wat ga je met de rest van het geld doen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:40 schreef Lennox het volgende:
Kapitaal: 138 460 ¤ (977 608) ¤
Nog 1 trainee aanschaffen. Ben nu van alle oude trainees af (spelers die bij aankoop 1-20k waren)
Salaris omlaag omdat hij toch niet meer gebruikt werd en genoeg geld om een laatste trainee aan te kopen. Houden we nog wat geld over ook.
quote:Hubert Schwarzer:spits
Helaas, zijn vaardigheid in conditie zakte van redelijk naar matig.
Peter Spenner:keeper
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie namen af van waardeloos tot rampzalig.
Gleb Mariev:coach
Zijn vaardigheden op het gebied van leiderschap namen af van slecht tot waardeloos.
quote:Wojciech Latosiński:
Moeilijkheden op training zorgden ervoor dat zijn vaardigheid in conditie daalde van slecht naar waardeloos.
Da's wel héél snel al danquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:29 schreef Yankee_One het volgende:
conditie is ook gedaald bij mensen die wel conditie hebben getraind
Iedereen heeft er last van enzo..quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Leuk hoor die nieuwe tiefusregels
Bij mij de 1ste training in het nieuwe seizoen -3 in conditiequote:Op maandag 28 augustus 2006 18:23 schreef rompompom het volgende:
Bij degene waar de conditie nu al achteruit is gegaan, die hebben dat niet getraind in het tussenseizoen?
denk dat je aan briljant/wonderbaarlijk moet denken. en na zwak komt matigquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:48 schreef stefmans het volgende:
ik heb nog een vraag ik haal nu dit
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging: goed (hoog)
Linkerverdediging: redelijk (heel laag)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: waardeloos (laag)
Waar zou ik nu nog moeten verbeteren ik neig richting een middenvelder aangezien ik spitsen train. Maar nu zit ik met het probleem ik heb nu 2x formidabel en als ik 4-3-3 wil spelen dit seizoen moet er dus een formie weg maar wat zou ik dan trug moeten kopen om tegen de zwak (hoog) redelijk (heel laag) te zitten. Het lieft een speler met max matig passen.
Ik bedoel ook matig laagquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:47 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
denk dat je aan briljant/wonderbaarlijk moet denken. en na zwak komt matig
9 ton voor briljant vanmiddagquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:00 schreef Yankee_One het volgende:
nee, maar voor je defs krijg je ook niks meer
hmm.. terwijl jij dat zegt schaf ik net een def aan. En heb er volgens mij veel te veel aan uitgegevenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:00 schreef Yankee_One het volgende:
nee, maar voor je defs krijg je ook niks meer
¤ 1 224 000quote:Roger Pallàs
TSI = 2 330, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: briljant
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
tja, tsi is toch erg belangrijk voor kopers. en als je speler dan slecht in vorm is en ook nog eens slecht/waardeloos aan sideskills heeft wil dat niet helpen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:05 schreef Lennox het volgende:
[..]
9 ton voor briljant vanmiddag![]()
![]()
Ik hoop (en denk) dat die verdedigers met passing wel redelijk waardevast zijn. Ik heb er nu nog maar 1 met minder dan redelijk passen. Centrumaanval e.d is het ook een leuke skill voor en TSI geilers hebben er ook profijt van. Vleugelspel is trouwens ook leuk om erbij te hebben. Mn broertje kocht 20 jr Uitmuntend def/goed wing en redelijk passen voor dik een miljoen. Die vleugeltrainers kunnen ze dan nog leuk optrainen in wing![]()
Mwoah. Goedkoop is het niet, maar je betaald voor redelijk passen altijd wat meer. Wel een erg lage tsi voor die stats en die vormquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmm.. terwijl jij dat zegt schaf ik net een def aan. En heb er volgens mij veel te veel aan uitgegeven
[..]
¤ 1 224 000
misschien zijn dramatische conditie? Kan er in ieder geval vanuit gaat dat die niet al te ver meer daaltquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:25 schreef Lennox het volgende:
[..]
Mwoah. Goedkoop is het niet, maar je betaald voor redelijk passen altijd wat meer. Wel een erg lage tsi voor die stats en die vorm![]()
2.5 mlnquote:Lieuwe Kaaij
TSI = 47 970 , 23 years, poor form
Has weak experience and weak leadership abilities
Stamina: formidable Keeper: disastrous
Playmaking: titanic Passing: inadequate
Winger: inadequate Defending: passable
Scoring: wretched Set pieces: wretched
Ik denk 2,7 miljoenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:51 schreef ScudRaket het volgende:
We proberen het opnieuw:
[..]
2.5 mln![]()
quote:
Ton Hoving:
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van conditie terug van formidabel naar uitstekend.
Ulco Bertens:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie namen af van uitstekend tot goed.
Thieu Hartsinck:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van uitstekend naar goed.
Jort Jorisse:
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van conditie terug van formidabel naar uitstekend.
Will van Scheltema:
Helaas, zijn vaardigheid in conditie zakte van uitstekend naar goed.
Pieter-Paul Kamp:
Helaas, zijn vaardigheid in conditie zakte van zwak naar slecht.
briljant mid van 750k niet verkocht???... damn...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:02 schreef twisteddlogic het volgende:
Briljant mid niet verkocht voor 750k
Ik heb gister dus verloren van de counterhufter, ik haalde redelijk heel laag middenveld, hij waardeloos heel hoog. met 0-1 verloren uiteindelijk
Nee, nu maar voor 0 erop gezet, ik moet er vanafquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
briljant mid van 750k niet verkocht???... damn...
Dan wil ik wel 5000 biedenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:59 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Nee, nu maar voor 0 erop gezet, ik moet er vanaf
linkje naar je speler?quote:
counterhuftersquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:02 schreef twisteddlogic het volgende:
Briljant mid niet verkocht voor 750k
Ik heb gister dus verloren van de counterhufter, ik haalde redelijk heel laag middenveld, hij waardeloos heel hoog. met 0-1 verloren uiteindelijk
lekker qynquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:51 schreef qyn het volgende:
Hmpf, heb ik weer.. Lijst van 'beste groepen' (ofwel hoogste gemiddelde hatstats van de divisies in Nederland):
AH-punten* Groep
1. 295.6 I.1
2. 287.0 II.1
3. 278.5 III.7
4. 271.1 II.2
5. 269.7 III.11
6. 268.9 II.4
7. 266.3 III.13
8. 263.6 III.3
9. 263.1 III.14
10. 261.6 III.16
11. 259.4 III.9
12. 257.9 III.5
13. 255.6 III.10
14. 253.6 III.15
15. 253.5 III.1
16. 253.3 IV.24 <-- hier speel ik![]()
http://netherlands.alltid(...)0/nl/topleagues.html <-- lijstje
100k slechts, help me er van af want ik heb het geld hard nodigquote:Victorin Wilhelm (72130220)
23 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 1 670
Loon: 1 488 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: stef666army
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
Ik word vooralsnog gespaard, maar dan zal je natuurlijk zien dat ik dit zeg en dan morgen te grazen word genomenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
![]()
Sta overigens zesde in mijn competitie. Vrees dat ik weer geen kampioen zal worden, tenzij ik wat trainees verkoop en daarmee sommige posities versterk.
Pas wel een goed keeper gekocht voor 80K.
Bastardo!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:23 schreef stefmans het volgende:
ik heb een bod van 204k op de speler die ik hier boven poste![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |