Op naar VIIquote:F.K. Partizan Puttershoek
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging: formidabel (laag)
Centrale verdediging: briljant (laag)
Linkerverdediging: formidabel (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: goed (laag)
Tooltje in htr of hcp..quote:Op maandag 12 februari 2007 10:28 schreef Lemming22 het volgende:
Als ik dit jaar geen kampioen word, moet ik me gaan schamen. Ik heb zondag pas mijn eerste wedstrijd verloren, sta nog 2 punten voor op de nummer 2 en ik moet nog tegen de nummer 8, 7, 6 en 5 van mijn competitie.
Even wat anders, er was toch ook nog zo'n handig tabelletje waarin je kon aflezen hoe lang het duurde voordat er iemand genezen was aan de hand van aantal dokters en leeftijd?
http://www.student.kun.nl/rvanaarle/injury.phpquote:Op maandag 12 februari 2007 10:28 schreef Lemming22 het volgende:
Als ik dit jaar geen kampioen word, moet ik me gaan schamen. Ik heb zondag pas mijn eerste wedstrijd verloren, sta nog 2 punten voor op de nummer 2 en ik moet nog tegen de nummer 8, 7, 6 en 5 van mijn competitie.
Even wat anders, er was toch ook nog zo'n handig tabelletje waarin je kon aflezen hoe lang het duurde voordat er iemand genezen was aan de hand van aantal dokters en leeftijd?
Twello is toch een team van hierquote:7 Twello FC IX.723 Replaces Halo-Crew VIII.135
quote:Pablo Nieto (89998548) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Argentina
Total Skill Index (TSI): 13 300
Loon: 8 088 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wereldklasse
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: wonderbaarlijk
Middenveld: waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: formidabel (hoog)
Linkerverdediging: goed (zeer hoog)
Rechteraanval: waardeloos (heel laag)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: matig (laag)
HatStats 150
Dan val ik nog wel mee....met max 166 hatstats promoveren naar VIquote:Op maandag 12 februari 2007 13:02 schreef Bonobo11 het volgende:
[afbeelding]
Ik promoveer misschien naar 6
Ik heb gister een nieuw hatstatsrecord van 150 gehaaldwereldklasse counterrating en 0-3 gewonnen van 165 Hatstsats.
[..]
Deftraining
Is die competitie dan zo zwak? Met 150 HatStats ben je in mijn VIII net 3e.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:02 schreef Bonobo11 het volgende:
[afbeelding]
Ik promoveer misschien naar 6
Ik heb gister een nieuw hatstatsrecord van 150 gehaaldwereldklasse counterrating en 0-3 gewonnen van 165 Hatstsats.
[..]
Deftraining
quote:1 194 109 54 52 165.6 89.8 31.2 44.6 F.K. Partizan Puttershoek
2 154 75 48 51 138.9 66.8 30.9 41.2 Laakkwa
3 146 81 36 31 127.4 66.3 31.8 29.3 Heracliden united
4 137 46 60 31 115.8 42.9 45.9 27.0 Wieldrecht Juniors
Sommige mensen krijgen het kampioenschap gratis bij een pakje boter.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:42 schreef Lennox het volgende:
[..]
Is die competitie dan zo zwak? Met 150 HatStats ben je in mijn VIII net 3e.
[..]
Vaak heb je aan die gratis cadeautjes ook nix. Aan een promotie naar VI met 150/160 gemiddeld ook niet en kun je net zo goed meteen een enkele reis terug naar VII erbij boeken.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:50 schreef foetre het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen het kampioenschap gratis bij een pakje boter.
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:42 schreef Lennox het volgende:
Is die competitie dan zo zwak? Met 150 HatStats ben je in mijn VIII net 3e.
Kampioen word ik zeker niet, 2e misschienquote:Op maandag 12 februari 2007 13:50 schreef foetre het volgende:
Sommige mensen krijgen het kampioenschap gratis bij een pakje boter.
Counter counter counter counter, het medicijn tegen middenveldberoertesquote:Op maandag 12 februari 2007 13:58 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Vaak heb je aan die gratis cadeautjes ook nix. Aan een promotie naar VI met 150/160 gemiddeld ook niet en kun je net zo goed meteen een enkele reis terug naar VII erbij boeken.
Jammer van z'n vorm, maar die ervaring maakt wel wat goed! Hij kostte me 660k.quote:Corvin Sauders (56716428) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
23 jaar, slecht in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oprecht is.
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: flag Schweiz
Total Skill Index (TSI): 4 040
Loon: 3 024 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: JHMWMJZMN
Waarschuwingen: 1
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 72
Hattricks in carrière: 9
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
Bekerdoelpunten dit seizoen: 3
Ik weet niet waar ik het moet kijken maar ik denk dat ik nog minder hatstats heb en sta ook 2de in een VIIquote:Op maandag 12 februari 2007 13:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan val ik nog wel mee....met max 166 hatstats promoveren naar VI![]()
Wat voor programma is dat ? :squote:Op maandag 12 februari 2007 14:58 schreef Egamer het volgende:
[afbeelding]
Zou leuk zijn als ik promoveer, en dat gaat ook gebeuren.
http://www.alltid.orgquote:Op maandag 12 februari 2007 17:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik het moet kijken maar ik denk dat ik nog minder hatstats heb en sta ook 2de in een VII
ZIjn je AH punten hetzelfde?quote:
Dat is inderdaad hetzelfdequote:Op maandag 12 februari 2007 17:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ZIjn je AH punten hetzelfde?
In dat geval is mijn record 149 hahaha. Lekker laag.
En een +4 blessure bij een belangrijke mid/trainee gaat me ook niet helpen
FC Matsehquote:Op maandag 12 februari 2007 18:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad hetzelfdeHoe heet je team?
Heb ff gekeken inderdaad....Tis best een wondertje dat je misschien gaat promoverenquote:
mja, ik heb zelfs al een keer van de nummer 1 gewonnen, het is echt een raar seizoen, want na 3 kampioenschappen op rij dacht ik dat het wel op was en dat het dit seizoen vechten voor lijfsbehoud werd. Mn team is gewoon slechts middelmatig.,quote:Op maandag 12 februari 2007 18:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb ff gekeken inderdaad....Tis best een wondertje dat je misschien gaat promoverenDan komen we komend seizoen in hetzelfde schuitje terecht!
damn, daar gaat heel wat tijd in zittenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:10 schreef Flappekz het volgende:
Vorige week vrijdag heb ik een speler gekocht, 17-jarig redelijk def. Kostte me 23k.
Zonder bij mij te spelen (had bij de vorige eigenaar al gespeeld) is hij gepopt naar goed. Dus ik denk, ik zet hem voor 25k op de TL.
Is het eerste bod meteen 50k. Dus ik denk, WTF?
Zie ik net pas dat het een zogenoemde Clown betreft. En de gast die er op heeft geboden, is een clowntrader.....de Jager (770127) .... Aan zijn transfergeschiedenis te zien, maakt hij er goed geld mee iig...
Zal balen zijn voor sommigen die elke week weer een fantastische youthpull hadden...quote:Users who have studied the Youth Pulls have found indications that Youth Pulls in Hattrick are not completely random and that more teams have streaks of luck (or bad luck) than can be explained by a normal random distribution. We have now investigated the Youth Pull algorithm and found that this could in fact be the case. There is a very slight tendency of Youth Pulls to repeat over time for a given team. There is also a very slight probability that the player one pulled would be exactly the same as one one pulled earlier (a clone).
We have now changed the algorithm, so that this no longer happens. (For you programmers out there: The new algorithm uses neither the Team ID, nor the time of the Youth Pull to construct the random seed, but uses unique and random seeds for each Youth Pull.)
We hope you understand that we cannot compensate players who have been a little too lucky (or for that matter fine teams that have been a little too unlucky). The effect has been very small and it would take a lot of development resources to find out what teams have had a slight advantage or disadvantage.
We want to emphasise that the players created with the new algorithm are on average as good as the old ones. It is just the random distribution that has been made a little better for the individual teams. This means that this change will not affect Hattrick's economy.
Thanks, HT-Thomas, for coming up with the new algorithm.
/HT-Mattias
quote:League ranking: 1124 / 2048
Ik hoop dat de rest dan net iets meer fatsoenlijks kan pullen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:11 schreef Daemon19 het volgende:
Nou Chen en TimmyASD (of iets dergelijks) hadden inderdaad een aantal keer achter elkaar zeer goede YPs..
Heb nog nooit een echt goede gehad, hoogstens redelijk...
Heb je maar 3 trainees in de V?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:37 schreef hattricker het volgende:
TVP'tje
Nu wel hoor, train alweer een paar weken SP!quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:00 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
jij hebt helemala geen trainees
¤ 150 verliesquote:13-02-2007 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 5 850 ¤ aan entreegeld.
13-02-2007 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 ¤.
En nou serieus.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:13 schreef Ruudt het volgende:
23.
foetre heeft een link naar een mooie toolquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En nou serieus.
Of is dat niet mogenlijk??
n00b.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
¤ 150 verlies
Ben btw in Italie geweest
quote:14-02-2007
Je club heeft een wedstrijd gespeeld. De inkomsten uit de ticketverkoop bedragen 11 970 ¤.
13-02-2007
De ploeg is naar het buitenland vertrokken voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6000 ¤.
Nee 8quote:
Ik zou het geld in mijn zak houden, geen alternatieven door wat creatief te schuiven in je opstelling?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
Hoeveel doktoren moet ik aan nemen om een 28 jarige +1 een pleister te geven zodat ie zondag kan voetballen??
Die zit gewoon bij Foxtrick ingebouwd ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:23 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
foetre heeft een link naar een mooie tool
edit dees dus:
http://www.student.kun.nl/rvanaarle/injury.php
moorddadig lijkt mequote:Op donderdag 15 februari 2007 09:26 schreef Daemon19 het volgende:
Mn TS staat nu op geïrriteerd, als ik zondag mots, staat mn TS erna dan op moorddadig of woedend?
Thx gevondenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die zit gewoon bij Foxtrick ingebouwd ook..
evenals zijn conditie overigensquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:00 schreef Egamer het volgende:
[afbeelding]
Een trainee van mij, popt ws in 3-4 weken. Ik heb hem voor 3k euro gekocht, dat is niets!
En de rest van zijn skills. Geef dat wat meer uit voor een betere trainee. Die levert je uiteindelijk ook weer procentueel gezien meer op..quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:27 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
evenals zijn conditie overigens
Wat een waardeloze speler..quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:00 schreef Egamer het volgende:
[afbeelding]
Een trainee van mij, popt ws in 3-4 weken. Ik heb hem voor 3k euro gekocht, dat is niets!
Nieuwe tekstenquote:15-02-2007
Je fanclub telt 3 nieuwe supporter(s). De clubkas werd gespijsd met 90 ¤. Feestje!
Yepzquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:52 schreef ScudRaket het volgende:
zijn dat Hatstats hattricker?
En vandaag weer een leuke met dezelfde stats verkocht.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:23 schreef Ruudt het volgende:
Best leuk dat SP trainen!
Transfers for Gilberto de Jesús Angel (17, redelijk scoren & uitstekend SP)
Date From To Price TSI then
05-02-2007 Brouwhuis '04 The Pichlers and 50 000 ¤ 310 Report this transfer to the staff
31-01-2007 Kaizen FC Brouwhuis '04 5 000 ¤ 310
quote:Transfers for Marek Korab
Date From To Price TSI then
15-02-2007 Brouwhuis '04 runnersten 65 000 ¤ 450 Report this transfer to the staff
07-02-2007 FC Tomegi Brouwhuis '04 13 000 ¤ 460
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:47 schreef nicomart het volgende:
de saus?
bij mij stond mijn TS vlak na de wedstrijd op woedend en die is nu zonder te spelen al naar geïrriteerd gegaan met twee psychologen... misschien moet je een paar psychologen aannemen om het proces te versnellen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:57 schreef Daemon19 het volgende:
Mn TS staat nu op geïrriteerd en ik wil eigenlijk motsen zondag, om er zeker van te zijn dat ik win.
Maar dan komt mn TS waarschijnlijk op moorddadig laag of hoog. De twee wedstrijden er na kan ik wel piccen, maar komt mn TS dan weer op geïrriteeerd (na 2x PIC) of staat die dan op woedend?
Ik dacht juist dat die de teamspirit ook verhoogden, tenminste dat dacht ik ergens in de Help gelezen te hebbenquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:20 schreef Daemon19 het volgende:
Psychologen verbeteren je zelfvertrouwen, niet je teamgeest.
Moet de IMs eigenlijk spoedig verkopen, maar de jeugd is op 1 na nog niet goed genoegquote:Tiemen Vis
TSI = 80 260 , 21 years, solid form
Has poor experience and passable leadership abilities
Stamina: formidable Keeper: disastrous
Playmaking: titanic Passing: poor
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: passable Set pieces: passable
Reinaart Langelaan
TSI = 66 230 , 21 years, solid form
Has wretched experience and passable leadership abilities
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: titanic Passing: weak
Winger: weak Defending: wretched
Scoring: passable Set pieces: wretched
Tudor Dima
TSI = 33 770 , 21 years, passable form
Has poor experience and poor leadership abilities
Playmaking: excellent Passing: wretched
Winger: world class Defending: wretched
Scoring: passable Set pieces: poor
Jacinto Ordás
TSI = 71 040 , 21 years, inadequate form
Has wretched experience and weak leadership abilities
Playmaking: titanic Passing: passable
Winger: passable Defending: poor
Scoring: wretched Set pieces: disastrous
András Májer
TSI = 50 110 , 21 years, passable form
Has poor experience and inadequate leadership abilities
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: wretched
Winger: titanic Defending: weak
Scoring: weak Set pieces: poor
quote:Evert van Dal (80822367), eigen kweek
21 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap waardeloos.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 10 270
Loon: 3 980 ¤/week
Club: SV Houten 3
Waarschuwingen: 0
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:Scott Parsons
TSI = 11 950, 20 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Positiespel: matig Passen: redelijk ?+ 1
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
quote:Enrique Ampurias
TSI = 10 030, 20 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Snel]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk ?+ 1
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Ik denk er toch over om nummer 1 en 2 te verkopen. Ben toch zeker van promotie, en in mijn B team lopen genoeg goede spelers rond om het op te vangen. Wat zouden die waard zijn ongeveer?quote:Enol Echechuribehere
TSI = 1 970, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:57 schreef Outpost76 het volgende:
Wat zitten er hier een aantal te bitchen meuten over vorm!!Ik heb na mn conditie training 1 week Algemeen getrained en heb geen giga vorm dalingen gehad. Eerder stijgingen. Misschien een tip!?
![]()
1-1,1 miljoen denk ikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:03 schreef Lennox het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk er toch over om nummer 1 en 2 te verkopen. Ben toch zeker van promotie, en in mijn B team lopen genoeg goede spelers rond om het op te vangen. Wat zouden die waard zijn ongeveer?
Sja, dat is moeilijk te zeggen voor een 'buitenstaander'. Het ligt er helemaal aan waar je verder nog in moet/wil investeren....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik wil mijn stadion gaan uitbreiden, maar ik weet niet wat ik beter kan doen.
Mijn stadion uitbreiden naar 16.000 en dat kost dan 377.400 of meteen naar 20.000 en dat kost dan 703.800.
Wat is jullie advies in deze?
Momenteel eigenlijk nergens in. Met het team wat ik nu heb kan ik volgend seizoen ook nog goed spelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sja, dat is moeilijk te zeggen voor een 'buitenstaander'. Het ligt er helemaal aan waar je verder nog in moet/wil investeren....
Ligt er aan. Het scheelt je 10k als je het in één keer doet. Maar als je niet meteen richting vol gaat, bespaar je die weer door lagere stadionkosten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik wil mijn stadion gaan uitbreiden, maar ik weet niet wat ik beter kan doen.
Mijn stadion uitbreiden naar 16.000 en dat kost dan 377.400 of meteen naar 20.000 en dat kost dan 703.800.
Wat is jullie advies in deze?
Pfffff. Dat is dus echtquote:
In dat geval zou ik lekker voor het volle pond gaanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Momenteel eigenlijk nergens in. Met het team wat ik nu heb kan ik volgend seizoen ook nog goed spelen.
Dan denk ik dat ik maar ga doen binnenkort. Eerst even zorgen dat ik 700k op de bank heb staan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In dat geval zou ik lekker voor het volle pond gaan![]()
Je kunt het maar gedaan hebben
tja, de triestheid. maar ik denk dat op het moment een ton extra wordt betaald voor redelijk passen. zelf persoonlijk geen ervaring mee overigens.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:23 schreef Lennox het volgende:
[..]
Pfffff. Dat is dus echt![]()
Nu nog 4 weken in dit seizoen, dus dan zouden ze in week 6 van volgend seizoen weer stijgen. Of ze dan meer waard zijn is ook weer de vraag.
Aankoopsprijs lag rond de 3 ton![]()
Aan de andere kant. Voor 2 miljoen (- 2 trainees) kan je ook weer leuke dingen doen tegenwoordig.
Denk dat ik ze voor 1.2 list en dan maar hoop dat er passings-geilaards zijn.
@ Algemeen trainen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat Deamon en Robar wel met je willen ruilen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk is voor mij de lol er wel af voor dit seizoen... ga nog 4 eenvoudige overwinningen boeken en dan is het feest
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat Deamon en Robar wel met je willen ruilen.
Absoluut!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat Deamon Daemon en Robar wel met je willen ruilen.
Oe, my bad..quote:
Ik heb niet meer gepromoveerd vandaag. Wat een raar, leeg gevoel is dat.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:57 schreef Lennox het volgende:
YP
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Officieel nog geen kampioen, maar het moet vreemd lopen als ik geen kampioen word. Moet alleen nog wel minstens één, liefst twee wedstrijden verliezen. Wil niet promoveren, bevalt me veel te goed hierquote:1 FC Uddel 10 4 1 0 18 4 5 0 0 20 2 32 28
2 Army of Hardcore 10 2 0 2 11 8 4 1 1 20 8 15 19
3 FC Spits 10 4 0 2 8 6 2 1 1 10 6 6 19
4 FC Hazerswoude No-Fe 10 3 0 2 14 9 2 0 3 12 13 4 15
Met z'n FC Elspeetquote:Op maandag 12 februari 2007 17:15 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Gaat nog steeds lekker in mn 1e seizoen in de V.
Gister even de nummer 3 verslagen.
Mag absoluut niet klagen.
Ik begrijp het idee.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:45 schreef Lennox het volgende:
Ik blijf lekker pullen hoor. Kan het geld missen en mocht er onverhoopt een keer een goede bijzitten
Doe je goed..quote:Op zondag 18 februari 2007 12:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik begrijp het idee.. Maar ik draai nu bijna winst (deze week niet omdat ik tien dokters in dienst heb) als ik uitspeel, dat is toch ook wel prettig.
Tsja..quote:Verwachte winst/verlies -121 620
quote:Kaartverkoop 408 795
Hehe, dank je.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:34 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Doe je goed..
[..]
Tsja..
Maar daar stond vorige week dit tegenover:
[..]
Ik train op passen en ik zou die spelers graag in mijn team willen hebben, maar toch koop ik ze niet omdat middenvelders nou eenmaal veel rendabeler zijn om te trainenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:02 schreef Lennox het volgende:
Als er nog mensen zijn die passen trainen. Heb nog 2 leuke spelers in de aanbieding
[afbeelding]
[afbeelding]
Beide met redelijk passen aangekocht en +1 met korte pass (19% uit mn hoofd?)
Very reasonable price my friend![]()
quote:Dirk van Elven (152511281)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 40
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Fysiek: fit
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
quote:Sjaak-Jan Weerman (152511376) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 480
Loon: 840 ¤/week
Eigenaar: FC Chen
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Een extra niveau in passen levert altijd meer op, maar bij middenvelders zijn de extra opbrengsten het grootst. Het verschil tussen matig en goed passen bij een briljante verdediger van 20 jaar is rond de 3 ton, terwijl dit bij een briljante middenvelder ongeveer 5 ton is. Vandaar dat je beter de passing vaardigheid van een middenvelder kunt opkrikken dan die van een verdediger (of aanvaller, vleugelspeler).quote:Op zondag 18 februari 2007 14:25 schreef Lennox het volgende:
Mwoah.
In het tussenseizoen plan ik altijd 1 weekje passen in. Mijn ervaring was juist dat op vrij jonge spelers veel winst kan worden gemaakt. Ik had er 1 die 1 stat in verdedigen net was gestegen en toevallig ook net 1 niveau in passen. Die bracht gelijk 500k op (uitstekend verdedigen met goed passen, 18 jaar)
Prijs van Middenvelders is toch ook de laatste tijd dramatisch gedaald?
lol wat is het 10e keer ofso al johquote:Op zondag 18 februari 2007 14:48 schreef Ruudt het volgende:
Dat is gewoon niet normaal meer Chen!
400kquote:Nélson Sardinha Jr. (52573831)
31 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Zijn ervaring is goed en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Brasil
Total Skill Index (TSI): 2 840
Loon: 1 296 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: nicker100
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: formidabel
quote:Asimakis Mastrokostas (151506270)
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Cyprus
Total Skill Index (TSI): 1 100
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Destron Elsloo FC
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
moet toch wel 50k op kunnen brengen. beetje ter compensatie voor mijn wc def die er vanmiddag voor 990k uitgingquote:Leslie Bollen (152529903) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 620
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: The Yanks
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
quote:0 minuten: Al in het begin van de wedstrijd bleek uit alles dat Sys er een gemakkelijke overwinning dacht te gaan uitslepen.
quote:Zelfvertrouwen: lichtelijk overdreven
een interessante 0-0-0-formatie.quote:Felle opklaringen verwelkomden de 10860 liefhebbers die zich in AelserDome hadden verzameld. Elsloo speelde in een interessante 3-5-2-formatie. Beginopstelling: Bocca - Raven, Fuhse, Ibargüengoitia - Aronds, Ðura¨ković, de Grande, Donea, Laxdehn - Geller, Hofstee.
Blanche speelde in een interessante 0-0-0-formatie. In de basis stonden: - - - .
De bezoekers konden geen 9 man op de been brengen, wat het minimaal vereiste aantal spelers is, zodat zij een walk-over moesten slikken. De toeschouwers, die zich hadden verheugd op een spannende wedstrijd, waren erg teleurgesteld. De wedstrijd kende 5-0 als uitslag.
Nu is wel goed. Meestal zodat ze rond een uur of acht, negen aflopen en liefst niet op maandag. Er zit nog ergens vaag een grafiek in m'n hoofd die hier ooit eens gepost is.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
31 jaar![]()
wat is de beste tijd om een speler op de markt te zetten?
