quote:Heb je er ooit van gedroomd om in het shirtje van je favoriete voetbalploeg te spelen en te tonen wat je allemaal waard bent?
Football Star is het spel waar jij de speler bent!
Je kan kiezen voor welke club je wilt spelen, een trainingsschema maken, communiceren met je ploeggenoten, interviews geven, verschillende gadgets kopen om je levensstijl te veranderen, je moraal te laten toenemen en nog vele andere opties om de beste voetballer te worden die de wereld ooit heeft gezien!
quote:Na enkele dagen wachten kun je nu inloggen op Planetarium Football Star!. Het eerste wat je moet doen nadat je bent ingelogd is een speler creeëren; je zult een aantal keuzes moeten maken en een speler kiezen. Daarna kun je beginnen met het spel! Vergeet niet een kijkje te nemen bij en deel te nemen aan onze gemeenschap (via de gemeenschap optie in het linker menu) zodat je enkele tips om goed te starten kunt krijgen.
We hopen dat je nog lang Planetarium Football Star zult spelen. Veel succes!!
Groet,
Planetarium Football Star Team
En nog een heel klein beetje snelheid en kracht.quote:Tackelen 8
Positiespel 5
Koppen 4
Daar hopen we dan ook maar snel op!quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:46 schreef Suijk het volgende:
Je kunt elk moment overgenomen worden door een echte manager, die moet maar net ook Eindhovense sympathieën hebben, want die kan de naam ook gewoon veranderen.
2/3 dagenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef Viaviqra het volgende:
Hoelang meot je wachten op dat mailtje? Ik wacht nu al een dag![]()
Heej, das grappig! Wij mogen morgen tegen elkaar ballen dus!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef AirRaid het volgende:
De transfer naar Haarlem Boys werd voltooid. Je bent nu een speler van Haarlem Boys!
Hoe train ik die dan, ik zit trouwens bij een bot teamquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef Suijk het volgende:
Geduld man, zorg dat je fitness ook hoog genoeg is. Morgen wedstrijd spelen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:12 schreef Nielz. het volgende:
Ook net geregistreerd, idee is wel grappig
Die coach moet jou aannemen, dus dat is niet zo makkelijk. Niemand zal je nog willen met 0 stats.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:36 schreef Chen het volgende:
Ik zit bij een bot team, maar als ik nu verlaat de club doe, is het dan makkelijk om een team te vinden met een echte coach?
quote:Naam Frans Niesters (21467)
Positie ? RC
Voorkeursvoet Links
Leeftijd 17 Jaar (7/3/2)
Details Speler met vreselijke ervaring
Persoonlijkheid Aardig Persoon
Lifestyle Geen
Nationaliteit Utrecht, Nederland
Team PVV Utrecht
Toekomst Voelt zich goed bij deze club.
Reputatie Geen (Internationale Ranking: #21388 Nationale Ranking: #1676)
Handling (GK) 0
Vreselijk
Uitkomen (GK) 0
Vreselijk
Reflexen (GK) 0
Vreselijk
Lenigheid (GK) 0
Vreselijk
Uitwerpen (GK) 0
Vreselijk
Tackelen 0
Vreselijk
Koppen 0
Vreselijk
Korte Passes 0
Vreselijk
Positiespel 0
Vreselijk
Scoren 0
Vreselijk
Techniek 0
Vreselijk
Lange Passes 0
Vreselijk
Voorzetten 0
Vreselijk
Afstandsschoten 0
Vreselijk
Spelinzicht 0
Vreselijk
Dribbelen 0
Vreselijk
Snelheid 0
Vreselijk
Kracht 0
Vreselijk
Moreel 98%
Fitheid 96%
Integratie 100%
Je kan toch meerdere keren per dag trainen? Of in 1 training meerdere dingen trainen?quote:Laatste wijziging 24/2/2007 20:23:03
Laatste "Ontspanning" Training 24/2/2007 (1 dagen)
Laatste Training 25/02/07 (Reflexen (GK))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |