Zal wel met het niet kunnen contacten van de nieuwe scouts te maken hebben.quote:Op maandag 2 april 2007 10:12 schreef maniack28 het volgende:
De jeugd ligt er trouwens weer uitPaupers daar bij hattrick
heb helemaal niets opgebeld....quote:Yip de Mul, 54 jaar
Op zoek naar eender welk type speler in Nederland (in Overijssel).
Je hebt Yip 2 uur en 10 minuten geleden opgebeld.
Taak wijzigen Ontslaan
Bennie Dingboom, 31 jaar
Op zoek naar verdediger in Nederland (in Noord-Brabant).
Je hebt Bennie 12 uur en 22 minuten geleden opgebeld.
Taak wijzigen Ontslaan
Stoffel van Esseveldt, 38 jaar
Op zoek naar eender welk type speler in Nederland (in Utrecht).
Je hebt Stoffel 2 uur en 17 minuten geleden opgebeld.
Taak wijzigen Ontslaan
Dat heb ik ook, daar zijn ze nu dus mee bezig.quote:Op maandag 2 april 2007 10:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
heb helemaal niets opgebeld....
mja dat doe je inderdaad erg netjesquote:Op maandag 2 april 2007 10:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
SV Houten: (145.0) (95.0) (15.0) (35.0)
Team ZoefZoef: (119.0) (55.0) (18.0) (46.0)
en toch netjes met 1-0 verliezen...
Zwaar genaaid als je een wedstrijd hebt vandaag, maar nog niet hebt kunnen scouten deze week. Gelukkig spelen wij morgenavond pas!quote:Hattrick-jeugdacademie is momenteel offline.
We expect it to be back online during the evening.
quote:Op maandag 2 april 2007 10:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zal wel met het niet kunnen contacten van de nieuwe scouts te maken hebben.. Dwarrels.
Sjezus, kijk ook even naar het verschil tussen de games.quote:Op maandag 2 april 2007 14:44 schreef Babske het volgende:
Een update cq toevoeging in een MMORPG ter grootte van World Of Warcraft kent nog minder bugs.
Tis een geniaal woordquote:Op maandag 2 april 2007 11:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een betere omschrijving zat niet in mijn woordenschat..
Inderdaad.quote:Op maandag 2 april 2007 15:09 schreef Robar het volgende:
Maar wat is nu de bedoeling van de huidige spelersgroep?
Je ziet niet wat ze kunnen, maar moet je ze gewoon lukraak opstellen en erachter komen op welke positie ze het beste uitkomen?
Dat is momenteel één van de problemen ja, daarom is die jeugdopleiding weer uit de lucht tot vanavond.quote:En ik heb nog nooit iemand gebeld, maar ik mag ook niemand bellen
quote:Op maandag 2 april 2007 14:51 schreef nicomart het volgende:
hmm gek.. heb wel een scout kunnen bellen (zei dat het een matige verdediger zou zijn)
Andere 2 heb ik -54 minuten en -19 minuten al gebeld staat er![]()
Ach ja.. komt vast wel weer goed..
Volgens hattrick ga ik ze over 25 minuten raadplegenquote:Op maandag 2 april 2007 15:13 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb al 2 gescoutte spelers hoor..Appeltje eitje!
Jij hebt gemazzeld; twee keer van je eerste scout gepulld. Maar de tweede die bij mij bij die scout vandaan kwam, was prut.quote:Op maandag 2 april 2007 15:13 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb al 2 gescoutte spelers hoor..Appeltje eitje!
Ja, elke winger draagt bij aan de aanvalsrating op die kant en je spitsen ook.quote:Op maandag 2 april 2007 15:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
442, dan tellen de 2 buitenste middenvelders mee met de aanval toch?
Mijn rechter en linker aanval zijn slecht, dit moet opgevangen worden, wat is het advies in de aankoop?
De Hattrick-staf krijgt anders genoeg binnen om toch een beetje een kritische benadering te gebruiken. Daarnaast is het hele product (de add-on) amper te gebruiken, dus je kan het bijna als pre-beta-test beschouwen.quote:Op maandag 2 april 2007 14:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sjezus, kijk ook even naar het verschil tussen de games..
Een gratis online spel vergelijken met eentje die 20 euro kost, waarbij je een soort telefoontikken betaald om online te mogen en waarbij add-ons het dubbele van het origineel kosten! Het moet niet gekker worden.!!
Tuurlijk, maar ook de organisaties erachter verschillen wezenlijk. Blizzard heeft veel meer ervaring met dit werk dan Hattrick, zeker gezien hattrick nog altijd tegen de beperkingen van het serverpark oploopt. Hebben ze bij battle.net weinig last van, volgens mij. Ik speel er trouwens bijna alleen maar StarCraft.quote:Op maandag 2 april 2007 16:48 schreef Babske het volgende:
[..]
De Hattrick-staf krijgt anders genoeg binnen om toch een beetje een kritische benadering te gebruiken. Daarnaast is het hele product (de add-on) amper te gebruiken, dus je kan het bijna als pre-beta-test beschouwen.
Maargoed, ik dramatiseer het geheel ook wel hoor:')
Je hebt ook helemaal gelijk, maar zoals ik al heb gezegd, ik dramatiseer het een beetje.quote:Op maandag 2 april 2007 16:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ook de organisaties erachter verschillen wezenlijk. Blizzard heeft veel meer ervaring met dit werk dan Hattrick, zeker gezien hattrick nog altijd tegen de beperkingen van het serverpark oploopt. Hebben ze bij battle.net weinig last van, volgens mij. Ik speel er trouwens bijna alleen maar StarCraft..
Het is wel eens eerder gezegd: het was veel erger, het wordt steeds beter, maar Hattrick groeit nog steeds enorm, ze hebben gewoon moeite om dat bij te houden. Dat is slecht inderdaad.quote:Op maandag 2 april 2007 17:27 schreef Babske het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal gelijk, maar zoals ik al heb gezegd, ik dramatiseer het een beetje.
Toch vind ik het een slechte ontwikkeling dat Hattrick ongeveer op z'n gat ligt en dan niet alleen de jeugdopleiding.:)
Btw, ik sta 7de van onder het salarisoverzicht in mijn competitie. Gisteren toch uit met 0-3 gewonnen van de nr.2 (met 5-6x zoveel salaris in de ranking) met een counter tactiek aangezien zijn middenveld 65-70% balbezit had:P.:Y
Dat probleem ken ik...ben er hard over aan het nadenkenquote:Op maandag 2 april 2007 17:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb toch wel een serieus middenveldprobleem denk ik als ik 5-3-2 blijf spelen... dan zit er niet meer in als een 6e plaats en dat zal nog krap worden denk ik... toch maar eens puzzelen of 5-4-1 meer soelaas biedt.. qua verdediging ben ik dik de nummer 2.... aanval is gemiddeld maar dat klotemiddenveld
Klopt ook, ik Hattrick sinds 2003 ergens en ben wel wat gewent. Maar dat er zoveel mis gaat na de lancering van de nieuwe jeugdopleiding had ik niet gehoopt... en is dus gewoon jammer.quote:Op maandag 2 april 2007 17:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is wel eens eerder gezegd: het was veel erger, het wordt steeds beter, maar Hattrick groeit nog steeds enorm, ze hebben gewoon moeite om dat bij te houden. Dat is slecht inderdaad.
Mooie overwinning, wat is je team trouwens?
quote:Op maandag 2 april 2007 17:54 schreef Babske het volgende:
[..]
Klopt ook, ik Hattrick sinds 2003 ergens en ben wel wat gewent. Maar dat er zoveel mis gaat na de lancering van de nieuwe jeugdopleiding had ik niet gehoopt... en is dus gewoon jammer.
Merci, trouwens mijn team heet FC Babselona (365736)
En gezellig dat het was!quote:Op maandag 2 april 2007 17:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
We kennen elkaar
Twee jaar geleden zaten we een seizoen bij elkaar
Ja mag niet klagen.quote:Op maandag 2 april 2007 18:08 schreef Babske het volgende:
[..]
En gezellig dat het was!
Ik zie dat je de tand des tijds goed bent doorstaan... 1ste in V!![]()
Liever goed ervaring en goed leiderschap.quote:Op maandag 2 april 2007 18:21 schreef Flappekz het volgende:
Als ik nu een speler koop met uitstekend ervaring en redelijk leiderschap...da's een mooie future coach toch?
mja, maar deze is al 32...en kan mooi meedoen op mn middenveldquote:Op maandag 2 april 2007 18:23 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Liever goed ervaring en goed leiderschap.
Ervaring stijgt nog, LS niet.
Ik koop niet snel bejaarden meer, die zakken bij mij altijd een week nadat ik ze heb gekochtquote:Op maandag 2 april 2007 18:27 schreef Flappekz het volgende:
Jim Björkbrant [playerid=37548914]
32 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 5 610
Loon: 4 580 ¤/week
Eigenaar: FC Tornado Oulu
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: matig Spelhervatting: goed
700k...lijkt me best ok? of teveel?
Dat is idd een risico. Salaristechnisch is hij wel heel aantrekkelijkquote:Op maandag 2 april 2007 18:31 schreef ScudRaket het volgende:
1 schop en hij leeft verderin een revalidatiecentrum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |