Maar dit werkt dus niet he..quote:How do I move HAM to a new computer without loosing my data?
Make a copy of the two files HAM.dat (all data) and HAM.ini (settings). Install HAM normally on the new computer. Place the two files in your new HAM folder. It is also recommendable to make a backup of all your HRF data if you have those files saved.
Ik heb het al tig keer gedaan.. heeft altijd nog gewerkt, zelfs de kolomindeling overzetten enzo..quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:51 schreef Ruudt het volgende:
Heb een nieuwe pc, dus opnieuw HAM moeten installeren. Nu geeft de site van HAM dit aan:
[..]
Maar dit werkt dus niet he..
Ziet er goed uit, maar als ik dan naar je team kijk presteer je niks beter dan mijn team met al die prutsers?quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:51 schreef komrad het volgende:
voor het idee Uddel, hier speel ik nu mee in de VI:
keeper : wonderbaarlijk
def: 2x formi/uitstekend (wing), 1x wonderbaarlijk
MF: Bovennatuurlijk en 2x WC (Inners)
Wing: briljant/goed (2x)
Aanval: Bovennatuurlijk en Briljant
Coach: Goed/goed
Mogelijke tactieken:
352 AO met aanvallende def (briljant PM) en WTM (formi/formi)
451 of met 2 centrale defs of met 1 aanvallende def
442
Ik installeer HAM, gooi die 2 files in de map en vervolgens geeft HAM aan dat het in gebruik is voor een ander team..quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:53 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ik heb het al tig keer gedaan.. heeft altijd nog gewerkt, zelfs de kolomindeling overzetten enzo..
Jij was de laatstequote:Op maandag 28 augustus 2006 12:52 schreef maniack28 het volgende:
Als ik het niet doeIk had niet de laatste post, Komrad had hem.. die moest zonodig voorpiepen
Anyway.. geen counter voor Uddel, kom maar weer terug naar VI, mijn VI om precies te zijn
Wel even opnieuw je code enzo invoerenquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:55 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik installeer HAM, gooi die 2 files in de map en vervolgens geeft HAM aan dat het in gebruik is voor een ander team..
welke wedstrijd hebben we het dan over?quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:55 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar als ik dan naar je team kijk presteer je niks beter dan mijn team met al die prutsers?![]()
De laatste zes officiele wedstrijden (beker/competitie), verder niet vooruit gekekenquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:57 schreef komrad het volgende:
[..]
welke wedstrijd hebben we het dan over?
nee ik heb relatief jonge spelers, hoewel mijn spits matig XP heeft en 1 MF ook (aanvallende def). Verder is het veel jong grut, komt ook omdat ik mijn MF en aanval al grotendeels had en mijn wingers trainingsposities zijn. Ik had evt wat meer XP voor mijn keeper kunnen krijgenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:03 schreef FritsFluitketel het volgende:
Heb je weinig ervaring overal ofzo?
Edit: ja dus.. heb even gekeken maar echt ervaring heb je nergens, dat zal het zijn
http://hattrick.computergames.ro/ca/index.phpquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:20 schreef Yankee_One het volgende:
Er bestaat een tooltje waarmee je je counter rating kan bepalen, al weet ik niet waar die te vinden is.
Maar ik denk dat je met je huidige defs uitstekend/formi kunt halen.
Met die formi's moet je denk ik naar uitmuntend kunnen
Het is gelukt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:56 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wel even opnieuw je code enzo invoeren
Kan iemand die laatste zin uitleggen?quote:Is it possible for two or more registered teams to use HAM on the same PC?
Yes it is. You have to activate the Multiple Registered Team functionality.
On the general tab of the Settings dialog, check the box marked »Multiple teams are using this registered version«
From the Help menu, select »Multiple TeamID Registration«
Perform each registration, selecting a different .dat file for each team.
HAM will now prompt for which team to use every time you open the program.
It might be a good idea to make a backup of your HAM folder first - just to be safe
It is not possible to have both registered users and evaluation copies installed on the same PC at the same time.
dat je geen geregistreerde en een evaluatie versie van HAM kan draaien op 1 pc.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:16 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Het is gelukt.
[..]
Kan iemand die laatste zin uitleggen?
Vriend van me zit een tijdje zonder pc en wil HT dus graag bijhouden op mijn pc via mijn HAM.
Moet je bij JD of Moonnogwat zijn... zal wel in week 3 a 4 komen met een opzet...quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:19 schreef pekel het volgende:
Toch een schaamteloze terugvindpost.
Hoe zit het met de Coupe de Fok!?
Ach verrek, danku.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat je geen geregistreerde en een evaluatie versie van HAM kan draaien op 1 pc.
Mja, gefeliciteerd semikoeiawardwinnaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:25 schreef Mokkaboon het volgende:
tvp
ik heb weer es een speler te koop staan:
[afbeelding]
Daarnaast, zoals sommige al weten, ik ben afgestudeerd!!!Kheb donderdag en gister flink gefeest... het was weer gezellig in de stad
![]()
Zal ik deze week nog meer van bekend worden. (zodra ik JD gesproken heb)quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:19 schreef pekel het volgende:
Toch een schaamteloze terugvindpost.
Hoe zit het met de Coupe de Fok!?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:25 schreef Mokkaboon het volgende:
Daarnaast, zoals sommige al weten, ik ben afgestudeerd!!!
Feli!quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:25 schreef Mokkaboon het volgende:
Daarnaast, zoals sommige al weten, ik ben afgestudeerd!!!Kheb donderdag en gister flink gefeest... het was weer gezellig in de stad
![]()
gefeliciteerd!!! Waar blijft ons gebak?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:25 schreef Mokkaboon het volgende:
![]()
allang gedaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:02 schreef -J-D- het volgende:
[Hattrick] Fok!-Cup Editie 9: Inschrijf topic!
quote:Éric Jouanne [playerid=127294113]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 1 030
Loon: 960 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC de Twietjes
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Doe trouwens niet mee aan de FOK!Cup dit jaar, sla een seizoentje over. Dit is een 100% (opnieuw) opbouw jaar voor me en probeer ik hier en daar wat landjes en/of leuke geldbedragen bij elkaar te sprokkelen. Elke euro helptquote:28-08-2006 S.S Campobasso 297 000 ¤ 1 040
16-08-2006 FC de Twietjes 75 001 ¤ 940
quote:
wat ga je met de rest van het geld doen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:40 schreef Lennox het volgende:
Kapitaal: 138 460 ¤ (977 608) ¤
Nog 1 trainee aanschaffen. Ben nu van alle oude trainees af (spelers die bij aankoop 1-20k waren)
Salaris omlaag omdat hij toch niet meer gebruikt werd en genoeg geld om een laatste trainee aan te kopen. Houden we nog wat geld over ook.
quote:Hubert Schwarzer:spits
Helaas, zijn vaardigheid in conditie zakte van redelijk naar matig.
Peter Spenner:keeper
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie namen af van waardeloos tot rampzalig.
Gleb Mariev:coach
Zijn vaardigheden op het gebied van leiderschap namen af van slecht tot waardeloos.
quote:Wojciech Latosiński:
Moeilijkheden op training zorgden ervoor dat zijn vaardigheid in conditie daalde van slecht naar waardeloos.
Da's wel héél snel al danquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:29 schreef Yankee_One het volgende:
conditie is ook gedaald bij mensen die wel conditie hebben getraind
Iedereen heeft er last van enzo..quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Leuk hoor die nieuwe tiefusregels
Bij mij de 1ste training in het nieuwe seizoen -3 in conditiequote:Op maandag 28 augustus 2006 18:23 schreef rompompom het volgende:
Bij degene waar de conditie nu al achteruit is gegaan, die hebben dat niet getraind in het tussenseizoen?
denk dat je aan briljant/wonderbaarlijk moet denken. en na zwak komt matigquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:48 schreef stefmans het volgende:
ik heb nog een vraag ik haal nu dit
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging: goed (hoog)
Linkerverdediging: redelijk (heel laag)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: waardeloos (laag)
Waar zou ik nu nog moeten verbeteren ik neig richting een middenvelder aangezien ik spitsen train. Maar nu zit ik met het probleem ik heb nu 2x formidabel en als ik 4-3-3 wil spelen dit seizoen moet er dus een formie weg maar wat zou ik dan trug moeten kopen om tegen de zwak (hoog) redelijk (heel laag) te zitten. Het lieft een speler met max matig passen.
Ik bedoel ook matig laagquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:47 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
denk dat je aan briljant/wonderbaarlijk moet denken. en na zwak komt matig
9 ton voor briljant vanmiddagquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:00 schreef Yankee_One het volgende:
nee, maar voor je defs krijg je ook niks meer
hmm.. terwijl jij dat zegt schaf ik net een def aan. En heb er volgens mij veel te veel aan uitgegevenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:00 schreef Yankee_One het volgende:
nee, maar voor je defs krijg je ook niks meer
¤ 1 224 000quote:Roger Pallàs
TSI = 2 330, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: briljant
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
tja, tsi is toch erg belangrijk voor kopers. en als je speler dan slecht in vorm is en ook nog eens slecht/waardeloos aan sideskills heeft wil dat niet helpen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:05 schreef Lennox het volgende:
[..]
9 ton voor briljant vanmiddag![]()
![]()
Ik hoop (en denk) dat die verdedigers met passing wel redelijk waardevast zijn. Ik heb er nu nog maar 1 met minder dan redelijk passen. Centrumaanval e.d is het ook een leuke skill voor en TSI geilers hebben er ook profijt van. Vleugelspel is trouwens ook leuk om erbij te hebben. Mn broertje kocht 20 jr Uitmuntend def/goed wing en redelijk passen voor dik een miljoen. Die vleugeltrainers kunnen ze dan nog leuk optrainen in wing![]()
Mwoah. Goedkoop is het niet, maar je betaald voor redelijk passen altijd wat meer. Wel een erg lage tsi voor die stats en die vormquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmm.. terwijl jij dat zegt schaf ik net een def aan. En heb er volgens mij veel te veel aan uitgegeven
[..]
¤ 1 224 000
misschien zijn dramatische conditie? Kan er in ieder geval vanuit gaat dat die niet al te ver meer daaltquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:25 schreef Lennox het volgende:
[..]
Mwoah. Goedkoop is het niet, maar je betaald voor redelijk passen altijd wat meer. Wel een erg lage tsi voor die stats en die vorm![]()
2.5 mlnquote:Lieuwe Kaaij
TSI = 47 970 , 23 years, poor form
Has weak experience and weak leadership abilities
Stamina: formidable Keeper: disastrous
Playmaking: titanic Passing: inadequate
Winger: inadequate Defending: passable
Scoring: wretched Set pieces: wretched
Ik denk 2,7 miljoenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:51 schreef ScudRaket het volgende:
We proberen het opnieuw:
[..]
2.5 mln![]()
quote:
Ton Hoving:
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van conditie terug van formidabel naar uitstekend.
Ulco Bertens:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie namen af van uitstekend tot goed.
Thieu Hartsinck:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van uitstekend naar goed.
Jort Jorisse:
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van conditie terug van formidabel naar uitstekend.
Will van Scheltema:
Helaas, zijn vaardigheid in conditie zakte van uitstekend naar goed.
Pieter-Paul Kamp:
Helaas, zijn vaardigheid in conditie zakte van zwak naar slecht.
briljant mid van 750k niet verkocht???... damn...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:02 schreef twisteddlogic het volgende:
Briljant mid niet verkocht voor 750k
Ik heb gister dus verloren van de counterhufter, ik haalde redelijk heel laag middenveld, hij waardeloos heel hoog. met 0-1 verloren uiteindelijk
Nee, nu maar voor 0 erop gezet, ik moet er vanafquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
briljant mid van 750k niet verkocht???... damn...
Dan wil ik wel 5000 biedenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:59 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Nee, nu maar voor 0 erop gezet, ik moet er vanaf
linkje naar je speler?quote:
counterhuftersquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:02 schreef twisteddlogic het volgende:
Briljant mid niet verkocht voor 750k
Ik heb gister dus verloren van de counterhufter, ik haalde redelijk heel laag middenveld, hij waardeloos heel hoog. met 0-1 verloren uiteindelijk
lekker qynquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:51 schreef qyn het volgende:
Hmpf, heb ik weer.. Lijst van 'beste groepen' (ofwel hoogste gemiddelde hatstats van de divisies in Nederland):
AH-punten* Groep
1. 295.6 I.1
2. 287.0 II.1
3. 278.5 III.7
4. 271.1 II.2
5. 269.7 III.11
6. 268.9 II.4
7. 266.3 III.13
8. 263.6 III.3
9. 263.1 III.14
10. 261.6 III.16
11. 259.4 III.9
12. 257.9 III.5
13. 255.6 III.10
14. 253.6 III.15
15. 253.5 III.1
16. 253.3 IV.24 <-- hier speel ik![]()
http://netherlands.alltid(...)0/nl/topleagues.html <-- lijstje
100k slechts, help me er van af want ik heb het geld hard nodigquote:Victorin Wilhelm (72130220)
23 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 1 670
Loon: 1 488 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: stef666army
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
Ik word vooralsnog gespaard, maar dan zal je natuurlijk zien dat ik dit zeg en dan morgen te grazen word genomenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
![]()
Sta overigens zesde in mijn competitie. Vrees dat ik weer geen kampioen zal worden, tenzij ik wat trainees verkoop en daarmee sommige posities versterk.
Pas wel een goed keeper gekocht voor 80K.
Bastardo!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:23 schreef stefmans het volgende:
ik heb een bod van 204k op de speler die ik hier boven poste![]()
Is al door een paar genoemd. wiki.hattrick is ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:09 schreef Xevor het volgende:
Ok thnx, is er een site waar ik dit soort basic informatie kan halen?
nu nog een mid met divine SP, een supernatural/titanic winger en een supernatural+ def met minstens solid passen. oja, en nog 5 trainees voor over een week of 2quote:Taco Fielt (72460748)
21 years, inadequate form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and upright.
Has poor experience and passable leadership abilities.
Nationality:Nederland
Total Skill Index (TSI): 68 470
Wage: 35 820 ¤/week
Owner: Holloway Wanderers
Stamina: wretched Goalkeeping: extra-terrestrial
Playmaking: disastrous Passing: disastrous
Winger: wretched Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set Pieces: disastrous
Super hoog zal hij niet zitten, maar het is een leuke speler.quote:Massimiliano Lanzarini (129235750)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Italia
Total Skill Index (TSI): 1 230
Loon: 720 ¤/week
Eigenaar: Golden Team Forli
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
nieuwe aanwinst
[..]
nu nog een mid met divine SP, een supernatural/titanic winger en een supernatural+ def met minstens solid passen. oja, en nog 5 trainees voor over een week of 2
Ik kan ze niet vinden hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:11 schreef komrad het volgende:
www.hottrick.org
en zijn er nog een hoop meer , staan ook in de OpeningsPost
Welkom trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |