easy way to make money..quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom train jij in godsnaam keepers![]()
The easy way to make way to little money..quote:
haha ik zou het niet weten.. een vriend van me traint op keepen vandaar dat ik wist dat je er wel makkelijk wat geld mee kon verdienen omdat hottrick een ideaal tooltje heeft. Maar sinds kort weet ik ook dat deze al bestaat voor andere positie'squote:Op vrijdag 29 september 2006 17:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
The easy way to make way to little money..
ja![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:59 schreef DeHovenier het volgende:
Keepers zijn gewoon vet cool lomp.
Hij heeft gewoon meegerouleerd in Bonobo's Mad trainingschemequote:Miguel Angel Escajadillo
20 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Perú
Total Skill Index (TSI): 3 880
Loon: 1 800 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak +6
Hij moet nog ff poppen in passen, dan mag tie wegquote:Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Na de aankomende 2 weken passen, mag tie nog blijven en nog 10 weken deftraining volgenquote:Briac Dernoncourt
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag France
Total Skill Index (TSI): 4 440
Loon: 1 272 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed +5
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Gewoon proberen te verkopen voor een boel geld. Ben je hem kwijt, heb je genoeg geld én je bent van het gezeik af. Koopt niemand hem, heb je nog steeds je U-20quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:31 schreef maniack28 het volgende:
Mn u-20 staat weer opgesteld.. ik weet het echt niet meer.. ik verkoop hem maar gewoon niet en hoop maar dat hij blijft spelen
20-jarige naar Briljantquote:TSI: 2530 (+2730/-200)
Vorm: 3 (+6/-3)
Middenveld: 3 (+3/-)
150k meer omdat hij u-20 isquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:04 schreef Daemon19 het volgende:
Inderdaad, vraag er gewoon net meer voor dan dat je eigenlijk wilt..
Is 1,6 miljoen redelijk voor zn skills vraag dan 1,75 miljoen of iets dergelijks..
Ja, daar zit ik dus ook mee..quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:50 schreef Lennox het volgende:
Voor een kwart miljoen kan je hem beter houden (extra ervaring tikt ook lekker aan).
Je ziet genoeg spelers van U20 voor absurde bedragen worden verkocht, dus ik zou het er gewoon op wagen. Lukt het niet dan heeft het je 1kgekost.
Alleen wel afvragen of die coach je niet gaat naaien als je hem wil verkopen?
lukt me vrij aardig, hoewel het met halve traineeplaatsen tricky is, heb deze week maar 3 stijgers verkochtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |