Staat er 3xquote:Deze scout heb je deze week ingehuurd. Je kunt hem pas volgende week bellen.
Dan zou ik in het vragenforum eens een postje erop wagen.. want dat slaat nergens op nee..quote:Op zondag 1 april 2007 13:41 schreef Lennox het volgende:
Ik kan echt niks scouten hoor![]()
[..]
Staat er 3x
quote:Op zondag 1 april 2007 13:41 schreef fabianf het volgende:
Hoezo dom? Mijn eerste scout was lelijk en niet door mij aangenomen. ALLE beslissingen wil ik graag zelf doen.
Die coach moet ook opzouten, maar dat is momenteel helaas niet mogelijk.
Ja, maar let op dat je dus na afwijzing niet die speler terug kan halen. Dus je hebt niet 3 keuzes, je hebt 3 mogelijkheden om een speler te scoutenquote:Op zondag 1 april 2007 13:51 schreef Lennox het volgende:
Ah, ik denk dat ik al weet waarom ik niemand kan bellen
Had mn eerste scout ontslagen en een nieuwe aangenomen. Dacht dat ik misschien zo in kon stellen waar hij naar moest zoeken
Zal er woensdag dan wel in 1x 3 kunnen bellen.
Ja dat snap ik. Wordt dus afweging maken waar je tevreden mee bentquote:Op zondag 1 april 2007 13:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, maar let op dat je dus na afwijzing niet die speler terug kan halen. Dus je hebt niet 3 keuzes, je hebt 3 mogelijkheden om een speler te scouten
Excelquote:Op zondag 1 april 2007 13:53 schreef TimmyAsd het volgende:
En toch vind ik het zwaar klote dat ik eigenlijk maar gewoon moet aankloten met de jeugd. Geen flauw idee waar ik ze neer moet zetten en hoe ik ze kan bijhouden..
Bagger weerquote:Okke Slotema (157693263) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 310
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Heb nog anderhalf miljoen overquote:Björn Wickskär (128611184)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 6 890
Loon: 2 360 ¤/week
Eigenaar: Martensit
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitmuntend
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
quote:Competities worden uitgebreid
01-04-2007
Na de opening van de nieuwe Jeugdopleiding hebben we voor volgend seizoen een nieuwe feature bedacht, een grotere competitie. De competities bevatten per league nu 8 clubs. Wij willen dit uitbreiden naar 16 clubs per competitie. Reden voor deze verandering is om het spel aantrekkelijker te maken en om de spanning te verhogen voor iedereen.
Deze idee is nog in werking maar zal waarschijnlijk begin volgend seizoen worden in werking worden gesteld. Hierbij zal Hattrick waarschijnlijk een paar dagen off-line gaan om alle competities te creeren.
Hattrick heeft voor de hoogste klasses van elk land al een schema gemaakt van de nieuwe competitie indeling:
Zoals jullie kunnen zien degraderen er nu 3 clubs per seizoen en spelen er drie play-off duels voor Promotie/Degradatie. Grote verandering voor de Hattrick Masters is dat de 2e plek van elke competitie nu mee mag doen met de HT-Masters inplaats van de bekerwinaar. Maar net als in RL in de Champions-League zal de 1e ronde van de Masters een (kwalificatie)ronde zijn van elke 2e plekken van de hoogste klasse van elk land. De winaars gaan door naar de 2e ronde in de HT-Master met de Kampioenen van elk land. (De bye's kunnen blijven bestaan dus sommige gaan alsnog door) Plek 3 t/m 10 blijven safe.
Vanavond zal hattrick meer informatie uitbrengen...
Ik denk dat dat bedrag van die jeugdopleiding wel wordt verrekend maar je ziet het niet op je weekbalans... ik zou volgens mijn eigen berekeningen op 240.000 in de min moeten staan maar nu is dat 250.000.... weet het niet zeker maar vaag is het welquote:Op zondag 1 april 2007 16:55 schreef Daemon19 het volgende:
Ok, nu begrijp ik er niks meer van..
Ik heb voor het nieuwe jeugdsysteem gekozen, maar ik zie nergens op mn begroting dat er 20k wordt uitgegeven aan 3 scouts. Daarnaast kan ik nog wel gewoon een speler pullen.. En ik kan ik mn investering in zaakwaarnemers veranderen..
Bij mij klopt alles...quote:Op zondag 1 april 2007 17:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bedrag van die jeugdopleiding wel wordt verrekend maar je ziet het niet op je weekbalans... ik zou volgens mijn eigen berekeningen op 240.000 in de min moeten staan maar nu is dat 250.000.... weet het niet zeker maar vaag is het wel
Ik haal een solid (6,17)quote:Op zondag 1 april 2007 17:24 schreef Lennox het volgende:
http://hattrick.computergames.ro/ca/index.php
Kan een indicatie geven van je te behalen counter. Naast passen telt verdedigen en vorm! ook mee bij je te behalen counterrating.
Succes. Vive le counter
*haalt hem vanavond ook weer van stal*
yep, maar ik heb ze destijds niet op passing gekocht omdat ik toen nog niet hoefde te counteren, tegenwoordig let ik er wel op maar ze zijn dan in de verdediging nog niet sterk genoeg... maar ik speel vanavond tegen de andere promovendus maar die heeft op papier toch wel een iets sterker team, scheelt zo'n 10, 15 hatstats denk ik... hij is wel de favoriet voor de titel zelfs....quote:Op zondag 1 april 2007 17:42 schreef Lennox het volgende:
Solid is wel heel schamel. Met 5 defs?
door noobs als deze is het natuurlijk niet zo erg om conditie te trainenquote:Op zondag 1 april 2007 15:20 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nog een uitmuntend aanvaller nodig met 6k tsi, maar de transfermarkt is schaars.
Je hebt gelijk. Het hele bedrag is afgeschreven.quote:Op zondag 1 april 2007 17:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bedrag van die jeugdopleiding wel wordt verrekend maar je ziet het niet op je weekbalans... ik zou volgens mijn eigen berekeningen op 240.000 in de min moeten staan maar nu is dat 250.000.... weet het niet zeker maar vaag is het wel
HT-Ratings en Excel.quote:Op zondag 1 april 2007 18:25 schreef Silver_Shark het volgende:
wie weet een goede Progamma voor de trainingen enzovoort
Bemoedigend is dus rond zwak tegen de tijd van overstappen. Ik denk dat ik deze weiger en wacht tot ik de andere twee kan aanspreken, dat zal morgen zijn. Iemand andere gedachten?quote:Hallo baas, blij je nog eens te spreken.
Wel, Henkjan Wals is 15 jaar oud en hetgeen ik van hem gezien heb, heeft toch wel indruk op me gemaakt.
Op dit moment kan zijn vaardigheid qua Verdedigen omschreven worden als waardeloos. Kijken we naar zijn Scoren, dan mogen we stellen dat deze jongen bemoedigend is. Als deze knaap zich optimaal kan ontwikkelen, wordt hij volgens mij zwak in Scoren voor hij de overstap zou moeten maken naar de grote jongens.
Mag hij zijn krabbel zetten, baas?
Hopeloos is de equivalent van rampzalig..quote:Op zondag 1 april 2007 19:06 schreef truStie het volgende:
M'n gescoutte spelertje is op dit moment hopeloos in scoren..
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Mario Oost.
Volgens mij is deze speler hopeloos op het gebied van Scoren.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Hij is nog erg jong (net een weekje 15) dus misschien word het wel wat
quote:Op zondag 1 april 2007 20:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zou jij ze achterin willen hebben dan?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |