Tsja.. vleugelspelers zonder vleugelspel dragen aanvallend niet zoveel bij. Een goeie vleugelspeler zal dat wel doen en icm een forward to the wing kan je flink zieke aanvalsratings halen (dit weekend ga ik het zelf proberen.... ik hoop briljant(hoog) aan 1 kant te halenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:49 schreef TheVulture het volgende:
heb een tactisch vraagje... speel tot nu toe met mijn vleugelspelers naar het midden... dit levert me een sterk middenveld op en ik heb de laatste drie wedstrijden dan ook gewonnen... zelfs van de koploper... nu las ik net ergens een tactiek waarin je een vleugelspeler naar het midden laat spelen en een vleugelspeler aanvallend naast je twee aanvallers.
Ik ben eigenlijk geneigd om mijn tactiek onaangepast te laten... never change a winning formule maar ik vermoed dat mijn tegenstander AIM gaat spelen... is het met beide vleugels naar binnen spelen dan slim of kan ik beter een vleugel aanvallend zetten omdat zijn vleugels zwak zullen zijn? en in hoeverre verzwakt dit mijn middenveld dan.. beschik nu over vleugels met een hoge conditie en goed positiespel.
Ok, ik denk dat ik het maar zo laat staan dan... maar is vier centrale middenvelders wel slim als je tegenstander AIM speelt... ik ben wel sterker qua rating dan hem en ik heb een goede verdediging... daarnaast speel ik thuisquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tsja.. vleugelspelers zonder vleugelspel dragen aanvallend niet zoveel bij. Een goeie vleugelspeler zal dat wel doen en icm een forward to the wing kan je flink zieke aanvalsratings halen (dit weekend ga ik het zelf proberen.... ik hoop briljant(hoog) aan 1 kant te halen)
ik druktequote:
4 centrale middenvelders nooit doen!!! Dan loop je training mis!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok, ik denk dat ik het maar zo laat staan dan... maar is vier centrale middenvelders wel slim als je tegenstander AIM speelt... ik ben wel sterker qua rating dan hem en ik heb een goede verdediging... daarnaast speel ik thuis
Neuh, zo laten.. (1) Jouw middenveld is een stuk hoger dan die van hem, hij zal niet veel kansen krijgen. (2) Zn AIM-niveau is redelijk, dus zoveel kansen meer zal hij centraal niet krijgen. (3) Zijn centrale aanval is slecht, terwijl jouw centrale verdediging matig is. Dus je hebt niet zoveel te vrezen van hem.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:49 schreef TheVulture het volgende:
heb een tactisch vraagje... speel tot nu toe met mijn vleugelspelers naar het midden... dit levert me een sterk middenveld op en ik heb de laatste drie wedstrijden dan ook gewonnen... zelfs van de koploper... nu las ik net ergens een tactiek waarin je een vleugelspeler naar het midden laat spelen en een vleugelspeler aanvallend naast je twee aanvallers.
Ik ben eigenlijk geneigd om mijn tactiek onaangepast te laten... never change a winning formule maar ik vermoed dat mijn tegenstander AIM gaat spelen... is het met beide vleugels naar binnen spelen dan slim of kan ik beter een vleugel aanvallend zetten omdat zijn vleugels zwak zullen zijn? en in hoeverre verzwakt dit mijn middenveld dan.. beschik nu over vleugels met een hoge conditie en goed positiespel.
je hebt een jeugdspeler vna me gekocht en nu te koop staanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:29 schreef Ciscus het volgende:
Hier zei iedereen voor het huidige seizoen dat ik meteen zou degraderen in de VIII, maar mijn stats zijn (sinds ik ben begonnen vorig seizoen), 1 x verloren, 1x gelijk (was al kampioen, en speelde met mn 2e) en de rest dus gewonnen. Nu op doelsaldo 2e (1x mnder gescoord dan de nummer 1, die ik overigens al een keer flink klop heb gegeven)
1.FC Überhaupt
Leuk he? haha
Is Stefan je voornaam en ben je 30 jaar?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:59 schreef Garudo het volgende:
Hey een Hattrick forum. Laat ik me even kennismaken![]()
Op Hattrick is mijn Gebruikersnaam dus niet Garudo maar Postma. (Vanwege mijn achternaam).
Mijn team heet The Jaguars. Ik speel sinds seizoen 14 aan hattrick met mijn team. Ik heb tot
nu toe een kampioenschap binnengehaald en ik ben 2x gepromoveerd. Ben dus niet erg ervaren maar ken
het spelletje dus wel goed![]()
Nou dat was het
Ehm neequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:05 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Is Stefan je voornaam en ben je 30 jaar?
Sure it is..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:09 schreef Garudo het volgende:
[..]
Ehm nee
Een als je iets over een video begint antwoord ik ook Nee
Mijn voornaam is Gerard![]()
Yep mijn naam is Gerard. Ik woon in Groningen en ik ben 16 jaar. Tenminste dat staat in mijn paspoort. En over een baan in Engeland weet ik niets van. Ben daar namelijk nooit geweestquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:11 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Sure it is..
Las ik niet iets in een ander topic over een voormalige baan in Engeland?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:05 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Is Stefan je voornaam en ben je 30 jaar?
studenten gaan niet op vrijdag uit. dat is voor de localsquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ga eens slapen, of wees een echte student en ga uit
ik heb een excuus, ik ben net terug van een door politie afgekeurd/afgebroken feestje![]()
leuk leuk.. Nou ook een beetje actief zijn hier danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:59 schreef Garudo het volgende:
Hey een Hattrick forum. Laat ik me even kennismaken![]()
Op Hattrick is mijn Gebruikersnaam dus niet Garudo maar Postma. (Vanwege mijn achternaam).
Mijn team heet The Jaguars. Ik speel sinds seizoen 14 aan hattrick met mijn team. Ik heb tot
nu toe een kampioenschap binnengehaald en ik ben 2x gepromoveerd. Ben dus niet erg ervaren maar ken
het spelletje dus wel goed![]()
Nou dat was het
Studenten sprokkelen op zaterdag wat centjes bij elkaarquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:29 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
studenten gaan niet op vrijdag uit. dat is voor de locals
is gekocht door een club uit mijn divisie (VIII). Nu kostte hij 514k en heeft 183k loon. Nu staat hij voor 985k te koop. Opzich kan je als je het goed doet zo'n speler kosteloos een weekje aan je team toevoegen lijkt me? Op een zondag net voor de wedstrijd kopen, 1 week salaris betalen en woensdag weer verpatsen....quote:Armin Sieber (7772066) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
29 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Schweiz
Total Skill Index (TSI): 191 380
Loon: 183 144 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Laakkwa
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: utopisch Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: goddelijk
je speelt zeker eredivisie?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:30 schreef Madine het volgende:
Woeiiiiiiiiiiiiiii ik ben echt zo reteslecht in Hattrick, maar ik ga wel kampioen worden en dat allemaal omdat ik met mensen in een competitie zit die nog reteslechter zijn
mee eens, dat doet men op donderdag en woensdag, en maandag/dinsdag bij de vereniging...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:29 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
studenten gaan niet op vrijdag uit. dat is voor de locals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |