abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51125137
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja net begonnen, weekje of 5 bezig. Alles ging goed tot ik de verleiding niet kon weerstaan om 2 dagen achter elkaar te lopen en de tweede dag 7 minuten achtereen te lopen, terwijl ik nog maar 4 mocht.
5 tot 6 weken rust?!?!?!?!?! . Dat vind ik niet leuk. Kan ik weer van voren af aan beginnen. Kennelijk moet ik toch eens voor nieuwe schoenen kijken dan en toch maar even langs de dokter.
Goede hardloopschoenen zijn echt belangrijk!
Stretchen helpt ook: hurken met voeten plat op de grond bijv.
meer tips hiero: http://www.mothernature.com/Library/bookshelf/Books/47/116.cfm
pi_51125752
tvp, als beginnend hardloper vind ik die linkjes ook erg interessant
pi_51125903
Stretchen is inderdaad heel belangrijk. Net als rustig aan beginnen. Ik heb mezelf een knieblessure aangelopen door slechte schoenen en een trainer die stretchen niet serieus nam en kom daar de rest van mn leven niet meer vanaf. Op je 15e je knieen al helemaal verkloten ...

Stretchen deed ik vooral benen, maar het is ook goed om je schouders ff los te maken (gewoon touwtjes springen, zonder te springen, dus alleen je armen ronddraaien) en je middel enzo ...

Ik ga ontbijten
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_51127130
Jeuj ik wilde vanmiddag gaan hardlopen, maar het wordt niet echt droog hier.... Het onweert ook al uren . Misschien maar even op de tacx, ben bij mijn ouders en daar staat zo'n ding. Denk dat ik dan wel de laptop met een dvd'tje ervoor zet, anders is het saai!

Een slecht weekend gehad, met teveel lekkere dingen. Om de één of andere manier lukt het me de laatste tijd niet zo om gezond te doen. Hopelijk vind ik deze week de motivatie terug om in vier weken (tot mijn vakantie) die laatste 2 kilo er nog af te krijgen...

Dexter ken ik natuurlijk ook, en dat was ook het eerste waar ik aan dacht bij het zien van de tt!
pi_51127640
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:11 schreef computergirl het volgende:
Stretchen helpt ook: hurken met voeten plat op de grond bijv.
Bedoel je een plié om de hamstrings te stretchen?
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:05:21 #56
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_51129725
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:04 schreef Plukie86 het volgende:
Jeuj ik wilde vanmiddag gaan hardlopen, maar het wordt niet echt droog hier.... Het onweert ook al uren . Misschien maar even op de tacx, ben bij mijn ouders en daar staat zo'n ding. Denk dat ik dan wel de laptop met een dvd'tje ervoor zet, anders is het saai!

Een slecht weekend gehad, met teveel lekkere dingen. Om de één of andere manier lukt het me de laatste tijd niet zo om gezond te doen. Hopelijk vind ik deze week de motivatie terug om in vier weken (tot mijn vakantie) die laatste 2 kilo er nog af te krijgen...

Dexter ken ik natuurlijk ook, en dat was ook het eerste waar ik aan dacht bij het zien van de tt!
Wat voor een Tacx heb je? Die van mij maakt een verschrikkelijk lawaai als ik fiets dus eigenlijk wil ik een nieuwe
Bernie en ik zijn tof.
pi_51130217
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:05 schreef mordradead het volgende:

Wat voor een Tacx heb je? Die van mij maakt een verschrikkelijk lawaai als ik fiets dus eigenlijk wil ik een nieuwe
Een gele, het merk is Tacx Cycleforce Swing en het was één redelijk goedkope. Hij zoemt wel, maar maakt geen takkeherrie verder. Mijn vader gebruikt 'm in de winter regelmatig, ik wat minder omdat ik alleen in de weekenden thuis ben. Het fietsen erop is alleen zo allemachtig saai, net zo saai als steppen. Maar met een dvd'tje erbij of voor de tv is het prima te doen. Het weer is hier in Friesland vandaag echt knudde, dus tacxweer.

woensdag 4 juli 2007 @ 14:21:01 #58
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_51130336
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:18 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Een gele, het merk is Tacx Cycleforce Swing en het was één redelijk goedkope. Hij zoemt wel, maar maakt geen takkeherrie verder. Mijn vader gebruikt 'm in de winter regelmatig, ik wat minder omdat ik alleen in de weekenden thuis ben. Het fietsen erop is alleen zo allemachtig saai, net zo saai als steppen. Maar met een dvd'tje erbij of voor de tv is het prima te doen. Het weer is hier in Friesland vandaag echt knudde, dus tacxweer.

[afbeelding]
Het wer hier is niet echt lekker nee
Ik heb een wat oudere denk ik, goedkoop kunnen kopen en die zoemt echt heel hard... ik kan dan de tv niet horen dus veel zit ik er niet op
Bernie en ik zijn tof.
pi_51134766
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:16 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Bedoel je een plié om de hamstrings te stretchen?
Dat is ballet toch? ik bedoel helemaal door je hurken zakken totdat je kont bijna op de vloer is, maar dan je voeten plat op de grond houden
pi_51135103
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:11 schreef computergirl het volgende:
Dat is ballet toch? ik bedoel helemaal door je hurken zakken totdat je kont bijna op de vloer is, maar dan je voeten plat op de grond houden
Dat is een plié, en daarmee stretch je je hamstrings, mits je je torso geheel recht houdt, alsof er een paal voor je neus staat. Je kont hoeft niet tot de vloer of iets erboven te komen, maar tot je het voel stretchen. De een komt dieper dan de ander .
pi_51136445
daar ben ik weer
gisteren wezen winkelen en heb eindelijk mijn topjes in maatje S
en nog honderd rokjes, topjes, jurkjes
en een jeans catsuit
pi_51136492
Zo, ik ga maar es ff boodschappen doen, maar hoef alleen voor vanavond eten te hebben, aangezien ik de rest van de week of bij mn ouders of bij Peter eet. Dus nog maar ff kijken wat het wordt.
pi_51136912
Zo het laatste tentamen zit erop. Wel chocolade gekocht op het station
Hardlopen opgegeven na 3 km, ging te hard regenen... vrijdag herkansing!
En viking, ik had ook in week 5 last ineens, dus echt andere schoenen kopen hoor!
Het mooi kotsende meisje.
pi_51136935
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:59 schreef Miss_S het volgende:
en een jeans catsuit
Ook van jou verwachten we binnen een niet al te lange tijd een foto, maar dat begreep je natuurlijk al
pi_51137257
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:14 schreef STING het volgende:

[..]

Ook van jou verwachten we binnen een niet al te lange tijd een foto, maar dat begreep je natuurlijk al
tuurlijk komt goed
  woensdag 4 juli 2007 @ 17:42:29 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51137754
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:59 schreef Miss_S het volgende:
daar ben ik weer
gisteren wezen winkelen en heb eindelijk mijn topjes in maatje S
en nog honderd rokjes, topjes, jurkjes
en een jeans catsuit
wb . En nu lief zijn hè .

Een catsuit? Wat is dat? .

Ik heb nieuwe schoenen gekocht. Gewone lompe schoenen en espadrilles . En een reusachtige paraplu .
Niet meer actief op Fok!
pi_51137787
Jeans catsuit ?

Al dat gezeur om foto's

Dit bekkie gaat slank de zomer in!
pi_51137837
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wb . En nu lief zijn hè .

Een catsuit? Wat is dat? .

Ik heb nieuwe schoenen gekocht. Gewone lompe schoenen en espadrilles . En een reusachtige paraplu .
ik ben lief maar ook realistisch
een catsuit is een broek en topje aan elkaar vast zeg maar

ik heb trouwens ook nieuwe espadrilles voor bij mijn witte jurkje zondag
pi_51137994
Zo, de boodschappen zijn binnen

Heb naast smeerkaas en kaas, ook honing en rinse appelstroop gekocht voor op brood, zodat ik wat meer kan afwisselen Verder riijstwafels, ontbijtkoek, vitalinea bakjes, druiven en cherrytomaatjes gekocht en als avondeten wordt het kipfilet met aardappeltjes, broccoli en sperziebonen ( zo'n stoommaaltijd)

En dat terwijl ik met vette honger naar de supermarkt ben gegaan, en heb dus alleen gezonde dingen gekocht ^ Dus ben best een beetje trots op mezelf, want normaal gesproken zou er dus nog wel een zak chips tussen zijn beland.
pi_51138036
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:49 schreef Sylvana het volgende:
Zo, de boodschappen zijn binnen

Heb naast smeerkaas en kaas, ook honing en rinse appelstroop gekocht voor op brood, zodat ik wat meer kan afwisselen Verder riijstwafels, ontbijtkoek, vitalinea bakjes, druiven en cherrytomaatjes gekocht en als avondeten wordt het kipfilet met aardappeltjes, broccoli en sperziebonen ( zo'n stoommaaltijd)

En dat terwijl ik met vette honger naar de supermarkt ben gegaan, en heb dus alleen gezonde dingen gekocht ^ Dus ben best een beetje trots op mezelf, want normaal gesproken zou er dus nog wel een zak chips tussen zijn beland.
wat voor smeerkaas en kaas neem je?
gewoon volvette of light?
pi_51138074
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wat voor smeerkaas en kaas neem je?
gewoon volvette of light?
20+
pi_51138763
Ohja frank black was vnl. letterlijk vet Hij kwam wel in aanmerking voor de dieetclub geloof ik
En de muziek; wel aardig, maar niet speciaal zonder de pixies... beetje te recht toe recht aan raggen.
En vanochtend in blootje van frontaal vond ik mezelf wel mooi zo maar foto komt niet
  woensdag 4 juli 2007 @ 19:03:39 #73
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_51140785
De Pixies heb ik ook nog gezien op Lowlands 2 jaar terug geloof ik... niet echt mijn ding ik ga liever springen bij Maximo park ofzo Heb je nog The Girls gezien? Die zag ik een keer in Groningen in het voorprogramma van een band, Moke ook trouwens prima band
En de Kevin Constners nog gezien? Die wil ik nog wel een keer zien

Springen + weinig bier = calorieen verbranden.

De conclusie is:
Festivals
Bernie en ik zijn tof.
pi_51144989
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:18 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Oh zo'n ding heeft mn vader ook ... maar dan een superoude (denk 25 jaar ofzo). Gebruikt ie ook nooit, hij rijdt nog liever door de regen. Geef em groot gelijk, dan zie je tenminste nog wat

Vandaag heel rijst met groenten erin (en wat chilisaus omdat ik het te droog vond) en heel veel sla/komkommer gegeten ipv pizza. Vond het ook veel lekkerder gelukkig, ben geen pizzafan. En dan wel een ijsje toe kon het niet laten (en rest van de dag prima gegeten, wat weinig, maar wel genoeg gezond spul)

Morgen laatste dag school rapport ophalen, laatste verslag inleveren en dan eindelijk vakantie
pi_51145113
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:03 schreef mordradead het volgende:
De Pixies heb ik ook nog gezien op Lowlands 2 jaar terug geloof ik... niet echt mijn ding ik ga liever springen bij Maximo park ofzo Heb je nog The Girls gezien? Die zag ik een keer in Groningen in het voorprogramma van een band, Moke ook trouwens prima band

De conclusie is:
Festivals
om ook maar een beetje bier te verbranden moet je wel erg veel springen
pi_51145117
quote:

De conclusie is:
Festivals
Kijk daar zit het probleem ... weinig bier en festivals gaat meestal niet echt goed samen

Bedenk nu opeens, zit er net zoveel kcal in alcoholvrij bier? Aangezien dat feestje op een zaterdag al wel liet zien dat mensen daar ook dronken van kunnen worden, is dat misschien veiligere variant (al lijkt het me niet echt lekker, ik drink bier niet zo snel, doe rustig een paar uur met een biertje, en geniet er dan echt van Maar ga dan ook niet naar festivals, helaas)
pi_51145220
bier alcoholvrij: 70kcal per flesje
gewoonbier: 130kcal per flesje
pi_51149913
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:43 schreef -Trinity- het volgende:
Jeans catsuit ?

Al dat gezeur om foto's
[afbeelding]
Dit bekkie gaat slank de zomer in!
Wat doe jij hier

Zo te zien moet er niet veel vanaf hoor

Net terug van sportschool...300 crunches en daarna uurtje gesquashed.. dat spelletje is echt verslavend Ik wil altijd winnen dus ik ben lekker fanatiek aan het rondrennen.. morgen weer squashen, ook rpmen en hardlopen.. totaal van zo'n 1800 calorieen...

ik ga trouwens binnenkort weer eens een fotootje maken van mn lichaam, heb er nu 2, ff vergelijken .. ik zie zelf niet echt grote veranderingen, buitenom dat ik gespierder word... maar mn probleemzone slinkt volgens mij ook steeds meer.. we shall seeeeeee
pi_51152957
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou het zit in de buurt van m'n scheenbeen, alleen dan meer aan de zijkant. Een enorm zeurend gevoel. Ik heb een paar dagen rustig aan gedaan en toen dacht ik dat het over was, dus ging ik weer lopen. TIjdens het lopen nergens last van, maar de volgende dag dus wel .
En gisteren in Utrecht ook de hele dag gelopen, dus toen voelde ik het ook steeds .

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Even naar de huisarts om ernaar te laten kijken? Of gewoon een week zo min mogelijk lopen en daarna voor betere schoenen kijken?

Advice wanted .
Je hebt toch goede loopschoenen? Echte hardloopschoenen dus? Die zijn essentieel om blessures te voorkomen. Als je die niet hebt (wat ik meen te kunnen afleiden uit je post!) ga ze kopen. Doe jezelf een lol, bespaar jezelf heel veel blessures en koop echte hardloopschoenen.

En verder opwarmen voordat je gaat lopen (paar kniebuigingen en rustig beginnen met je rondje) en strechten achteraf. Ik loop meestal een kilometer en dan stretch ik even.
Maar afijn, doe even 2 weken rustig aan en ga daarna weer rustig beginnen. Rustig vooral.
pi_51157654
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 23:17 schreef Thrilled het volgende:

[..]

ik heb zelf ook niet helemaal vrede met mn benen en ook dat komt door hardlopen.. vanavond weer een nieuw pijntje ontdekt.. net naast mijn "geslachtsdeel" ( ) niet echt mn lies, maar er "boven" .. ook weer niet mn heup.. echt een kutplek..
Ook jij: bij pijn moet je stretchen, meerdere keren per dag.
kijk eens op deze site: http://www.liesblessure.nl/oefeningen.html, ik denk dat de Iliopsoas rekking jou misschien verlichting gaat geven. Zo niet: zoek op internet naar andere stretch oefgeningen, net zolang je er eentje gevonden hebt die jouw 'probleem' gebied helpt.
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:14:18 #81
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_51158999
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Kijk daar zit het probleem ... weinig bier en festivals gaat meestal niet echt goed samen
Bij mij juist wel.... tijdens een concert heb ik echt totaal geen zin om bier te halen..... als ik naar een concertje ga drink ik hooguit 2 biertjes op een avond terwijl het wel een veelvoud is op een stapavond

Ik ben gewoon een bierliefhebber nou ja, de komende 6 weken maar 3 keer op stap ofzo (vakantie) dus ik zal wel minder drinken
Bernie en ik zijn tof.
pi_51159197
quote:

De conclusie is:
Festivals
Op metropolis ja: kevin costners niet, toen was ik er nog niet, the girls, moke, shameboy, noisettes en wat archie bronson wel, de rest was in het algemeen wel okee maar de naam bleef niet hangen

En de pixies zijn (of waren ) wel keivet . Twijfel nog steeds wat ik ga doen, want PP heeft badly drawn boy maar LL wil ik ook wel een keer heen...

dieettechnisch weinig te melden, behalve dat ik alweer positief verbaasd was over m'n spiegelbeeld vanochtend
pi_51159328
Goeiemorgen

Ik zit al weer lekker aan het ontbijt met voor de verandering geen ontbijtkoek, maar rijstwafels en die zijn ook best lekker Alleen gaan er steeds stukjes tussen mn tanden zitten.

Vanavond eet ik bij mn ouders omdat mn zusje diploma-uitreiking heeft, en ben bang dat het wat makkelijks ( ongezonds) gaat worden, omdat mn moeder tot half 7 moet werken en om half 8 die uitreiking al begint. En dat terwijl ik net zo goed bezig was met gezond doen. Naja, we zullen morgen op mn weegdag wel zien of het gelukt is om weer es wat af te vallen, 3 weken lang alleen maar aangekomen, dus het wordt wel weer es tijd.
pi_51159722
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:48 schreef Thrilled het volgende:
Wat doe jij hier
Lekker meegallen soms .
quote:
Zo te zien moet er niet veel vanaf hoor
Nee, maar volgens mijn trainers en mezelf kan mijn vetpercentage nog wel de 20% halen als ik ervoor ga .
quote:
Net terug van sportschool...300 crunches
Heb je alleen maar 300 dezelfde crunches gedaan? Misschien is het effectiever om wat verschillende, zwaardere oefeningen te doen. Dan boek je waarschijnlijk meer resultaat als het gaat om krachtopbouw in je buikspieren (300 herhalingen is namelijk meer vetverbranding dan krachtopbouw) en kun je ook verschillende buikspieren aanpakken: bovenste, onderste, schuine etc. Dus probeer eens een minuutje te 'planken', de keer erop met een been omhoog en de keer daarop met je linkerbeen omhoog en je rechterarm. In de sportschool loopt vast vast wel iemand die je houding kan controleren (je smokkelt makkelijk door in je rug te gaan hangen) en je kan voorzien van oefeningen met veel uitdaging .
pi_51160596
Vinking, je moet echt goede schoenen gaan kopen! Ik heb gisteren nieuwe hardloopschoenen gekocht Bij een echte hardloopwinkel!!

Ik ben echt blij dat ik daarnaartoe ben gegaan, want ik heb echt goed advies gekregen.

De man van de winkel zei dat sportwinkels als bijvoorbeeld perry of sport2000 vaak 'jogging-schoenen' verkopen, die eigenlijk alleen geschikt zijn om 1 keer in de week op te lopen. Op echte hardloopschoenen kan je iedere dag lopen.

Ik heb de afgelopen 3 weken op aerobicsschoenen gerend, en daardoor heb ik last van mn knieen gekregen. In de winkel moest ik een stukje rennen op verschillende schoenen, en doormiddel van een camera heeft hij geanalyseerd welke schoenen voor mij het beste zijn.

Het verschil met die andere schoenen is echt groot! Dat merk je meteen!

UIteindelijk heb ik wel 135 euro betaald voor die schoenen, maar dan weet je wel zeker dat het goede zijn, en niet alleen maar mooie

Nu ga ik een paar dagen niet hardlopen om mn knieen even te laten bijkomen, en dan maandag weer vol goede moed beginnen. Ik heb er zin in!!!
pi_51160888
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:51 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh zo'n ding heeft mn vader ook ... maar dan een superoude (denk 25 jaar ofzo). Gebruikt ie ook nooit, hij rijdt nog liever door de regen. Geef em groot gelijk, dan zie je tenminste nog wat
Ik rijd ook liever door de regen, tenzij het zo hard plenst als gister. Wielrennen in de regen is alleen wel gevaarlijk. Niet alleen krijg je er een mooie streep van op je rug, maar dankzij de dunne bandjes kan je zo onderuit vliegen in een bocht. Levensgevaarlijk, ik begin er niet aan als de weg nat is.

@ Viking: je moet wel goede schoenen hebben, hardlopen is één van de meest belastende sporten voor je gewrichten en spieren. Ik heb goede schoenen van adidas voor nog geen 60 euro, waren van het seizoen ervoor. Duur hoeven ze dus niet te zijn. In Groningen zit ergens in een zijstraat van de Grote Markt een Runners World, die zijn denk ik erg goed. Ergens bij de Febo, die straat in geloof ik. En anders misschien de Intersport in de Westerhaven, maar daar ben ik nog nooit geweest eigenlijk. Intersport Drachten heeft mij in elk geval de goede schoenen verkocht .

Ik denk dat je daarmee ergere pijntjes voorkomt.
pi_51160963
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:10 schreef poppetje22 het volgende:
Vinking, je moet echt goede schoenen gaan kopen! Ik heb gisteren nieuwe hardloopschoenen gekocht Bij een echte hardloopwinkel!!

Ik ben echt blij dat ik daarnaartoe ben gegaan, want ik heb echt goed advies gekregen.

De man van de winkel zei dat sportwinkels als bijvoorbeeld perry of sport2000 vaak 'jogging-schoenen' verkopen, die eigenlijk alleen geschikt zijn om 1 keer in de week op te lopen. Op echte hardloopschoenen kan je iedere dag lopen.

Ik heb de afgelopen 3 weken op aerobicsschoenen gerend, en daardoor heb ik last van mn knieen gekregen. In de winkel moest ik een stukje rennen op verschillende schoenen, en doormiddel van een camera heeft hij geanalyseerd welke schoenen voor mij het beste zijn.

Het verschil met die andere schoenen is echt groot! Dat merk je meteen!

UIteindelijk heb ik wel 135 euro betaald voor die schoenen, maar dan weet je wel zeker dat het goede zijn, en niet alleen maar mooie

Nu ga ik een paar dagen niet hardlopen om mn knieen even te laten bijkomen, en dan maandag weer vol goede moed beginnen. Ik heb er zin in!!!
Hier ongeveer hetzelfde verhaal, met succes ook nog dat de last die ik had helemaal verdwenen is. Ik ben echter niet naar een speciale hardloopzaak geweest, of dat per sé nodig is weet ik niet hoor...
Die ik gekocht heb zijn hersteld na een dag, en het is als beginner helemaal niet goed om elke dag hard te lopen, want hoe goed je schoenen ook zijn, je belast je gewrichten spieren en pezen dan toch teveel.

Aan de ene kant zullen ze bij een hardloopschoenenwinkel best meer weten van hardlopen, maar aan de andere kant zijn de schoenen dan ook wel erg duur, ik betwijfel of de mijne van 70 euro daadwerkelijk zoveel minder zijn dan de jouwe.
pi_51161113
Mjah ik werd bij de Intersport, wat volgens poppetje22 geen goede winkel is, prima geholpen hoor. Er werd een filmpje van mij op een loopband gemaakt, zodat ze konden zien of ik misschien over- of onderpronatie zou hebben, dat was niet het geval. Ook wilde de verkoper weten hoe vaak ik liep, op wat voor ondergrond, etc. Zo konden ze me precies een schoen verkopen die bij mijn loopstijl past.
pi_51161687
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:27 schreef Plukie86 het volgende:
Mjah ik werd bij de Intersport, wat volgens poppetje22 geen goede winkel is, prima geholpen hoor. Er werd een filmpje van mij op een loopband gemaakt, zodat ze konden zien of ik misschien over- of onderpronatie zou hebben, dat was niet het geval. Ook wilde de verkoper weten hoe vaak ik liep, op wat voor ondergrond, etc. Zo konden ze me precies een schoen verkopen die bij mijn loopstijl past.
Ik zeg niet dat dat geen goede winkel is
Het was het verkooppraatje van de hardloopwinkelman!

Bij de Perry en Intersport zullen ze ongetwijfeld ook wel goede schoenen verkopen!

Dat jij goed geholpen bent bij Intersport is alleen maar goed, maar het is niet mijn ervaring dat ze precies weten waar ze het over hebben!
pi_51165462
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:47 schreef poppetje22 het volgende:
Ik zeg niet dat dat geen goede winkel is
Het was het verkooppraatje van de hardloopwinkelman!
Zo bedoelde ik het niet hoor.
quote:
Bij de Perry en Intersport zullen ze ongetwijfeld ook wel goede schoenen verkopen!

Dat jij goed geholpen bent bij Intersport is alleen maar goed, maar het is niet mijn ervaring dat ze precies weten waar ze het over hebben!
Ik denk dat je het ook moet treffen met de verkoper, sommigen hebben er inderdaad geen verstand van.
pi_51170968
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:42 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Lekker meegallen soms .
[..]
Ok gezellig
quote:
Nee, maar volgens mijn trainers en mezelf kan mijn vetpercentage nog wel de 20% halen als ik ervoor ga .
[..]
Oh op die manier Veel succes in ieder geval
quote:
Heb je alleen maar 300 dezelfde crunches gedaan? Misschien is het effectiever om wat verschillende, zwaardere oefeningen te doen. Dan boek je waarschijnlijk meer resultaat als het gaat om krachtopbouw in je buikspieren (300 herhalingen is namelijk meer vetverbranding dan krachtopbouw) en kun je ook verschillende buikspieren aanpakken: bovenste, onderste, schuine etc. Dus probeer eens een minuutje te 'planken', de keer erop met een been omhoog en de keer daarop met je linkerbeen omhoog en je rechterarm. In de sportschool loopt vast vast wel iemand die je houding kan controleren (je smokkelt makkelijk door in je rug te gaan hangen) en je kan voorzien van oefeningen met veel uitdaging .
Nee, ik deed er 300 met 5 kg aan gewichten erbij.. benen ook op 90 graden voor de lagere binnenbuikspieren, ik doe 3x in de week buikspierles (vanavond weer) waarbij de hele zone aangepakt wordt.. als ik ze zelf (de 300 stuks dus) train is probeer ik alleen de onderbuik te trainen omdat er daar wel wat af mag..
pi_51171293
zo weer een hele dag ikea meubels in elkaar gezet
verbrand je vast ook veel mee
pi_51172229
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:16 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Ok gezellig
[..]

Oh op die manier Veel succes in ieder geval
[..]

Nee, ik deed er 300 met 5 kg aan gewichten erbij.. benen ook op 90 graden voor de lagere binnenbuikspieren, ik doe 3x in de week buikspierles (vanavond weer) waarbij de hele zone aangepakt wordt.. als ik ze zelf (de 300 stuks dus) train is probeer ik alleen de onderbuik te trainen omdat er daar wel wat af mag..
Thx ^^.
Ik blijf erbij dat 300 reps te veel is voor echte krachtopbouw, en meer vetverbranding is. Nu willen we in dit topic natuurlijk vetverbranding, maar ik weet niet zeker of plaatselijke vetverbranding echt zo mogelijk is als sommigen beweren...
pi_51173269
Aangezien het grootste deel in deze topics vrouwelijk is, denk ik dat dit artikeltje misschien wel nuttig is. Ik vond het in ieder geval wel leuk om door te lezen, zit zeker waarheid in. Misschien weet je het al, maar niet in die bewoording .
pi_51173380
hier een goeie dag, als ontbijt 2 rijstwafels, als lunch 2 boterhammen met honing, als tussendoortje druiven en vanavond nasi
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:31:30 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_51173403
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:27 schreef -Trinity- het volgende:
Aangezien het grootste deel in deze topics vrouwelijk is, denk ik dat dit artikeltje misschien wel nuttig is. Ik vond het in ieder geval wel leuk om door te lezen, zit zeker waarheid in. Misschien weet je het al, maar niet in die bewoording .
quote:
PS As you can see, based on research in both obesity and psychological journals, and as your own instincts probably have already told you, emotional eating is not a “women’s tabloid magazine” type of topic that can just be brushed over lightly. It is very very real problem, and it affects men as well.
The love you take is equal to the love you make.
pi_51173408
ik begrijp sowieso emotionele eters niet
je eet toch niet om je te troosten of je te belonen
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:32:54 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_51173445
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:31 schreef Miss_S het volgende:
ik begrijp sowieso emotionele eters niet
je eet toch niet om je te troosten of je te belonen
En ik begrijp niet dat je dat niet begrijpt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_51173447
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:30 schreef Sylvana het volgende:
hier een goeie dag, als ontbijt 2 rijstwafels, als lunch 2 boterhammen met honing, als tussendoortje druiven en vanavond nasi
honing klinkt lekker maar nog nooit op
ik heb vandaag ook een goeie dag

ontbijt: magere yoghurt met een handje muesli
tussendoortjes: appel en peer
lunch: 2 plakjes ontbijtkoek
avondeten: spinazie, 2 aardappelen, schnitzel
pi_51173471
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En ik begrijp niet dat je dat niet begrijpt.
dat kan
maar eten is om jezelf te voeden, om in leven te blijven
en dan vind ik het moeilijk om te begrijpen dat sommige het zoveel meer maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')