Welkom!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:49 schreef joda het volgende:
Heb me ook maar eens ingeschreven bij hattrick.
Mijn club is Fc limburg24.
2-1 gewonnenquote:Kristiansund
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: matig (heel hoog)
Rechterverdediging: redelijk (heel hoog)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: slecht (laag)
Rechteraanval: uitstekend (laag)
Centrale aanval: goed (heel hoog)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
HatStats 184
Verdediging 57
Middenveld 60
Aanval 67
LoddarStats
sc feyenoord
Type wedstrijd: (verborgen)
Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: formidabel (heel hoog)
Centrale verdediging: uitmuntend (heel laag)
Linkerverdediging: formidabel (hoog)
Rechteraanval: goed (heel hoog)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: formidabel (laag)
HatStats 235
Verdediging 108
Middenveld 51
Aanval 76
Toen wassut 2-3, winst voor mij dus,2x met heel veel hatstats minderquote:sc feyenoord
Type wedstrijd: (verborgen)
Middenveld: matig (heel hoog)
Rechterverdediging: formidabel (hoog)
Centrale verdediging: uitmuntend (heel laag)
Linkerverdediging: formidabel (laag)
Rechteraanval: goed (hoog)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: formidabel (hoog)
HatStats 242
Verdediging 106
Middenveld 60
Aanval 76
LoddarStats
Kristiansund
Type wedstrijd: match van het seizoen
Middenveld: goed (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: zwak (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: uitstekend (hoog)
Linkeraanval: uitmuntend (hoog)
HatStats 205
Verdediging 49
Middenveld 75
Aanval 81
2-4 nuquote:Op zondag 18 februari 2007 21:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
2-1 inmiddels
Verliezen kan natuurlijk niet![]()
Gewoon goed inlezen en terugslaan volgend seizoenquote:
Zal ik zeker gaan doen, die 0-6 stand komt hard aan.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:50 schreef Lennox het volgende:
[..]
Gewoon goed inlezen en terugslaan volgend seizoen
Veel succes.
niks te klagen deze post?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:49 schreef maniack28 het volgende:
PWND![]()
![]()
Vorige keer ook al pwnd
[..]
2-1 gewonnen
Neequote:
en aangezien de ip adressen overeenkomen is het dus een cheaterquote:Op zondag 18 februari 2007 21:55 schreef AirRaid het volgende:
gezien de stats van deze speler en de hoge transfersom ruik ik een cheater
http://www80.hattrick.org(...)p?playerID=148570827
aangeven en voilaquote:Op zondag 18 februari 2007 22:05 schreef AirRaid het volgende:
[..]
en aangezien de ip adressen overeenkomen is het dus een cheater
Whehe, leve het middenveld!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:49 schreef maniack28 het volgende:
PWND![]()
![]()
Vorige keer ook al pwnd
[..]
2-1 gewonnen
Vorige keer:
[..]
Toen wassut 2-3, winst voor mij dus,2x met heel veel hatstats minder
quote:Zelfvertrouwen: compleet overdreven
Volgende week tegen nummer 2quote:1. F.K. Partizan Putte 11 45 - 6 (+39) 33
2. Laakkwa 11 38 - 8 (+30) 26
Is ook een makkelijke competitiequote:Op zondag 18 februari 2007 12:44 schreef maniack28 het volgende:
Uddel, in jouw competitie zou ik met gemak kampioen worden...
Anyway... hoe kom jij aan zoveel kaartverkoop? Mijn 40k stadion zit de helft van de tijd niet eens vol omdat ik tegen mensen speel met weinig supporters
Kijk eens in je Foxtrick instellingenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:54 schreef DeHovenier het volgende:
[[url=http://images6.theimagehosting.com/pauper.th.JPG]afbeelding][/URL]
Hoe krijg je dat weg?
Ja idd, zeker met een aanval zoals ik al heb tegen die verdediging, is het enige wat je nodig hebt beter middenveld. En daar ga ik volgend seizoen ook voor zorgen. Denk dat ik er nog een goed def, wonderbaarlijk mid bijkoop. Dan speel ik met 2 aanvallende centrale defs, 1 aanvallende wingback, 3 centrale middenvelders, 1 winger, 3 aanvallers waarvan 1 evt. to the wing. Kan ik links/rechts varieren en lekker veel piccen, hoge midrating halen en winnenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:25 schreef rompompom het volgende:
Ik heb de belangrijkste wedstrijd van het seizoen met 7-1 gewonnen!! Behoorlijk geflatteerd, maar een kniesoor die daar op let.
.
Ik:
HatStats 148
Verdediging 39
Middenveld 54
Aanval 55
Tegenstander:
HatStats 161
Verdediging 50
Middenveld 42
Aanval 69
Maar goed, ik win twee linies en dat is dus voldoende voor de overwinning!! Kampioenschap, here I come!!
[..]
Whehe, leve het middenveld!.
Sta nu 5 punten achter op de nummer 1, kampioenschap zit er niet meer in denk ik.quote:Atlético Helios
Player rating and team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Attack on wings
Tactic skill: outstanding
Midfield: solid (very high)
Right Defence: weak (high)
Central Defence: poor (high)
Left Defence: weak (low)
Right Attack: magnificent (very low)
Central Attack: passable (very low)
Left Attack: formidable (very low)
HatStats 223
Brouwhuis '04
Player rating and team formation
Team Attitude: Play it Cool
Tactic: Normal
Tactic skill: (no tactic)
Midfield: passable (low)
Right Defence: excellent (very low)
Central Defence: inadequate (very high)
Left Defence: poor (very low)
Right Attack: solid (low)
Central Attack: weak (very high)
Left Attack: wretched (very high)
HatStats 174
Yep maar zijn inmiddels wel geweest hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Kan het zijn dat de update van vandaag een klein beetje vertraging heeft?
* Verbal_Kint is #1 in de Vquote:Op maandag 19 februari 2007 11:22 schreef SuperWeber het volgende:
* SuperWeber is #1 in de V
Maar dan wel met 260+ hatstats
ach het gaat om de 3 punten toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:00 schreef foetre het volgende:
[..]
Yep maar zijn inmiddels wel geweest hoor.
trouwens 1-2 gewonnen viel wat tegen.
Na een seizoen met zo gigantisch veel pulls zou je de koei-award hebben gekregen als je dat niet zou zijn gelukt.quote:
wat ik tussen nu en volgende week zondag uit ga geven om geen risico te lopen. volgende een bot dus hoeft de beurs nog niet getrokken te worden. de week daarna tegen de aankomende kampioen die heel moeilijk te verslaan gaat zijn, maar we gaan het proberen met een nieuwe keeper, nieuw middenveld en een nieuwe vleugelspeler. die nieuwe sluitpost is echt nodig, gisteren haalde ik bagger defratings met mijn nieuwe achterhoedequote:Op maandag 19 februari 2007 17:47 schreef Lennox het volgende:
Zo, dik saldo hoor.
Hehequote:Op maandag 19 februari 2007 17:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Na een seizoen met zo gigantisch veel pulls zou je de koei-award hebben gekregen als je dat niet zou zijn gelukt.
Afkortingen ftw!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:49 schreef MacMauser het volgende:
Volgende week winnen en kampioenen in de VII!
Er worden zoveel FOKkers kampioen dat ze niet eens allemaal in de volgende topictitel zouden passen!
Jep. Geen supporter ofzo, zo speciaal vind ik het niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:51 schreef MacMauser het volgende:
Iemand zich hier al aangemeld bij Footstar??
Teamnaam als afkorting schiet bij mij niet op. Dat is al een afkorting van negen letters.quote:
Wow, je bent best goed! En zit bij een leuke club.. Zover ben ik nog nie.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:21 schreef Lennox het volgende:
[..]
Jep. Geen supporter ofzo, zo speciaal vind ik het niet.
Speel in de Poolse Eredivisie trouwens.
Finn Belderok heet mijn speler.
1x een trainingsschema invullen en dan ben je in principe klaar. Ik was een vroege aanmelding (via een maatje die ook HT speelt) en daarom had ik snel een goede club. Het spel gaat nog maar seizoen II in, dus misschien dat het allemaal nog verbetert.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:35 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Wow, je bent best goed! En zit bij een leuke club.. Zover ben ik nog nie.
Maar je vindt er dus weinig aan? Kun je me ook vertellen waarom?
Hoe werkt dat precies?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:51 schreef MacMauser het volgende:
Iemand zich hier al aangemeld bij Footstar??
Dit is het verkooppraatje van de site (www.footstar.org):quote:
quote:Je aanmelding is geslaagd! Je zult nu een tijdje moeten wachten tot je account door onze medewerkers is goed gekeurd. Als dat is gebeurd kun je beginnen met het spelen van FootStar.
Je wachtwoord is samen met enkele tips over volgende stappen binnen FootStar naar je email adres gestuurd.
Zit (alleen bij auto gedeelte)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:16 schreef Elwood1802 het volgende:
Lennox, zat jij vroegah toevallig ook op sf.net?
quote:Stadion: Tribute to "Walker Hawkins" Arena (818084)
Eigendom van: F.K. Partizan Puttershoek
Land: Nederland
Regio: Zuid-Holland
Laatste verbouwing: 19-02-2007
Totale capaciteit: 29000
Staanplaatsen: 18125
Gewone zitplaatsen: 7250
Overdekte zitplaatsen: 2900
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 725
Ik ken hem niet iig.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:17 schreef Lennox het volgende:
[..]
Zit (alleen bij auto gedeelte)
Vraag me nu af wie jij bent.
Ruudt ook nog heel af en toe geloof ik.
867kquote:Sebastian Elola (87471024)
21 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap matig.
Nationaliteit: Uruguay
Total Skill Index (TSI): 6 390
Loon: 3 936 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: nicker100
Waarschuwingen: 2
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak
Da's een beste voor VJ.quote:
Mijne is ook al een eeuwigheid +9, komt geen eind aan die blessure hehe.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's een beste voor VJ..
Mijn coach is trouwens na iets meer dan één seizoen al naar waardeloos leiderschap gezakt. Kan dat door z'n +9 komen?
Die van mij begon ooit op +3.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mijne is ook al een eeuwigheid +9, komt geen eind aan die blessure hehe.
Kijk, dáár doe je het allemaal voor.quote:20-02-2007
Je club heeft een wedstrijd gespeeld. De inkomsten uit de ticketverkoop bedragen 6 489 ¤.
20-02-2007
De ploeg is naar het buitenland vertrokken voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 ¤.
Mijne ook +2 ofzo, kwam elke anderhalve week een +je bij tot hij op 9 zat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die van mij begon ooit op +3..
[..]
Kijk, dáár doe je het allemaal voor..
950k betaald.... veel bijstats, eens kijken of ik deze jongen nog kan optrainen naar briljant/wonderbaarlijk... leuke veelzijdige speler, goed voor de wingratingquote:Jonatan Rodzeń (100277292)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap zwak.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 5 640
Loon: 2 472 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 1
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
Nee hier doe je het voorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die van mij begon ooit op +3..
[..]
Kijk, dáár doe je het allemaal voor..
quote:21-02-2007 Je club heeft een wedstrijd gespeeld. De inkomsten uit de ticketverkoop bedragen 10 959 ¤.
20-02-2007 De ploeg is naar het buitenland vertrokken voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 ¤.
quote:Adalbert Hablützel (152289055) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een sympathiek persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: flag Schweiz
Total Skill Index (TSI): 2 080
Loon: 700 ¤/week
Eigenaar: ganja fc
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Als je een internationale vriendschappelijke wedstrijd thuis speelt, dan krijg je toch ook meer ervaring dan een gewone vriendschappelijke wedstrijd?quote:Een internationale vriendschappelijke wedstrijd geeft je ongeveer een vijfde van de ervaring die je normaal met een competitiewedstrijd zou krijgen en een vriendschappelijke wedstrijd in eigen land levert de helft op van de ervaring in een internationale vriendschappelijke wedstrijd.
Niet echt duur.quote:
zeker nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:50 schreef Lennox het volgende:
[..]
Niet echt duur.
Vlaggetjes verzamelen vind ik trouwens kolder.
Waarom speelt 'ie dan altijd in hetzelfde land?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:47 schreef Yankee_One het volgende:
vlaggetjes verzamelen
dat had je er niet bijverteldquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:00 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Waarom speelt 'ie dan altijd in hetzelfde land?
Dacht dat het dus iets met ervaring te maken had...quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:00 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dat had je er niet bijverteld
Idem.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:03 schreef Lennox het volgende:
Die paar k per friendly vind ik tegenwoordig de moeite echt niet meer.
Speel liever tegen bekende, dan die paar k verdienen.
het geeft geen enkele invloed of je nou uit of thuis speelt. Een internationale wedstrijd lever altijd een (minimale) extra ervaring op. Je speelt inderdaad alleen uit als je ook voor het vlaggetje gaat.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:45 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Als je een internationale vriendschappelijke wedstrijd thuis speelt, dan krijg je toch ook meer ervaring dan een gewone vriendschappelijke wedstrijd?
Het valt mij op dat m'n competitiegenoten altijd naar het buitenland gaan.. en ik vraag me af waarom?
Ik hou daar wel van. Ik ga hier dus dan ook echt niet een persbericht op terug sturenquote:
Juist wel! Zeg dat je het dikverdiend vond en dat je tegen zo'n hemeltergend ongeorganiseerd zooitje als de ukkies (die hun naam qua skills weer eens eer aan deden) gelukkig niet zo je best hebt hoeven doen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:31 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van. Ik ga hier dus dan ook echt niet een persbericht op terug sturen
Zondag word ik waarschijnlijk al kampioen, misschien denk ik er dan anders overquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Juist wel! Zeg dat je het dikverdiend vond en dat je tegen zo'n hemeltergend ongeorganiseerd zooitje als de ukkies (die hun naam qua skills weer eens eer aan deden) gelukkig niet zo je best hebt hoeven doen.
Beetje oorlog maken kan geen kwaad..
ik ben benieuwdquote:21-02-2007 De overstap naar de nieuwe jeugdopleiding
Nu de nieuwe jeugdopleiding eraan komt, vragen nogal wat hattrickers zich af hoe de overgang zal verlopen en wat de mogelijkheden zijn. Wel, je bent niet verplicht om meteen te kiezen. Je kunt gewoon het oude systeem blijven gebruiken, je kunt overstappen naar het nieuwe of je kunt beide systemen tegelijk gebruiken. Als je voor de laatste mogelijkheid kiest, kan je club wekelijks een nieuwe speler aantrekken in één van beide systemen. Niet goedkoop dus om voor beide opties te kiezen, maar het is wel mogelijk.
Dat je slechts één nieuwe speler kunt aantrekken, is ergens ook wel logisch. Je scouts gaan ofwel op zoek naar een talent voor je jeugdacademie ofwel naar een 'afgewerkt product' voor de eerste ploeg. Door beide systemen actief te houden, wordt de overstap ook minder belastend voor de servers en voor de Hattrick-economie.
Het is mogelijk dat we de optie om 2 systemen te gebruiken afschaffen in de toekomst, maar het eerste seizoen is het alvast mogelijk.
volle bak hequote:De 95 toeschouwers die vandaag afreisden naar Fc limburg Arena werden overvallen door hevige regenbuien.
lol das mijn doelman, de nieuwe Chillavertquote:In de 41e minuut ging een vrije schop van Florian Schot dwars door de slecht opgestelde muur, onhoudbaar voor de keeper, waardoor de voorsprong van Elsloo uitgebreid werd tot 0-4.
Lekker snugger, de meesten zijn al gestopt met de oude JO om dat geld in de nieuwe JO te kunnen stoppen; die gaan echt niet meer met beide systemen aan de gang.quote:
Niet echt handig nee, ze waren duidelijk toen dat nieuwe systeem aangekondigd werd: "je kan beide systemen niet naast elkaar gebruiken." Nu ineens wel dus.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lekker snugger, de meesten zijn al gestopt met de oude JO om dat geld in de nieuwe JO te kunnen stoppen; die gaan echt niet meer met beide systemen aan de gang.. Als ze dat nou wat eerder hadden gemeld.
ik dacht ook dat je er maar 1 kon gebruikenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:36 schreef Lennox het volgende:
Het was toch juist bekend dat je ze wel naast elkaar kon blijven draaien?
Nee!quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:36 schreef Lennox het volgende:
Het was toch juist bekend dat je ze wel naast elkaar kon blijven draaien?
Ik heb me gewoon voor Nederland opgegeven. Of kan je je ook voor andere landen opgeven?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:44 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Dit is het verkooppraatje van de site (www.footstar.org):
Heb je er ooit van gedroomd om in het shirtje van je favoriete voetbalploeg te spelen en te tonen wat je allemaal waard bent?
Football Star is het spel waar jij de speler bent!
Je kan kiezen voor welke club je wilt spelen, een trainingsschema maken, communiceren met je ploeggenoten, interviews geven, verschillende gadgets kopen om je levensstijl te veranderen, je moraal te laten toenemen en nog vele andere opties om de beste voetballer te worden die de wereld ooit heeft gezien!
Ik ben slechts een week bezig. Met een stel vrienden zijn we gestart bij het computergestuurde team vv Eindhoven. We zijn nu met 7 en kunnen er dus nog zeker 4 gebruiken! Je traint je speler bepaalde positie en dat gaat ie dan ontwikkelen. Verder worden er wedstrijden gespeeld, waarbij hij, volgens mij, op de VI-manier een punt krijgt voor zijn spelen.
Zoals Lennox al zei is het nog maar pas gestart, maar heeft t toch al aardig wat gebruikers. Ik kan er nog weinig over zeggen, maar de eerste indrukken zijn iig niet slecht!
Ik speel het al een aardig tijdje, ben nu keeper in een Eredivisie team.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:44 schreef MacMauser het volgende:
Ik ben slechts een week bezig. Met een stel vrienden zijn we gestart bij het computergestuurde team vv Eindhoven. We zijn nu met 7 en kunnen er dus nog zeker 4 gebruiken! Je traint je speler bepaalde positie en dat gaat ie dan ontwikkelen. Verder worden er wedstrijden gespeeld, waarbij hij, volgens mij, op de VI-manier een punt krijgt voor zijn spelen.
Zoals Lennox al zei is het nog maar pas gestart, maar heeft t toch al aardig wat gebruikers. Ik kan er nog weinig over zeggen, maar de eerste indrukken zijn iig niet slecht!
Whehe, de modder druipt van d'r gezicht!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:09 schreef MacMauser het volgende:
Even teruglezen en dan begrijp je onderstaand persbericht.
Speciaal voor rompompom, Ruudt en nicomart. Ik kon t toch nie langer dan 2 uur volhouden om niet te reageren
Maus United
21-02-2007 om 19:04 Bonnie St. Claire speelt Hattrick!
"Loserspraat van haar!" reageerde coach Persson furieus na de uitlatingen van Bonnie van de ukkies. "Zelfs een kind van 4 zou zien dat het verschil tussen Maus Utd en de ukkies enorm is." Coach St. Claire van de ukkies liet zien dat de IQ test van haar geen uitzondering was, na de opmerking van haar dat Maus Utd "slechte spelers" zijn. "Winnaars hebben altijd gelijk. Wij promoveren en de ukkies heeft geluk dat er een botje in deze klasse zit, want anders was t weer bye, bye. Hier laat ik t bij."![]()
Nee, we gaan het hier bespreken verdomme!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:37 schreef AirRaid het volgende:
zullen we Footstar even bespreken in het zojuisst ervoor eigen gemaakte topic [Footstar] #1
ach denk dat ik na 3 dagen toch al niet mer mee doe hoor, gewoon effe tesen, hattrick blijft mijn eerste keusquote:
Nu heb ik de econoom, sportpsychologen en woordvoerders ontslagen, en mijn sponsergeld is meteen 16k gezaktquote:Keepertrainers: 1
Assistent-trainers: 9
Sportpsychologen: 4
Woordvoerders: 5
Economen: 1
Kinesisten: 3
Dokters: 0
met 5-4-1 heb je iig meer kans op een gelijkspel, vooral als je tegen een ander def team speelt. je aanval is dan over het algemeen veel te zwak zijn (1 vleugel is natuurlijk vrij miniimaal).quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:59 schreef Lennox het volgende:
Even een vraagje.
Sinds kort ben ik met 2 systemen aan het spelen, te weten: 5-3-2 en 5-4-1. Na vandaag is mijn ervaring goed en uitstekend (in die volgorde)
Nu moet ik a.s weekend tegen de nummer 2 en die traint ook verdedigen. In principe is een gelijk spel genoeg om officieel kampioen te worden, maar winnen is natuurlijk lekkerder
Zou het dan verstandig zijn om 5-4-1 te spelen? Zijn aanval is een stuk minder dan mijn verdediging. Ik speel thuis en zal MOTSEN met bedaard TS, daarnaast zal ik 1 vleugelkant pakken (centraal haal ik met 2 aanvallers ook niet)
Als iemand tips wil geven, graag
die moet je vooral aan t einde vh seizoen laten staan jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:24 schreef twisteddlogic het volgende:
Dit poste ik dus vorige week, als mijn personeel.
[..]
Nu heb ik de econoom, sportpsychologen en woordvoerders ontslagen, en mijn sponsergeld is meteen 16k gezakt
Snel maar weer die woordvoerders aannemen
Hmmm. Hij countert niet altijd, maar hij kan wel gewoon een briljant counter halen. Vaak speelt hij 4-4-2 in competitie, maar soms (tegen sterke tegenstanders) countert hij ineens.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
met 5-4-1 heb je iig meer kans op een gelijkspel, vooral als je tegen een ander def team speelt. je aanval is dan over het algemeen veel te zwak zijn (1 vleugel is natuurlijk vrij miniimaal).
als je graag wil winnen zul je misschien iets meer risico moeten nemen met 5-3-2. kun je hem niet verrassen met een countertactiek? ik weet niet of hij dat normaal speelt. als je dan ineens onder zn middenveld gaat zitten, kan het nog wel eens goed uitpakken. dan kun je ook met 1 vleugel blijven spelen, of wellicht zelfs twee, met dan maar 1 of 2 IM's
Dat komt omdat de devs van Hattrick paupers zijn die niks kunnenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:40 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Nee!
Toen dat nieuwe systeem bekend werd gemaakt werd dat er vrij duidelijk bijgezegd... dat zou niet mogelijk zijn...
Maar goed, toen zijn ze blijkbaar eens gaan nadenken (lekker op tijd) en toen kwamen ze dus ook tot de conclusie gekomen dat dit toch wel een vrij groot effect op prijzen kon gaan hebben. Dus nu is het ineens wel anders.![]()
de 208ste jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:49 schreef Syb-rund. het volgende:
Ah, een Hattrick topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |