wat ga je met de rest van het geld doen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:40 schreef Lennox het volgende:
Kapitaal: 138 460 ¤ (977 608) ¤
Nog 1 trainee aanschaffen. Ben nu van alle oude trainees af (spelers die bij aankoop 1-20k waren)
Salaris omlaag omdat hij toch niet meer gebruikt werd en genoeg geld om een laatste trainee aan te kopen. Houden we nog wat geld over ook.
quote:Hubert Schwarzer:spits
Helaas, zijn vaardigheid in conditie zakte van redelijk naar matig.
Peter Spenner:keeper
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie namen af van waardeloos tot rampzalig.
Gleb Mariev:coach
Zijn vaardigheden op het gebied van leiderschap namen af van slecht tot waardeloos.
quote:Wojciech Latosiński:
Moeilijkheden op training zorgden ervoor dat zijn vaardigheid in conditie daalde van slecht naar waardeloos.
Da's wel héél snel al danquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:29 schreef Yankee_One het volgende:
conditie is ook gedaald bij mensen die wel conditie hebben getraind
Iedereen heeft er last van enzo..quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Leuk hoor die nieuwe tiefusregels
Bij mij de 1ste training in het nieuwe seizoen -3 in conditiequote:Op maandag 28 augustus 2006 18:23 schreef rompompom het volgende:
Bij degene waar de conditie nu al achteruit is gegaan, die hebben dat niet getraind in het tussenseizoen?
denk dat je aan briljant/wonderbaarlijk moet denken. en na zwak komt matigquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:48 schreef stefmans het volgende:
ik heb nog een vraag ik haal nu dit
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging: goed (hoog)
Linkerverdediging: redelijk (heel laag)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: waardeloos (laag)
Waar zou ik nu nog moeten verbeteren ik neig richting een middenvelder aangezien ik spitsen train. Maar nu zit ik met het probleem ik heb nu 2x formidabel en als ik 4-3-3 wil spelen dit seizoen moet er dus een formie weg maar wat zou ik dan trug moeten kopen om tegen de zwak (hoog) redelijk (heel laag) te zitten. Het lieft een speler met max matig passen.
Ik bedoel ook matig laagquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:47 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
denk dat je aan briljant/wonderbaarlijk moet denken. en na zwak komt matig
9 ton voor briljant vanmiddagquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:00 schreef Yankee_One het volgende:
nee, maar voor je defs krijg je ook niks meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |