Ik heb al die andere plaatjes ook al veranderd op de dag dat het seizoen begon, aangezien we nu in de zomer zijn aanbeland, en we op weg zijn naar de herfst... dus theoretisch: Slank de herfst in...quote:Op maandag 2 juli 2007 23:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nee.. na de zomer moet ie weer anders..
Veel dingen die ik al wist, veel die ik nog niet wistquote:Op maandag 2 juli 2007 22:50 schreef Sylvana het volgende:
Wat waren zijn tips dan? Ik hoop ook voor je dat het werkt
Oh lekker! (vind het stiekem zo stoer dat jij naar festivals toegaat, dat wil ik ook! Ik heb alleen een net iets te weinig geld, als ik ook nog op wintersport wilquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:30 schreef Sylvana het volgende:
Hier gaat het weer de goeie kant op, weeg 57.1, dus toch al weer 700 gram afgevallen van de week
Idd, meeste was al wel bekend, ook bij mij, alleen bijvoorbeeld die avondeten hoeveelheden, dat zou echt weinig zijn voor mij, ik eet wel 2 keer zoveel avondetenquote:
Haha, thnx, alleen ik ga dus niet op vakantiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh lekker! (vind het stiekem zo stoer dat jij naar festivals toegaat, dat wil ik ook! Ik heb alleen een net iets te weinig geld, als ik ook nog op wintersport wil)
Ik weet van mezelf dat ik ook liever de verhoudingen omgooi, ik vind koolhydraatrijke dingen lekkerder, dus ik vind 50 gram ook weinig, zit meestal tegen de 100, gisteren 150. Maar ik zal dat dus moeten inleveren, en opletten dan ik mijn 2 ons groente haal.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:50 schreef Sylvana het volgende:
Idd, meeste was al wel bekend, ook bij mij, alleen bijvoorbeeld die avondeten hoeveelheden, dat zou echt weinig zijn voor mij, ik eet wel 2 keer zoveel avondeten![]()
En kip dan? Dat is hartstikke bleek, en toch mager. Zelfde geldt voor kalkoen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:46 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
- Zelfde geldt voor vleeswaren min of meer, de magere zijn rood, evenals filet americain (maar dat eet ik niet) des te roder, des te magerder
- Veel eiwitten ivm training: kwark, hard gekookt ei (als ik er veel eet eidooier verwijderen ivm cholesterol maar ik eet er niet veel), magere yoghurt, magere melk, vlees, vis, kip
Kip is gevogelte, is dus ietsje andersquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:06 schreef YPrue het volgende:
En kip dan? Dat is hartstikke bleek, en toch mager. Zelfde geldt voor kalkoen.Gaat dus niet helemaal 100% op.
In het eigeel zit zelfs meer eiwit dan in het hele witte gedeelte van een ei, mee-eten dus.![]()
En het cholesterol wat in een ei zit, is het goede cholesterol, je kunt dus zoveel eieren eten als je wil per week.
Ja leuk allemaal, maar zonder foto zegt dat ons natuurlijk helemaal nix.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:47 schreef Alcarin het volgende:
Zo, ik ben er ook weer!
Oh, en ik heb een nieuwe bikini!![]()
cleverquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:53 schreef STING het volgende:
[..]
Ja leuk allemaal, maar zonder foto zegt dat ons natuurlijk helemaal nix.![]()
Als ik op de 70 zit komt er wel een fotoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:53 schreef STING het volgende:
Ja leuk allemaal, maar zonder foto zegt dat ons natuurlijk helemaal nix.![]()
Kip = nog steeds vlees.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:21 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Kip is gevogelte, is dus ietsje anders.
Overdaad schaadt.
Vis zou je ook tot vlees kunnen rekenen, en dat is ook niet rood, maar wel mager. 2 per week is ook heel iets anders dan 'zoveel je wilt' hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:11 schreef YPrue het volgende:
Kip = nog steeds vlees.![]()
Duh, ik heb het ook niet over 100 eieren per week eten, maar je kunt gerust wat meer dan 2 eitjes per week eten hoor.
Wat heb je precies met je been als ik vragen mag? Heb niet opgelet de laatste topics.. ik heb zelf ook niet helemaal vrede met mn benen en ook dat komt door hardlopen.. vanavond weer een nieuw pijntje ontdekt.. net naast mijn "geslachtsdeel" (quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb bij Broadway in Utrecht gegeten: lekkere spareribs frietjes en een dame blanche na. En het was heul lekker.
Ik ben niet heel serieus bezig met afvallen atm. Zolang ik maar niet weer aankom, vind ik het wel best. En ik heb weer behoorlijk last van m'n been. Zit erover te denken om even naar de huisarts te gaan, want ik weet het ook niet meer. Leek over te zijn, vervolgens ging ik weer hardlopen en nu is het alleen maar erger geworden
.
De meeste mensen associeren het met de kaasomelet (verwacht je toch niet),quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb niks in dit topic te zoeken maar het moet me toch even van 't hart....
OMELET DU FROMAGE!![]()
![]()
Hulde aan de meest briljante TT van het jaar!!
Preciesquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:15 schreef STING het volgende:
[..]
De meeste mensen associeren het met de kaasomelet (verwacht je toch niet),
maar nee ik moet het weer assoiceren met een zekere tekenflim uit m'n jeugd
[afbeelding]
Kaasomelet?quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:15 schreef STING het volgende:
[..]
De meeste mensen associeren het met de kaasomelet (verwacht je toch niet),
maar nee ik moet het weer assoiceren met een zekere tekenflim uit m'n jeugd
[afbeelding]
Nou het zit in de buurt van m'n scheenbeen, alleen dan meer aan de zijkant. Een enorm zeurend gevoel. Ik heb een paar dagen rustig aan gedaan en toen dacht ik dat het over was, dus ging ik weer lopen. TIjdens het lopen nergens last van, maar de volgende dag dus welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:17 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Wat heb je precies met je been als ik vragen mag? Heb niet opgelet de laatste topics.. ik heb zelf ook niet helemaal vrede met mn benen en ook dat komt door hardlopen.. vanavond weer een nieuw pijntje ontdekt.. net naast mijn "geslachtsdeel" () niet echt mn lies, maar er "boven" .. ook weer niet mn heup.. echt een kutplek.. en daarnaast ook nog last van mn schenen, maar dat verwijt ik aan de zware belasting..
Mijn ervaring met huisartsen bij dit soort dingen is dat ze zeggen 'overbelast, rust geven'. Daar schiet je misschien dus niet veel mee op...Sportmensen weten er meestal meer van, kunnen zeggen waar het door komt en wat je ertegen moet doen. Misschien kun je het in de hardloopwinkel vragen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Even naar de huisarts om ernaar te laten kijken? Of gewoon een week zo min mogelijk lopen en daarna voor betere schoenen kijken?
Advice wanted.
Ik voel me nu even heel erg jong, ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:09 schreef Viking84 het volgende:
Uiteraard associeert iedereen omelet du fromage met Dexter.
Jij bent net begonnen met hardlopen toch?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou het zit in de buurt van m'n scheenbeen, alleen dan meer aan de zijkant. Een enorm zeurend gevoel.
Advice wanted.
ja net begonnen, weekje of 5 bezig. Alles ging goed tot ik de verleiding niet kon weerstaan om 2 dagen achter elkaar te lopen en de tweede dag 7 minuten achtereen te lopen, terwijl ik nog maar 4 mocht.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
Jij bent net begonnen met hardlopen toch?
Pijn in je scheenbeen is een van de meest voorkomende hardloop blessures. Kijk maar eens op http://www.blessureaanwijzer.nl/been_voorzijde.htm
Jeej!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:04 schreef Sylvana het volgende:
Ik zit weer onder de 57 kg56.9 om precies te zijn
Sinds vrijdag dus al 900 gram afgevallen, zonder dat ik gesport heb, gaat lekker dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |