abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 maart 2007 @ 09:27:06 #51
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_47854176
Wat een kuttitel.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 09:28:59 #52
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47854197
Zeker
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 09:35:33 #53
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47854259
Kan iemand mij vertellen hoe dat zat met 2x piccen 1x normaal en je TS op tevreden houden? Met goed/goed coach dan? Hoeveel keer moet je gepicced hebben om dat te doen? Ik speel zondag tegen de gedegradeerde V'er en met PIC denk ik dat ik middenveld tekort kom, waardoor de kans aanwezig is dat ik verlies... volgens mij kan ik dan beter zondag normaal spelen en dan beker piccen, de week daarop piccen en bekerronde 3 piccen. Kan ik daarna dan gewoon 2x piccen 1x normaal tactiek toepassen?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 09:39:03 #54
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47854296
Ik lees net qua jeugd dat iemand een redelijk scoren heeft (stond in rapport al) en dat ie dat blijft. Daarbij had hij waardeloos passen (of iig heel laag). Deze speler haalde 5 sterren. In het A-team zou zo'n speler 2 tot 2,5 sterren halen. De vermenigvuldigingsfactor (uitgaande van een vermenigvuldiging met een constante) is dus 2 tot 2,5x zoveel sterren als in het a-team. Ben benieuwd wat mijn topklasse spits morgen haalt

En kijk naar dit rapport:
quote:
Deze speler is matig in Keepen op dit moment in zijn loopbaan. Volgens mij is deze speler topklasse op het gebied van Keepen
Matig = topklasse?
quote:
Volgens mij is deze speler topklasse op het gebied van Keepen. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Keepen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Topklasse = potentie tot goed?
  zaterdag 31 maart 2007 @ 11:32:58 #55
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_47855980
geniale titel
  zaterdag 31 maart 2007 @ 11:59:24 #56
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_47856657
Gisteravond 2 spelers verkocht, een 18-jarig kale formidabel def voor 457k en een 19-jarig uitmuntend/matig def voor 639k. Nu ben ik eindelijk eens miljonair.

Maar money burns, ergens wil ik het direct weer uitgeven. Niet echt verstandig? Ik moet in ieder geval een trainee terugkopen, dat dan weer wel. Maar dat hoeft niet zoveel te kosten
Ik ben van pindavlees
pi_47857880
Hé maniack, ik heb jou ergens zien zeggen dat jij denkt dat spelers op een willekeurig tijdstip tijdens een seizoen verjaren, maar er staat toch gewoon een verjaardatum bij die gassies?
  zaterdag 31 maart 2007 @ 13:10:58 #58
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47858143
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 12:58 schreef rompompom het volgende:
Hé maniack, ik heb jou ergens zien zeggen dat jij denkt dat spelers op een willekeurig tijdstip tijdens een seizoen verjaren, maar er staat toch gewoon een verjaardatum bij die gassies?
Ja, maar die is willekeurig. Een speler is dus 16 jaar en x dagen oud... Dat betekend dus dat hun verjaardag niet gelijk met de a-teamverjaardagen valt (bij de seizoensovergang). Er kunnen dus gevallen zijn waarin een speler van 17 jaar en 10 dagen gepromoveerd wordt naar het a-team en dan 1 week later bij de seizoensovergang 18 wordt en dus maar heel kort 17 is. Aan de andere kant (als je slim bent) kan je die speler beter tot het nieuwe seizoen houden, dan is hij langer 17 jaar dan dat hij zou moeten zijn. Stel je voor dat je een speler hebt die 17 jaar en 340 dagen is als het nieuwe seizoen begint... als je die promoveert wordt hij pas 18 na de neiuwe seizoensupdate (16 weken verder) en is hij dus eigenlijk 1,8 hattrickjaar 17 jaar...

Ik weet niet of het zo werkt.. wellicht dat ze de leeftijd bij promoveren afronden, wat wel matig zou zijn of wellicht dat ze vanaf volgend seizoen de a-team spelers ook door het seizoen laten verjaren.
pi_47858606
Weet iemand wanneer de leeftijdsupdate is geweest?
Welke datum precies?
pi_47858650
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:10 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ja, maar die is willekeurig. Een speler is dus 16 jaar en x dagen oud... Dat betekend dus dat hun verjaardag niet gelijk met de a-teamverjaardagen valt (bij de seizoensovergang). Er kunnen dus gevallen zijn waarin een speler van 17 jaar en 10 dagen gepromoveerd wordt naar het a-team en dan 1 week later bij de seizoensovergang 18 wordt en dus maar heel kort 17 is. Aan de andere kant (als je slim bent) kan je die speler beter tot het nieuwe seizoen houden, dan is hij langer 17 jaar dan dat hij zou moeten zijn. Stel je voor dat je een speler hebt die 17 jaar en 340 dagen is als het nieuwe seizoen begint... als je die promoveert wordt hij pas 18 na de neiuwe seizoensupdate (16 weken verder) en is hij dus eigenlijk 1,8 hattrickjaar 17 jaar...

Ik weet niet of het zo werkt.. wellicht dat ze de leeftijd bij promoveren afronden, wat wel matig zou zijn of wellicht dat ze vanaf volgend seizoen de a-team spelers ook door het seizoen laten verjaren.
Ah, op die fiets. Interessante queste voor volgend seizoen inderdaad. .
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:29 schreef twisteddlogic het volgende:
Weet iemand wanneer de leeftijdsupdate is geweest?
Welke datum precies?
Afgelopen maandag, 26-3-2007 dus.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 14:37:00 #61
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47860275
quote:
***PAS OP***

Vanmorgen zijn enkele HT-gebruikers via ht-mail benaderd om naar een bepaalde teampagina te gaan, deze pagina laadt echter niet zoals het hoort. Er worden enkele handelingen uitgevoerd zoals bijvoorbeeld het verkleinen van je stadion.

Momenteel is ons onduidelijk wat er allemaal met de teams gebeurd is bij het benaderen van deze pagina.

Voor de reactie van HT-Johan (8541689.63)

Hierbij dus een oproep aan iedereen die een HT-mail krijgt van een onbekende user, met bijvoorbeeld een verzoek om een vriendschappelijke wedstrijd, deze mail niet te openen en de verzender te melden via (contact.asp)

Ga niet op verzoek naar eenteampagina van iemand die je niet kent

Graag aan iedereen de vraag om de volledige schade te rapporteren in dit topic. Momenteel zijn voor ons de herstel richtlijnen niet duidelijk en kunnen we slechts de schade opnemen.

Verdere discussie is mogelijk in [8543025.1]

Later meer
Let dus op!!!

Ik heb mensen gezien met:
quote:
Terraces: -22050
Basic seating: -8750
Seats under roof: -3500
Seats in VIP boxes: -700

Financiële schade:
31-03-2007 Rebuilt the arena and paid the contractors 220 000 ¤.
Dat is toch flink kut!

En mensen waarvan de coach is ontslagen.. heb het gechecked.. dit kan toch geen 1 april grap zijn

Van HT-Tjecken:
quote:

what You will do for us unlucky people ..?

Obviously, it has been more important to make sure we make sure it can't happen again, before thinking about possible fixes for the unfortunate ones.

But we haven't forgotten about you. What we can do depends on what can be traced, if the old coach can be saved or if we can compensate in some other waay, etc.

Don't get too worked up about this, we'll figure out something.
quote:
there is a same problem with te stadiums in belgium.

Someone sends a ht mail with the question do you find my logo sexy?

And youre stadium gets reduced to zero...
Echt bizar.. dit kan toch niet... maar van al die mensen die het in het HT-forum zetten zijn de stadions allemaal met werkzaamheden bezig en de mensen die beweren dat hun coach ontslagen werd hebben ook geen coach meer of hebben net een nieuwe aangenoemen... Je kan bij competitieberichtne nog zien dat hun coach ontslagen is vandaag... echt bizar

Het lijkt erop dat die pagina die je moet bezoeken een code bezit waardoor je stadion kleiner wordt gemaakt en je coach wordt ontslagen.. hoezo een beveiligingslek
quote:
31-03-2007 om 14:12 (Global)
We have disabled all logos in Hattrick temporarily to investigate a security problem. We can also confirm that a number of teams has been affected by this problem, and that we are working on a solution for those users.

[ Bericht 7% gewijzigd door maniack28 op 31-03-2007 14:48:39 ]
pi_47860666
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:37 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Let dus op!!!

Ik heb mensen gezien met:
[..]

Dat is toch flink kut!

En mensen waarvan de coach is ontslagen.. heb het gechecked.. dit kan toch geen 1 april grap zijn

Van HT-Tjecken:
[..]

[..]

Echt bizar.. dit kan toch niet... maar van al die mensen die het in het HT-forum zetten zijn de stadions allemaal met werkzaamheden bezig en de mensen die beweren dat hun coach ontslagen werd hebben ook geen coach meer of hebben net een nieuwe aangenoemen... Je kan bij competitieberichtne nog zien dat hun coach ontslagen is vandaag... echt bizar

Het lijkt erop dat die pagina die je moet bezoeken een code bezit waardoor je stadion kleiner wordt gemaakt en je coach wordt ontslagen.. hoezo een beveiligingslek
[..]
jeetje , wat een verhaal

volgens mij vervelende jongetjes die even stoer een beveiligingslek willen aantonen

ergens wel lachen natuurlijk , t blijft natuurlijk gewoon een spelletje
  zaterdag 31 maart 2007 @ 14:57:00 #63
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_47860762
Zulke acties zijn wel lachen als je er zelf niet de dupe van bent..
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
  zaterdag 31 maart 2007 @ 14:57:20 #64
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47860769
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:52 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

jeetje , wat een verhaal

volgens mij vervelende jongetjes die even stoer een beveiligingslek willen aantonen

ergens wel lachen natuurlijk , t blijft natuurlijk gewoon een spelletje
Omg Lachen? Als je stadion van 80k naar 40k gaat en je nieuwe coach van 1 mil is net ontslagen zit jij niet te lachen hoor Mensen leggen hun ziel en zaligheid in dit spel (jij deed/doet dat ook overigens). Ik zou met toch flink genaaid voelen.

Schijnt om een user te gaan die een bericht stuurt in de trend van "Greetings from Hong Kong, my team is better that yours, you can get a new coach if you watch my clubpage" of "look at my sexy logo".

Echt bizar.... Je kan met php e.d. vrij makkelijk zoiets verwerken in een jpgtje.. ik denk dat de devs binnen niet al te lange tijd de plaatjes op de server zullen gaan zetten, zodat niet alleen de extensie wordt gecontroleerd maar ook de code!
pi_47861343
Ik vind dit wel grappig eigenlijk
pi_47861503
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:57 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Omg Lachen? Als je stadion van 80k naar 40k gaat en je nieuwe coach van 1 mil is net ontslagen zit jij niet te lachen hoor Mensen leggen hun ziel en zaligheid in dit spel (jij deed/doet dat ook overigens). Ik zou met toch flink genaaid voelen.

Schijnt om een user te gaan die een bericht stuurt in de trend van "Greetings from Hong Kong, my team is better that yours, you can get a new coach if you watch my clubpage" of "look at my sexy logo".

Echt bizar.... Je kan met php e.d. vrij makkelijk zoiets verwerken in een jpgtje.. ik denk dat de devs binnen niet al te lange tijd de plaatjes op de server zullen gaan zetten, zodat niet alleen de extensie wordt gecontroleerd maar ook de code!
plaats t in perspectief maniack28, maar ik weet dat jij er idd af en toe helemaal in op gaat.
ik zou niet willen zeggen dat mijn ziel en zaligheid in dit spel gaan, wel een hoop van mn tijd
  zaterdag 31 maart 2007 @ 15:31:58 #67
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47861559
Nou dan
pi_47861604
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 15:31 schreef maniack28 het volgende:
Nou dan
  zaterdag 31 maart 2007 @ 15:55:51 #69
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_47862062
tvp
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zaterdag 31 maart 2007 @ 16:22:10 #70
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47862631
quote:
The users that lost their arenas are now getting them back, one by one. we are talking about one or two dozen users, and none will have any lasting effects of this incident. It should be done within an hour.

The coaches can most probably be restored, it will take a little longer.

If anyone registers any NEW incidents like this, that has happened after let's say 14.30 HT-time, please contact me at johan@hattrick.org.
pi_47864602
Sneu als je op zo'n manier lol moet hebben. Je zou toch denken dat het totaal oninteressant is om zoiets te doen, want je hebt er zelf niks aan. Als je zoiets wil vertellen kan je ook gewoon een mailtje sturen. .
pi_47864898
tvp...
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_47865647
vroeg me al af waarom me logo het niet meer deed
pi_47868595
ehm de host?
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  zaterdag 31 maart 2007 @ 20:09:45 #75
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_47868837
Morgen tegen de kampioen van IX, dus dat wordt wel wat. Het schijnt wel dat ik een beter middenveld heb, ben benieuwd!
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_47880355
mijn stadion is nog heel, mijn trainer zit nog op zijn plek
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_47880609
Er zijn nog wat oud deelnemers van de VJ en GL die zich nog niet ingeschreven hebben.
Inschrijven kan nog tot vanavond 19.59 uur!

Schrijf je hier in!
pi_47881949
Zooo, vandaag m'n laatste aankoop voor het nieuwe seizoen gekocht.
Hoofdmoot zal worden 4-3-3 CA, met ws 3 IM's. Heb vandaag nog de winger gekocht waarmee ik af en toe met óf 2 IM's en 1 winger ga spelen met 4-3-3 óf 3-4-3 met 3 IM's en 1 winger dus

Ter lering ende vermaak, mijn team

Keeper

Taco Fielt (72460748)
23 years, solid form, healthy
Has weak experience and passable leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 80 570
Wage: 39 240 ¤/week

Stamina: wretched Goalkeeping: extra-terrestrial
Playmaking: disastrous Passing: disastrous
Winger: wretched Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set Pieces: disastrous

Defs

Terrell Dillon (12366703)
30 years, passable form, healthy
Has formidable experience and wretched leadership abilities.
Speciality: Head
Total Skill Index (TSI): 33 330
Wage: 26 760 ¤/week including 20% Bonus

Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: solid
Winger: weak Defending: titanic
Scoring: poor Set Pieces: inadequate

Nicky van Adrichem (59391628)
24 years, solid form, healthy
Has inadequate experience and inadequate leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 25 530
Wage: 18 600 ¤/week

Stamina: wretched Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: solid
Winger: inadequate Defending: supernatural
Scoring: inadequate Set Pieces: wretched

Aad Ekhart (56686072)
24 years, solid form, healthy
Has inadequate experience and weak leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 29 250
Wage: 13 100 ¤/week

Stamina: poor Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: formidable
Winger: inadequate Defending: world class
Scoring: wretched Set Pieces: wretched

Jonas Andersson (48386946)
26 years, poor form, healthy
Has poor experience and weak leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 19 560
Wage: 9 504 ¤/week including 20% Bonus

Stamina: solid Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: excellent
Winger: inadequate Defending: magnificent
Scoring: poor Set Pieces: solid

Mids

David Cullen (7643693)
32 years, passable form, healthy
Has brilliant experience and wretched leadership abilities.
Speciality: Powerful
Total Skill Index (TSI): 68 210
Wage: 66 360 ¤/week including 20% Bonus

Stamina: formidable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: mythical Passing: weak
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: disastrous Set Pieces: weak

Miguel Reyna (4740495)
32 years, passable form, healthy
Has world class experience and weak leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 19 620
Wage: 13 824 ¤/week including 20% Bonus

Stamina: solid Goalkeeping: disastrous
Playmaking: supernatural Passing: weak
Winger: solid Defending: disastrous
Scoring: inadequate Set Pieces: mythical

Kalle Laine (7273996)
32 years, inadequate form, healthy
A solid trainer who is neither attack nor defence-minded
Has excellent experience and inadequate leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 20 100
Wage: 21 600 ¤/week including 20% Bonus

Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: titanic Passing: poor
Winger: inadequate Defending: weak
Scoring: poor Set Pieces: inadequate

Winger

Taufaahou White (11471148)
30 years, weak form, healthy
Has outstanding experience and weak leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 5 410
Wage: 6 600 ¤/week including 20% Bonus

Playmaking: weak Passing: passable
Winger: world class Defending: solid
Scoring: weak Set Pieces: solid

Forwards (trainees dus)

Juan Jesús Iglesias (121593683)
20 years, inadequate form, healthy
Has wretched experience and inadequate leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 7 920
Wage: 8 496 ¤/week including 20% Bonus

Stamina: poor Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: weak
Winger: inadequate Defending: inadequate
Scoring: magnificent Set Pieces: poor

Alfred van der Linde (129371063)
19 years, solid form, healthy
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 9 540
Wage: 3 300 ¤/week

Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: passable
Winger: solid Defending: inadequate
Scoring: outstanding Set Pieces: weak

Migjen Dajti (129897400)
19 years, poor form, healthy
Has poor experience and poor leadership abilities.
Speciality: Quick
Also part of Team U-20 Shqiperia!
Total Skill Index (TSI): 2 970
Wage: 5 952 ¤/week including 20% Bonus

Playmaking: wretched Passing: poor
Winger: weak Defending: poor
Scoring: brilliant Set Pieces: wretched

Noah Skovmand (135119099)
19 years, inadequate form, healthy
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 5 000
Wage: 3 144 ¤/week including 20% Bonus

Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: inadequate
Winger: inadequate Defending: weak
Scoring: outstanding Set Pieces: wretched

Moet ik iig mee in de V kunnen blijven
Met tegen de 240k salariskosten met de waailappen erbij
Nog een beetje aan de stamina werken ook, nog eentje met solid en eentje met passable
  zondag 1 april 2007 @ 03:04:40 #79
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_47882729
Als je de nieuwe jeudopleiding hebt, hoef je toch niet te investeren in je zaakwaarnemers?
En wanneer komen je scouts met spelers?
Want ik zie verder geen kostenpost van de scouts bij mn weekbegroting..
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_47883337
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:01 schreef Yankee_One het volgende:
ehm de host?
nee omdat ze uitgeschakeld zijn
  zondag 1 april 2007 @ 09:43:12 #81
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47884346
Lekker team VK!

REFUSED!!! Ga je nog een 16e ploeg toevoegen of wat? Ik wil verdorie die wedstrijd vandaag spelen en je had beloofd zaterdag iemand in de plaats van Suriman te doen, die toch niet accepteerd. Zo verliezen we wel training
  zondag 1 april 2007 @ 09:49:25 #82
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47884415
En verdomme.. je kan na de eco-update niet eens een jeugdspeler scouten, je moet echt een week wachten. Dus puur omdat ik woensdag nog een keer opbellen heb gedrukt en mn 2e en 3e scout ook op woensdag heb aangeschaft kan ik ook op woensdag pas weer scouten. Wat een bullshit Ik wil op zondag scouten!

Kan dus alleen maar scout 1 gebruiken, 2 en 3 dus pas na 1 hele week... afijn, ik wil vanavond die gescoutte speler opstellen dus:
quote:
Hallo baas, blij je nog eens te spreken.

Ik meen een toekomstige ster ontdekt te hebben. Hij zei me dat hij Wim Besemer heet en 15 jaar oud is.

Volgens mij is z'n Verdedigen nu zowat slecht.

Mag ik hem een plaats aanbieden in onze jeugdacademie?
Hij is al slecht verdedigen, maar ik had hem naar een spits laten zoeken.. vanavond als spits, indien slecht wordt het een def
pi_47884833
shit, nog maar 50k rente per week vanaf de update van vannacht
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_47885645
Hoe kan het dat ik de kosten voor de scouts enzo niet bij mijn economie kan terugvinden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_47885824
Ik kan dus ook nog niet een yp aanschaffen, volgende week zondag dus.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  zondag 1 april 2007 @ 11:14:43 #86
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47885997
quote:
Op zondag 1 april 2007 11:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik kan dus ook nog niet een yp aanschaffen, volgende week zondag dus.
Ik kon er wel eentje doen bij scout 1, die ik al had.. voor die anderen moet je nog 3-4 dagen wachten. Dus volgende week heb je pas echt 3 scouts tot je beschikking
pi_47886047
Het team waar ik het dit jaar mee ga doen:
quote:
Carlos Menéndez-Pidal
TSI=2 820, 18 jaar, matig in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:
Cornelus Brussee
TSI=4 460, 19 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:
Cristian Faldarini
TSI=10 430, 22 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap matig. [Technisch]

Spelmaken: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: rampzalig
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak
quote:
Gerrit van der Kaaij (mijn waailap)
TSI=480, 19 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht. [Koppen]

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: matig
quote:
Gustavo Lopes Cunha
TSI=1 110, 18 jaar, matig in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak. [Technisch]

Spelmaken: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
quote:
Hauge From
TSI=5 180, 20 jaar, zwak in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap redelijk. [Krachtig]

Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:
Henko Zuidam
TSI=1 880, 23 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap zwak. [Krachtig]

Spelmaken: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
quote:
Huang Lok Sang
TSI=11 690, 24 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.

Conditie: slecht Keepen: uitmuntend
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:
James Klompe
TSI=6 520, 20 jaar, matig in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap redelijk. [Snelheid]

Spelmaken: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: matig Spelhervatting: goed
quote:
Jur Kos
TSI=2 400, 25 jaar, slecht in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap matig. [Snelheid]

Conditie: goed Keepen: waardeloos
Spelmaken: goed Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: uitstekend
quote:
Lammert Busser
TSI=4 440, 20 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap slecht. [Technisch]

Spelmaken: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:
Marnik Rynsewyn
TSI=2 570, 23 jaar, matig in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap zwak.

Spelmaken: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
quote:
Martin Salaun
TSI=6 800, 27 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap waardeloos.

Spelmaken: uitstekend Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
quote:
Neo Decuyper
TSI=3 320, 19 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig. [Technisch]

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:
Peter Myrtorp
TSI=1 300, 18 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak. [Onvoorspelbaar]

Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:
Rafaël Meerloo
TSI=4 050, 24 jaar, zwak in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap redelijk.

Conditie: matig Keepen: uitstekend
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: redelijk
quote:
Sebastiano Butera
TSI=2 990, 30 jaar, slecht in vorm
Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap redelijk. [Krachtig]

Conditie: formidabel Keepen: waardeloos
Spelmaken: formidabel Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
quote:
Theodor Boerhave
TSI=2 080, 23 jaar, matig in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap redelijk. [Krachtig]

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: matig
quote:
Wessel Waterbolk
TSI=460, 18 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
quote:
William Conraads (coach)
TSI=60, 42 jaar, slecht in vorm
Zijn ervaring is goed en zijn leiderschap zwak. [Onvoorspelbaar]

Conditie: formidabel Keepen: onbestaand
Spelmaken: onbestaand Passen: onbestaand
Vleugelspel: onbestaand Verdedigen: goed
Scoren: onbestaand Spelhervatting: onbestaand

[ Bericht 0% gewijzigd door Mangoworks2002 op 01-04-2007 11:23:28 ]
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_47887727
Al een tijdje niet meer actief meegedaan in de topics. Ik speel nog wel steeds Hattrick, afgelopen seizoen kampioen geworden dus nu eindelijk door naar VII

Het wordt een zwaar seizoen voor mij! Om te overleven zal mijn mid rating omhoog moeten naar 45 (nu 39) en mijn verdediging naar 40(nu 36). Mijn aanval mag terug naar 60 (was 78).

Dus ik heb al mijn spitsen in de verkoop gedaan en hoop hiervoor zo'n 4,5 miljoen te krijgen Hiervan hoop ik dan geld over te houden voor goede mids en een verdediger (en 6 nieuwe trainees).

Mijn keeper is er woensdag voor de beker 3 weken uitgeschopt!
  zondag 1 april 2007 @ 12:33:18 #89
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47888035
WB ExCibular

Spitsen trainen zuigt... ik denk dat ik er mee ga stoppen
pi_47888661
quote:
Op zondag 1 april 2007 10:59 schreef TheVulture het volgende:
Hoe kan het dat ik de kosten voor de scouts enzo niet bij mijn economie kan terugvinden
Goede vraag. Maar ik vind het prima zo.
pi_47888760
quote:
Spelersloon 105 252

Stadion is ook klaar 32.500 man kan ik nu herbergen in mijn stadion

Vanavond B defensie erin, om woensdag een Ve klasser eruit te wippen. (Hoop ik )
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  zondag 1 april 2007 @ 13:13:38 #92
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47889377
quote:
Spelersloon 188 684
  zondag 1 april 2007 @ 13:14:32 #93
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47889401
De Fok! Junior League (Oude Garde) is eindelijk vol, de wedstrijden worden als het goed is zometeen automatisch aangemaakt en vanavond om 20.00 uur gaan we van start. Vergeet dus niet je opstelling voor die wedstrijd ook neer te zetten dan en vergeet ook niet je training in te stellen!

Wedstrijden:

Refused FC – de Relnichten
Young Kows – FC KVK
SV Houten b1 – United Black Panthers
The new vintages – Robarka 2
Holloway Wannabes – De Nootjes
Audio Bullys – Zandpol Trappers Juniors
luna cata – Kristiansund A1
Young Freddy's – Amsterdam Juniors

Ik speel meteen uit tegen die onbekende fin die Refused erbij heeft gepropt

Manager: judith koelman
Alias: shakira007 [Hattrick Supporter] Online!

Ow wacht... het is de vriendin van Jonks, toch?

LoL, je kan piccen en motsen

[ Bericht 28% gewijzigd door maniack28 op 01-04-2007 13:20:53 ]
pi_47889739
Stomme vraag, maar door drukte op mn werk heb ik niets meegekregen van de jeugd. Is er ergens een site waar ik overzichtelijk de informatie kan lezen over de jeugd?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 1 april 2007 @ 13:32:17 #95
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_47889815
Hoe weet je nou eigenlijk mety de jeugd wat de beste positie is voor welke speler???
  zondag 1 april 2007 @ 13:36:19 #96
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47889927
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:29 schreef -J-D- het volgende:
Stomme vraag, maar door drukte op mn werk heb ik niets meegekregen van de jeugd. Is er ergens een site waar ik overzichtelijk de informatie kan lezen over de jeugd?
De faq

En wat wil je weten? Een korte samenvatting:
quote:
Je kan een speler scouten door je scout op te bellen. Je kan 3 scouts aannemen en opbellen (let op, scout 2 en 3 pas een week nadat je ze ingehuurd hebt). Dit doe je omstebeurt. De scout laat een rapport zien van een gescoutte speler en je kan hem accepteren of niet. Doe je dit niet, dan kan je hem later niet alsnog aannemen. Je hebt dus maximaal 3 kansen om een speler te zien/accepteren.

Dit zijn de ratings van goed naar slecht die je scout evt. in het rapport weergeeft. Soms zijn het 2 dingetjes, soms 5 dingetjes.. hij is dus niet altijd even informatief. Maar omdat je pas 1 scout hebt kan je beter maar meteen die speler aannemen, een andere mogelijkheid heb je niet, tenzij je uit je oude jeugd wilt pullen:

Nog een maal het overzicht van de kleuter-ratings.

Kwalificatie algemeen

Toekomstige ster
Onder de indruk
Talentje
Heeft potentieel; lijkt iets extra's te hebben
Interessant
Terzake,...
(zijn meer varianten)

Allround vaardigheid

Redelijk
Matig
Zwak
Slecht
Waardeloos

Huidige vaardigheid

nieuwe benaming

Topklasse = matig(1x)
Klasse
Getalenteerd
Bemoedigend
Twijfelachtig = rampzalig(1x)
Hopeloos

Ouderwetse nivo's

Redelijk
Matig
Zwak
Slecht
Waardeloos
Rampzalig

Potentie (in no-time)

Uitstekend
Goed
Redelijk
Matig
Zwak

Voor de rest is het een kwestie van een opstelling maken. Je kent geen skills van de schoffies die nu in je team zitten dus dat is @random neerzetten. Je gescoutte speler heeft hopelijk wel een leuk raport, dus die kan je een goeie positie aanbieden. Ik zou de trainingsvorm aanpassen aan het rapport van de gescoutte speler. Dus voor een def: def + lange pass, voor een mid pos+korte pass, voor een spits scoren+korte pass, voor een winger vleugelspel+korte pass en voor een keep keepen Je tweede trainingsvorm is minder effectief dan de eerste en je spelers trainen op dezelfde manier als in je a-team, dus per positie....

Die 15 spelers die je nu trouwens hebt zijn waarschijnlijk niet erg talentvol, maar dat is niet zeker..
pi_47889942
In principe train je 1 linie. In je eerste pot gewoon al je spelers in die linie opstellen, dan kan je zien of er 1 bovenuit stijgt.

Dat is mijn plan van aanpak eigenlijk (10-0-0 eerste wedstrijd)

Kan dat in de OP Maniack? in een quote tag ofzo?

Passen bij def is openingen maken.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  zondag 1 april 2007 @ 13:37:59 #98
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47889969
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:36 schreef Lennox het volgende:
In principe train je 1 linie. In je eerste pot gewoon al je spelers in die linie opstellen, dan kan je zien of er 1 bovenuit stijgt.

Dat is mijn plan van aanpak eigenlijk (10-0-0 eerste wedstrijd)
Dan train je die linie dus niet.. je hebt alleen een overzicht van welke spelers goed zijn waar... maar aangezien die schoffies toch zuigen zou ik dat niet zo doen. Maar goed, ik heb al een topklasse spits gescout dus dan is het wellicht een andere zaak.
pi_47890002
Ik kan voor die wedstrijd toch nog niks scouten, omdat ik woensdag pas die jeugdopleiding heb opgestart. Die regel slaat mijns inziens echt nergens op....
  zondag 1 april 2007 @ 13:39:50 #100
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47890028
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:39 schreef Lennox het volgende:
Ik kan voor die wedstrijd toch nog niks scouten, omdat ik woensdag pas die jeugdopleiding heb opgestart. Die regel slaat mijns inziens echt nergens op....
Dat kan je wel.. want scout 1 moet je nu kunnen bellen (tenzij je zo dom bent geweest om 2 en 3 aan te nemen en 1 te ontslaan ). Zo niet dan ben je getroffen door een bug. Ik heb al 2 spelers gescout, maandag eentje en nu eentje... de 2e en 3e scout kunnen pas 1 echte week nadat ze aangenomen zijn gaan scouten (dus niet een financiele week).

Heb je het wel al geprobeerd? Die gast opbellen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')