dat je geen geregistreerde en een evaluatie versie van HAM kan draaien op 1 pc.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:16 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Het is gelukt.
[..]
Kan iemand die laatste zin uitleggen?
Vriend van me zit een tijdje zonder pc en wil HT dus graag bijhouden op mijn pc via mijn HAM.
Moet je bij JD of Moonnogwat zijn... zal wel in week 3 a 4 komen met een opzet...quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:19 schreef pekel het volgende:
Toch een schaamteloze terugvindpost.
Hoe zit het met de Coupe de Fok!?
Ach verrek, danku.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat je geen geregistreerde en een evaluatie versie van HAM kan draaien op 1 pc.
Mja, gefeliciteerd semikoeiawardwinnaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:25 schreef Mokkaboon het volgende:
tvp
ik heb weer es een speler te koop staan:
[afbeelding]
Daarnaast, zoals sommige al weten, ik ben afgestudeerd!!!Kheb donderdag en gister flink gefeest... het was weer gezellig in de stad
![]()
Zal ik deze week nog meer van bekend worden. (zodra ik JD gesproken heb)quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:19 schreef pekel het volgende:
Toch een schaamteloze terugvindpost.
Hoe zit het met de Coupe de Fok!?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:25 schreef Mokkaboon het volgende:
Daarnaast, zoals sommige al weten, ik ben afgestudeerd!!!
Feli!quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:25 schreef Mokkaboon het volgende:
Daarnaast, zoals sommige al weten, ik ben afgestudeerd!!!Kheb donderdag en gister flink gefeest... het was weer gezellig in de stad
![]()
gefeliciteerd!!! Waar blijft ons gebak?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:25 schreef Mokkaboon het volgende:
![]()
allang gedaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:02 schreef -J-D- het volgende:
[Hattrick] Fok!-Cup Editie 9: Inschrijf topic!
quote:Éric Jouanne [playerid=127294113]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 1 030
Loon: 960 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC de Twietjes
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Doe trouwens niet mee aan de FOK!Cup dit jaar, sla een seizoentje over. Dit is een 100% (opnieuw) opbouw jaar voor me en probeer ik hier en daar wat landjes en/of leuke geldbedragen bij elkaar te sprokkelen. Elke euro helptquote:28-08-2006 S.S Campobasso 297 000 ¤ 1 040
16-08-2006 FC de Twietjes 75 001 ¤ 940
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |