quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:41 schreef Lennox het volgende:
Hehe. Mn broertje heeft net een U-20 van Oman gekocht. 299k
Redelijk vleugel, 17 jaar (week 1YP)
Wel lachen opzich
Hij kwam hem toevallig tegen. Heeft al een formidabel winger van Bangladesh in zn team (net 19), maar die is een van de 3 reserves. Die kostte alleen 6 ton.quote:Dat is geen geld.
Het is wel de moeite waard om zoiets te zoeken.
Was ie er naar op zoek of kwam ie het tegen?
Hij zegt dat hij hem voor 299K heeft gekocht en jij zegt dat het geen geld is. Volgens mij is dat wel degelijk geld hoo. Wederom een woordje wat je niet begrijptquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:42 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat is geen geld.
Het is wel de moeite waard om zoiets te zoeken.
Was ie er naar op zoek of kwam ie het tegen?
Hehe, op die manier maak je de zoektocht op de transferlist wel spannender.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:47 schreef Lennox het volgende:
[..]
[..]
Hij kwam hem toevallig tegen. Heeft al een formidabel winger van Bangladesh in zn team (net 19), maar die is een van de 3 reserves. Die kostte alleen 6 ton.
Sowieso heeft hij van die rare ingevingen. Buiten die 2 exoten en zn toekomstig coach heeft hij alleen Bulgaren onder contracten ze mogen alleen op ev/ov/iv eindigen
Speelt wel in VI
En geen reactie op wat ik zeg, dus wederom een domme zet, het feit dat je niet reageert werkt bevestigentquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:52 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hehe, op die manier maak je de zoektocht op de transferlist wel spannender.
Alleen maar Bulgaren.Ik neem aan dat hij ook op kwaliteit inkoopt? Of alleen puur om de namen?
Zijn gewoon goede spelers. Niks mis mee voor de rest (Metalurgs Bonk).quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:52 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hehe, op die manier maak je de zoektocht op de transferlist wel spannender.
Alleen maar Bulgaren.Ik neem aan dat hij ook op kwaliteit inkoopt? Of alleen puur om de namen?
De slimste stopt...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En geen reactie op wat ik zeg, dus wederom een domme zet, het feit dat je niet reageert werkt bevestigent![]()
Jawel man, maar ik ben JD vaak te slim af en daarom is hij reactieloosquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De slimste stopt...
En dat ben jij dus blijkbaar niet...![]()
En daarom ga je sinds vandaag ook maar in deze topics liggen baggeren?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jawel man, maar ik ben JD vaak te slim af en daarom is hij reactieloos
Nee, maar ik ga een beetje meedenken, en mijn tips hier posten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En daarom ga je sinds vandaag ook maar in deze topics liggen baggeren?
Dan moet je vooral op deze manier beginnen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:01 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga een beetje meedenken, en mijn tips hier posten.
Ja dit is allemaal JD zn schuld die de betekenis van strategisch niet wist.. Ach hij kan er niks aan doen en moet zich ontwikkelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je vooral op deze manier beginnen...![]()
Jij kan er niks aan doen dat je een doordraver bent die altijd het laatste woord moet hebben...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:03 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja dit is allemaal JD zn schuld die de betekenis van strategisch niet wist.. Ach hij kan er niks aan doen en moet zich ontwikkelen.
Ben ik niet ik wil alleen dat hij mij begrijpt. En hij snapte duidelijk mijn post nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij kan er niks aan doen dat je een doordraver bent die altijd het laatste woord moet hebben...
Of hij wil je niet begrijpen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:05 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ben ik niet ik wil alleen dat hij mij begrijpt. En hij snapte duidelijk mijn post niet![]()
Jouw tips? Kom maar op dan, ben benieuwd...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:01 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga een beetje meedenken, en mijn tips hier posten.
Dat wil hij wel maar daarvoor zal mijn woordenschat wel te moeilijk zijn geweestquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Of hij wil je niet begrijpen...
Klopt...het komt namelijk niet in de buurt van normaal nederlandsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:07 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat wil hij wel maar daarvoor zal mijn woordenschat wel te moeilijk zijn geweest![]()
We hebben er 2.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:11 schreef Betaserc het volgende:
Hoi, ik ben nog op zoek naar een league voor m'n jeugdcompetitie. Iemand hier nog wat interessants in de aanbieding?
Ik zou gewoon een competitie zoeken die bijna vol is. Het gaat er in mijn ogen toch alleen maar dat je wedstrijden kunt spelen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:11 schreef Betaserc het volgende:
Hoi, ik ben nog op zoek naar een league voor m'n jeugdcompetitie. Iemand hier nog wat interessants in de aanbieding?
De jeugdleague zit ook vol. Wellicht is het een idee om er een kleinere league bij op te starten? Voor de mensen die zich nog niet aan hebben kunnen sluiten?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
We hebben er 2.
Een HT-oldbies-competitie die vol zit.
En een Fok!-Jeugdleague dacht ik, door rompompom georganiseerd... Die kan daar vast wel meer over vertellen. Ik weet namelijk niet of daar nog plaats is.
Ok, ik zit nu in een of andere league met allemaal Duiters, dus als er wat vrij is zou het wel prettig zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
We hebben er 2.
Een HT-oldbies-competitie die vol zit.
En een Fok!-Jeugdleague dacht ik, door rompompom georganiseerd... Die kan daar vast wel meer over vertellen. Ik weet namelijk niet of daar nog plaats is.
Het lijkt me sterk als hij dat niet gaat doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:14 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Ok, ik zit nu in een of andere league met allemaal Duiters, dus als er wat vrij is zou het wel prettig zijn.Ik neem aan dat rompompom vast nog wel gaat posten hier?
Wil ik dan wel ff openen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De jeugdleague zit ook vol. Wellicht is het een idee om er een kleinere league bij op te starten? Voor de mensen die zich nog niet aan hebben kunnen sluiten?
Ja idd, lijkt me ook, tis toch allemaal nog beetje in de testfase.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:28 schreef -J-D- het volgende:
Spijtig, vermoedelijk is dit voor 1 seizoen nu vast. Ik neem aan dat je dan kan overstappen als je dan nog zou willen.
Wij zitten ook vol, zoals al gezegd. Misschien dat er in het tussenseizoen mensen vertrekken, probeer het dan weer eens. Volgens mij is het trouwens zo dat switchen elk tussenseizoen mogelijk zal zijn, niet alleen komend.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:29 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Ja idd, lijkt me ook, tis toch allemaal nog beetje in de testfase.
451 Counter? En dan bidden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:00 schreef jde_kok het volgende:
Iemand tips hoe ik dit team kan aanpakken in de beker? Ik speel sowieso op PIC. Heb het geluk dat ik 2 Bot teams in mijn competitie heb dus kan daar ook nog 4x pic'cen. Fijn voor de teamgeest!
real bokko (211691)
Een middenvelder die destijds 1 miljoen waard was, is er nu 500k waard. Van die kant kan je het ook bekijken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:12 schreef Tuinboon het volgende:
Iedereen is maar in de ban van die jeugdopleiding, en ik heb echt het gevoel dat de transfermarkt helemaal ingezakt is. Nou lekker dan, als ik 2 seizoenen spitsen heb getrained die ik nu wou verkopen, wat eerst 1 miljoen waard was is nu nog maar 600k waard.![]()
Matig = topklasse?quote:Deze speler is matig in Keepen op dit moment in zijn loopbaan. Volgens mij is deze speler topklasse op het gebied van Keepen
Topklasse = potentie tot goed?quote:Volgens mij is deze speler topklasse op het gebied van Keepen. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Keepen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Ja, maar die is willekeurig. Een speler is dus 16 jaar en x dagen oud... Dat betekend dus dat hun verjaardag niet gelijk met de a-teamverjaardagen valt (bij de seizoensovergang). Er kunnen dus gevallen zijn waarin een speler van 17 jaar en 10 dagen gepromoveerd wordt naar het a-team en dan 1 week later bij de seizoensovergang 18 wordt en dus maar heel kort 17 is. Aan de andere kant (als je slim bent) kan je die speler beter tot het nieuwe seizoen houden, dan is hij langer 17 jaar dan dat hij zou moeten zijn. Stel je voor dat je een speler hebt die 17 jaar en 340 dagen is als het nieuwe seizoen begint... als je die promoveert wordt hij pas 18 na de neiuwe seizoensupdate (16 weken verder) en is hij dus eigenlijk 1,8 hattrickjaar 17 jaar...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:58 schreef rompompom het volgende:
Hé maniack, ik heb jou ergens zien zeggen dat jij denkt dat spelers op een willekeurig tijdstip tijdens een seizoen verjaren, maar er staat toch gewoon een verjaardatum bij die gassies?
Ah, op die fiets. Interessante queste voor volgend seizoen inderdaad.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, maar die is willekeurig. Een speler is dus 16 jaar en x dagen oud... Dat betekend dus dat hun verjaardag niet gelijk met de a-teamverjaardagen valt (bij de seizoensovergang). Er kunnen dus gevallen zijn waarin een speler van 17 jaar en 10 dagen gepromoveerd wordt naar het a-team en dan 1 week later bij de seizoensovergang 18 wordt en dus maar heel kort 17 is. Aan de andere kant (als je slim bent) kan je die speler beter tot het nieuwe seizoen houden, dan is hij langer 17 jaar dan dat hij zou moeten zijn. Stel je voor dat je een speler hebt die 17 jaar en 340 dagen is als het nieuwe seizoen begint... als je die promoveert wordt hij pas 18 na de neiuwe seizoensupdate (16 weken verder) en is hij dus eigenlijk 1,8 hattrickjaar 17 jaar...
Ik weet niet of het zo werkt.. wellicht dat ze de leeftijd bij promoveren afronden, wat wel matig zou zijn of wellicht dat ze vanaf volgend seizoen de a-team spelers ook door het seizoen laten verjaren.
Afgelopen maandag, 26-3-2007 dus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:29 schreef twisteddlogic het volgende:
Weet iemand wanneer de leeftijdsupdate is geweest?
Welke datum precies?
Let dus op!!!quote:***PAS OP***
Vanmorgen zijn enkele HT-gebruikers via ht-mail benaderd om naar een bepaalde teampagina te gaan, deze pagina laadt echter niet zoals het hoort. Er worden enkele handelingen uitgevoerd zoals bijvoorbeeld het verkleinen van je stadion.
Momenteel is ons onduidelijk wat er allemaal met de teams gebeurd is bij het benaderen van deze pagina.
Voor de reactie van HT-Johan (8541689.63)
Hierbij dus een oproep aan iedereen die een HT-mail krijgt van een onbekende user, met bijvoorbeeld een verzoek om een vriendschappelijke wedstrijd, deze mail niet te openen en de verzender te melden via (contact.asp)
Ga niet op verzoek naar eenteampagina van iemand die je niet kent
Graag aan iedereen de vraag om de volledige schade te rapporteren in dit topic. Momenteel zijn voor ons de herstel richtlijnen niet duidelijk en kunnen we slechts de schade opnemen.
Verdere discussie is mogelijk in [8543025.1]
Later meer
Dat is toch flink kut!quote:Terraces: -22050
Basic seating: -8750
Seats under roof: -3500
Seats in VIP boxes: -700
Financiële schade:
31-03-2007 Rebuilt the arena and paid the contractors 220 000 ¤.
quote:
what You will do for us unlucky people ..?
Obviously, it has been more important to make sure we make sure it can't happen again, before thinking about possible fixes for the unfortunate ones.
But we haven't forgotten about you. What we can do depends on what can be traced, if the old coach can be saved or if we can compensate in some other waay, etc.
Don't get too worked up about this, we'll figure out something.
Echt bizar.. dit kan toch niet... maar van al die mensen die het in het HT-forum zetten zijn de stadions allemaal met werkzaamheden bezig en de mensen die beweren dat hun coach ontslagen werd hebben ook geen coach meer of hebben net een nieuwe aangenoemen... Je kan bij competitieberichtne nog zien dat hun coach ontslagen is vandaag... echt bizarquote:there is a same problem with te stadiums in belgium.
Someone sends a ht mail with the question do you find my logo sexy?
And youre stadium gets reduced to zero...
quote:31-03-2007 om 14:12 (Global)
We have disabled all logos in Hattrick temporarily to investigate a security problem. We can also confirm that a number of teams has been affected by this problem, and that we are working on a solution for those users.
jeetje , wat een verhaalquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Let dus op!!!
Ik heb mensen gezien met:
[..]
Dat is toch flink kut!
En mensen waarvan de coach is ontslagen.. heb het gechecked.. dit kan toch geen 1 april grap zijn
Van HT-Tjecken:
[..]
[..]
Echt bizar.. dit kan toch niet... maar van al die mensen die het in het HT-forum zetten zijn de stadions allemaal met werkzaamheden bezig en de mensen die beweren dat hun coach ontslagen werd hebben ook geen coach meer of hebben net een nieuwe aangenoemen... Je kan bij competitieberichtne nog zien dat hun coach ontslagen is vandaag... echt bizar![]()
Het lijkt erop dat die pagina die je moet bezoeken een code bezit waardoor je stadion kleiner wordt gemaakt en je coach wordt ontslagen.. hoezo een beveiligingslek
[..]
Omgquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:52 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
jeetje , wat een verhaal![]()
volgens mij vervelende jongetjes die even stoer een beveiligingslek willen aantonen
ergens wel lachen natuurlijk, t blijft natuurlijk gewoon een spelletje
plaats t in perspectief maniack28, maar ik weet dat jij er idd af en toe helemaal in op gaat.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
OmgLachen? Als je stadion van 80k naar 40k gaat en je nieuwe coach van 1 mil is net ontslagen zit jij niet te lachen hoor
Mensen leggen hun ziel en zaligheid in dit spel (jij deed/doet dat ook overigens). Ik zou met toch flink genaaid voelen.
Schijnt om een user te gaan die een bericht stuurt in de trend van "Greetings from Hong Kong, my team is better that yours, you can get a new coach if you watch my clubpage" of "look at my sexy logo".
Echt bizar.... Je kan met php e.d. vrij makkelijk zoiets verwerken in een jpgtje.. ik denk dat de devs binnen niet al te lange tijd de plaatjes op de server zullen gaan zetten, zodat niet alleen de extensie wordt gecontroleerd maar ook de code!
quote:The users that lost their arenas are now getting them back, one by one. we are talking about one or two dozen users, and none will have any lasting effects of this incident. It should be done within an hour.
The coaches can most probably be restored, it will take a little longer.
If anyone registers any NEW incidents like this, that has happened after let's say 14.30 HT-time, please contact me at johan@hattrick.org.
nee omdat ze uitgeschakeld zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:01 schreef Yankee_One het volgende:
ehm de host?
Hij is al slecht verdedigen, maar ik had hem naar een spits laten zoeken.. vanavond als spits, indien slecht wordt het een defquote:Hallo baas, blij je nog eens te spreken.
Ik meen een toekomstige ster ontdekt te hebben. Hij zei me dat hij Wim Besemer heet en 15 jaar oud is.
Volgens mij is z'n Verdedigen nu zowat slecht.
Mag ik hem een plaats aanbieden in onze jeugdacademie?
Ik kon er wel eentje doen bij scout 1, die ik al had.. voor die anderen moet je nog 3-4 dagen wachten. Dus volgende week heb je pas echt 3 scouts tot je beschikkingquote:Op zondag 1 april 2007 11:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik kan dus ook nog niet een yp aanschaffen, volgende week zondag dus.
quote:Carlos Menéndez-Pidal
TSI=2 820, 18 jaar, matig in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Cornelus Brussee
TSI=4 460, 19 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Cristian Faldarini
TSI=10 430, 22 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap matig. [Technisch]
Spelmaken: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: rampzalig
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak
quote:Gerrit van der Kaaij (mijn waailap)
TSI=480, 19 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht. [Koppen]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: matig
quote:Gustavo Lopes Cunha
TSI=1 110, 18 jaar, matig in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak. [Technisch]
Spelmaken: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
quote:Hauge From
TSI=5 180, 20 jaar, zwak in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap redelijk. [Krachtig]
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Henko Zuidam
TSI=1 880, 23 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap zwak. [Krachtig]
Spelmaken: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
quote:Huang Lok Sang
TSI=11 690, 24 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Conditie: slecht Keepen: uitmuntend
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:James Klompe
TSI=6 520, 20 jaar, matig in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap redelijk. [Snelheid]
Spelmaken: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: matig Spelhervatting: goed
quote:Jur Kos
TSI=2 400, 25 jaar, slecht in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap matig. [Snelheid]
Conditie: goed Keepen: waardeloos
Spelmaken: goed Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: uitstekend
quote:Lammert Busser
TSI=4 440, 20 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap slecht. [Technisch]
Spelmaken: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Marnik Rynsewyn
TSI=2 570, 23 jaar, matig in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap zwak.
Spelmaken: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
quote:Martin Salaun
TSI=6 800, 27 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap waardeloos.
Spelmaken: uitstekend Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
quote:Neo Decuyper
TSI=3 320, 19 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig. [Technisch]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Peter Myrtorp
TSI=1 300, 18 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak. [Onvoorspelbaar]
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Rafaël Meerloo
TSI=4 050, 24 jaar, zwak in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap redelijk.
Conditie: matig Keepen: uitstekend
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: redelijk
quote:Sebastiano Butera
TSI=2 990, 30 jaar, slecht in vorm
Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap redelijk. [Krachtig]
Conditie: formidabel Keepen: waardeloos
Spelmaken: formidabel Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
quote:Theodor Boerhave
TSI=2 080, 23 jaar, matig in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap redelijk. [Krachtig]
Spelmaken: slecht Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: matig
quote:Wessel Waterbolk
TSI=460, 18 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
quote:William Conraads (coach)
TSI=60, 42 jaar, slecht in vorm
Zijn ervaring is goed en zijn leiderschap zwak. [Onvoorspelbaar]
Conditie: formidabel Keepen: onbestaand
Spelmaken: onbestaand Passen: onbestaand
Vleugelspel: onbestaand Verdedigen: goed
Scoren: onbestaand Spelhervatting: onbestaand
Goede vraag. Maar ik vind het prima zo.quote:Op zondag 1 april 2007 10:59 schreef TheVulture het volgende:
Hoe kan het dat ik de kosten voor de scouts enzo niet bij mijn economie kan terugvinden
quote:Spelersloon 105 252
quote:Spelersloon 188 684
De faqquote:Op zondag 1 april 2007 13:29 schreef -J-D- het volgende:
Stomme vraag, maar door drukte op mn werk heb ik niets meegekregen van de jeugd. Is er ergens een site waar ik overzichtelijk de informatie kan lezen over de jeugd?
quote:Je kan een speler scouten door je scout op te bellen. Je kan 3 scouts aannemen en opbellen (let op, scout 2 en 3 pas een week nadat je ze ingehuurd hebt). Dit doe je omstebeurt. De scout laat een rapport zien van een gescoutte speler en je kan hem accepteren of niet. Doe je dit niet, dan kan je hem later niet alsnog aannemen. Je hebt dus maximaal 3 kansen om een speler te zien/accepteren.
Dit zijn de ratings van goed naar slecht die je scout evt. in het rapport weergeeft. Soms zijn het 2 dingetjes, soms 5 dingetjes.. hij is dus niet altijd even informatief. Maar omdat je pas 1 scout hebt kan je beter maar meteen die speler aannemen, een andere mogelijkheid heb je niet, tenzij je uit je oude jeugd wilt pullen:
Nog een maal het overzicht van de kleuter-ratings.
Kwalificatie algemeen
Toekomstige ster
Onder de indruk
Talentje
Heeft potentieel; lijkt iets extra's te hebben
Interessant
Terzake,...
(zijn meer varianten)
Allround vaardigheid
Redelijk
Matig
Zwak
Slecht
Waardeloos
Huidige vaardigheid
nieuwe benaming
Topklasse = matig(1x)
Klasse
Getalenteerd
Bemoedigend
Twijfelachtig = rampzalig(1x)
Hopeloos
Ouderwetse nivo's
Redelijk
Matig
Zwak
Slecht
Waardeloos
Rampzalig
Potentie (in no-time)
Uitstekend
Goed
Redelijk
Matig
Zwak
Voor de rest is het een kwestie van een opstelling maken. Je kent geen skills van de schoffies die nu in je team zitten dus dat is @random neerzetten. Je gescoutte speler heeft hopelijk wel een leuk raport, dus die kan je een goeie positie aanbieden. Ik zou de trainingsvorm aanpassen aan het rapport van de gescoutte speler. Dus voor een def: def + lange pass, voor een mid pos+korte pass, voor een spits scoren+korte pass, voor een winger vleugelspel+korte pass en voor een keep keepenJe tweede trainingsvorm is minder effectief dan de eerste en je spelers trainen op dezelfde manier als in je a-team, dus per positie....
Die 15 spelers die je nu trouwens hebt zijn waarschijnlijk niet erg talentvol, maar dat is niet zeker..
Dan train je die linie dus niet.. je hebt alleen een overzicht van welke spelers goed zijn waar... maar aangezien die schoffies toch zuigen zou ik dat niet zo doen. Maar goed, ik heb al een topklasse spits gescout dus dan is het wellicht een andere zaak.quote:Op zondag 1 april 2007 13:36 schreef Lennox het volgende:
In principe train je 1 linie. In je eerste pot gewoon al je spelers in die linie opstellen, dan kan je zien of er 1 bovenuit stijgt.
Dat is mijn plan van aanpak eigenlijk(10-0-0 eerste wedstrijd)
Dat kan je wel.. want scout 1 moet je nu kunnen bellen (tenzij je zo dom bent geweest om 2 en 3 aan te nemen en 1 te ontslaanquote:Op zondag 1 april 2007 13:39 schreef Lennox het volgende:
Ik kan voor die wedstrijd toch nog niks scouten, omdat ik woensdag pas die jeugdopleiding heb opgestart. Die regel slaat mijns inziens echt nergens op....
Staat er 3xquote:Deze scout heb je deze week ingehuurd. Je kunt hem pas volgende week bellen.
Dan zou ik in het vragenforum eens een postje erop wagen.. want dat slaat nergens op nee..quote:Op zondag 1 april 2007 13:41 schreef Lennox het volgende:
Ik kan echt niks scouten hoor![]()
[..]
Staat er 3x
quote:Op zondag 1 april 2007 13:41 schreef fabianf het volgende:
Hoezo dom? Mijn eerste scout was lelijk en niet door mij aangenomen. ALLE beslissingen wil ik graag zelf doen.
Die coach moet ook opzouten, maar dat is momenteel helaas niet mogelijk.
Ja, maar let op dat je dus na afwijzing niet die speler terug kan halen. Dus je hebt niet 3 keuzes, je hebt 3 mogelijkheden om een speler te scoutenquote:Op zondag 1 april 2007 13:51 schreef Lennox het volgende:
Ah, ik denk dat ik al weet waarom ik niemand kan bellen
Had mn eerste scout ontslagen en een nieuwe aangenomen. Dacht dat ik misschien zo in kon stellen waar hij naar moest zoeken
Zal er woensdag dan wel in 1x 3 kunnen bellen.
Ja dat snap ik. Wordt dus afweging maken waar je tevreden mee bentquote:Op zondag 1 april 2007 13:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, maar let op dat je dus na afwijzing niet die speler terug kan halen. Dus je hebt niet 3 keuzes, je hebt 3 mogelijkheden om een speler te scouten
Excelquote:Op zondag 1 april 2007 13:53 schreef TimmyAsd het volgende:
En toch vind ik het zwaar klote dat ik eigenlijk maar gewoon moet aankloten met de jeugd. Geen flauw idee waar ik ze neer moet zetten en hoe ik ze kan bijhouden..
Bagger weerquote:Okke Slotema (157693263) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 310
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Heb nog anderhalf miljoen overquote:Björn Wickskär (128611184)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 6 890
Loon: 2 360 ¤/week
Eigenaar: Martensit
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitmuntend
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
quote:Competities worden uitgebreid
01-04-2007
Na de opening van de nieuwe Jeugdopleiding hebben we voor volgend seizoen een nieuwe feature bedacht, een grotere competitie. De competities bevatten per league nu 8 clubs. Wij willen dit uitbreiden naar 16 clubs per competitie. Reden voor deze verandering is om het spel aantrekkelijker te maken en om de spanning te verhogen voor iedereen.
Deze idee is nog in werking maar zal waarschijnlijk begin volgend seizoen worden in werking worden gesteld. Hierbij zal Hattrick waarschijnlijk een paar dagen off-line gaan om alle competities te creeren.
Hattrick heeft voor de hoogste klasses van elk land al een schema gemaakt van de nieuwe competitie indeling:
Zoals jullie kunnen zien degraderen er nu 3 clubs per seizoen en spelen er drie play-off duels voor Promotie/Degradatie. Grote verandering voor de Hattrick Masters is dat de 2e plek van elke competitie nu mee mag doen met de HT-Masters inplaats van de bekerwinaar. Maar net als in RL in de Champions-League zal de 1e ronde van de Masters een (kwalificatie)ronde zijn van elke 2e plekken van de hoogste klasse van elk land. De winaars gaan door naar de 2e ronde in de HT-Master met de Kampioenen van elk land. (De bye's kunnen blijven bestaan dus sommige gaan alsnog door) Plek 3 t/m 10 blijven safe.
Vanavond zal hattrick meer informatie uitbrengen...
Ik denk dat dat bedrag van die jeugdopleiding wel wordt verrekend maar je ziet het niet op je weekbalans... ik zou volgens mijn eigen berekeningen op 240.000 in de min moeten staan maar nu is dat 250.000.... weet het niet zeker maar vaag is het welquote:Op zondag 1 april 2007 16:55 schreef Daemon19 het volgende:
Ok, nu begrijp ik er niks meer van..
Ik heb voor het nieuwe jeugdsysteem gekozen, maar ik zie nergens op mn begroting dat er 20k wordt uitgegeven aan 3 scouts. Daarnaast kan ik nog wel gewoon een speler pullen.. En ik kan ik mn investering in zaakwaarnemers veranderen..
Bij mij klopt alles...quote:Op zondag 1 april 2007 17:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bedrag van die jeugdopleiding wel wordt verrekend maar je ziet het niet op je weekbalans... ik zou volgens mijn eigen berekeningen op 240.000 in de min moeten staan maar nu is dat 250.000.... weet het niet zeker maar vaag is het wel
Ik haal een solid (6,17)quote:Op zondag 1 april 2007 17:24 schreef Lennox het volgende:
http://hattrick.computergames.ro/ca/index.php
Kan een indicatie geven van je te behalen counter. Naast passen telt verdedigen en vorm! ook mee bij je te behalen counterrating.
Succes. Vive le counter
*haalt hem vanavond ook weer van stal*
yep, maar ik heb ze destijds niet op passing gekocht omdat ik toen nog niet hoefde te counteren, tegenwoordig let ik er wel op maar ze zijn dan in de verdediging nog niet sterk genoeg... maar ik speel vanavond tegen de andere promovendus maar die heeft op papier toch wel een iets sterker team, scheelt zo'n 10, 15 hatstats denk ik... hij is wel de favoriet voor de titel zelfs....quote:Op zondag 1 april 2007 17:42 schreef Lennox het volgende:
Solid is wel heel schamel. Met 5 defs?
door noobs als deze is het natuurlijk niet zo erg om conditie te trainenquote:Op zondag 1 april 2007 15:20 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nog een uitmuntend aanvaller nodig met 6k tsi, maar de transfermarkt is schaars.
Je hebt gelijk. Het hele bedrag is afgeschreven.quote:Op zondag 1 april 2007 17:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bedrag van die jeugdopleiding wel wordt verrekend maar je ziet het niet op je weekbalans... ik zou volgens mijn eigen berekeningen op 240.000 in de min moeten staan maar nu is dat 250.000.... weet het niet zeker maar vaag is het wel
HT-Ratings en Excel.quote:Op zondag 1 april 2007 18:25 schreef Silver_Shark het volgende:
wie weet een goede Progamma voor de trainingen enzovoort
Bemoedigend is dus rond zwak tegen de tijd van overstappen. Ik denk dat ik deze weiger en wacht tot ik de andere twee kan aanspreken, dat zal morgen zijn. Iemand andere gedachten?quote:Hallo baas, blij je nog eens te spreken.
Wel, Henkjan Wals is 15 jaar oud en hetgeen ik van hem gezien heb, heeft toch wel indruk op me gemaakt.
Op dit moment kan zijn vaardigheid qua Verdedigen omschreven worden als waardeloos. Kijken we naar zijn Scoren, dan mogen we stellen dat deze jongen bemoedigend is. Als deze knaap zich optimaal kan ontwikkelen, wordt hij volgens mij zwak in Scoren voor hij de overstap zou moeten maken naar de grote jongens.
Mag hij zijn krabbel zetten, baas?
Hopeloos is de equivalent van rampzalig..quote:Op zondag 1 april 2007 19:06 schreef truStie het volgende:
M'n gescoutte spelertje is op dit moment hopeloos in scoren..
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Mario Oost.
Volgens mij is deze speler hopeloos op het gebied van Scoren.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Hij is nog erg jong (net een weekje 15) dus misschien word het wel wat
quote:Op zondag 1 april 2007 20:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zou jij ze achterin willen hebben dan?![]()
![]()
Dat tijdstip was ik ff vergeten, toen ik besloot om expres niet te promoveren vorig seizoenquote:
wimpie united - The Yanks (15 minuten gespeeld)quote:
quote:De ruststand was 4-0. Deze helft was TeamKoekje met 89 procent het meest aan de bal.
En dan 3-2 verliezen... dat is zuurquote:FC Parkwijk
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactische vaardigheid: briljant
Middenveld: uitstekend (heel hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: slecht (heel hoog)
Centrale aanval: uitstekend (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel hoog)
HatStats 193
Verdediging 44
Middenveld 96
Aanval 53
LoddarStats 17.42
Kristiansund
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: goed (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (heel hoog)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: goed (hoog)
Linkeraanval: wereldklasse (heel hoog)
HatStats 219
Verdediging 55
Middenveld 75
Aanval 89
Ik heb er dus 1 met 3 sterren, maar hij is net 15 jaar geworden.quote:Op zondag 1 april 2007 21:47 schreef maniack28 het volgende:
Mn topklasse spits had btw 4,5 ster in de jeugdwedstrijd
quote:Racing Aelst
Player rating and team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Normal
Tactic skill: (no tactic)
Midfield: excellent (high)
Right Defence: inadequate (high)
Central Defence: solid (very low)
Left Defence: passable (very high)
Right Attack: poor (very high)
Central Attack: passable (very high)
Left Attack: poor (very low)
HatStats 206
Verdediging 68
Middenveld 93
Aanval 45
Real Club de Culo
Player rating and team formation
Team Attitude: Play it Cool
Tactic: Attack in the Middle
Tactic skill: magnificent
Midfield: excellent (low)
Right Defence: poor (low)
Central Defence: inadequate (very low)
Left Defence: poor (very high)
Right Attack: poor (high)
Central Attack: solid (high)
Left Attack: poor (very high)
HatStats 179
Verdediging 39
Middenveld 90
Aanval 50
Nice, da's bijna één gewone ster toch?quote:Op zondag 1 april 2007 21:47 schreef maniack28 het volgende:
Mn topklasse spits had btw 4,5 ster in de jeugdwedstrijd
Nee, delen door 2,5 ongeveerquote:Op zondag 1 april 2007 21:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb er dus 1 met 3 sterren, maar hij is net 15 jaar geworden.
Zou hij die waardering ook in het eerste hebben gekregen?
Das ongeveer 2 sterren, met 1 seizoen training verwacht ik een goed 17 jarige te pullen volgend seizoenquote:Op zondag 1 april 2007 21:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nice, da's bijna één gewone ster toch?
Dat zijn de betere berichten! Ik hoop morgen nog wat leuks te krijgen.quote:Op zondag 1 april 2007 21:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Das ongeveer 2 sterren, met 1 seizoen training verwacht ik een goed 17 jarige te pullen volgend seizoen
Def + openingen maken?quote:Op zondag 1 april 2007 21:58 schreef komrad het volgende:
ik heb een speler toevallig als def neergezet, haalt ie 5* maar hoe train ik hem nu
Je kan ze individuele training geven, dan krijgen ze allemaal training voor hun eigen positie. Maar dan train je niet zo snel als wanneer je focust, geloof ik.quote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef komrad het volgende:
dat is leuk, maar hoe doe je dat op lange termijn? je kun dus niet al je jeugdspelers trainen??
Kan wel, maar met individueel. Ik ga het afhankelijk doen van mn pulls... als ik veel "matig" talent scout ga ik individueel trainen, heb ik 2 of 3 goeie spitsen dan blijft het toch echt gewoon spitsen trainen, want 1x goed 17 jaar is echt wel veel waard, daar haal je die 20k p/w er wel mee uitquote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef komrad het volgende:
dat is leuk, maar hoe doe je dat op lange termijn? je kun dus niet al je jeugdspelers trainen??
Weet ik nietquote:Op zondag 1 april 2007 22:06 schreef komrad het volgende:
is het trouwens ook zeker dat je spelers die je al had ook kunt trainen, mijn 5* mannetje dus??
Grappig dat jullie bij elkaar zitten.quote:Op zondag 1 april 2007 22:22 schreef sportfreak het volgende:
De eerste wedstrijd bij mijn terugkeer in de VI met 2-1 gewonnen.![]()
Er volgen nu een paar moeilijke wedstrijden, waarvan de eerste volgende week uit tegen Kristiansund.
quote:Op zondag 1 april 2007 22:55 schreef AirRaid het volgende:
volgende week een bot
en woensdag vriendschappelijk tegen TheVulture
Is dat een strikvraag?quote:Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben echt even aan het dubben over mijn tactiek voor volgende week, wat te doen tegen een veel beter middenveld terwijl je wel de andere linies in handen hebt
nee overlevingsdrangquote:
Mooie stats om mee te beginnen, een seizoen terug was het zo verdeeld:quote:rocky balboa's
Type wedstrijd: (verborgen)
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: zwak (heel laag)
Linkerverdediging: slecht (heel hoog)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: zwak (laag)
HatStats 111
Verdediging 38
Middenveld 30
Aanval 43
LoddarStats 5.15
JHMWMJZMN
Type wedstrijd: normaal
Middenveld: zwak (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: slecht (heel hoog)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: goed (laag)
HatStats 147
Verdediging 53
Middenveld 39
Aanval 55
LoddarStats 8.12
Op het middenveld verwacht ik twee stijgers in m'n A-team komende vrijdag en anders de vrijdag daarop.quote:HatStats 124
Verdediging 36
Middenveld 33
Aanval 55
Ja en ik heb ook al bij Uddel gezeten (al liep dat niet goed afquote:
Rightee-oo...quote:Hans Weynen, 44 jaar
Op zoek naar eender welk type speler in Nederland (in Amsterdam).
Je hebt Hans -6 minuten geleden opgebeld.
Poor SP, wat een prutser.quote:Op maandag 2 april 2007 09:24 schreef Jonks het volgende:
Tijd om wat daad bij het woord te voegen, counterend naar de Ere.
Nieuwe keeper aangeschaft:
Toine Festen (36032560) [Add this player to your bookmarks]
26 years, solid form, healthy
A popular guy who is temperamental and honest.
Has brilliant experience and passable leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 183 950
Wage: 117 160 ¤/week
Owner: Fc Der Freddy
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: wretched Goalkeeping: divine
Playmaking: disastrous Passing: disastrous
Winger: disastrous Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set Pieces: poor
Matches for National U-20 team: 11
Zal wel met het niet kunnen contacten van de nieuwe scouts te maken hebben.quote:Op maandag 2 april 2007 10:12 schreef maniack28 het volgende:
De jeugd ligt er trouwens weer uitPaupers daar bij hattrick
heb helemaal niets opgebeld....quote:Yip de Mul, 54 jaar
Op zoek naar eender welk type speler in Nederland (in Overijssel).
Je hebt Yip 2 uur en 10 minuten geleden opgebeld.
Taak wijzigen Ontslaan
Bennie Dingboom, 31 jaar
Op zoek naar verdediger in Nederland (in Noord-Brabant).
Je hebt Bennie 12 uur en 22 minuten geleden opgebeld.
Taak wijzigen Ontslaan
Stoffel van Esseveldt, 38 jaar
Op zoek naar eender welk type speler in Nederland (in Utrecht).
Je hebt Stoffel 2 uur en 17 minuten geleden opgebeld.
Taak wijzigen Ontslaan
Dat heb ik ook, daar zijn ze nu dus mee bezig.quote:Op maandag 2 april 2007 10:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
heb helemaal niets opgebeld....
mja dat doe je inderdaad erg netjesquote:Op maandag 2 april 2007 10:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
SV Houten: (145.0) (95.0) (15.0) (35.0)
Team ZoefZoef: (119.0) (55.0) (18.0) (46.0)
en toch netjes met 1-0 verliezen...
Zwaar genaaid als je een wedstrijd hebt vandaag, maar nog niet hebt kunnen scouten deze week. Gelukkig spelen wij morgenavond pas!quote:Hattrick-jeugdacademie is momenteel offline.
We expect it to be back online during the evening.
quote:Op maandag 2 april 2007 10:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zal wel met het niet kunnen contacten van de nieuwe scouts te maken hebben.. Dwarrels.
Sjezus, kijk ook even naar het verschil tussen de games.quote:Op maandag 2 april 2007 14:44 schreef Babske het volgende:
Een update cq toevoeging in een MMORPG ter grootte van World Of Warcraft kent nog minder bugs.
Tis een geniaal woordquote:Op maandag 2 april 2007 11:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een betere omschrijving zat niet in mijn woordenschat..
Inderdaad.quote:Op maandag 2 april 2007 15:09 schreef Robar het volgende:
Maar wat is nu de bedoeling van de huidige spelersgroep?
Je ziet niet wat ze kunnen, maar moet je ze gewoon lukraak opstellen en erachter komen op welke positie ze het beste uitkomen?
Dat is momenteel één van de problemen ja, daarom is die jeugdopleiding weer uit de lucht tot vanavond.quote:En ik heb nog nooit iemand gebeld, maar ik mag ook niemand bellen
quote:Op maandag 2 april 2007 14:51 schreef nicomart het volgende:
hmm gek.. heb wel een scout kunnen bellen (zei dat het een matige verdediger zou zijn)
Andere 2 heb ik -54 minuten en -19 minuten al gebeld staat er![]()
Ach ja.. komt vast wel weer goed..
Volgens hattrick ga ik ze over 25 minuten raadplegenquote:Op maandag 2 april 2007 15:13 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb al 2 gescoutte spelers hoor..Appeltje eitje!
Jij hebt gemazzeld; twee keer van je eerste scout gepulld. Maar de tweede die bij mij bij die scout vandaan kwam, was prut.quote:Op maandag 2 april 2007 15:13 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb al 2 gescoutte spelers hoor..Appeltje eitje!
Ja, elke winger draagt bij aan de aanvalsrating op die kant en je spitsen ook.quote:Op maandag 2 april 2007 15:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
442, dan tellen de 2 buitenste middenvelders mee met de aanval toch?
Mijn rechter en linker aanval zijn slecht, dit moet opgevangen worden, wat is het advies in de aankoop?
De Hattrick-staf krijgt anders genoeg binnen om toch een beetje een kritische benadering te gebruiken. Daarnaast is het hele product (de add-on) amper te gebruiken, dus je kan het bijna als pre-beta-test beschouwen.quote:Op maandag 2 april 2007 14:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sjezus, kijk ook even naar het verschil tussen de games..
Een gratis online spel vergelijken met eentje die 20 euro kost, waarbij je een soort telefoontikken betaald om online te mogen en waarbij add-ons het dubbele van het origineel kosten! Het moet niet gekker worden.!!
Tuurlijk, maar ook de organisaties erachter verschillen wezenlijk. Blizzard heeft veel meer ervaring met dit werk dan Hattrick, zeker gezien hattrick nog altijd tegen de beperkingen van het serverpark oploopt. Hebben ze bij battle.net weinig last van, volgens mij. Ik speel er trouwens bijna alleen maar StarCraft.quote:Op maandag 2 april 2007 16:48 schreef Babske het volgende:
[..]
De Hattrick-staf krijgt anders genoeg binnen om toch een beetje een kritische benadering te gebruiken. Daarnaast is het hele product (de add-on) amper te gebruiken, dus je kan het bijna als pre-beta-test beschouwen.
Maargoed, ik dramatiseer het geheel ook wel hoor:')
Je hebt ook helemaal gelijk, maar zoals ik al heb gezegd, ik dramatiseer het een beetje.quote:Op maandag 2 april 2007 16:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ook de organisaties erachter verschillen wezenlijk. Blizzard heeft veel meer ervaring met dit werk dan Hattrick, zeker gezien hattrick nog altijd tegen de beperkingen van het serverpark oploopt. Hebben ze bij battle.net weinig last van, volgens mij. Ik speel er trouwens bijna alleen maar StarCraft..
Het is wel eens eerder gezegd: het was veel erger, het wordt steeds beter, maar Hattrick groeit nog steeds enorm, ze hebben gewoon moeite om dat bij te houden. Dat is slecht inderdaad.quote:Op maandag 2 april 2007 17:27 schreef Babske het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal gelijk, maar zoals ik al heb gezegd, ik dramatiseer het een beetje.
Toch vind ik het een slechte ontwikkeling dat Hattrick ongeveer op z'n gat ligt en dan niet alleen de jeugdopleiding.:)
Btw, ik sta 7de van onder het salarisoverzicht in mijn competitie. Gisteren toch uit met 0-3 gewonnen van de nr.2 (met 5-6x zoveel salaris in de ranking) met een counter tactiek aangezien zijn middenveld 65-70% balbezit had:P.:Y
Dat probleem ken ik...ben er hard over aan het nadenkenquote:Op maandag 2 april 2007 17:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb toch wel een serieus middenveldprobleem denk ik als ik 5-3-2 blijf spelen... dan zit er niet meer in als een 6e plaats en dat zal nog krap worden denk ik... toch maar eens puzzelen of 5-4-1 meer soelaas biedt.. qua verdediging ben ik dik de nummer 2.... aanval is gemiddeld maar dat klotemiddenveld
Klopt ook, ik Hattrick sinds 2003 ergens en ben wel wat gewent. Maar dat er zoveel mis gaat na de lancering van de nieuwe jeugdopleiding had ik niet gehoopt... en is dus gewoon jammer.quote:Op maandag 2 april 2007 17:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is wel eens eerder gezegd: het was veel erger, het wordt steeds beter, maar Hattrick groeit nog steeds enorm, ze hebben gewoon moeite om dat bij te houden. Dat is slecht inderdaad.
Mooie overwinning, wat is je team trouwens?
quote:Op maandag 2 april 2007 17:54 schreef Babske het volgende:
[..]
Klopt ook, ik Hattrick sinds 2003 ergens en ben wel wat gewent. Maar dat er zoveel mis gaat na de lancering van de nieuwe jeugdopleiding had ik niet gehoopt... en is dus gewoon jammer.
Merci, trouwens mijn team heet FC Babselona (365736)
En gezellig dat het was!quote:Op maandag 2 april 2007 17:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
We kennen elkaar
Twee jaar geleden zaten we een seizoen bij elkaar
Ja mag niet klagen.quote:Op maandag 2 april 2007 18:08 schreef Babske het volgende:
[..]
En gezellig dat het was!
Ik zie dat je de tand des tijds goed bent doorstaan... 1ste in V!![]()
Liever goed ervaring en goed leiderschap.quote:Op maandag 2 april 2007 18:21 schreef Flappekz het volgende:
Als ik nu een speler koop met uitstekend ervaring en redelijk leiderschap...da's een mooie future coach toch?
mja, maar deze is al 32...en kan mooi meedoen op mn middenveldquote:Op maandag 2 april 2007 18:23 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Liever goed ervaring en goed leiderschap.
Ervaring stijgt nog, LS niet.
Ik koop niet snel bejaarden meer, die zakken bij mij altijd een week nadat ik ze heb gekochtquote:Op maandag 2 april 2007 18:27 schreef Flappekz het volgende:
Jim Björkbrant [playerid=37548914]
32 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 5 610
Loon: 4 580 ¤/week
Eigenaar: FC Tornado Oulu
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: matig Spelhervatting: goed
700k...lijkt me best ok? of teveel?
Dat is idd een risico. Salaristechnisch is hij wel heel aantrekkelijkquote:Op maandag 2 april 2007 18:31 schreef ScudRaket het volgende:
1 schop en hij leeft verderin een revalidatiecentrum
Ik heb het probleem nog andersquote:
is dat nou zo moeilijk? counteren natuurlijk!quote:Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben echt even aan het dubben over mijn tactiek voor volgende week, wat te doen tegen een veel beter middenveld terwijl je wel de andere linies in handen hebt
quote:Je belde 0 minuten geleden met Kees-Jan.
quote:Je belde -59 minuten geleden met Kees-Jan.
Dan moet je daar wel de spelers voor hebben...quote:Op maandag 2 april 2007 18:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
is dat nou zo moeilijk? counteren natuurlijk!![]()
gewoon doen, anders verlies je toch met dat overdreven belangrijke middenveldquote:Op maandag 2 april 2007 18:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan moet je daar wel de spelers voor hebben...
Je hebt een Deense evenknie, Babselona FC.quote:Op maandag 2 april 2007 17:54 schreef Babske het volgende:
[..]
Klopt ook, ik Hattrick sinds 2003 ergens en ben wel wat gewent. Maar dat er zoveel mis gaat na de lancering van de nieuwe jeugdopleiding had ik niet gehoopt... en is dus gewoon jammer.
Merci, trouwens mijn team heet FC Babselona (365736)
quote:Op maandag 2 april 2007 18:34 schreef twi het volgende:
Klopt, ik kan ook nog steeds niks pullen terwijl 'ie zegt dat ik 't 10 uur terug heb gedaan
quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 18:14 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb zojuist een trainee gekocht
Sebastian Pardo, een ex-feyenoorder...
Het verval van de Hoolieganzen is ingezet.
Het verval is dus echt ingezetquote:02-04-2007
Een pas gekochte speler begon niet al te goed bij je club. De ploegsfeer zakte toen bleek dat hij niet goed met de rest van de ploeg kon opschieten.
Lijkt me een leuke speler.quote:Denny Helmus (17858909)
29 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Zijn ervaring is uitstekend en zijn leiderschap redelijk.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 44 370
Loon: 34 320 ¤/week
Club: Enhedslisten
Gezondheid: in orde
Spelmaken: reusachtig Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: bovennatuurlijk
Dat zou toch wel prettig zijn ja. Ik denk zomaar dat het 24 uur extra gaat kosten ofzo. Vorige week ging het bij mij de eerste keer ook mis en toen kon ikeen dag later het opnieuw proberen. Toen zag ik ook geen scout rapport, maar had ik in ieder geval wel een speler.quote:Op maandag 2 april 2007 19:32 schreef Daemon19 het volgende:
Inderdaad..
Btw, wanneer kan ik ooit eens een speler scouten.. Ik hoop toch wel voor morgenavond..
Gewoon opstellen. Zo groot is de kans op een blessure nou ook weer niet.quote:Op maandag 2 april 2007 20:31 schreef Flappekz het volgende:
Ik twijfel. Mijn nieuwe A-spits heeft deze week nog niet gespeeld, dus om vormverlies te voorkomen zou ik hem woensdag eigenlijk op moeten stellen. Maar ik wil blessures uiteraard voorkomen...wat is wijsheid?
quote:Op maandag 2 april 2007 20:36 schreef -J-D- het volgende:
Opstellen. Zo groot is de kans op een blessure niet.
Vorm is belangrijk voor een spits.
OK, thanks. Nu maar hopen dat Egamer mijn spelertjes heel houdt woensdagquote:Op maandag 2 april 2007 20:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gewoon opstellen. Zo groot is de kans op een blessure nou ook weer niet.
Whehehe, echo-o-o-o...quote:Op maandag 2 april 2007 20:36 schreef -J-D- het volgende:
Opstellen. Zo groot is de kans op een blessure niet.
Vorm is belangrijk voor een spits.
Van 4e naar de 75e plekquote:League ranking: 75 / 1024
quote:Type wedstrijd: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: zwak (laag)
HatStats 129
Verdediging 48
Middenveld 45
Aanval 36
HatStats 129
LoddarStats 7.4
PStats 14.19
GardierStats 142
quote:League ranking: 992 / 1024
Ja dat heb ik gisteren al geprobeerd, hij had weliswaar een erg sterke verdediging van 95 hatstats maar ik heb totaal niks gecreeerd met een rampzalig hoog middenveld... en mijn verdedigers missen nogal wat passingskwaliteiten om goed te kunnen counteren... ik heb nu een 5-4-1 in gedachte met waardeloos (hoog) middenveld, een vleugel aanvallend ter ondersteuning van de aanval.... speel gewoon normaal. eens kijken of dat beter gaatquote:Op maandag 2 april 2007 18:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
is dat nou zo moeilijk? counteren natuurlijk!![]()
Mijn league gaat van 930 naar een staggering 816.quote:Op maandag 2 april 2007 21:49 schreef twisteddlogic het volgende:
2-2 gespeeld, 148 Hatstats met een matig keeper op doel, uitstekend raakte geblesseerd:{
Een vriend van me zijn league
[..]
Ik heb ook opeens overall ranking 12614. ik teken ervoor om daar aan het einde ook te staan.quote:Op maandag 2 april 2007 23:17 schreef Verbal_Kint het volgende:
zit in een 69/256 V
en zie dat ik ook 72e van de 2056 in de V ben:D
maar goed, na 1 competitieronde:')
you said it manquote:Op maandag 2 april 2007 23:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb ook opeens overall ranking 12614. ik teken ervoor om daar aan het einde ook te staan..
Ik heb geen flauw idee hoe ik er aan kom, maar ik het gebruik het om een bende onvoorstelbare prutsers te benoemen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
you said it man:Y
hee, maar geef nog eens uitleg over dwarrels, ik hou van neologismes:D
Let op de tijd, hij zegt dus dat-ie dat vanochtend wil gaan doen.quote:Van: HT-Thomas
Aan: FanOfFaith 8501124.819 als antwoord op 8501124.778
02-04-2007 om 23:40
Gebookmarkte gebruiker
in my match in the 45 minute i got 1 man down, 1 almost and 2 goals against. But when i look a minute later it's all gone and it's 1-1 (it was 4-1). luky for me but strange....
It's a confirmed bug which hasn't been prioritized since the random Youth Scout call bug.
I don't know how many times I've said this but I Think I've managed to locate the problem now but I'm not 100% sure. Those of you that havn't called your scout during the last days and havn't successfully pulled any player will get a second opportunity to call them again. However, I won't make that update tonight after working 15 hours straight.
I'll do that first thing tomorrow morning after reweving the code once more.
Thank you for your patience.
Ik denk dan: had de jeugd gewoon uitgesteld en uitvoerig laten testen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 07:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Let op de tijd, hij zegt dus dat-ie dat vanochtend wil gaan doen.
Evenknie... de prutser wil nooit een vriendschappelijke wedstrijd (en hij reageert ook nooit als ik hem mssg). Ik zie het dan maar als een fan, aangezien hij pas in 2006 begonnen is.quote:Op maandag 2 april 2007 18:50 schreef rompompom het volgende:
Je hebt een Deense evenknie, Babselona FC..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |