Sta nu 5 punten achter op de nummer 1, kampioenschap zit er niet meer in denk ik.quote:Atlético Helios
Player rating and team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Attack on wings
Tactic skill: outstanding
Midfield: solid (very high)
Right Defence: weak (high)
Central Defence: poor (high)
Left Defence: weak (low)
Right Attack: magnificent (very low)
Central Attack: passable (very low)
Left Attack: formidable (very low)
HatStats 223
Brouwhuis '04
Player rating and team formation
Team Attitude: Play it Cool
Tactic: Normal
Tactic skill: (no tactic)
Midfield: passable (low)
Right Defence: excellent (very low)
Central Defence: inadequate (very high)
Left Defence: poor (very low)
Right Attack: solid (low)
Central Attack: weak (very high)
Left Attack: wretched (very high)
HatStats 174
Yep maar zijn inmiddels wel geweest hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Kan het zijn dat de update van vandaag een klein beetje vertraging heeft?
* Verbal_Kint is #1 in de Vquote:Op maandag 19 februari 2007 11:22 schreef SuperWeber het volgende:
* SuperWeber is #1 in de V
Maar dan wel met 260+ hatstats
ach het gaat om de 3 punten toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:00 schreef foetre het volgende:
[..]
Yep maar zijn inmiddels wel geweest hoor.
trouwens 1-2 gewonnen viel wat tegen.
Na een seizoen met zo gigantisch veel pulls zou je de koei-award hebben gekregen als je dat niet zou zijn gelukt.quote:
wat ik tussen nu en volgende week zondag uit ga geven om geen risico te lopen. volgende een bot dus hoeft de beurs nog niet getrokken te worden. de week daarna tegen de aankomende kampioen die heel moeilijk te verslaan gaat zijn, maar we gaan het proberen met een nieuwe keeper, nieuw middenveld en een nieuwe vleugelspeler. die nieuwe sluitpost is echt nodig, gisteren haalde ik bagger defratings met mijn nieuwe achterhoedequote:Op maandag 19 februari 2007 17:47 schreef Lennox het volgende:
Zo, dik saldo hoor.
Hehequote:Op maandag 19 februari 2007 17:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Na een seizoen met zo gigantisch veel pulls zou je de koei-award hebben gekregen als je dat niet zou zijn gelukt.
Afkortingen ftw!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:49 schreef MacMauser het volgende:
Volgende week winnen en kampioenen in de VII!
Er worden zoveel FOKkers kampioen dat ze niet eens allemaal in de volgende topictitel zouden passen!
Jep. Geen supporter ofzo, zo speciaal vind ik het niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:51 schreef MacMauser het volgende:
Iemand zich hier al aangemeld bij Footstar??
Teamnaam als afkorting schiet bij mij niet op. Dat is al een afkorting van negen letters.quote:
Wow, je bent best goed! En zit bij een leuke club.. Zover ben ik nog nie.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:21 schreef Lennox het volgende:
[..]
Jep. Geen supporter ofzo, zo speciaal vind ik het niet.
Speel in de Poolse Eredivisie trouwens.
Finn Belderok heet mijn speler.
1x een trainingsschema invullen en dan ben je in principe klaar. Ik was een vroege aanmelding (via een maatje die ook HT speelt) en daarom had ik snel een goede club. Het spel gaat nog maar seizoen II in, dus misschien dat het allemaal nog verbetert.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:35 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Wow, je bent best goed! En zit bij een leuke club.. Zover ben ik nog nie.
Maar je vindt er dus weinig aan? Kun je me ook vertellen waarom?
Hoe werkt dat precies?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:51 schreef MacMauser het volgende:
Iemand zich hier al aangemeld bij Footstar??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |