niet meer vraag naar spelers, meer vraag naar goedkope spelers... maar als ze meer TS-hits gaan geven zie ik dt niet gebeuren. Bovendien heeft HT altijd gezegd dat ze lange termijn planning prijzen. Hoe kan je in godsnaam lange termijn plannen als ze seizoen na seizoen regels wijzigenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:58 schreef Lennox het volgende:
Door die extra inkomsten gaan ze natuurlijk proberen om de TL weer vlot te trekken. Opzich een aardig idee, maar dan moet men wel blijven investeren. Als die % lager worden (aftrek kosten), dan zullen er zeker weer meer mensen zijn die gewoon gaan day traden. Dus ook weer meer vraag naar spelers?
Ik snap het ook niet meer hoor. Ze zijn telkens weer allerlei dingen aan het wijzigen..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:22 schreef maniack28 het volgende:
Tsja.. dat is hattrick... ik denk dat ik maar spelers voor eigen gebruik ga optrainen. Na volgend seizoen bijv. mijn spitsen op passen gaan trainen zodat ze multiskilled worden
Hier zat ik ook aan te denken. Stel dat je straks je spelers niet voor normale bedragen verkocht krijg. Dan gewoon je 4 beste defs houden (in mijn geval) . Die andere 6 verkopen en switchen naar bijvoorbeeld vleugelspel ofzo. Niet dat ik wil switchen, maar als je er 0,0 voor terugkrijgt dan wordt je misschien wel gedwongen om zo te gaan trainen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:22 schreef maniack28 het volgende:
Tsja.. dat is hattrick... ik denk dat ik maar spelers voor eigen gebruik ga optrainen. Na volgend seizoen bijv. mijn spitsen op passen gaan trainen zodat ze multiskilled worden
leg uit..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Is dit het soccerproject.com topic?
Sokker.org is veul beter!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Is dit het soccerproject.com topic?
quote:
vooral de url fout op de site is mooiquote:Hoe kan ik mij inschrijven voor Plus
Volgende mogelijkheden zijn beschikbaar::
abonnement voor 2 maanden - prijs 19,00 PLN
abonnement voor 3 maanden - prijs 24,00 PLN
abonnement voor 6 maanden - prijs 42,00 PLN
abonnement voor 1 jaar - prijs 77,00 PLN
De duur van je Plus als ook de ploeg voor wie je inschrijft wordt bepaald na het kiezen van de betalings-methode.
Overschrijving - (enkel in Polen)
On-line creditcard betaling - Voor online betalingen gebruiken we de ALLPAY-service ( www.allpay.pl ), deze service verzekert de veiligheid van betaling, vb. je kaart nummer zal aan niemand worden getoond (wij bewaren noch bekijken dat nummer).
Die is inderdaad goedkoper dan op Hattrick...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
[..]
vooral de url fout op de site is mooi![]()
en dan die prijs![]()
ik snap ook niet waarom ze nog steeds met dat 'standaard' bedrag zitten. voor divisie 11 t/m 1 hetzelfde. in de 11e is t leuk als je 10.000 euro (of zoiets dergelijks) wint, maar al vanaf divisies 8 in de grotere landen is t niet eens een druppel op een gloeiende plaat. zou bv leuk zijn als je na winst in de VI 500k opstreek ofzoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:56 schreef Grumpey het volgende:
[..]
zoals iemand op het global-forum ook al zei, waarom verhogen ze niet de bedragen die je krijgt als je promoveert of hoog eindigd? Dan krijg je gelijk stimulans om je geld ook in je team te steken. Zo'n gratis geldbedrag dat je nu gaat krijgen voor iedereen gaat het spel niet taktischer maken, sterker nog, daytraden (het ontaktische element van alles) zal weer de kop op steken vermoedelijk.
Dat is de Poolse Zloty. 1 Euro is ongeveer 4 Zloty's, wat een jaarabonnement ~¤20 doet kostenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
[..]
vooral de url fout op de site is mooi![]()
en dan die prijs![]()
idd. ik geloof dat die premies nog van heel lang geleden daterenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik snap ook niet waarom ze nog steeds met dat 'standaard' bedrag zitten. voor divisie 11 t/m 1 hetzelfde. in de 11e is t leuk als je 10.000 euro (of zoiets dergelijks) wint, maar al vanaf divisies 8 in de grotere landen is t niet eens een druppel op een gloeiende plaat. zou bv leuk zijn als je na winst in de VI 500k opstreek ofzo
Ik weet niet, maar enkelt in de 10e klasse, stelt het iets voor.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik snap ook niet waarom ze nog steeds met dat 'standaard' bedrag zitten. voor divisie 11 t/m 1 hetzelfde. in de 11e is t leuk als je 10.000 euro (of zoiets dergelijks) wint, maar al vanaf divisies 8 in de grotere landen is t niet eens een druppel op een gloeiende plaat. zou bv leuk zijn als je na winst in de VI 500k opstreek ofzo
Gekocht voor 770.000 niet slecht volgens mij. TC gaf gemiddeld een miljoen aan.quote:Alwin Lekkerkerker [2 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=7 350, 19 jaar, zwak in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: briljant Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
't wordt steeds gekker..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
Gekocht voor 770.000 niet slecht volgens mij. TC gaf gemiddeld een miljoen aan.
Stond een paar dagen geleden in m'n guestbookquote:Because the wars exist and nobody stops them! Because the world could be prettier, not being because of the men, because my wish is of peace, fraternity, and love, I leave in this book the whole my sincere wish for someone to whom I do not get accustomed, he is from now my friend. Of LISBOA-PORTUGAL
Ik heb er niks mee te maken hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:31 schreef stefmans het volgende:
@ verbal.
Beetje mot in het Maxwell topic met een of andere debiel.![]()
Van die mannetjes, die hun eigen gastboek willen vullen en hopen dat jij bij hun reageert..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:29 schreef twi het volgende:
Leuk trouwens, al die bomenknuffelaars:
[..]
Stond een paar dagen geleden in m'n guestbook
Netjes hoor!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:53 schreef Jonks het volgende:
ronde 11
![]()
Met de nodige nagelbijt-minuutjes achter de rug tegen een erg sterke tegenstander uit de competitie van Grumpey, is het tegen de verwachting in toch gelukt om een FOK!ker bij de laatste 32 van het Bekertournooi te krijgen![]()
Front-row-seats komende week tegen 11 apen uit de II, drinks are on me!![]()
Ik vrees dat je dat er niet voor zal krijgen..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:37 schreef twisteddlogic het volgende:
Vanavond mijn 18-jarige Formidabel PM Redelijk passen op de TL, hopen dat ik er meer dan 1M voor krijg
Vergelijking geeft gemiddeld ongeveer 1,2M aan, dus zet hem er op voor 1M denk ikquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:51 schreef Daemon19 het volgende:
Ik vrees dat je dat er niet voor zal krijgen..![]()
Snuggerequote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:53 schreef maniack28 het volgende:
KutKut
Ik had mn spelers gelist zodat ze vrijdag afliepen, maar ik heb ze dus maandag gelist en ze zijn nu afgelopenWat een kutzooi en ik had nog wel een mid op het oog zaterdagochtend (waar ik geld voor nodig heb
)
Je bedoelt, stijgers?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:53 schreef maniack28 het volgende:
KutKut
Ik had mn spelers gelist zodat ze vrijdag afliepen, maar ik heb ze dus maandag gelist en ze zijn nu afgelopenWat een kutzooi en ik had nog wel een mid op het oog zaterdagochtend (waar ik geld voor nodig heb
)
Oh? Wie dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:53 schreef Jonks het volgende:
om een FOK!ker
zorg dan ook dat je ver komt in de fokcupquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:02 schreef Ruudt het volgende:
25 teams uitgedaagd in landen waar ik nog niet ben geweest.
Er zal wel weer geen 1 team accepteren..
Ja mn stijgers jaquote:
veel tijd zou juist niet gelijk moeten staan aan heel goed zijn in spel, het gaat in mijn ogen juist om taktiek en op lange termijn denken.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:20 schreef twi het volgende:
Vind het wel lullig dat daytraders nu toch genaaid worden, die steken toch veel tijd in 't spelletje en verdienen het daarom meer om geld te verdienen. Dat daytraden is al aangepakt door het salaris direct te laten betalen, en de TS wordt al vaak zat aangepakt bij veel transfers.
je moet t wel goed aanpakken, en vooral veel geduld hebben. veel van de users in kleine landen accepteren friendlies pas in t weekend (vaak omdat ze t laat zien).quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:02 schreef Ruudt het volgende:
25 teams uitgedaagd in landen waar ik nog niet ben geweest.
Er zal wel weer geen 1 team accepteren..
Dat is niet mogelijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
zorg dan ook dat je ver komt in de fokcup
Ik daag dus altijd de online users uit omdat ik zo snel mogelijk wat wil regelen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
je moet t wel goed aanpakken, en vooral veel geduld hebben. veel van de users in kleine landen accepteren friendlies pas in t weekend (vaak omdat ze t laat zien).
waar ik vooral op let bij het uitdagen is of ze regelmatig genoeg inloggen en soms of ze uberhaupt friendlies spelen.
en meestal daag ik ook geen online users uit kleine landen uit. want die krijgen meestal een karrevracht aan zulke uitnodigingen tegelijk.
ik ga meestal naar de lagere divisies van een land, en ga daar mensen uitdagen die bij voorkeur niet online zijn maar wel regelmatig genoeg inloggen.
en als je wilt, kun je je ook nog aanmelden voor de RFFO (Rare Friendly Flag Organizers, ofzoiets).
als je daar enigszins actief bent (lees: idle't in IRC) krijg je wel zo'n 2 geile flags per seizoen (gisteren in Libanon geweest)
tot zover flagchasen voor gevorderden
Ah, dat zijn wel mooie tips, heb ik ook wel wat aanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
je moet t wel goed aanpakken, en vooral veel geduld hebben. veel van de users in kleine landen accepteren friendlies pas in t weekend (vaak omdat ze t laat zien).
waar ik vooral op let bij het uitdagen is of ze regelmatig genoeg inloggen en soms of ze uberhaupt friendlies spelen.
en meestal daag ik ook geen online users uit kleine landen uit. want die krijgen meestal een karrevracht aan zulke uitnodigingen tegelijk.
ik ga meestal naar de lagere divisies van een land, en ga daar mensen uitdagen die bij voorkeur niet online zijn maar wel regelmatig genoeg inloggen.
en als je wilt, kun je je ook nog aanmelden voor de RFFO (Rare Friendly Flag Organizers, ofzoiets).
als je daar enigszins actief bent (lees: idle't in IRC) krijg je wel zo'n 2 geile flags per seizoen (gisteren in Libanon geweest)
tot zover flagchasen voor gevorderden
't Kost je ook 6kquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Hoi,
Volgende week een international friendly geregeld in Portugal... scoor ik weer aardig qua opbrengsten denk ik
Ja, scheelt altijd wel een subniveautje of meer:)quote:Verder erg veel zin in komend weekend... ik vermoed dat ik weer een betere ploeg heb dan mijn opponent... is het waar dat je middenveld altijd al sterker wordt dan normaal doordat je thuisspeelt?
ja maar ik heb gezien wat hij normaal gesproken thuis aan toeschouwers heeft bij vriendschappelijke potjes dus die haal ik er wel uitquote:
Zoek ik inderdaad ook altijd op. Al heb ik nu zo'n beetje alle reguliere landen gehad. Duitsland, Zweden, Italie, Portugal, Spanje, Roemenie, Zwitserland en Engeland. Vanaf volgende week de wat zeldzamere landjes maar gaan proberen te bezoekenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja maar ik heb gezien wat hij normaal gesproken thuis aan toeschouwers heeft bij vriendschappelijke potjes dus die haal ik er wel uit
Ik heb al Israel, Denemarken en Italie bezocht... volgende week Portugal... ik kom nog eens ergensquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Zoek ik inderdaad ook altijd op. Al heb ik nu zo'n beetje alle reguliere landen gehad. Duitsland, Zweden, Italie, Portugal, Spanje, Roemenie, Zwitserland en Engeland. Vanaf volgende week de wat zeldzamere landjes maar gaan proberen te bezoekenToch wel leuk, dat flagchasen
is een leuke uitdaging toch? en je team zal wat sterker worden neem ik aan. ik denk dat je de 130 halen aan het eind van het volgende seizoenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:09 schreef twi het volgende:
Ik ga komend weekend als de ME niet dwars gaat liggen ook wel winnen. Kom via de vleugels zeker door zijn verdediging heen, en mijn middenveld is een paar subniveau's sterker. Zijn aanval kan bovendien nauwelijks door mijn verdediging heen, die ik wat verdedigender opstel dan normaal.
Zorgen dat ik de komende 2 partijen de 2e plek veilig stelWie weet zit er dan nog wel een stuntje in voor 't kampioenschap
Naar VII promoveren met net aan 120 hatstats, moet je dat winnen?
Dat wel. En drie keer op rij kampioen is ook leukquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:31 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
is een leuke uitdaging toch? en je team zal wat sterker worden neem ik aan. ik denk dat je de 130 halen aan het eind van het volgende seizoen
Ik snap niet waarom een 9e/10e klasser in godsnaam internationale vriendschappelijke wedstrijden uit gaat spelen..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Hoi,
Volgende week een international friendly geregeld in Portugal... scoor ik weer aardig qua opbrengsten denk ik
Verder erg veel zin in komend weekend... ik vermoed dat ik weer een betere ploeg heb dan mijn opponent... is het waar dat je middenveld altijd al sterker wordt dan normaal doordat je thuisspeelt?
Weet ik niet, maar je moet het niet willen, zou ik zeggenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:09 schreef twi het volgende:
Zorgen dat ik de komende 2 partijen de 2e plek veilig stelWie weet zit er dan nog wel een stuntje in voor 't kampioenschap
Naar VII promoveren met net aan 120 hatstats, moet je dat winnen?
Ik wel:quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom een 9e/10e klasser in godsnaam internationale vriendschappelijke wedstrijden uit gaat spelen..![]()
Het is mij altijd elke week gelukt..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wel:
- Het is godsgruwelijk moeilijk om met een XI - X team een VI of hoger succesvol uit te dagen. Tegen VI of VII spelen levert zo'n 2.5-3k op. Zelfs een VIII is niet gewild om tegen te spelen, want zelfs teams die godsgruwelijk veel geld verdienen vertikken het met hun "1000+ supporters"-eisen.
- Internationale friendlies thuis in een saai kutland als Nederland zijn lastig. Met geluk vind je een sukkel die toch wil komen, maar meestal zoeken ze hogere divisies uit om te komen spelen. In de meeste gevallen hebben ze al hier gespeeld.
- Een international friendly levert al gauw meer dan 7k op, waardoor het verschil dus minimaal wordt tussen een friendly tegen een VII of lager, en een international friendly tegen een waailap uit het land in kwestie.
Misschien dat de tijden zijn veranderd tegenwoordig. Ik had er wekelijks flink moeite mee om een tegenstander te zoeken uit pakweg IV of V, maar sinds ik buiten 't land speel is het binnen no-time geregeld. Nu weer naar een Italiaanse 3e divisionist.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:44 schreef Daemon19 het volgende:
Het is mij altijd elke week gelukt..![]()
die ervaring tja, er is er bij nog nooit één gepopt na een friendlyquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:48 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien dat de tijden zijn veranderd tegenwoordig. Ik had er wekelijks flink moeite mee om een tegenstander te zoeken uit pakweg IV of V, maar sinds ik buiten 't land speel is het binnen no-time geregeld. Nu weer naar een Italiaanse 3e divisionist.
Voor die 0.2 ervaringspunten hoef je het niet echt te doen, maar het is mooi meegenomen dat je nu 5 wedstrijden nodig hebt voor een ervaringspunt, in plaats van 10.
Dat gaat je niet lukken neequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:00 schreef twi het volgende:
Neuh, maar die kans is ook heel klein natuurlijk.
Van Nistelrooij is trouwens van +4 inmiddels op +2 terecht gekomen. Ik denk dat ik die 10 doktoren zaterdag ontsla, dan zal 'ie inmiddels op +1 staan en mag 'ie de rest er zelf uitlopen de week erna.
De wekelijkse update en de gezondsheidupdate zitten op zondag in 1 toch? Of kan je die gezondheidsupdate nog net meepakken?
quote:Serge Wolderling
TSI = 1 860, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
Aankoopprijs (4 weken training gehad): 444k
Huidige TC: 725k
quote:Ronald Sporran
TSI = 490, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
Aankoopprijs (3 weken training gehad): 29k
Huidige TC: 100k
Dat gebeurd al een lange tijd hoor..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:52 schreef rompompom het volgende:
TSI: 680 (+960/-280)
Vorm: 0 (+4/-4)
Vrij nutteloos. Qua vorm is het een beetje stuivertje wisselen. Nou ja, ik had ook niet echt ergens op gerekend ofzo
Ze updaten trouwens nu één voor één je spelers ipv de hele meute in één keer. Ik zat net namelijk naar een halve trainingsresultaat te kijken en ik was niet echt blij, gezien het feit dat geen van m'n trainees ook maar tsi erbij had gekregen
De laatste tijd zijn ze nogal laat, en is de update pas om kwart voor 3 klaar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:54 schreef twi het volgende:
Ja, dat doen ze al een paar weken. Zeer irritant. Tegenwoordig hou ik de main page maar in de gaten met wat er allemaal nu bezig is. Tegen de tijd dat Nederland uit het lijstje is update ik HAM een paar keer, maar meestal pas zo'n 20-30 minuten nadat NL uit dat lijstje is geschrapt is alles compleet geupdate.
Volgens mij gaat het per spelers-id. Maar de meeste 17-jarigen hebben een hoog ID, en komen dus laat aan bodquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:54 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat gebeurd al een lange tijd hoor..
Ze beginnen bij hoogste leeftijd en gaan dan het rijtje af, met de 17-jarigen als laatst.
Zou ook kunnen jah, waarschijnlijk ook wat logischer.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:57 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het per spelers-id. Maar de meeste 17-jarigen hebben een hoog ID, en komen dus laat aan bod
Die 17 jarige verpatsen denk, da's 70k per week die je daar pakt. Dat is heul niet slecht! Mits je 'm voor die prijs verkoopt natuurlijk. Die andere, tsja, voor die prijs hoef je het niet te doen, maar dan zit je met 19 jarig formi volgend seizoen, ik weet niet wat die doen, zo kaal.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:36 schreef Daemon19 het volgende:
TSI: -1200 (+970/-2170)
Vorm: -5 (+1/-6)
Scoren: 2 (+2/-)
Lekkere vormhit..
Scoren training werpt eindelijk zn vruchten af..
Dit zijn mn stijgers, wat zal ik doen, verkopen of doortrainen?
[..]
[..]
misschien maar eens verkopen. Ooit gekocht voor 1k, transfervergelijking geeft 1,2m aan... Ik twijfel: verkopen en het geld investeren in een keeper of stadion (nu een uitstekendkeeper die geen 3 sterren meer haald en een stadion wat thuis met 20k vol zit) of hem nog even houden en begin volgend seizoen verkopen...quote:Harm-Jan van Hoften (54203762)
22 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die opvliegend en oprecht is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 12 320
Loon: 6 216 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: SV Houten 3
Waarschuwingen: 1
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
in ieder geval niet meer trainen. duurt te lang voordat hij op wereldklasse zitquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
1 def pop, meer niet:
[..]
misschien maar eens verkopen. Ooit gekocht voor 1k, transfervergelijking geeft 1,2m aan... Ik twijfel: verkopen en het geld investeren in een keeper of stadion (nu een uitstekendkeeper die geen 3 sterren meer haald en een stadion wat thuis met 20k vol zit) of hem nog even houden en begin volgend seizoen verkopen...
nu allemaal bieden hequote:Deadline: 23-10-2006 om 09:16
Vraagprijs: 1 000 000 ¤
morgenmiddag: loopt ie dinsdag middag af bedoel je?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:25 schreef Yankee_One het volgende:
volgende keer zou ik een speler morgenmiddag listen als ik jou was mango. zijn er wat meer mensen online dan op maandagmorgen
Ik wou 'm op de lijst gooien voor 200k, maar wat vinden jullie?quote:Mikael Irblad (128217912)
17 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 800
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Twello FC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: rampzalig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
quote:Paris Gerothodoros
TSI = 2 090, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Rãzvan Radu
TSI = 2 540, 18 jaar, uitstekend in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Ooit gekocht van fabianf/refused.quote:Vesa-Heikki Hasko (117800002) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: flag Suomi
Total Skill Index (TSI): 3 200
Loon: 1 344 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: waardeloos
misschien ook nog wel een leuke optie voor mij. Wat kost zoiets nou?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:43 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ooit gekocht van fabianf/refused.
Nu gaat hij de deur uit.
Het is een b-trainee en heb mijn geld nodig om mn selectie te versterken.
Als ik promoveer naar de V, moet mn team nog wat aangepast worden, vandaar.
Vanavond of vanmiddag gaat ie op de list.
Ik gooi hem voor een miljoen op de list denk ikquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
misschien ook nog wel een leuke optie voor mij. Wat kost zoiets nou?
kan je wel weer ff vooruitquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:09 schreef Lennox het volgende:
Je gaat toch geen 18 jaar kopen als je die linie niet traint.......
Ik heb nu 2 maal 25 jarige spits met matig ervaring (briljant scoren + beide koppen), dat werkt beter dan een 18 jarige zonder ervaring in de spits.quote:
heb geen paar miljoenquote:
Voor de vlaggetjes !!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom een 9e/10e klasser in godsnaam internationale vriendschappelijke wedstrijden uit gaat spelen..![]()
Zoek eens op HTglobal, daar doen hele complottheorieen de ronde. Mijn beste pull was met een redelijke JO trouwensquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:07 schreef maniack28 het volgende:
Ik ga iets uittesten, ik heb namelijk een vermoeden dat mensen met een goed jeugdopleiding meer pullen dan met een uitstekend. Had er vandaag een discussie over en misschien zou het met de verdeling te maken kunnen hebben, we kwamen er niet uit. Maar voor mn gevoel hebben degene met een paar weken goeie pulls een goed jeugdopleiding... dat was in mijn tijd (dat ie goed was) ook zo, 5-6 pulls in 1 seizoen...
okeej!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:54 schreef Ruudt het volgende:
Houden.
Hoe zie je die stats trouwens zo overzichtelijk??quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:46 schreef Ruudt het volgende:
Form +4 (+7 / -3)
TSI +1590 (+2660 / -1070)
Ik pull vaak genoeg 's nachts als ik uit me werk kom en dan pull ik even kut als overdag.. dus dat maakt niet zoveel uit volgens mijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:40 schreef Lennox het volgende:
Ik heb het gevoel dat het wel iets met tijd te maken heeft. Kan bijna niet anders hoor
Normaal gesproken pull ik altijd rond een uur of 12 's middags (zondag). 1x kwam ik om 6 uur 's ochtends thuis en had ik nog de kracht om te pullen en toen kwam er een 17 jr goed def uit rollen (eind vh seizoen). Verder heb ik nog nooit iets in die richting gepulled.
Dan ga je toch denken he
Of HT-ratingsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:02 schreef Lennox het volgende:
Hattrick buddy of HAM
Ik gebruik HAM en daar zie je het zo:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
okeej!
[..]
Hoe zie je die stats trouwens zo overzichtelijk??
Voor of na de pull? Als je het ervoor roept, heeft dat natuurlijk een averechts effectquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:20 schreef Ruudt het volgende:
Ik roep elke keer als ik pull gewoon kei hard KUT!
Ik wist dat ik iets vergatquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:16 schreef twi het volgende:
met een piratenlapje over m'n oog.
Hmm gelukkig had mijn conditierondje amper een grote vormdaling tot gevolg. misschien volgende weekquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:19 schreef ScudRaket het volgende:
De ronde stamina:
TSI: 11240 (15110/-3870)
Vorm: -11 (+1/-12)
Stamina: +22
Als ik hem als 18-jarige formidabel zou willen verkopen begin volgend seizoen, zou die iets meer opleveren, maar niet veel. Maar aan de andere kant is het wel een leuke LT-trainee.quote:Serge Wolderling
TSI = 1 860, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
Aankoopprijs (4 weken training gehad): 444k
Huidige TC: 725k
Is kaal en daarom niet echt zeer rendabel om nog langer door te trainen.quote:Ronald Sporran
TSI = 490, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
Aankoopprijs (3 weken training gehad): 29k
Huidige TC: 100k
Ja, maar het kan nooit kwaad om de meningen van anderen te horen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:39 schreef Lennox het volgende:
Dat heb je al een keer gevraagd geloof ik? En er is op gereageerd
In mn A-team staan deze: (1) Uitmuntend +5 met redelijk vleugel, (2) formidabel +5 met matig passen en redelijk vleugel en (3) uitstekend +5 met matig passen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:48 schreef Lennox het volgende:
Bij die 2e speler ben ik het met je eens. Gewoon te kaal en verkopen (18 jaar uitstekend is ook niet bijzonder).
Die andere is een leuke LT, maar ik weet niet wat je voor de rest in je A team hebt rondlopen. Dat moet je gewoon zelf bekijken denk ik. Winst is omgerekend per week erg leuk, als je hem natuurlijk voor dat geld kwijt kan raken.
Zelf train ik alles erg lang door (zolang het kan), in principe heb ik 10 LT plaatsen
Nope, maar hij is nu 17 jaar. En een LT-trainee houd je ongeveer tot hij 21/22 jaar is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:12 schreef Yankee_One het volgende:
met die loonkosten houd ik me nog niet bezig. als ik een speler met 5k loon koop, kan me die 15k die ik met een nederlander per seizoen kan besparen me niet zoveel schelen.
of je moet Twi heten
een speler als dit gaat volgend seizoen wel redelijk wat loon slurpen, maar waarschijnlijk verkoop ik hem op wereldklasse, waardoor je er niet zo'n last van hebtquote:Marcos Hernández (89955142) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag Argentina
Total Skill Index (TSI): 9 480
Loon: 3 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant +8
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
ach, als je nu dus gratis geld gaat krijgen dat spel in gepompt wordt, zal dat salarisaspect ook wel steeds minder meespelenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:18 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Nope, maar hij is nu 17 jaar. En een LT-trainee houd je ongeveer tot hij 21/22 jaar is.
Dus vanaf zn 20e is zn loon waarschijnlijk wel zo hoog, dat het je kan schelen..
He, he, elke 15k is mooi meegenomenquote:
Lulquote:Cristiano Mannino (128888736)
17 jaar, matig in vorm, gezond
My coach thought I would be a solid striker this week, but I don't like him so I decided to be a pain in the ass and stay passable, whehehehe...
Ja, maar je verliest wel de makelaarskosten enzo (91% max krijg je dus.. als ie minder lang in je team zit dan een seizoen krijg je minder, tot 83% minimum als je hem 1 dag hebt ofzo)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:24 schreef Ciscus het volgende:
Balen, ik heb een speler te koop gezet die ik toch wil behouden.....Hoe behoud ik hem? Zelf bieden een optie?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:29 schreef Ciscus het volgende:
Hier zei iedereen voor het huidige seizoen dat ik meteen zou degraderen in de VIII, maar mijn stats zijn (sinds ik ben begonnen vorig seizoen), 1 x verloren, 1x gelijk (was al kampioen, en speelde met mn 2e) en de rest dus gewonnen. Nu op doelsaldo 2e (1x mnder gescoord dan de nummer 1, die ik overigens al een keer flink klop heb gegeven)
1.FC Überhaupt
Leuk he? haha
Ik doe nu weer gewoon PM, ik verwacht mijn eerste bovennatuurlijke 20 jarige binnen 2 weekjesquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hmm gelukkig had mijn conditierondje amper een grote vormdaling tot gevolg. misschien volgende week
Waarom zou je dat willen doen? Naast de keer in het tussenseizoen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:44 schreef Ciscus het volgende:
Even naar je team gekeken, als je een keer een oefenpot op volle sterkte wil doen, dan hoor ik het wel!
Jammer genoeg komt hij niet es in aanmerking voor de U-20 voor zover ik het me kan herrineren, kzal de coach nog es verwittigen denk ik. Tis al een tijdje geleden dat ik dat heb gedaan.quote:Gurbe de Hoon (91749768)
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 31 910
Loon: 7 240 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Die was uitstekend + 3 in week 1?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:39 schreef ASSpirine het volgende:
1 stijger, mijn beste trainee ooit.
[..]
Jammer genoeg komt hij niet es in aanmerking voor de U-20 voor zover ik het me kan herrineren, kzal de coach nog es verwittigen denk ik. Tis al een tijdje geleden dat ik dat heb gedaan.
Nee, goed +4 in week 2 ofzoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Die was uitstekend + 3 in week 1?
De huidige U-20 winger heeft +4... Dus je hebt een kans..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:49 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Nee, goed +4 in week 2 ofzo
Maarjah, hij heeft jammer genoeg 2 weken gemist in zijn hele carriëre, door mijn toedoen dan nog...
Maar ik merk nu ook dat de vaste keus geblesseerd is voor 4 weken, en vanavond word er een wedstrijd gespeeld...
Als ik het eerder had geweten dan had ik al op voorhand iets laten weten.
Zijn opbrengst (ik hoop genoeg) zal mijn uitstekende coach moeten betalen, waardoor ik zo'n groeibriljantjes nog beter kan laten worden![]()
Als hij kans op U-20 blijft behouden, hou ik em volgend seizoen nog
Dan haal je je selectie toch even door die scan-tool?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:49 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Nee, goed +4 in week 2 ofzo
Maarjah, hij heeft jammer genoeg 2 weken gemist in zijn hele carriëre, door mijn toedoen dan nog...
Maar ik merk nu ook dat de vaste keus geblesseerd is voor 4 weken, en vanavond word er een wedstrijd gespeeld...
Als ik het eerder had geweten dan had ik al op voorhand iets laten weten.
Zijn opbrengst (ik hoop genoeg) zal mijn uitstekende coach moeten betalen, waardoor ik zo'n groeibriljantjes nog beter kan laten worden![]()
Als hij kans op U-20 blijft behouden, hou ik em volgend seizoen nog
Danku voor de boeiende mededeling!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
scoren +1
**Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.**quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:48 schreef twi het volgende:
WTF?!?! Ik heb een 17-jarige redelijk scorer, matig vleugelspeler voor 108k verkocht. Het was een stijger die ik er dinsdag op had gezet, maar uiteindelijk niet steeg naar goed! En ik dacht al dat ik 'm als 'ie goed zou worden niet zou verkopen voor dat bedrag!?!?!
Nouja, mooi. Zweedje weg, Nederlander erbij halen
20-10-2006 FC de Twietjes - czarpol 108 000 ¤ 270 .
25-08-2006 Blue stripes of - FC de Twietjes 25 001 ¤ 310Toch een handje vol 1k winst per week
Nu zondagavond m'n Bosnier eruit en alleen m'n coach is dan niet Nederlands
Nerdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:22 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
**Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.**
Het was zijn eerste aankoopquote:Datum Gebeurtenis
20-10-2006 De club kreeg een nieuwe eigenaar: cezare66 nam het roer over en veranderde de naam van de club in czarpol.
Een korte synopsis van hun eigenschappen zou fijn zijn!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:43 schreef truStie het volgende:
eeey.. psst.. spelertjes kopen?
Eduardo Luís Magdalena (83200972)
Abdul Mundakar (83494703)
Marty Gilsing (95400186)
Petar Kunić (96479639)
Zdzisław Czerwiniak (82961055)
![]()
Hij promoot zn spelers.. Doe het dan goed..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:24 schreef twi het volgende:
't Zijn formidabel/uitmuntend/briljant 20-jarige spitsen, al dan niet met bijstat. Luilak
ga eens slapen, of wees een echte student en ga uitquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:05 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Hij promoot zn spelers.. Doe het dan goed..![]()
Ik ben niet offline.. Over enkele seconden wel..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:20 schreef Grumpey het volgende:
het werkt wel, hij is gelijk offline![]()
Was niet persoonlijk hoor daemon...
Jemig, weer teveel drank op in een te korte tijd. Nog vieze zooi ook
Hoeveel had je hem gelisT?quote:
Vanaf het nieuwe topic zal de nummering ook weer bijgewerkt zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:02 schreef -J-D- het volgende:
[sub]
#001 | #002 | #003 | #004 | #005 | #006 | #007 | #008 | #009 | #010 | #011 | #012 | #013 | #014 | #015
#016 | #017 | #018 | #019 | #020 | #021 | #022 | #023 | #024 | #025 | #026 | #027 | #028 | #029 | #030
#031 | #032 | #033 | #034 | #035 | #036 | #037 | #038 | #039 | #040 | #041 | #042 | #043 | #044 | #045
#046 | #047 | #048 | #049 | #050 | #051 | #052 | #053 | #054 | #055 | #056 | #057 | #058 | #059 | #060
#061 | #062 | #063 | #064 | #065 | #066 | #067 | #068 | #069 | #070 | #071 | #072 | #073 | #074 | #075
#076 | #077 | #078 | #079 | #080 | #081 | #082 | #083 | #084 | #085 | #086 | #087 | #088 | #089 | #090
#091 | #092 | #093 | #094 | #095 | #096 | #097 | #098 | #099 | #100 | #101 | #102 | #103 | #104 | #105
#106 | #107 | #108 | #109 | #110 | #111 | #112 | #113 | #114 | #115 | #116 | #117 | #118 | #119 | #120
#121 | #122 | #123 | #124 | #125 | #126 | #127 | #128 | #129 | #130 | #131 | #132 | #133 | #134 | #135
#136 | #137 | #138 | #139 | #140 | #141 | #142 | #143 | #144 | #145 | #146 | #147 | #148 | #149 | #150
#151 | #152 | #153 | #154 | #155 | #156 | #157 | #158 | #159 | #160 | #161 | #162 | #163 | #164 | #165
#166 | #167 | #168 | #169 | #170 | #171 | #172 | #173 | #174 | #175 | #176 | #177
hottrick.org enzo erin. das enige voor mij.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:36 schreef -J-D- het volgende:
Hadden jullie nog wensen voor de OP?
Toegevoegd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hottrick.org enzo erin. das enige voor mij.
X-files; dé bron van nuttige informatie..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:36 schreef -J-D- het volgende:
Hadden jullie nog wensen voor de OP?
stond er al in...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:42 schreef DeHovenier het volgende:
Fokhattrick.nl?
Tsja.. vleugelspelers zonder vleugelspel dragen aanvallend niet zoveel bij. Een goeie vleugelspeler zal dat wel doen en icm een forward to the wing kan je flink zieke aanvalsratings halen (dit weekend ga ik het zelf proberen.... ik hoop briljant(hoog) aan 1 kant te halenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:49 schreef TheVulture het volgende:
heb een tactisch vraagje... speel tot nu toe met mijn vleugelspelers naar het midden... dit levert me een sterk middenveld op en ik heb de laatste drie wedstrijden dan ook gewonnen... zelfs van de koploper... nu las ik net ergens een tactiek waarin je een vleugelspeler naar het midden laat spelen en een vleugelspeler aanvallend naast je twee aanvallers.
Ik ben eigenlijk geneigd om mijn tactiek onaangepast te laten... never change a winning formule maar ik vermoed dat mijn tegenstander AIM gaat spelen... is het met beide vleugels naar binnen spelen dan slim of kan ik beter een vleugel aanvallend zetten omdat zijn vleugels zwak zullen zijn? en in hoeverre verzwakt dit mijn middenveld dan.. beschik nu over vleugels met een hoge conditie en goed positiespel.
Ok, ik denk dat ik het maar zo laat staan dan... maar is vier centrale middenvelders wel slim als je tegenstander AIM speelt... ik ben wel sterker qua rating dan hem en ik heb een goede verdediging... daarnaast speel ik thuisquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tsja.. vleugelspelers zonder vleugelspel dragen aanvallend niet zoveel bij. Een goeie vleugelspeler zal dat wel doen en icm een forward to the wing kan je flink zieke aanvalsratings halen (dit weekend ga ik het zelf proberen.... ik hoop briljant(hoog) aan 1 kant te halen)
ik druktequote:
4 centrale middenvelders nooit doen!!! Dan loop je training mis!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok, ik denk dat ik het maar zo laat staan dan... maar is vier centrale middenvelders wel slim als je tegenstander AIM speelt... ik ben wel sterker qua rating dan hem en ik heb een goede verdediging... daarnaast speel ik thuis
Neuh, zo laten.. (1) Jouw middenveld is een stuk hoger dan die van hem, hij zal niet veel kansen krijgen. (2) Zn AIM-niveau is redelijk, dus zoveel kansen meer zal hij centraal niet krijgen. (3) Zijn centrale aanval is slecht, terwijl jouw centrale verdediging matig is. Dus je hebt niet zoveel te vrezen van hem.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:49 schreef TheVulture het volgende:
heb een tactisch vraagje... speel tot nu toe met mijn vleugelspelers naar het midden... dit levert me een sterk middenveld op en ik heb de laatste drie wedstrijden dan ook gewonnen... zelfs van de koploper... nu las ik net ergens een tactiek waarin je een vleugelspeler naar het midden laat spelen en een vleugelspeler aanvallend naast je twee aanvallers.
Ik ben eigenlijk geneigd om mijn tactiek onaangepast te laten... never change a winning formule maar ik vermoed dat mijn tegenstander AIM gaat spelen... is het met beide vleugels naar binnen spelen dan slim of kan ik beter een vleugel aanvallend zetten omdat zijn vleugels zwak zullen zijn? en in hoeverre verzwakt dit mijn middenveld dan.. beschik nu over vleugels met een hoge conditie en goed positiespel.
je hebt een jeugdspeler vna me gekocht en nu te koop staanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:29 schreef Ciscus het volgende:
Hier zei iedereen voor het huidige seizoen dat ik meteen zou degraderen in de VIII, maar mijn stats zijn (sinds ik ben begonnen vorig seizoen), 1 x verloren, 1x gelijk (was al kampioen, en speelde met mn 2e) en de rest dus gewonnen. Nu op doelsaldo 2e (1x mnder gescoord dan de nummer 1, die ik overigens al een keer flink klop heb gegeven)
1.FC Überhaupt
Leuk he? haha
Is Stefan je voornaam en ben je 30 jaar?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:59 schreef Garudo het volgende:
Hey een Hattrick forum. Laat ik me even kennismaken![]()
Op Hattrick is mijn Gebruikersnaam dus niet Garudo maar Postma. (Vanwege mijn achternaam).
Mijn team heet The Jaguars. Ik speel sinds seizoen 14 aan hattrick met mijn team. Ik heb tot
nu toe een kampioenschap binnengehaald en ik ben 2x gepromoveerd. Ben dus niet erg ervaren maar ken
het spelletje dus wel goed![]()
Nou dat was het
Ehm neequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:05 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Is Stefan je voornaam en ben je 30 jaar?
Sure it is..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:09 schreef Garudo het volgende:
[..]
Ehm nee
Een als je iets over een video begint antwoord ik ook Nee
Mijn voornaam is Gerard![]()
Yep mijn naam is Gerard. Ik woon in Groningen en ik ben 16 jaar. Tenminste dat staat in mijn paspoort. En over een baan in Engeland weet ik niets van. Ben daar namelijk nooit geweestquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:11 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Sure it is..
Las ik niet iets in een ander topic over een voormalige baan in Engeland?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:05 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Is Stefan je voornaam en ben je 30 jaar?
studenten gaan niet op vrijdag uit. dat is voor de localsquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ga eens slapen, of wees een echte student en ga uit
ik heb een excuus, ik ben net terug van een door politie afgekeurd/afgebroken feestje![]()
leuk leuk.. Nou ook een beetje actief zijn hier danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:59 schreef Garudo het volgende:
Hey een Hattrick forum. Laat ik me even kennismaken![]()
Op Hattrick is mijn Gebruikersnaam dus niet Garudo maar Postma. (Vanwege mijn achternaam).
Mijn team heet The Jaguars. Ik speel sinds seizoen 14 aan hattrick met mijn team. Ik heb tot
nu toe een kampioenschap binnengehaald en ik ben 2x gepromoveerd. Ben dus niet erg ervaren maar ken
het spelletje dus wel goed![]()
Nou dat was het
Studenten sprokkelen op zaterdag wat centjes bij elkaarquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:29 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
studenten gaan niet op vrijdag uit. dat is voor de locals
is gekocht door een club uit mijn divisie (VIII). Nu kostte hij 514k en heeft 183k loon. Nu staat hij voor 985k te koop. Opzich kan je als je het goed doet zo'n speler kosteloos een weekje aan je team toevoegen lijkt me? Op een zondag net voor de wedstrijd kopen, 1 week salaris betalen en woensdag weer verpatsen....quote:Armin Sieber (7772066) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
29 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Schweiz
Total Skill Index (TSI): 191 380
Loon: 183 144 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Laakkwa
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: utopisch Passen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: goddelijk
je speelt zeker eredivisie?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:30 schreef Madine het volgende:
Woeiiiiiiiiiiiiiii ik ben echt zo reteslecht in Hattrick, maar ik ga wel kampioen worden en dat allemaal omdat ik met mensen in een competitie zit die nog reteslechter zijn
mee eens, dat doet men op donderdag en woensdag, en maandag/dinsdag bij de vereniging...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:29 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
studenten gaan niet op vrijdag uit. dat is voor de locals
Voor 10k meer heb ik een pracht van een speler op de TL staan!quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:47 schreef twi het volgende:
Desnoods ontsla ik hem![]()
Maargoed, ik dacht meer aan 99.000
Na de economische update.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:12 schreef truStie het volgende:
Vanaf wanneer ken je ook al weer pullen.. ik dacht 2 uur.. blijkbaar niet dus
quote:Piet Drenthen (136766029)
17 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 480
Wage: 880 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: passable
Winger: inadequate Defending: inadequate
Scoring: excellent Set Pieces: wretched
zit eraan te komenquote:Jan Holerberg (14894671)
27 jaar, matig in vorm, gezond
Ik spreek Svenska!
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Zijn ervaring is goed en zijn leiderschap zwak.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 26 630
Loon: 16 872 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Jarrow Crusaders
Conditie: formidabel Keepen: wereldklasse
Spelmaken: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
tja.. ok.. Heb je weer iets terugverdiend van alle kosten die je ooit eens in de JO gestopt hebt. Denk niet dat je hiermee alles eruit wat je er ooit ingestopt hebt.quote:
ik speel 5-4-1 counter hequote:Op zondag 22 oktober 2006 13:24 schreef Lennox het volgende:
Ik snap het niet Mango. Je traint verdedigers toch? In principe haal je met 5 defs al een dermate hoge verdediging dat een dergelijke keeper totaal onnodig is (vooral in VIII). Beter koop je dan een fatsoenlijke middenvelder of spits.
quote:TSI=5 680, 25 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap waardeloos.
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitstekend Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
das al 10 sterren en goed voor matig... Uitstekend cenraal haal ik nu ook wel. Aanval is ook een probleem, dat weet ik al, alleen daarvoor heb ik meer geld nodig, en die haal ik uit def verkopen...quote:TSI=6 480, 28 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap redelijk. [Krachtig]
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Spelmaken: formidabel Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
tja.. ok.. Heb je weer iets terugverdiend van alle kosten die je ooit eens in de JO gestopt hebt. Denk niet dat je hiermee alles eruit wat je er ooit ingestopt hebt.
Zet hem erop voor 750k denk ik.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
Kosta?
Leuke naam heeft je coach trouwens
In week 1 is zoiets goud waard ja..quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:55 schreef ScudRaket het volgende:
Nice one Ruudt, enig zeikpuntje is dat je hem niet in week 1 hebt gepulled
Dinsdag weer een nieuw vlaggetje, Bolivia is deze keer de bestemming
quote:Eduard Beel (136773278)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 350
Loon: 540 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Wel een 19-jarige, maar er kan wel winst op worden gemaakt denk ikquote:Kerewin Dantuma (136773417)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft niet-bestaand ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 710
Loon: 700 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
uitstekend (oud) ik weet niet wat dat in de nieuwe ratings is, maar echt hoog is dat niet toch?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
[..]
das al 10 sterren en goed voor matig... Uitstekend cenraal haal ik nu ook wel. Aanval is ook een probleem, dat weet ik al, alleen daarvoor heb ik meer geld nodig, en die haal ik uit def verkopen...
Ik zeg ook niet dat jij dat zegtquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:38 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Het is toch lekker dat ik hier flink wat geld voor kan krijgen.
Tja, kan 294.000 euro je wel interesseren? dan is namelijk 14 keer 20.000 euro plus 14 keer de 1.000 euro om te pullen. Je mag van geluk spreken als je daar zeker de helft van terugverdient in één seizoen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:58 schreef Lennox het volgende:
Je stelt je gewoon op niks in en als je dan wel iets pulled is het alleen maar mooi. Zo zie ik het en die 20k kan me niet echt interesseren.
Het kost 2k om te pullen, dus het is 352k per seizoen van 16 wekenquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:17 schreef Lennox het volgende:
Ik vind het 1 van de charmes van het spel. Op zondag kijken of er een goede speler uit je jeugdopleiding komt. Dat het 294k per seizoen kost.....Ik kom het nergens tekort, dus ik vind het zonde om het niet te proberen
Thanks... heb zin in vanavond.... nog zo'n 4,5 uur wachtenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:03 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Neuh, zo laten.. (1) Jouw middenveld is een stuk hoger dan die van hem, hij zal niet veel kansen krijgen. (2) Zn AIM-niveau is redelijk, dus zoveel kansen meer zal hij centraal niet krijgen. (3) Zijn centrale aanval is slecht, terwijl jouw centrale verdediging matig is. Dus je hebt niet zoveel te vrezen van hem.
Ik zou het gewoon hetzelfde laten.
Zie net dat ik een future coach in mn team hebquote:Johan Håkansson (45544856)
23 jaar, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap goed.
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 12 560
Loon: 9 960 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: wonderbaarlijk Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
zou ik niet doen, ik had namelijk een speler voor 300.000 op de TL gezet. niemand op geboden. Zet ik hem voor de helft op de TL, komt er een bidwar. Uiteindelijk voor 340.000 verkochtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:56 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Vergelijking geeft gemiddeld ongeveer 1,2M aan, dus zet hem er op voor 1M denk ik
hoe weet jij zijn ervaringspunten?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:56 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zie net dat ik een future coach in mn team heb
Heeft al 24 ervaringspunten dus stijgt zo naar redelijk ervaring.
Hij is pas 23 jaar, dus goed ervaring gaat ie wel halen
Over 10 seizoenen is mn held...
Als ik hem dan nog niet verkocht heb.
Nu alleen nog een seizoen wachten....quote:Pieter Lousberg (16072553)
35 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 110
Loon: 520 ¤/week
Eigenaar: Veninga FC
Conditie: goed Keepen: niet-bestaand
Positiespel: goed Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
het maakt toch niet uit of ie geblesseerd raakt?quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:01 schreef twi het volgende:
Als iemand een redelijk of goed scorer van 17 die hoog zit pulled dan hoor ik het wel he?
Doe ik normaal gesproken ook, maar wil hem zeker niet voor minder dan 1M kwijt, dus dan doe ik het zoquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:10 schreef SelmerV het volgende:
[..]
zou ik niet doen, ik had namelijk een speler voor 300.000 op de TL gezet. niemand op geboden. Zet ik hem voor de helft op de TL, komt er een bidwar. Uiteindelijk voor 340.000 verkocht![]()
mijn advies: lekker lage prijs zetten.
Staat nu op 49k, loopt vannacht af.quote:Mirel Malčić [playerid=129897677]
17 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Bosna i Hercegovina
Total Skill Index (TSI): 820
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC de Twietjes
Positiespel: zwak Passen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
quote:Piet Drenthen (136766029)
17 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 480
Wage: 880 ¤/week
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: passable
Winger: inadequate Defending: inadequate
Scoring: excellent Set Pieces: wretched
Ik heb dezelfde situatie, sta zes punten los, speel tegen de nummer 2. Hij heeft vorige week gepicced, dus ik verwacht nu een MOTS van hem. Ik ga lekker PICcen en counteren denk ik. De rest win ik wel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:22 schreef Ruudt het volgende:
Speel vandaag thuis tegen de nummer 2 en ik denk dat ik ga verliezen.
1. Brouwhuis '04 9 9 0 0 35 - 2 +33 27
2. FC Machandro 9 6 2 1 28 - 7 +21 20
Team Spirit: composed
Confidence: slightly exaggerated
MOTS was de bedoeling maar dat heeft denk ik niet zoveel zin..
Sta bovendien 7 punten los dus kan beter PIC doen denk ik, toch?
Waarom speel je niet gewoon normaal? Wie weet win je vanavond wel gewoon... als je zo veel punten los staat is je team toch wel beter neem ik aan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde situatie, sta zes punten los, speel tegen de nummer 2. Hij heeft vorige week gepicced, dus ik verwacht nu een MOTS van hem. Ik ga lekker PICcen en counteren denk ik. De rest win ik wel.
Mijn middenveld zal niet zo erg sterk zijn als ik normaal speel, nogal wat vorm verloren op 2 belangrijke mids. Hij zal MOTSen, en ik denk dat ik net onder zijn middenveld zit als ik PIC.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom speel je niet gewoon normaal? Wie weet win je vanavond wel gewoon... als je zo veel punten los staat is je team toch wel beter neem ik aan?
Uitstekend laag in de nieuwe stats. Die WC is trouwens nu al te duur, was leuk voor een prikkiequote:Op zondag 22 oktober 2006 14:40 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
uitstekend (oud) ik weet niet wat dat in de nieuwe ratings is, maar echt hoog is dat niet toch?
ik weet niet hoeveel die WC keep gaat ksoten, maar als je 541 counter speelt heb je echt een killer spits nodig dus kan je daar beter een WC spits neerzetten en die keeper nog even laten zitten (om de redenen die Lennox net noemde) Ik doe het namelijk al sinds het begin van een redelijk keeper
quote:Fernando Alonso (11965602)
47 years, inadequate form, healthy
Formula 1 World Champion 2005 and 2006!!
A passable trainer who is neither attack nor defence-minded
A pleasant guy who is temperamental and upright.
Has solid experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: España
Total Skill Index (TSI): 0
Wage: 600 ¤/week including 20% Bonus
zeker omdat ik als nummer 1 in de IVe maar 36000 mensen in mijn stadion weet te krijgen vanavond....quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:16 schreef Ruudt het volgende:
't skupveldje is uitverkocht, 40525 toeschouwers.
Best netjes voor de VII toch?
Hmm dat is wel heel weinig ja, maar jij speelt tegen de nummer 8 hè?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
zeker omdat ik als nummer 1 in de IVe maar 36000 mensen in mijn stadion weet te krijgen vanavond....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |