bij mij stond mijn TS vlak na de wedstrijd op woedend en die is nu zonder te spelen al naar geïrriteerd gegaan met twee psychologen... misschien moet je een paar psychologen aannemen om het proces te versnellen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:57 schreef Daemon19 het volgende:
Mn TS staat nu op geïrriteerd en ik wil eigenlijk motsen zondag, om er zeker van te zijn dat ik win.
Maar dan komt mn TS waarschijnlijk op moorddadig laag of hoog. De twee wedstrijden er na kan ik wel piccen, maar komt mn TS dan weer op geïrriteeerd (na 2x PIC) of staat die dan op woedend?
Ik dacht juist dat die de teamspirit ook verhoogden, tenminste dat dacht ik ergens in de Help gelezen te hebbenquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:20 schreef Daemon19 het volgende:
Psychologen verbeteren je zelfvertrouwen, niet je teamgeest.
Moet de IMs eigenlijk spoedig verkopen, maar de jeugd is op 1 na nog niet goed genoegquote:Tiemen Vis
TSI = 80 260 , 21 years, solid form
Has poor experience and passable leadership abilities
Stamina: formidable Keeper: disastrous
Playmaking: titanic Passing: poor
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: passable Set pieces: passable
Reinaart Langelaan
TSI = 66 230 , 21 years, solid form
Has wretched experience and passable leadership abilities
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: titanic Passing: weak
Winger: weak Defending: wretched
Scoring: passable Set pieces: wretched
Tudor Dima
TSI = 33 770 , 21 years, passable form
Has poor experience and poor leadership abilities
Playmaking: excellent Passing: wretched
Winger: world class Defending: wretched
Scoring: passable Set pieces: poor
Jacinto Ordás
TSI = 71 040 , 21 years, inadequate form
Has wretched experience and weak leadership abilities
Playmaking: titanic Passing: passable
Winger: passable Defending: poor
Scoring: wretched Set pieces: disastrous
András Májer
TSI = 50 110 , 21 years, passable form
Has poor experience and inadequate leadership abilities
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: wretched
Winger: titanic Defending: weak
Scoring: weak Set pieces: poor
quote:Evert van Dal (80822367), eigen kweek
21 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap waardeloos.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 10 270
Loon: 3 980 ¤/week
Club: SV Houten 3
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:Scott Parsons
TSI = 11 950, 20 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Positiespel: matig Passen: redelijk ?+ 1
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
quote:Enrique Ampurias
TSI = 10 030, 20 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Snel]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk ?+ 1
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Ik denk er toch over om nummer 1 en 2 te verkopen. Ben toch zeker van promotie, en in mijn B team lopen genoeg goede spelers rond om het op te vangen. Wat zouden die waard zijn ongeveer?quote:Enol Echechuribehere
TSI = 1 970, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:57 schreef Outpost76 het volgende:
Wat zitten er hier een aantal te bitchen meuten over vorm!!Ik heb na mn conditie training 1 week Algemeen getrained en heb geen giga vorm dalingen gehad. Eerder stijgingen. Misschien een tip!?
![]()
1-1,1 miljoen denk ikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:03 schreef Lennox het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk er toch over om nummer 1 en 2 te verkopen. Ben toch zeker van promotie, en in mijn B team lopen genoeg goede spelers rond om het op te vangen. Wat zouden die waard zijn ongeveer?
Sja, dat is moeilijk te zeggen voor een 'buitenstaander'. Het ligt er helemaal aan waar je verder nog in moet/wil investeren....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik wil mijn stadion gaan uitbreiden, maar ik weet niet wat ik beter kan doen.
Mijn stadion uitbreiden naar 16.000 en dat kost dan 377.400 of meteen naar 20.000 en dat kost dan 703.800.
Wat is jullie advies in deze?
Momenteel eigenlijk nergens in. Met het team wat ik nu heb kan ik volgend seizoen ook nog goed spelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sja, dat is moeilijk te zeggen voor een 'buitenstaander'. Het ligt er helemaal aan waar je verder nog in moet/wil investeren....
Ligt er aan. Het scheelt je 10k als je het in één keer doet. Maar als je niet meteen richting vol gaat, bespaar je die weer door lagere stadionkosten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik wil mijn stadion gaan uitbreiden, maar ik weet niet wat ik beter kan doen.
Mijn stadion uitbreiden naar 16.000 en dat kost dan 377.400 of meteen naar 20.000 en dat kost dan 703.800.
Wat is jullie advies in deze?
Pfffff. Dat is dus echtquote:
In dat geval zou ik lekker voor het volle pond gaanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Momenteel eigenlijk nergens in. Met het team wat ik nu heb kan ik volgend seizoen ook nog goed spelen.
Dan denk ik dat ik maar ga doen binnenkort. Eerst even zorgen dat ik 700k op de bank heb staan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In dat geval zou ik lekker voor het volle pond gaan![]()
Je kunt het maar gedaan hebben
tja, de triestheid. maar ik denk dat op het moment een ton extra wordt betaald voor redelijk passen. zelf persoonlijk geen ervaring mee overigens.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:23 schreef Lennox het volgende:
[..]
Pfffff. Dat is dus echt![]()
Nu nog 4 weken in dit seizoen, dus dan zouden ze in week 6 van volgend seizoen weer stijgen. Of ze dan meer waard zijn is ook weer de vraag.
Aankoopsprijs lag rond de 3 ton![]()
Aan de andere kant. Voor 2 miljoen (- 2 trainees) kan je ook weer leuke dingen doen tegenwoordig.
Denk dat ik ze voor 1.2 list en dan maar hoop dat er passings-geilaards zijn.
@ Algemeen trainen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat Deamon en Robar wel met je willen ruilen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk is voor mij de lol er wel af voor dit seizoen... ga nog 4 eenvoudige overwinningen boeken en dan is het feest
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat Deamon en Robar wel met je willen ruilen.
Absoluut!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat Deamon Daemon en Robar wel met je willen ruilen.
Oe, my bad..quote:
Ik heb niet meer gepromoveerd vandaag. Wat een raar, leeg gevoel is dat.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:57 schreef Lennox het volgende:
YP
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Officieel nog geen kampioen, maar het moet vreemd lopen als ik geen kampioen word. Moet alleen nog wel minstens één, liefst twee wedstrijden verliezen. Wil niet promoveren, bevalt me veel te goed hierquote:1 FC Uddel 10 4 1 0 18 4 5 0 0 20 2 32 28
2 Army of Hardcore 10 2 0 2 11 8 4 1 1 20 8 15 19
3 FC Spits 10 4 0 2 8 6 2 1 1 10 6 6 19
4 FC Hazerswoude No-Fe 10 3 0 2 14 9 2 0 3 12 13 4 15
Met z'n FC Elspeetquote:Op maandag 12 februari 2007 17:15 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Gaat nog steeds lekker in mn 1e seizoen in de V.
Gister even de nummer 3 verslagen.
Mag absoluut niet klagen.
Ik begrijp het idee.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:45 schreef Lennox het volgende:
Ik blijf lekker pullen hoor. Kan het geld missen en mocht er onverhoopt een keer een goede bijzitten
Doe je goed..quote:Op zondag 18 februari 2007 12:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik begrijp het idee.. Maar ik draai nu bijna winst (deze week niet omdat ik tien dokters in dienst heb) als ik uitspeel, dat is toch ook wel prettig.
Tsja..quote:Verwachte winst/verlies -121 620
quote:Kaartverkoop 408 795
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |