Ik heb al die andere plaatjes ook al veranderd op de dag dat het seizoen begon, aangezien we nu in de zomer zijn aanbeland, en we op weg zijn naar de herfst... dus theoretisch: Slank de herfst in...quote:Op maandag 2 juli 2007 23:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nee.. na de zomer moet ie weer anders..
Veel dingen die ik al wist, veel die ik nog niet wistquote:Op maandag 2 juli 2007 22:50 schreef Sylvana het volgende:
Wat waren zijn tips dan? Ik hoop ook voor je dat het werkt
Oh lekker! (vind het stiekem zo stoer dat jij naar festivals toegaat, dat wil ik ook! Ik heb alleen een net iets te weinig geld, als ik ook nog op wintersport wilquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:30 schreef Sylvana het volgende:
Hier gaat het weer de goeie kant op, weeg 57.1, dus toch al weer 700 gram afgevallen van de week
Idd, meeste was al wel bekend, ook bij mij, alleen bijvoorbeeld die avondeten hoeveelheden, dat zou echt weinig zijn voor mij, ik eet wel 2 keer zoveel avondetenquote:
Haha, thnx, alleen ik ga dus niet op vakantiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh lekker! (vind het stiekem zo stoer dat jij naar festivals toegaat, dat wil ik ook! Ik heb alleen een net iets te weinig geld, als ik ook nog op wintersport wil)
Ik weet van mezelf dat ik ook liever de verhoudingen omgooi, ik vind koolhydraatrijke dingen lekkerder, dus ik vind 50 gram ook weinig, zit meestal tegen de 100, gisteren 150. Maar ik zal dat dus moeten inleveren, en opletten dan ik mijn 2 ons groente haal.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:50 schreef Sylvana het volgende:
Idd, meeste was al wel bekend, ook bij mij, alleen bijvoorbeeld die avondeten hoeveelheden, dat zou echt weinig zijn voor mij, ik eet wel 2 keer zoveel avondeten![]()
En kip dan? Dat is hartstikke bleek, en toch mager. Zelfde geldt voor kalkoen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:46 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
- Zelfde geldt voor vleeswaren min of meer, de magere zijn rood, evenals filet americain (maar dat eet ik niet) des te roder, des te magerder
- Veel eiwitten ivm training: kwark, hard gekookt ei (als ik er veel eet eidooier verwijderen ivm cholesterol maar ik eet er niet veel), magere yoghurt, magere melk, vlees, vis, kip
Kip is gevogelte, is dus ietsje andersquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:06 schreef YPrue het volgende:
En kip dan? Dat is hartstikke bleek, en toch mager. Zelfde geldt voor kalkoen.Gaat dus niet helemaal 100% op.
In het eigeel zit zelfs meer eiwit dan in het hele witte gedeelte van een ei, mee-eten dus.![]()
En het cholesterol wat in een ei zit, is het goede cholesterol, je kunt dus zoveel eieren eten als je wil per week.
Ja leuk allemaal, maar zonder foto zegt dat ons natuurlijk helemaal nix.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:47 schreef Alcarin het volgende:
Zo, ik ben er ook weer!
Oh, en ik heb een nieuwe bikini!![]()
cleverquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:53 schreef STING het volgende:
[..]
Ja leuk allemaal, maar zonder foto zegt dat ons natuurlijk helemaal nix.![]()
Als ik op de 70 zit komt er wel een fotoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:53 schreef STING het volgende:
Ja leuk allemaal, maar zonder foto zegt dat ons natuurlijk helemaal nix.![]()
Kip = nog steeds vlees.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:21 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Kip is gevogelte, is dus ietsje anders.
Overdaad schaadt.
Vis zou je ook tot vlees kunnen rekenen, en dat is ook niet rood, maar wel mager. 2 per week is ook heel iets anders dan 'zoveel je wilt' hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:11 schreef YPrue het volgende:
Kip = nog steeds vlees.![]()
Duh, ik heb het ook niet over 100 eieren per week eten, maar je kunt gerust wat meer dan 2 eitjes per week eten hoor.
Wat heb je precies met je been als ik vragen mag? Heb niet opgelet de laatste topics.. ik heb zelf ook niet helemaal vrede met mn benen en ook dat komt door hardlopen.. vanavond weer een nieuw pijntje ontdekt.. net naast mijn "geslachtsdeel" (quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb bij Broadway in Utrecht gegeten: lekkere spareribs frietjes en een dame blanche na. En het was heul lekker.
Ik ben niet heel serieus bezig met afvallen atm. Zolang ik maar niet weer aankom, vind ik het wel best. En ik heb weer behoorlijk last van m'n been. Zit erover te denken om even naar de huisarts te gaan, want ik weet het ook niet meer. Leek over te zijn, vervolgens ging ik weer hardlopen en nu is het alleen maar erger geworden
.
De meeste mensen associeren het met de kaasomelet (verwacht je toch niet),quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb niks in dit topic te zoeken maar het moet me toch even van 't hart....
OMELET DU FROMAGE!![]()
![]()
Hulde aan de meest briljante TT van het jaar!!
Preciesquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:15 schreef STING het volgende:
[..]
De meeste mensen associeren het met de kaasomelet (verwacht je toch niet),
maar nee ik moet het weer assoiceren met een zekere tekenflim uit m'n jeugd
[afbeelding]
Kaasomelet?quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:15 schreef STING het volgende:
[..]
De meeste mensen associeren het met de kaasomelet (verwacht je toch niet),
maar nee ik moet het weer assoiceren met een zekere tekenflim uit m'n jeugd
[afbeelding]
Nou het zit in de buurt van m'n scheenbeen, alleen dan meer aan de zijkant. Een enorm zeurend gevoel. Ik heb een paar dagen rustig aan gedaan en toen dacht ik dat het over was, dus ging ik weer lopen. TIjdens het lopen nergens last van, maar de volgende dag dus welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:17 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Wat heb je precies met je been als ik vragen mag? Heb niet opgelet de laatste topics.. ik heb zelf ook niet helemaal vrede met mn benen en ook dat komt door hardlopen.. vanavond weer een nieuw pijntje ontdekt.. net naast mijn "geslachtsdeel" () niet echt mn lies, maar er "boven" .. ook weer niet mn heup.. echt een kutplek.. en daarnaast ook nog last van mn schenen, maar dat verwijt ik aan de zware belasting..
Mijn ervaring met huisartsen bij dit soort dingen is dat ze zeggen 'overbelast, rust geven'. Daar schiet je misschien dus niet veel mee op...Sportmensen weten er meestal meer van, kunnen zeggen waar het door komt en wat je ertegen moet doen. Misschien kun je het in de hardloopwinkel vragen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Even naar de huisarts om ernaar te laten kijken? Of gewoon een week zo min mogelijk lopen en daarna voor betere schoenen kijken?
Advice wanted.
Ik voel me nu even heel erg jong, ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:09 schreef Viking84 het volgende:
Uiteraard associeert iedereen omelet du fromage met Dexter.
Jij bent net begonnen met hardlopen toch?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou het zit in de buurt van m'n scheenbeen, alleen dan meer aan de zijkant. Een enorm zeurend gevoel.
Advice wanted.
ja net begonnen, weekje of 5 bezig. Alles ging goed tot ik de verleiding niet kon weerstaan om 2 dagen achter elkaar te lopen en de tweede dag 7 minuten achtereen te lopen, terwijl ik nog maar 4 mocht.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
Jij bent net begonnen met hardlopen toch?
Pijn in je scheenbeen is een van de meest voorkomende hardloop blessures. Kijk maar eens op http://www.blessureaanwijzer.nl/been_voorzijde.htm
Jeej!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:04 schreef Sylvana het volgende:
Ik zit weer onder de 57 kg56.9 om precies te zijn
Sinds vrijdag dus al 900 gram afgevallen, zonder dat ik gesport heb, gaat lekker dus
Goede hardloopschoenen zijn echt belangrijk!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja net begonnen, weekje of 5 bezig. Alles ging goed tot ik de verleiding niet kon weerstaan om 2 dagen achter elkaar te lopen en de tweede dag 7 minuten achtereen te lopen, terwijl ik nog maar 4 mocht.
5 tot 6 weken rust?!?!?!?!?!. Dat vind ik niet leuk. Kan ik weer van voren af aan beginnen. Kennelijk moet ik toch eens voor nieuwe schoenen kijken dan en toch maar even langs de dokter.
Bedoel je een plié om de hamstrings te stretchen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:11 schreef computergirl het volgende:
Stretchen helpt ook: hurken met voeten plat op de grond bijv.
Wat voor een Tacx heb je? Die van mij maakt een verschrikkelijk lawaai als ik fietsquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:04 schreef Plukie86 het volgende:
Jeuj ik wilde vanmiddag gaan hardlopen, maar het wordt niet echt droog hier.... Het onweert ook al uren. Misschien maar even op de tacx, ben bij mijn ouders en daar staat zo'n ding. Denk dat ik dan wel de laptop met een dvd'tje ervoor zet, anders is het saai!
Een slecht weekend gehad, met teveel lekkere dingen. Om de één of andere manier lukt het me de laatste tijd niet zo om gezond te doen. Hopelijk vind ik deze week de motivatie terug om in vier weken (tot mijn vakantie) die laatste 2 kilo er nog af te krijgen...![]()
Dexter ken ik natuurlijk ook, en dat was ook het eerste waar ik aan dacht bij het zien van de tt!![]()
Een gele, het merk is Tacx Cycleforce Swing en het was één redelijk goedkope. Hij zoemt wel, maar maakt geen takkeherrie verder. Mijn vader gebruikt 'm in de winter regelmatig, ik wat minder omdat ik alleen in de weekenden thuis ben. Het fietsen erop is alleen zo allemachtig saai, net zo saai als steppen. Maar met een dvd'tje erbij of voor de tv is het prima te doen. Het weer is hier in Friesland vandaag echt knudde, dus tacxweer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:05 schreef mordradead het volgende:
Wat voor een Tacx heb je? Die van mij maakt een verschrikkelijk lawaai als ik fietsdus eigenlijk wil ik een nieuwe
Het wer hier is niet echt lekker neequote:Op woensdag 4 juli 2007 14:18 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Een gele, het merk is Tacx Cycleforce Swing en het was één redelijk goedkope. Hij zoemt wel, maar maakt geen takkeherrie verder. Mijn vader gebruikt 'm in de winter regelmatig, ik wat minder omdat ik alleen in de weekenden thuis ben. Het fietsen erop is alleen zo allemachtig saai, net zo saai als steppen. Maar met een dvd'tje erbij of voor de tv is het prima te doen. Het weer is hier in Friesland vandaag echt knudde, dus tacxweer.
[afbeelding]
Dat is ballet toch? ik bedoel helemaal door je hurken zakken totdat je kont bijna op de vloer is, maar dan je voeten plat op de grond houdenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:16 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Bedoel je een plié om de hamstrings te stretchen?
Dat is een plié, en daarmee stretch je je hamstrings, mits je je torso geheel recht houdt, alsof er een paal voor je neus staat. Je kont hoeft niet tot de vloer of iets erboven te komen, maar tot je het voel stretchen. De een komt dieper dan de anderquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:11 schreef computergirl het volgende:
Dat is ballet toch? ik bedoel helemaal door je hurken zakken totdat je kont bijna op de vloer is, maar dan je voeten plat op de grond houden
Ook van jou verwachten we binnen een niet al te lange tijd een foto, maar dat begreep je natuurlijk alquote:
tuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:14 schreef STING het volgende:
[..]
Ook van jou verwachten we binnen een niet al te lange tijd een foto, maar dat begreep je natuurlijk al
wbquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:59 schreef Miss_S het volgende:
daar ben ik weer
gisteren wezen winkelen en heb eindelijk mijn topjes in maatje S
en nog honderd rokjes, topjes, jurkjes
en een jeans catsuit
ik ben lief maar ook realistischquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wb. En nu lief zijn hè
![]()
.
Een catsuit? Wat is dat?.
Ik heb nieuwe schoenen gekocht. Gewone lompe schoenen en espadrilles. En een reusachtige paraplu
.
wat voor smeerkaas en kaas neem je?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:49 schreef Sylvana het volgende:
Zo, de boodschappen zijn binnen
Heb naast smeerkaas en kaas, ook honing en rinse appelstroop gekocht voor op brood, zodat ik wat meer kan afwisselenVerder riijstwafels, ontbijtkoek, vitalinea bakjes, druiven en cherrytomaatjes gekocht en als avondeten wordt het kipfilet met aardappeltjes, broccoli en sperziebonen ( zo'n stoommaaltijd)
En dat terwijl ik met vette honger naar de supermarkt ben gegaan, en heb dus alleen gezonde dingen gekocht^ Dus ben best een beetje trots op mezelf, want normaal gesproken zou er dus nog wel een zak chips tussen zijn beland.
20+quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat voor smeerkaas en kaas neem je?
gewoon volvette of light?
Oh zo'n ding heeft mn vader ook ... maar dan een superoude (denk 25 jaar ofzo). Gebruikt ie ook nooit, hij rijdt nog liever door de regen. Geef em groot gelijk, dan zie je tenminste nog watquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:18 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Een gele, het merk is Tacx Cycleforce Swing en het was één redelijk goedkope. Hij zoemt wel, maar maakt geen takkeherrie verder. Mijn vader gebruikt 'm in de winter regelmatig, ik wat minder omdat ik alleen in de weekenden thuis ben. Het fietsen erop is alleen zo allemachtig saai, net zo saai als steppen. Maar met een dvd'tje erbij of voor de tv is het prima te doen. Het weer is hier in Friesland vandaag echt knudde, dus tacxweer.
[afbeelding]
om ook maar een beetje bier te verbranden moet je wel erg veel springenquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:03 schreef mordradead het volgende:
De Pixies heb ik ook nog gezien op Lowlands 2 jaar terug geloof ik... niet echt mijn ding ik ga liever springen bij Maximo park ofzoHeb je nog The Girls gezien? Die zag ik een keer in Groningen in het voorprogramma van een band, Moke ook trouwens prima band
En de Kevin Constners nog gezien? Die wil ik nog wel een keer zien
Springen + weinig bier = calorieen verbranden.
De conclusie is:
Festivals
Kijk daar zit het probleem ... weinig bier en festivals gaat meestal niet echt goed samenquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:03 schreef mordradead het volgende:
De conclusie is:
Festivals
Wat doe jij hierquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:43 schreef -Trinity- het volgende:
Jeans catsuit?
Al dat gezeur om foto's
[afbeelding]
Dit bekkie gaat slank de zomer in!
Je hebt toch goede loopschoenen? Echte hardloopschoenen dus? Die zijn essentieel om blessures te voorkomen. Als je die niet hebt (wat ik meen te kunnen afleiden uit je post!) ga ze kopen. Doe jezelf een lol, bespaar jezelf heel veel blessures en koop echte hardloopschoenen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou het zit in de buurt van m'n scheenbeen, alleen dan meer aan de zijkant. Een enorm zeurend gevoel. Ik heb een paar dagen rustig aan gedaan en toen dacht ik dat het over was, dus ging ik weer lopen. TIjdens het lopen nergens last van, maar de volgende dag dus wel.
En gisteren in Utrecht ook de hele dag gelopen, dus toen voelde ik het ook steeds.
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Even naar de huisarts om ernaar te laten kijken? Of gewoon een week zo min mogelijk lopen en daarna voor betere schoenen kijken?
Advice wanted.
Ook jij: bij pijn moet je stretchen, meerdere keren per dag.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:17 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik heb zelf ook niet helemaal vrede met mn benen en ook dat komt door hardlopen.. vanavond weer een nieuw pijntje ontdekt.. net naast mijn "geslachtsdeel" () niet echt mn lies, maar er "boven" .. ook weer niet mn heup.. echt een kutplek..
Bij mij juist wel.... tijdens een concert heb ik echt totaal geen zin om bier te halen..... als ik naar een concertje ga drink ik hooguit 2 biertjes op een avond terwijl het wel een veelvoud is op een stapavondquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kijk daar zit het probleem ... weinig bier en festivals gaat meestal niet echt goed samen![]()
Op metropolis ja: kevin costners niet, toen was ik er nog niet, the girls, moke, shameboy, noisettes en wat archie bronson wel, de rest was in het algemeen wel okee maar de naam bleef niet hangenquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:03 schreef mordradead het volgende:
De Pixies heb ik ook nog gezien op Lowlands 2 jaar terug geloof ik... niet echt mijn ding ik ga liever springen bij Maximo park ofzoHeb je nog The Girls gezien? Die zag ik een keer in Groningen in het voorprogramma van een band, Moke ook trouwens prima band
En de Kevin Constners nog gezien? Die wil ik nog wel een keer zien
De conclusie is:
Festivals
Lekker meegallen somsquote:
Nee, maar volgens mijn trainers en mezelf kan mijn vetpercentage nog wel de 20% halen als ik ervoor gaquote:Zo te zien moet er niet veel vanaf hoor
Heb je alleen maar 300 dezelfde crunches gedaan? Misschien is het effectiever om wat verschillende, zwaardere oefeningen te doen. Dan boek je waarschijnlijk meer resultaat als het gaat om krachtopbouw in je buikspieren (300 herhalingen is namelijk meer vetverbranding dan krachtopbouw) en kun je ook verschillende buikspieren aanpakken: bovenste, onderste, schuine etc. Dus probeer eens een minuutje te 'planken', de keer erop met een been omhoog en de keer daarop met je linkerbeen omhoog en je rechterarm. In de sportschool loopt vast vast wel iemand die je houding kan controleren (je smokkelt makkelijk door in je rug te gaan hangen) en je kan voorzien van oefeningen met veel uitdagingquote:Net terug van sportschool...300 crunches
Ik rijd ook liever door de regen, tenzij het zo hard plenst als gister. Wielrennen in de regen is alleen wel gevaarlijk. Niet alleen krijg je er een mooie streep van op je rug, maar dankzij de dunne bandjes kan je zo onderuit vliegen in een bocht. Levensgevaarlijk, ik begin er niet aan als de weg nat is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh zo'n ding heeft mn vader ook ... maar dan een superoude (denk 25 jaar ofzo). Gebruikt ie ook nooit, hij rijdt nog liever door de regen. Geef em groot gelijk, dan zie je tenminste nog wat
Hier ongeveer hetzelfde verhaal, met succes ook nog dat de last die ik had helemaal verdwenen is. Ik ben echter niet naar een speciale hardloopzaak geweest, of dat per sé nodig is weet ik niet hoor...quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:10 schreef poppetje22 het volgende:
Vinking, je moet echt goede schoenen gaan kopen! Ik heb gisteren nieuwe hardloopschoenen gekochtBij een echte hardloopwinkel!!
Ik ben echt blij dat ik daarnaartoe ben gegaan, want ik heb echt goed advies gekregen.
De man van de winkel zei dat sportwinkels als bijvoorbeeld perry of sport2000 vaak 'jogging-schoenen' verkopen, die eigenlijk alleen geschikt zijn om 1 keer in de week op te lopen. Op echte hardloopschoenen kan je iedere dag lopen.
Ik heb de afgelopen 3 weken op aerobicsschoenen gerend, en daardoor heb ik last van mn knieen gekregen. In de winkel moest ik een stukje rennen op verschillende schoenen, en doormiddel van een camera heeft hij geanalyseerd welke schoenen voor mij het beste zijn.
Het verschil met die andere schoenen is echt groot! Dat merk je meteen!
UIteindelijk heb ik wel 135 euro betaald voor die schoenen, maar dan weet je wel zeker dat het goede zijn, en niet alleen maar mooie
Nu ga ik een paar dagen niet hardlopen om mn knieen even te laten bijkomen, en dan maandag weer vol goede moed beginnen. Ik heb er zin in!!!
Ik zeg niet dat dat geen goede winkel isquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:27 schreef Plukie86 het volgende:
Mjah ik werd bij de Intersport, wat volgens poppetje22 geen goede winkel is, prima geholpen hoor. Er werd een filmpje van mij op een loopband gemaakt, zodat ze konden zien of ik misschien over- of onderpronatie zou hebben, dat was niet het geval. Ook wilde de verkoper weten hoe vaak ik liep, op wat voor ondergrond, etc. Zo konden ze me precies een schoen verkopen die bij mijn loopstijl past.
Zo bedoelde ik het niet hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:47 schreef poppetje22 het volgende:
Ik zeg niet dat dat geen goede winkel is
Het was het verkooppraatje van de hardloopwinkelman!
Ik denk dat je het ook moet treffen met de verkoper, sommigen hebben er inderdaad geen verstand van.quote:Bij de Perry en Intersport zullen ze ongetwijfeld ook wel goede schoenen verkopen!
Dat jij goed geholpen bent bij Intersport is alleen maar goed, maar het is niet mijn ervaring dat ze precies weten waar ze het over hebben!
Ok gezelligquote:
Oh op die manierquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:42 schreef -Trinity- het volgende:
Nee, maar volgens mijn trainers en mezelf kan mijn vetpercentage nog wel de 20% halen als ik ervoor ga.
[..]
Nee, ik deed er 300 met 5 kg aan gewichten erbij.. benen ook op 90 graden voor de lagere binnenbuikspieren, ik doe 3x in de week buikspierles (vanavond weer) waarbij de hele zone aangepakt wordt.. als ik ze zelf (de 300 stuks dus) train is probeer ik alleen de onderbuik te trainen omdat er daar wel wat af mag..quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:42 schreef -Trinity- het volgende:
Heb je alleen maar 300 dezelfde crunches gedaan? Misschien is het effectiever om wat verschillende, zwaardere oefeningen te doen. Dan boek je waarschijnlijk meer resultaat als het gaat om krachtopbouw in je buikspieren (300 herhalingen is namelijk meer vetverbranding dan krachtopbouw) en kun je ook verschillende buikspieren aanpakken: bovenste, onderste, schuine etc. Dus probeer eens een minuutje te 'planken', de keer erop met een been omhoog en de keer daarop met je linkerbeen omhoog en je rechterarm. In de sportschool loopt vast vast wel iemand die je houding kan controleren (je smokkelt makkelijk door in je rug te gaan hangen) en je kan voorzien van oefeningen met veel uitdaging.
Thx ^^.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:16 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ok gezellig
[..]
Oh op die manierVeel succes in ieder geval
![]()
[..]
Nee, ik deed er 300 met 5 kg aan gewichten erbij.. benen ook op 90 graden voor de lagere binnenbuikspieren, ik doe 3x in de week buikspierles (vanavond weer) waarbij de hele zone aangepakt wordt.. als ik ze zelf (de 300 stuks dus) train is probeer ik alleen de onderbuik te trainen omdat er daar wel wat af mag..
quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:27 schreef -Trinity- het volgende:
Aangezien het grootste deel in deze topics vrouwelijk is, denk ik dat dit artikeltje misschien wel nuttig is. Ik vond het in ieder geval wel leuk om door te lezen, zit zeker waarheid in. Misschien weet je het al, maar niet in die bewoording.
quote:PS As you can see, based on research in both obesity and psychological journals, and as your own instincts probably have already told you, emotional eating is not a “women’s tabloid magazine” type of topic that can just be brushed over lightly. It is very very real problem, and it affects men as well.
En ik begrijp niet dat je dat niet begrijpt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:31 schreef Miss_S het volgende:
ik begrijp sowieso emotionele eters niet
je eet toch niet om je te troosten of je te belonen
honing klinkt lekkerquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:30 schreef Sylvana het volgende:
hier een goeie dag, als ontbijt 2 rijstwafels, als lunch 2 boterhammen met honing, als tussendoortje druiven en vanavond nasi
dat kanquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En ik begrijp niet dat je dat niet begrijpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |