Ik denk er over om deze te verkopen, ondanks dat hij +2 is. Volgens buddy moet ie 300k op brengen , maar ik weet niet of dat een normale prijs is. Destijds voor 124k gekocht, maar al heel vaak geblesseerd geraakt (+5 als hoogte/dieptepunt)quote:Thor Graulund [Geblesseerd, maar inzetbaar] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 550, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: goed
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:33 schreef maniack28 het volgende:
Er was zo'n link naar barthon ergens in dit of het vorige topic, daar staan de minimale, gemiddelde en maximale lonen voor hoge spelers... als iemand de link weer ff tevoorschijn kan toveren voor Tazmaniac
Appreciate it very much, thanks!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:01 schreef twi het volgende:
http://www.barthon.com/index.php?subject=salary_analysis&locale=en_US
quote:Maurizio Aloisi (117977986)
19 years, excellent form, healthy
A controversial person who is calm and honest.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Nationality: Italia
Total Skill Index (TSI): 3 020
Wage: 1 104 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: formidable Passing: passable
Winger: poor Defending: disastrous
Scoring: poor Set Pieces: poor
quote:Leopold Sibellius (128445865)
18 years, inadequate form, healthy
A pleasant guy who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 1 310
Wage: 984 ¤/week including 20% Bonus
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: excellent Passing: passable
Winger: poor Defending: poor
Scoring: poor Set Pieces: wretched
Wat kan ik voor de eerste vragen, Transfer Compare geeft niets aan..quote:Gunvaris Jablonskis (128345618)
17 years, solid form, healthy
A controversial person who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: Latvija
Total Skill Index (TSI): 1 150
Wage: 792 ¤/week including 20% Bonus
Stamina: poor Goalkeeping: disastrous
Playmaking: excellent Passing: inadequate
Winger: wretched Defending: wretched
Scoring: poor Set Pieces: weak
20% bonus moet je eerst van het loon afhalen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Als ik het goed begrijp maakt deze aanvaller dus een redelijke kans om binnenkort van redelijk naar goed te gaan??
Passable min540 avg616 max860
Solid min595 avg749 max960
Jan jaap
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
neej ik train middenvelders maar ik had die ff als voorbeeld gepakt zodat ik zeker wist dat ik het ook snapte!quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:34 schreef maniack28 het volgende:
idd... eerst de 20% eraf, lonen zijn allemaal exclusief. Train je spitsen Taz?
Waarom train jij in godsnaam keepersquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:54 schreef DeHovenier het volgende:
Geen trainingsupdate, beide keepers hebben meer tsi gekregen.
quote:In dit geval is dat juist de bedoeling....zie Hoofdstuk 14 van de regels:
Er bestaan ook zeldzame specialiteiten. De effecten daarvan zijn min of meer onbekend en zul je zelf moeten uitvinden.
quote:edit: alle spelers met een id vanaf 133088785 hebben regainer. edit2: toch niet allemaal. maar wel heel veel.
easy way to make money..quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom train jij in godsnaam keepers![]()
The easy way to make way to little money..quote:
haha ik zou het niet weten.. een vriend van me traint op keepen vandaar dat ik wist dat je er wel makkelijk wat geld mee kon verdienen omdat hottrick een ideaal tooltje heeft. Maar sinds kort weet ik ook dat deze al bestaat voor andere positie'squote:Op vrijdag 29 september 2006 17:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
The easy way to make way to little money..
ja![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:59 schreef DeHovenier het volgende:
Keepers zijn gewoon vet cool lomp.
Hij heeft gewoon meegerouleerd in Bonobo's Mad trainingschemequote:Miguel Angel Escajadillo
20 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Perú
Total Skill Index (TSI): 3 880
Loon: 1 800 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak +6
Hij moet nog ff poppen in passen, dan mag tie wegquote:Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Na de aankomende 2 weken passen, mag tie nog blijven en nog 10 weken deftraining volgenquote:Briac Dernoncourt
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag France
Total Skill Index (TSI): 4 440
Loon: 1 272 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 1
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed +5
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Gewoon proberen te verkopen voor een boel geld. Ben je hem kwijt, heb je genoeg geld én je bent van het gezeik af. Koopt niemand hem, heb je nog steeds je U-20quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:31 schreef maniack28 het volgende:
Mn u-20 staat weer opgesteld.. ik weet het echt niet meer.. ik verkoop hem maar gewoon niet en hoop maar dat hij blijft spelen
20-jarige naar Briljantquote:TSI: 2530 (+2730/-200)
Vorm: 3 (+6/-3)
Middenveld: 3 (+3/-)
150k meer omdat hij u-20 isquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:04 schreef Daemon19 het volgende:
Inderdaad, vraag er gewoon net meer voor dan dat je eigenlijk wilt..
Is 1,6 miljoen redelijk voor zn skills vraag dan 1,75 miljoen of iets dergelijks..
Ja, daar zit ik dus ook mee..quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:50 schreef Lennox het volgende:
Voor een kwart miljoen kan je hem beter houden (extra ervaring tikt ook lekker aan).
Je ziet genoeg spelers van U20 voor absurde bedragen worden verkocht, dus ik zou het er gewoon op wagen. Lukt het niet dan heeft het je 1kgekost.
Alleen wel afvragen of die coach je niet gaat naaien als je hem wil verkopen?
lukt me vrij aardig, hoewel het met halve traineeplaatsen tricky is, heb deze week maar 3 stijgers verkochtquote:
quote:
Doctorandus Hatrrickus Verbal Kintus..quote:
Feli bladiebla enzo...quote:
quote:Fedor te Riele (133320326)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Iemand?quote:Op maandag 25 september 2006 12:40 schreef Swennus het volgende:
Ik heb deze week ook weer gewonnen na vorige week schandalig heb gelijkgespeeld tegen een bot(!!) team![]()
maar nu volgende week komt de topper dan moet ik tegen de nr1 waar ik waarschijnlijk toch wel kans tegen heb dit waren zijn stats van deze week:
[..]
Mijn stats van deze week:
[..]
iemand nog tactische tips voor mij?
Tja.. ik zou 3-5-2 spelen maar dan moet je er ook de spelers voor hebben. Daarnaast zou ik zeggen, hou het zo zoals tegen FC Munt en je maakt een redelijke kans om van die koploper te winnen als hij hetzelfde team als vorige week hanteerd. (NOTE: Ik ben vrij nieuw, dus mss moet je niet teveel waarde hechten aan mijn bevindingen)quote:
Hij traint verdedigen, en om 2 verdedigingsplaatsen op te offeren voor een korte termijn succes moet je niet doen. Met de individuele orders kom je meestal ver zat om het deel waar je tegenstander zwak is aan te vallen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Tja.. ik zou 3-5-2 spelen maar dan moet je er ook de spelers voor hebben.
ja dacht ik al dat 3-5-2 voor hem geen zin had omdat ie alles op z'n verdediging gooit maar met die individuele orders is een goeie tip. Thanksquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:52 schreef twi het volgende:
[..]
Hij traint verdedigen, en om 2 verdedigingsplaatsen op te offeren voor een korte termijn succes moet je niet doen. Met de individuele orders kom je meestal ver zat om het deel waar je tegenstander zwak is aan te vallen.
Ik verhoog hem dan naar 40kquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:08 schreef twi het volgende:
[..]
Mooi, kun je die 20k boete die ik 3 weken geleden gehad heb ongedaan maken
En de 2 centrale middenvelders die nu al zo staan gewoon laten staan en alleen op aanvallend zetten?quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:58 schreef twi het volgende:
Trouwens, waarom - de neuk (sorry for the language) - speel je met 1 centrale middenvelder en 2 vleugelspelers? Je middenveld zal veel sterker zijn als je 3 CM's hebt. Voor counteren is het misschien leuk om zo te spelen, maar zonder aanval is het niet echt zinvol om op de counter te spelen.
1 vleugelspeler dus als centrale verdediger gebruiken, de andere als centrale middenvelder, en de 2 van oorsprong centrale middenvelders op aanvallen om je aanval te versterken.
Maargoed, dat ben ik
/edit: En ja, azijnpissers, dat had ook in 1 post gekund
Best aardigquote:Axel Eisenberg (133431684)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 230
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Gezondheid: in orde
Spelmaken: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Mijn pull, en gelijk een trainneequote:TSI = 500, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Technisch]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Yup. De centrale middenvelders met de hoogste waarde in passen op aanvallend zetten, zodat je centrale aanval wordt versterkt. Jammer genoeg kun je de verplaatste middenvelders niet aanvallend laten spelen, maar goed. Da's niet anders.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:04 schreef Swennus het volgende:
[..]
En de 2 centrale middenvelders die nu al zo staan gewoon laten staan en alleen op aanvallend zetten?
Staat nu te koop, was m'n YP van vorige week, toen was hij goed/redelijk, gestegen in één week dus (heb er zelf 405k voor gevangen).quote:Justin van 't Hoff (132615282) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 320
Loon: 936 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Rapiduletu'
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
De 2 centrale verdedigers die op aanvallend staan, ook effe kijken naar PM/conditie..quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:04 schreef Swennus het volgende:
[..]
En de 2 centrale middenvelders die nu al zo staan gewoon laten staan en alleen op aanvallend zetten?
Tegen de nr 6..quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:24 schreef -J-D- het volgende:
20-2 was mn doelsaldo.
18 punten uit 6 wedstrijden
en nu 3-0 achter
Snap jij het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |