Tsja.. vleugelspelers zonder vleugelspel dragen aanvallend niet zoveel bij. Een goeie vleugelspeler zal dat wel doen en icm een forward to the wing kan je flink zieke aanvalsratings halen (dit weekend ga ik het zelf proberen.... ik hoop briljant(hoog) aan 1 kant te halenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:49 schreef TheVulture het volgende:
heb een tactisch vraagje... speel tot nu toe met mijn vleugelspelers naar het midden... dit levert me een sterk middenveld op en ik heb de laatste drie wedstrijden dan ook gewonnen... zelfs van de koploper... nu las ik net ergens een tactiek waarin je een vleugelspeler naar het midden laat spelen en een vleugelspeler aanvallend naast je twee aanvallers.
Ik ben eigenlijk geneigd om mijn tactiek onaangepast te laten... never change a winning formule maar ik vermoed dat mijn tegenstander AIM gaat spelen... is het met beide vleugels naar binnen spelen dan slim of kan ik beter een vleugel aanvallend zetten omdat zijn vleugels zwak zullen zijn? en in hoeverre verzwakt dit mijn middenveld dan.. beschik nu over vleugels met een hoge conditie en goed positiespel.
Ok, ik denk dat ik het maar zo laat staan dan... maar is vier centrale middenvelders wel slim als je tegenstander AIM speelt... ik ben wel sterker qua rating dan hem en ik heb een goede verdediging... daarnaast speel ik thuisquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tsja.. vleugelspelers zonder vleugelspel dragen aanvallend niet zoveel bij. Een goeie vleugelspeler zal dat wel doen en icm een forward to the wing kan je flink zieke aanvalsratings halen (dit weekend ga ik het zelf proberen.... ik hoop briljant(hoog) aan 1 kant te halen)
ik druktequote:
4 centrale middenvelders nooit doen!!! Dan loop je training mis!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok, ik denk dat ik het maar zo laat staan dan... maar is vier centrale middenvelders wel slim als je tegenstander AIM speelt... ik ben wel sterker qua rating dan hem en ik heb een goede verdediging... daarnaast speel ik thuis
Neuh, zo laten.. (1) Jouw middenveld is een stuk hoger dan die van hem, hij zal niet veel kansen krijgen. (2) Zn AIM-niveau is redelijk, dus zoveel kansen meer zal hij centraal niet krijgen. (3) Zijn centrale aanval is slecht, terwijl jouw centrale verdediging matig is. Dus je hebt niet zoveel te vrezen van hem.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:49 schreef TheVulture het volgende:
heb een tactisch vraagje... speel tot nu toe met mijn vleugelspelers naar het midden... dit levert me een sterk middenveld op en ik heb de laatste drie wedstrijden dan ook gewonnen... zelfs van de koploper... nu las ik net ergens een tactiek waarin je een vleugelspeler naar het midden laat spelen en een vleugelspeler aanvallend naast je twee aanvallers.
Ik ben eigenlijk geneigd om mijn tactiek onaangepast te laten... never change a winning formule maar ik vermoed dat mijn tegenstander AIM gaat spelen... is het met beide vleugels naar binnen spelen dan slim of kan ik beter een vleugel aanvallend zetten omdat zijn vleugels zwak zullen zijn? en in hoeverre verzwakt dit mijn middenveld dan.. beschik nu over vleugels met een hoge conditie en goed positiespel.
je hebt een jeugdspeler vna me gekocht en nu te koop staanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:29 schreef Ciscus het volgende:
Hier zei iedereen voor het huidige seizoen dat ik meteen zou degraderen in de VIII, maar mijn stats zijn (sinds ik ben begonnen vorig seizoen), 1 x verloren, 1x gelijk (was al kampioen, en speelde met mn 2e) en de rest dus gewonnen. Nu op doelsaldo 2e (1x mnder gescoord dan de nummer 1, die ik overigens al een keer flink klop heb gegeven)
1.FC Überhaupt
Leuk he? haha
Is Stefan je voornaam en ben je 30 jaar?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:59 schreef Garudo het volgende:
Hey een Hattrick forum. Laat ik me even kennismaken![]()
Op Hattrick is mijn Gebruikersnaam dus niet Garudo maar Postma. (Vanwege mijn achternaam).
Mijn team heet The Jaguars. Ik speel sinds seizoen 14 aan hattrick met mijn team. Ik heb tot
nu toe een kampioenschap binnengehaald en ik ben 2x gepromoveerd. Ben dus niet erg ervaren maar ken
het spelletje dus wel goed![]()
Nou dat was het
Ehm neequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:05 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Is Stefan je voornaam en ben je 30 jaar?
Sure it is..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:09 schreef Garudo het volgende:
[..]
Ehm nee
Een als je iets over een video begint antwoord ik ook Nee
Mijn voornaam is Gerard![]()
Yep mijn naam is Gerard. Ik woon in Groningen en ik ben 16 jaar. Tenminste dat staat in mijn paspoort. En over een baan in Engeland weet ik niets van. Ben daar namelijk nooit geweestquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:11 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Sure it is..
Las ik niet iets in een ander topic over een voormalige baan in Engeland?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:05 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Is Stefan je voornaam en ben je 30 jaar?
studenten gaan niet op vrijdag uit. dat is voor de localsquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ga eens slapen, of wees een echte student en ga uit
ik heb een excuus, ik ben net terug van een door politie afgekeurd/afgebroken feestje![]()
leuk leuk.. Nou ook een beetje actief zijn hier danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:59 schreef Garudo het volgende:
Hey een Hattrick forum. Laat ik me even kennismaken![]()
Op Hattrick is mijn Gebruikersnaam dus niet Garudo maar Postma. (Vanwege mijn achternaam).
Mijn team heet The Jaguars. Ik speel sinds seizoen 14 aan hattrick met mijn team. Ik heb tot
nu toe een kampioenschap binnengehaald en ik ben 2x gepromoveerd. Ben dus niet erg ervaren maar ken
het spelletje dus wel goed![]()
Nou dat was het
Studenten sprokkelen op zaterdag wat centjes bij elkaarquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:29 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
studenten gaan niet op vrijdag uit. dat is voor de locals
is gekocht door een club uit mijn divisie (VIII). Nu kostte hij 514k en heeft 183k loon. Nu staat hij voor 985k te koop. Opzich kan je als je het goed doet zo'n speler kosteloos een weekje aan je team toevoegen lijkt me? Op een zondag net voor de wedstrijd kopen, 1 week salaris betalen en woensdag weer verpatsen....quote:Armin Sieber (7772066) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
29 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Schweiz
Total Skill Index (TSI): 191 380
Loon: 183 144 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Laakkwa
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: utopisch Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: goddelijk
je speelt zeker eredivisie?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:30 schreef Madine het volgende:
Woeiiiiiiiiiiiiiii ik ben echt zo reteslecht in Hattrick, maar ik ga wel kampioen worden en dat allemaal omdat ik met mensen in een competitie zit die nog reteslechter zijn
mee eens, dat doet men op donderdag en woensdag, en maandag/dinsdag bij de vereniging...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:29 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
studenten gaan niet op vrijdag uit. dat is voor de locals
Voor 10k meer heb ik een pracht van een speler op de TL staan!quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:47 schreef twi het volgende:
Desnoods ontsla ik hem![]()
Maargoed, ik dacht meer aan 99.000
Na de economische update.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:12 schreef truStie het volgende:
Vanaf wanneer ken je ook al weer pullen.. ik dacht 2 uur.. blijkbaar niet dus
quote:Piet Drenthen (136766029)
17 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 480
Wage: 880 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: passable
Winger: inadequate Defending: inadequate
Scoring: excellent Set Pieces: wretched
zit eraan te komenquote:Jan Holerberg (14894671)
27 jaar, matig in vorm, gezond
Ik spreek Svenska!
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Zijn ervaring is goed en zijn leiderschap zwak.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 26 630
Loon: 16 872 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Jarrow Crusaders
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: formidabel Keepen: wereldklasse
Spelmaken: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
tja.. ok.. Heb je weer iets terugverdiend van alle kosten die je ooit eens in de JO gestopt hebt. Denk niet dat je hiermee alles eruit wat je er ooit ingestopt hebt.quote:
ik speel 5-4-1 counter hequote:Op zondag 22 oktober 2006 13:24 schreef Lennox het volgende:
Ik snap het niet Mango. Je traint verdedigers toch? In principe haal je met 5 defs al een dermate hoge verdediging dat een dergelijke keeper totaal onnodig is (vooral in VIII). Beter koop je dan een fatsoenlijke middenvelder of spits.
quote:TSI=5 680, 25 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap waardeloos.
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitstekend Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
das al 10 sterren en goed voor matig... Uitstekend cenraal haal ik nu ook wel. Aanval is ook een probleem, dat weet ik al, alleen daarvoor heb ik meer geld nodig, en die haal ik uit def verkopen...quote:TSI=6 480, 28 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap redelijk. [Krachtig]
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Spelmaken: formidabel Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
tja.. ok.. Heb je weer iets terugverdiend van alle kosten die je ooit eens in de JO gestopt hebt. Denk niet dat je hiermee alles eruit wat je er ooit ingestopt hebt.
Zet hem erop voor 750k denk ik.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
Kosta?
Leuke naam heeft je coach trouwens
In week 1 is zoiets goud waard ja..quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:55 schreef ScudRaket het volgende:
Nice one Ruudt, enig zeikpuntje is dat je hem niet in week 1 hebt gepulled
Dinsdag weer een nieuw vlaggetje, Bolivia is deze keer de bestemming
quote:Eduard Beel (136773278)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 350
Loon: 540 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Wel een 19-jarige, maar er kan wel winst op worden gemaakt denk ikquote:Kerewin Dantuma (136773417)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft niet-bestaand ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 710
Loon: 700 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
uitstekend (oud) ik weet niet wat dat in de nieuwe ratings is, maar echt hoog is dat niet toch?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
[..]
das al 10 sterren en goed voor matig... Uitstekend cenraal haal ik nu ook wel. Aanval is ook een probleem, dat weet ik al, alleen daarvoor heb ik meer geld nodig, en die haal ik uit def verkopen...
Ik zeg ook niet dat jij dat zegtquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:38 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Het is toch lekker dat ik hier flink wat geld voor kan krijgen.
Tja, kan 294.000 euro je wel interesseren? dan is namelijk 14 keer 20.000 euro plus 14 keer de 1.000 euro om te pullen. Je mag van geluk spreken als je daar zeker de helft van terugverdient in één seizoen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:58 schreef Lennox het volgende:
Je stelt je gewoon op niks in en als je dan wel iets pulled is het alleen maar mooi. Zo zie ik het en die 20k kan me niet echt interesseren.
Het kost 2k om te pullen, dus het is 352k per seizoen van 16 wekenquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:17 schreef Lennox het volgende:
Ik vind het 1 van de charmes van het spel. Op zondag kijken of er een goede speler uit je jeugdopleiding komt. Dat het 294k per seizoen kost.....Ik kom het nergens tekort, dus ik vind het zonde om het niet te proberen
Thanks... heb zin in vanavond.... nog zo'n 4,5 uur wachtenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:03 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Neuh, zo laten.. (1) Jouw middenveld is een stuk hoger dan die van hem, hij zal niet veel kansen krijgen. (2) Zn AIM-niveau is redelijk, dus zoveel kansen meer zal hij centraal niet krijgen. (3) Zijn centrale aanval is slecht, terwijl jouw centrale verdediging matig is. Dus je hebt niet zoveel te vrezen van hem.
Ik zou het gewoon hetzelfde laten.
Zie net dat ik een future coach in mn team hebquote:Johan Håkansson (45544856)
23 jaar, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap goed.
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 12 560
Loon: 9 960 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Gezondheid: in orde
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: wonderbaarlijk Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
zou ik niet doen, ik had namelijk een speler voor 300.000 op de TL gezet. niemand op geboden. Zet ik hem voor de helft op de TL, komt er een bidwar. Uiteindelijk voor 340.000 verkochtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:56 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Vergelijking geeft gemiddeld ongeveer 1,2M aan, dus zet hem er op voor 1M denk ik
hoe weet jij zijn ervaringspunten?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:56 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zie net dat ik een future coach in mn team heb
Heeft al 24 ervaringspunten dus stijgt zo naar redelijk ervaring.
Hij is pas 23 jaar, dus goed ervaring gaat ie wel halen
Over 10 seizoenen is mn held...
Als ik hem dan nog niet verkocht heb.
Nu alleen nog een seizoen wachten....quote:Pieter Lousberg (16072553)
35 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 110
Loon: 520 ¤/week
Eigenaar: Veninga FC
Conditie: goed Keepen: niet-bestaand
Positiespel: goed Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
het maakt toch niet uit of ie geblesseerd raakt?quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:01 schreef twi het volgende:
Als iemand een redelijk of goed scorer van 17 die hoog zit pulled dan hoor ik het wel he?
Doe ik normaal gesproken ook, maar wil hem zeker niet voor minder dan 1M kwijt, dus dan doe ik het zoquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:10 schreef SelmerV het volgende:
[..]
zou ik niet doen, ik had namelijk een speler voor 300.000 op de TL gezet. niemand op geboden. Zet ik hem voor de helft op de TL, komt er een bidwar. Uiteindelijk voor 340.000 verkocht![]()
mijn advies: lekker lage prijs zetten.
Staat nu op 49k, loopt vannacht af.quote:Mirel Malčić [playerid=129897677]
17 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Bosna i Hercegovina
Total Skill Index (TSI): 820
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC de Twietjes
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
quote:Piet Drenthen (136766029)
17 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 480
Wage: 880 ¤/week
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: passable
Winger: inadequate Defending: inadequate
Scoring: excellent Set Pieces: wretched
Ik heb dezelfde situatie, sta zes punten los, speel tegen de nummer 2. Hij heeft vorige week gepicced, dus ik verwacht nu een MOTS van hem. Ik ga lekker PICcen en counteren denk ik. De rest win ik wel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:22 schreef Ruudt het volgende:
Speel vandaag thuis tegen de nummer 2 en ik denk dat ik ga verliezen.
1. Brouwhuis '04 9 9 0 0 35 - 2 +33 27
2. FC Machandro 9 6 2 1 28 - 7 +21 20
Team Spirit: composed
Confidence: slightly exaggerated
MOTS was de bedoeling maar dat heeft denk ik niet zoveel zin..
Sta bovendien 7 punten los dus kan beter PIC doen denk ik, toch?
Waarom speel je niet gewoon normaal? Wie weet win je vanavond wel gewoon... als je zo veel punten los staat is je team toch wel beter neem ik aan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde situatie, sta zes punten los, speel tegen de nummer 2. Hij heeft vorige week gepicced, dus ik verwacht nu een MOTS van hem. Ik ga lekker PICcen en counteren denk ik. De rest win ik wel.
Mijn middenveld zal niet zo erg sterk zijn als ik normaal speel, nogal wat vorm verloren op 2 belangrijke mids. Hij zal MOTSen, en ik denk dat ik net onder zijn middenveld zit als ik PIC.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom speel je niet gewoon normaal? Wie weet win je vanavond wel gewoon... als je zo veel punten los staat is je team toch wel beter neem ik aan?
Uitstekend laag in de nieuwe stats. Die WC is trouwens nu al te duur, was leuk voor een prikkiequote:Op zondag 22 oktober 2006 14:40 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
uitstekend (oud) ik weet niet wat dat in de nieuwe ratings is, maar echt hoog is dat niet toch?
ik weet niet hoeveel die WC keep gaat ksoten, maar als je 541 counter speelt heb je echt een killer spits nodig dus kan je daar beter een WC spits neerzetten en die keeper nog even laten zitten (om de redenen die Lennox net noemde) Ik doe het namelijk al sinds het begin van een redelijk keeper
quote:Fernando Alonso (11965602)
47 years, inadequate form, healthy
Formula 1 World Champion 2005 and 2006!!
A passable trainer who is neither attack nor defence-minded
A pleasant guy who is temperamental and upright.
Has solid experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: España
Total Skill Index (TSI): 0
Wage: 600 ¤/week including 20% Bonus
zeker omdat ik als nummer 1 in de IVe maar 36000 mensen in mijn stadion weet te krijgen vanavond....quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:16 schreef Ruudt het volgende:
't skupveldje is uitverkocht, 40525 toeschouwers.
Best netjes voor de VII toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |