Op naar VIIquote:F.K. Partizan Puttershoek
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging: formidabel (laag)
Centrale verdediging: briljant (laag)
Linkerverdediging: formidabel (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: goed (laag)
Tooltje in htr of hcp..quote:Op maandag 12 februari 2007 10:28 schreef Lemming22 het volgende:
Als ik dit jaar geen kampioen word, moet ik me gaan schamen. Ik heb zondag pas mijn eerste wedstrijd verloren, sta nog 2 punten voor op de nummer 2 en ik moet nog tegen de nummer 8, 7, 6 en 5 van mijn competitie.
Even wat anders, er was toch ook nog zo'n handig tabelletje waarin je kon aflezen hoe lang het duurde voordat er iemand genezen was aan de hand van aantal dokters en leeftijd?
http://www.student.kun.nl/rvanaarle/injury.phpquote:Op maandag 12 februari 2007 10:28 schreef Lemming22 het volgende:
Als ik dit jaar geen kampioen word, moet ik me gaan schamen. Ik heb zondag pas mijn eerste wedstrijd verloren, sta nog 2 punten voor op de nummer 2 en ik moet nog tegen de nummer 8, 7, 6 en 5 van mijn competitie.
Even wat anders, er was toch ook nog zo'n handig tabelletje waarin je kon aflezen hoe lang het duurde voordat er iemand genezen was aan de hand van aantal dokters en leeftijd?
Twello is toch een team van hierquote:7 Twello FC IX.723 Replaces Halo-Crew VIII.135
quote:Pablo Nieto (89998548) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Argentina
Total Skill Index (TSI): 13 300
Loon: 8 088 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wereldklasse
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: wonderbaarlijk
Middenveld: waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: formidabel (hoog)
Linkerverdediging: goed (zeer hoog)
Rechteraanval: waardeloos (heel laag)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: matig (laag)
HatStats 150
Dan val ik nog wel mee....met max 166 hatstats promoveren naar VIquote:Op maandag 12 februari 2007 13:02 schreef Bonobo11 het volgende:
[afbeelding]
Ik promoveer misschien naar 6
Ik heb gister een nieuw hatstatsrecord van 150 gehaaldwereldklasse counterrating en 0-3 gewonnen van 165 Hatstsats.
[..]
Deftraining
Is die competitie dan zo zwak? Met 150 HatStats ben je in mijn VIII net 3e.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:02 schreef Bonobo11 het volgende:
[afbeelding]
Ik promoveer misschien naar 6
Ik heb gister een nieuw hatstatsrecord van 150 gehaaldwereldklasse counterrating en 0-3 gewonnen van 165 Hatstsats.
[..]
Deftraining
quote:1 194 109 54 52 165.6 89.8 31.2 44.6 F.K. Partizan Puttershoek
2 154 75 48 51 138.9 66.8 30.9 41.2 Laakkwa
3 146 81 36 31 127.4 66.3 31.8 29.3 Heracliden united
4 137 46 60 31 115.8 42.9 45.9 27.0 Wieldrecht Juniors
Sommige mensen krijgen het kampioenschap gratis bij een pakje boter.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:42 schreef Lennox het volgende:
[..]
Is die competitie dan zo zwak? Met 150 HatStats ben je in mijn VIII net 3e.
[..]
Vaak heb je aan die gratis cadeautjes ook nix. Aan een promotie naar VI met 150/160 gemiddeld ook niet en kun je net zo goed meteen een enkele reis terug naar VII erbij boeken.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:50 schreef foetre het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen het kampioenschap gratis bij een pakje boter.
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:42 schreef Lennox het volgende:
Is die competitie dan zo zwak? Met 150 HatStats ben je in mijn VIII net 3e.
Kampioen word ik zeker niet, 2e misschienquote:Op maandag 12 februari 2007 13:50 schreef foetre het volgende:
Sommige mensen krijgen het kampioenschap gratis bij een pakje boter.
Counter counter counter counter, het medicijn tegen middenveldberoertesquote:Op maandag 12 februari 2007 13:58 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Vaak heb je aan die gratis cadeautjes ook nix. Aan een promotie naar VI met 150/160 gemiddeld ook niet en kun je net zo goed meteen een enkele reis terug naar VII erbij boeken.
Jammer van z'n vorm, maar die ervaring maakt wel wat goed! Hij kostte me 660k.quote:Corvin Sauders (56716428) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
23 jaar, slecht in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oprecht is.
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: flag Schweiz
Total Skill Index (TSI): 4 040
Loon: 3 024 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: JHMWMJZMN
Waarschuwingen: 1
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 72
Hattricks in carrière: 9
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
Bekerdoelpunten dit seizoen: 3
Ik weet niet waar ik het moet kijken maar ik denk dat ik nog minder hatstats heb en sta ook 2de in een VIIquote:Op maandag 12 februari 2007 13:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan val ik nog wel mee....met max 166 hatstats promoveren naar VI![]()
Wat voor programma is dat ? :squote:Op maandag 12 februari 2007 14:58 schreef Egamer het volgende:
[afbeelding]
Zou leuk zijn als ik promoveer, en dat gaat ook gebeuren.
http://www.alltid.orgquote:Op maandag 12 februari 2007 17:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik het moet kijken maar ik denk dat ik nog minder hatstats heb en sta ook 2de in een VII
ZIjn je AH punten hetzelfde?quote:
Dat is inderdaad hetzelfdequote:Op maandag 12 februari 2007 17:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ZIjn je AH punten hetzelfde?
In dat geval is mijn record 149 hahaha. Lekker laag.
En een +4 blessure bij een belangrijke mid/trainee gaat me ook niet helpen
FC Matsehquote:Op maandag 12 februari 2007 18:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad hetzelfdeHoe heet je team?
Heb ff gekeken inderdaad....Tis best een wondertje dat je misschien gaat promoverenquote:
mja, ik heb zelfs al een keer van de nummer 1 gewonnen, het is echt een raar seizoen, want na 3 kampioenschappen op rij dacht ik dat het wel op was en dat het dit seizoen vechten voor lijfsbehoud werd. Mn team is gewoon slechts middelmatig.,quote:Op maandag 12 februari 2007 18:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb ff gekeken inderdaad....Tis best een wondertje dat je misschien gaat promoverenDan komen we komend seizoen in hetzelfde schuitje terecht!
damn, daar gaat heel wat tijd in zittenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:10 schreef Flappekz het volgende:
Vorige week vrijdag heb ik een speler gekocht, 17-jarig redelijk def. Kostte me 23k.
Zonder bij mij te spelen (had bij de vorige eigenaar al gespeeld) is hij gepopt naar goed. Dus ik denk, ik zet hem voor 25k op de TL.
Is het eerste bod meteen 50k. Dus ik denk, WTF?
Zie ik net pas dat het een zogenoemde Clown betreft. En de gast die er op heeft geboden, is een clowntrader.....de Jager (770127) .... Aan zijn transfergeschiedenis te zien, maakt hij er goed geld mee iig...
Zal balen zijn voor sommigen die elke week weer een fantastische youthpull hadden...quote:Users who have studied the Youth Pulls have found indications that Youth Pulls in Hattrick are not completely random and that more teams have streaks of luck (or bad luck) than can be explained by a normal random distribution. We have now investigated the Youth Pull algorithm and found that this could in fact be the case. There is a very slight tendency of Youth Pulls to repeat over time for a given team. There is also a very slight probability that the player one pulled would be exactly the same as one one pulled earlier (a clone).
We have now changed the algorithm, so that this no longer happens. (For you programmers out there: The new algorithm uses neither the Team ID, nor the time of the Youth Pull to construct the random seed, but uses unique and random seeds for each Youth Pull.)
We hope you understand that we cannot compensate players who have been a little too lucky (or for that matter fine teams that have been a little too unlucky). The effect has been very small and it would take a lot of development resources to find out what teams have had a slight advantage or disadvantage.
We want to emphasise that the players created with the new algorithm are on average as good as the old ones. It is just the random distribution that has been made a little better for the individual teams. This means that this change will not affect Hattrick's economy.
Thanks, HT-Thomas, for coming up with the new algorithm.
/HT-Mattias
quote:League ranking: 1124 / 2048
Ik hoop dat de rest dan net iets meer fatsoenlijks kan pullen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:11 schreef Daemon19 het volgende:
Nou Chen en TimmyASD (of iets dergelijks) hadden inderdaad een aantal keer achter elkaar zeer goede YPs..
Heb nog nooit een echt goede gehad, hoogstens redelijk...
Heb je maar 3 trainees in de V?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:37 schreef hattricker het volgende:
TVP'tje
Nu wel hoor, train alweer een paar weken SP!quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:00 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
jij hebt helemala geen trainees
¤ 150 verliesquote:13-02-2007 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 5 850 ¤ aan entreegeld.
13-02-2007 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 ¤.
En nou serieus.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:13 schreef Ruudt het volgende:
23.
foetre heeft een link naar een mooie toolquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En nou serieus.
Of is dat niet mogenlijk??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |