Gekocht voor 770.000 niet slecht volgens mij. TC gaf gemiddeld een miljoen aan.quote:Alwin Lekkerkerker [2 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=7 350, 19 jaar, zwak in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: briljant Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
't wordt steeds gekker..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
Gekocht voor 770.000 niet slecht volgens mij. TC gaf gemiddeld een miljoen aan.
Stond een paar dagen geleden in m'n guestbookquote:Because the wars exist and nobody stops them! Because the world could be prettier, not being because of the men, because my wish is of peace, fraternity, and love, I leave in this book the whole my sincere wish for someone to whom I do not get accustomed, he is from now my friend. Of LISBOA-PORTUGAL
Ik heb er niks mee te maken hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:31 schreef stefmans het volgende:
@ verbal.
Beetje mot in het Maxwell topic met een of andere debiel.![]()
Van die mannetjes, die hun eigen gastboek willen vullen en hopen dat jij bij hun reageert..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:29 schreef twi het volgende:
Leuk trouwens, al die bomenknuffelaars:
[..]
Stond een paar dagen geleden in m'n guestbook
Netjes hoor!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:53 schreef Jonks het volgende:
ronde 11
![]()
Met de nodige nagelbijt-minuutjes achter de rug tegen een erg sterke tegenstander uit de competitie van Grumpey, is het tegen de verwachting in toch gelukt om een FOK!ker bij de laatste 32 van het Bekertournooi te krijgen![]()
Front-row-seats komende week tegen 11 apen uit de II, drinks are on me!![]()
Ik vrees dat je dat er niet voor zal krijgen..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:37 schreef twisteddlogic het volgende:
Vanavond mijn 18-jarige Formidabel PM Redelijk passen op de TL, hopen dat ik er meer dan 1M voor krijg
Vergelijking geeft gemiddeld ongeveer 1,2M aan, dus zet hem er op voor 1M denk ikquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:51 schreef Daemon19 het volgende:
Ik vrees dat je dat er niet voor zal krijgen..![]()
Snuggerequote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:53 schreef maniack28 het volgende:
KutKut
Ik had mn spelers gelist zodat ze vrijdag afliepen, maar ik heb ze dus maandag gelist en ze zijn nu afgelopenWat een kutzooi en ik had nog wel een mid op het oog zaterdagochtend (waar ik geld voor nodig heb
)
Je bedoelt, stijgers?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:53 schreef maniack28 het volgende:
KutKut
Ik had mn spelers gelist zodat ze vrijdag afliepen, maar ik heb ze dus maandag gelist en ze zijn nu afgelopenWat een kutzooi en ik had nog wel een mid op het oog zaterdagochtend (waar ik geld voor nodig heb
)
Oh? Wie dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:53 schreef Jonks het volgende:
om een FOK!ker
zorg dan ook dat je ver komt in de fokcupquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:02 schreef Ruudt het volgende:
25 teams uitgedaagd in landen waar ik nog niet ben geweest.
Er zal wel weer geen 1 team accepteren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |