel
pi_51173471
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En ik begrijp niet dat je dat niet begrijpt.
dat kan
maar eten is om jezelf te voeden, om in leven te blijven
en dan vind ik het moeilijk om te begrijpen dat sommige het zoveel meer maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')