abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:09:13 #1
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39570658
laat ik de honeurs dan maar waarnemen..

Welkom in het politieke forum van FOK!

Zoals de naam al zegt gaat dit forum over politiek in al haar facetten. Van economie tot (on)recht, van filosofie tot nieuws.

Zoals in elk subforum, geldt ook hier de algemene policy. Daarnaast verwachten we een redelijke opening tot discussie als je een topic opent. Natuurlijk komt iedereen hier voor zijn plezier en als het een leuk/gepast topic is mag het ook blijven. Voor het politieke borrelpraat ben je altijd welkom in ons politieke café het slowchattopic.

Voor kritiek, opmerkingen, complimenten of andere feedback op het handelen van de POL-mods zijn we bereikbaar via:
- Dit feedbacktopic
- E-mail (zie onder)
- Topicreport ( aan de bovenkant van het betreffende topic)
- IRC (#POL via irc.fok.nl)

Veel plezier.

Sidekick
ExtraWaskracht
Chewie

[ Bericht 94% gewijzigd door Sidekick op 06-07-2006 22:07:59 ]
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_39570819
Heb jij iets tegen schijnhielige bomenknufellaars
pi_39571006
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:14 schreef Autodidact het volgende:
Heb jij iets tegen schijnhielige bomenknufellaars
Jij niet dan?
pi_39571234
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:20 schreef achterhetspoor het volgende:

[..]

Jij niet dan?
Laten we het aan Mao en Stalin vragen.
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:34:17 #5
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_39571406
Gaststicky gemaakt
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:08:19 #6
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39586872
Yo.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:04:35 #8
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_39607194
doodsverwensing:

Allochtonen

TT kan ook wel wat hulp gebruiken.

Vluchtelingen; echte integratie door werk? ofzo
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:33:38 #9
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39608211
  vrijdag 7 juli 2006 @ 16:00:32 #10
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39609241
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:04 schreef Napalm het volgende:
doodsverwensing:

Allochtonen
Check.
pi_39664109
GroenLinks is niet groen. meteen een slotje
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_39679687
Was me nog niet eens opgevallen, maar Napalm doet goed werk :S

Ik weet niet of ik het woord mag noemen, wel een beetje strenge(verklikkende) .... uuh mensen hier zegmaar.
Of krijg je dan bonuspunten zodat je forumadmin kan worden?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 10 juli 2006 @ 07:56:04 #13
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39681763
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
pi_39687659
De politieke programma’s van de Publieke Omroep zijn te link

Kan iemand misschien even de tt aanpassen? Was ff copy past werk van me dat niet goed ging.

bedankt
<b>Benedictam Dei omnipotentis,
Patris et Filii et Spiritu Sancti
descendat ad vos
et maneat in semper</b>
pi_39689417
Hebben we die discussie zo langzamerhand niet gehad?
pi_39691113
quote:
Op maandag 10 juli 2006 07:56 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Ik bedoel wanneer je mensen gaat lopen verraden op dit forum of je dan bonuspunten krijgt en met een genoeg aantal punten forumadmin kan worden?
Ze zijn zo enthousiast hier.
pi_39694508
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:01 schreef JohnDope het volgende:

Ik bedoel wanneer je mensen gaat lopen verraden op dit forum of je dan bonuspunten krijgt en met een genoeg aantal punten forumadmin kan worden?
Ja, je wordt automatisch FA na 1000 posts hier, wist je dat niet?
  maandag 10 juli 2006 @ 20:44:34 #18
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39701473
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat is geen verraad, maar behulpzaamheid. Als jij ziet dat iemand de wet overtreed in real life, zou je het ook als verraad zien als je een tip geeft aan de politie?

Wij mods kunnen soms iets over het hoofd zien, en daar is dit topic mede voor. Niet dat een klacht automatisch leidt tot actie van onze kant natuurlijk.
pi_39705241
mwaw ik heb er zo mijn bedenkingen bij.... En als "iemand de wet overtreef in real life" moet je dat ruim zien. Het ligt helemaal aan het delict, aan de dader/persoon, aan de eventuele slachtoffers,etc ,etc.
Kan je niet echt vergelijken met een criminele-forum-actie.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 22:42:41 #20
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39736697
Marijnissen wil Minister v. Justitie of Sociale Zaken worden , misschien iemand anders dan Chewie?
pi_39746333
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 22:42 schreef Harry_Sack het volgende:
Marijnissen wil Minister v. Justitie of Sociale Zaken worden , misschien iemand anders dan Chewie?
Wat wou je daaraan gemoddereerd hebben? Het is een onzinnige reactie maar het mag wel.
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:59:24 #22
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39750464
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:36 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat wou je daaraan gemoddereerd hebben? Het is een onzinnige reactie maar het mag wel.
dan heb je er vast geen moeite mee als ik het over nazi-beul Hoogervorst of staliniste Rita heb?
pi_39760461
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:59 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

dan heb je er vast geen moeite mee als ik het over nazi-beul Hoogervorst of staliniste Rita heb?
Ach als jij daar gelukkig van wordt.
pi_39762250
De ervaren pol-gebruikers herkennen het wellicht: op sommige momenten gaat het niet zo goed met de linkse moraal in het pol-forum, en derven figuren als Sidekick en Monidique (weereens) het onderspit.

Plotseling duikt dan vaak, opeens en uit het niets, dat aan tourette syndroom drankorgel op om voornamelijk de wat rechtsere topics te sluiten met "kordate" termen als "zo, en nu is het uit", "afgelopen nu". Ook worden er op die momenten, om de meest bizarre redenen, de nodige ban's gezet, waarna Sidekick weer (probeert) de touwtjes in handen te nemen.

Sidekick, die typerend genoeg geregeld de stormfrontpage bezoekt, lijd echter aan een een minderwaardigheids complex en maakt zogenaamd beslissingen die de pederasten en tere moslimmetjes moet beschermen tegen andere denkbeelden od opgeheven vingertjes.
Nu wil ik niet beweren dat dit aan penisnijd lijdende figuur (Die grote dildo die zijn rotterdamse bescherm mamma hem af en toe in zijn holletje duwt) post van zijn politieke tegenstanders op enge site knipt en polakt om zo zijn neonazi uitspraken te rechtvaardigen en beeldvorming van bepaalde users door zijn schanknaapjes in bepaalde richting te lijden.

Dan hebben we nog troetelgebruiker SCH, de zelfomschreven oude relnicht die geen fout ziet in 12 jarigen die pijpen voor een financiele vergoeding. Begrip tonen, pappen en nathouden is zijn motto en vermoedelijk verricht hij ook wel wat hand en spandiensten voor zijn geloofsgenoot [url= http://forum.fok.nl/user/history/118230 ]in-limboy[/url] welke verklaarde dat de meest aantrekkelijk leeftijd rond 8 jaar licht, 6 is hem net te jong..

Uit andere dan mohamedaanse denkwijze (inderdaat die Saoudie die een 6 jarige pakte) je vraagtekens zetten bij homosexualiteit bezorgt je eveneens de naam en bijbehorende aandacht van de MODS en de alco die ook wel eens een Kebabje lust. Sharia achtige texten kunnen echter zonder problemen geplaatst worden

Natuurlijk is er dan nog de illustere Lord V, Verbal om nog te zwijgen van reetkever Ryan3, die , discussierend al seen Ed van Thijn, iedere relativering (dus niet ontkenning of asociatie van het moslimdom bij de entloessung bestraft met een ban..

Naar buiten toe is de de FOK een blije multikul familie, de tros onder de forums.
De TROSLIM voor wie hem nog kent.

Ze bestaan al zo lang, maar nog steeds prutsen ze maar wat aan, hebben ze incompetente vrijwilligers en hebben de adverteerders het ook wel gezien en adverteren ze liever bij logs als geenstijl en retecool.

Daarom houd ik het nu dan ook maar voor gezien bij dit flutforumpje dat gecensureerd wordt door Roterdamse Alcoholisten, Dementerende 40+ (ja jij Ryan3) Pederastengroupies zoniet pedofielen (voel je niet te hard aangesproken SCH, politiek corect geblindoekte pygmeeen (with arseholes the size of a clowns pocket) (Lastig he zo'n barkruk Lord V)
pi_39762794
Fock "Principes"

Baggeraar.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_39762964
Lang leve een geheugen!

Kijk eens: voorbij fok.

Kloontje van h4rdcoretommy reviewz heette die hier?
Die gebruikt graag andermans teksten en verzamelt deze onder andere daar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_39763202
Goed geheugen !!

http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?p=23639#23639
Desiredbard is de lolbroek

ps..
Waarom maken alleen linkse lui vergelijkingen met WO 2
De stelling is weer ontkracht door Desiredbard

[ Bericht 26% gewijzigd door Bluesdude op 12-07-2006 19:35:47 ]
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:40:28 #28
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_39763522
TS heeft kennelijk wat met Ryan3, SCH, L_V, Sidekick, Monidique en Verbal, maar ik herken de wat bekendere oud-fokkers/voorbij-fokkers er niet in. Hij zal dus wel een of andere kleuter zijn die aan immitatiegedrag doet.
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:42:30 #29
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_39763593
Ah ja, desiredbard is best mogelijk. Naja, of weer die ene natiepclown van stormfront.
pi_39763615
Het is ook geen veteraanvoorbijfokker..
Idd lijkt het alsof hij de Lucidastijl imiteerde.
Maar Lucida checkt zijn spelling altijd veel beter..

volg de link : DB kondigt zijn heldhaftige infiltratiepoging aan
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:47:03 #31
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_39763759
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:43 schreef Bluesdude het volgende:

Ja, las ik, met nota bene dezelfde typo. Overigens typte Lucida ook een stuk beter, nog los van spelling.
pi_39763830
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:43 schreef Bluesdude het volgende:

De eerste twee aliea's zijn knip en plak werk, origineel van Hans. (inclusief onderspit 'derven')
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_39765257
De kwaliteit van de zure users neemt wel af...
pi_39782923
Nou er "lopen" hier wel wat enge figuren rond anders, wat ik zo uit die linkjes kan zien.
En als moderators zich inderdaad ook op de stormfront site begeven (om wat voor reden dan ook) getuigt dat ook niet echt van een gezonde geest.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:46:06 #35
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39783319
je hebt helemaal gelijk
pi_39784478
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:34 schreef ratava het volgende:
En als moderators zich inderdaad ook op de stormfront site begeven (om wat voor reden dan ook) getuigt dat ook niet echt van een gezonde geest.
Nah, da's een beschuldiging die komt van het feit dat Sidekick wat stukjes uit een post die ik herkende als geciteerde tekst van Lemmeb, op zoek naar eerdere publicatie van die tekst, terugvond op stormfront.

Ik had ook, als eerste (en enige) hit op google dat topic op stormfront gevonden. Omdat ik zéker wist dat het van Lemmebs hand eerder op fok stond heb ik dat zoekresultaat genegeerd.

Maar om nou te zeggen dat dat getuigt van een ongezonde geest..
pi_39784600
Nou deins ik niet snel terug voor wat persoonlijke beledigingen, maar PaulNL draaft wel een beetje door in dit topic Waarom zou je uberhaupt mensen toelaten die niets toevoegen?
pi_39784636
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:25 schreef Tijger_m het volgende:
Waarom zou je uberhaupt mensen toelaten die niets toevoegen?

Gaat dit niet wat te ver?
Je bent me net voor

Die eerste, ok, kan ik mee leven, even op elkaar schieten, mag van mij, maar in posts daaronder, blijft ie doorgaan en dat gaat me toch wat te ver.
pi_39785229
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Nah, da's een beschuldiging die komt van het feit dat Sidekick wat stukjes uit een post die ik herkende als geciteerde tekst van Lemmeb, op zoek naar eerdere publicatie van die tekst, terugvond op stormfront.

Ik had ook, als eerste (en enige) hit op google dat topic op stormfront gevonden. Omdat ik zéker wist dat het van Lemmebs hand eerder op fok stond heb ik dat zoekresultaat genegeerd.

Maar om nou te zeggen dat dat getuigt van een ongezonde geest..
Daarmee bevestig jij dus de suggestie dat diet stukje
1) eerst op Fok! stond
2) Daarna op stormfront verscheen (geknipt en geplakt)
3) Sidekick hier naar verwijst.

Rook? Vuur?
Voorbarige conclusie dat er hierdoor defamatie plaatsvind aan de hand van degene die
1) De post naar strormfront geplakt heeft
2) Sidekick die de link tussen de orginele FOK poster en de verknipping op SF legt om op die manier zijn politieke gelijk te krijgen?

Men zou de aanname kunnen maken dat de SF post alleen verschenen is met het doel de Fok!er in questie zwart te maken.

Een aanname die net zo schadelijk is voor de betreffende moderator als de SF post voor de oorspronkelijke fokker. En dus een veronderstelling die ik niet als absolute waarheid aanneem maar wel in mijn achterhoofd houd betreffende beide personen.

Ik weiger uit principe ook maar een hit te leveren aan SF, dus ik ga de post niet opzoeken, maar dit is wel de indruk die gewekt wordt.
pi_39785505
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:46 schreef ratava het volgende:

[..]

Daarmee bevestig jij dus de suggestie dat diet stukje
1) eerst op Fok! stond
2) Daarna op stormfront verscheen (geknipt en geplakt)
3) Sidekick hier naar verwijst.
Correct, voor zover ik kan nagaan.
quote:
Rook? Vuur?
Voorbarige conclusie dat er hierdoor defamatie plaatsvind aan de hand van degene die
1) De post naar strormfront geplakt heeft
2) Sidekick die de link tussen de orginele FOK poster en de verknipping op SF legt om op die manier zijn politieke gelijk te krijgen?
Ik heb de link gelegd .
quote:
Men zou de aanname kunnen maken dat de SF post alleen verschenen is met het doel de Fok!er in questie zwart te maken.

Een aanname die net zo schadelijk is voor de betreffende moderator als de SF post voor de oorspronkelijke fokker. En dus een veronderstelling die ik niet als absolute waarheid aanneem maar wel in mijn achterhoofd houd betreffende beide personen.
Ik verwerp de aannames, en de voorgestelde conclusies. Noch sidekick, noch Lemmeb heeft dat stuk op stromfront geplaatst, neem ik aan.
quote:
Ik weiger uit principe ook maar een hit te leveren aan SF, dus ik ga de post niet opzoeken, maar dit is wel de indruk die gewekt wordt.
Tsja, ik heb wel geklikt.
pi_39786345
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:26 schreef Vhiper het volgende:
Nou deins ik niet snel terug voor wat persoonlijke beledigingen, maar PaulNL draaft wel een beetje door in dit topic Waarom zou je uberhaupt mensen toelaten die niets toevoegen?
Aangepast en verwijderd.
pi_39786675
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:24 schreef Chewie het volgende:

[..]

Aangepast en verwijderd.
Bedankt, je had alleen mijn reply op zijn eerste belediging vergeten. Die heb ik zelf maar verwijderd
  donderdag 13 juli 2006 @ 16:06:14 #44
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_39791584
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_39791721
quote:
dubbeltopic gesloten.
pi_39815618
Marijnissen wil Minister v. Justitie of Sociale Zaken worden (is dit normaal? Het staat er al dagen )

Jullie medesmurf Martijn_77 is trouwens ook vrolijk doorgegaan met z'n inhoudsloze gezuig. Ik weet dat het moeilijk is om een kwalitatieve ondergrens te leggen maar hij voegt in POL niets anders toe dan 'negative campaigning'...Bashen dus.
pi_39817666
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:22 schreef Autodidact het volgende:
Marijnissen wil Minister v. Justitie of Sociale Zaken worden (is dit normaal? Het staat er al dagen )
Normaal niet maar ik vind het niet nodig om het aan te passen. Mening uiten mag al is deze infantiel, op de persoon spelen niet.
pi_39817747
Wat heeft een classificatie als "massamoordenaar" met het uiten van je mening te maken?
pi_39817972
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:33 schreef Autodidact het volgende:
Wat heeft een classificatie als "massamoordenaar" met het uiten van je mening te maken?
Je mag Mao toch een massamoordenaar vinden, daar heeft hij zelfs gelijk in?
De link Marijnissen - Mao heeft dan wel een zeer lange baard en begint wel vervelend te worden maar dat is imo nog geen reden om die post aan te passen.
pi_39821247
't Is jouw subforum...
  † In Memoriam † zondag 16 juli 2006 @ 17:23:24 #51
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_39880365
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:22 schreef NJ het volgende:

[..]

Ik ben niet meer zo wakker zal je bedoelen. Ik had het hele slotje niet gezien. .
Jullie hebben wel door dat je mede door deze kicks dat spam topic omhoog helpt en als het ware er reclame voor blijft maken
pi_39881078
Dit moest vast niet in POL: Inside 9/11 op National geographic
  zondag 16 juli 2006 @ 19:26:29 #53
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39883258
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:57 schreef sigme het volgende:
Dit moest vast niet in POL: Inside 9/11 op National geographic
Maar ik weet eigenlijk ook neit waar het wel thushoort.
  zondag 16 juli 2006 @ 19:27:38 #54
66444 Lord_Vetinari
pi_39883297
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:26 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Maar ik weet eigenlijk ook neit waar het wel thushoort.
TRU?
pi_39883520
GC, NWS, of TV?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_39885230
Kan rednajt even de neonazi vergelijking inslikken?
Stelling: Mensen die niks toevoegen weigeren deel 2

De post van dezelfde rednajt er vlak boven is ook al zo ondermaats.
  zondag 16 juli 2006 @ 21:08:04 #57
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39885851
quote:
Op zondag 16 juli 2006 20:41 schreef sigme het volgende:
Kan rednajt even de neonazi vergelijking inslikken?
Stelling: Mensen die niks toevoegen weigeren deel 2

De post van dezelfde rednajt er vlak boven is ook al zo ondermaats.
Ja.
pi_39889518
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

TRU?
Gezien het verloop van de reacties zou ik dat ook zeggen
pi_39897851
pi_39899168
quote:
1e dicht. Over die visboer mag wel, al kun je je afvragen of het waar is.
pi_39920225
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_39922991
Ga je weg?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2006 22:57:36 ]
pi_39925234
Nee ben net weer terug.
pi_39931219
Dilemma: Jury-rechspraak

Wil iemand de titel even verbeteren?
pi_39932770
gedaan.

WB Duke
pi_39936796
De Pedopartij moet handtekeningen hebben?!

Loopt een beetje uit de hand mischien?
pi_39936816
Het niveau stijgt inderdaad weer .
pi_39943301
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 16:13 schreef Tijger_m het volgende:
Bestaansrecht PNVD is de schuld van links.

Kan deze naar ONZ of zo?
Dicht is die nog beter
pi_39943463
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 12:57 schreef Tijger_m het volgende:
De Pedopartij moet handtekeningen hebben?!

Loopt een beetje uit de hand mischien?
Ja geschoond, als ik wat gemist heb hoor ik het wel
pi_39950491
Peiling: CDA zit PvdA op de hielen

Is het niet beter om een centraal peilingtopic te maken om dit soort dingen te bespreken, wie zit er te wachten op elke keer een nieuw topic bij elke (analyse van een) peiling? Verder is dit m.i. zelfs NWS-materiaal.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:00:48 #72
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39950884
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 20:49 schreef Autodidact het volgende:
Peiling: CDA zit PvdA op de hielen

Is het niet beter om een centraal peilingtopic te maken om dit soort dingen te bespreken, wie zit er te wachten op elke keer een nieuw topic bij elke (analyse van een) peiling? Verder is dit m.i. zelfs NWS-materiaal.
Nee, dat lijkt me niet beter. Zo nu en dan een nieuw peilingtopic aan de hand van een 'nieuwswaardige' peiling is niet verkeerd. Centrale topics hebben de neiging discussies te verstommen.

Verder is politiek nieuws uiteraard POL, en geen NWS. Net zoals voetbal in VBL zit en niet in Sport. Het meest specifieke subforum heeft doorgaans 'voorrang'.
pi_39950955
Ik vind het conflict Israel-Hezbollah anders ook vrij politiek.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:08:05 #74
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39951172
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:02 schreef Autodidact het volgende:
Ik vind het conflict Israel-Hezbollah anders ook vrij politiek.
Natuurlijk, maar zo kan je alles wel politiek noemen. Dergelijke internationale geopolitiek wordt besproken in NWS omdat de simpele politiek maar bijzaak is. Het is wel een lastige grens tussen NWS en POL, ook voor de mods.
pi_39965889
pi_39998071
Moet dit nou ? Politieke debielen "gehoorzamen" Groenlinks

Topictitel is getrol
De stelling is ook meer een trollende scheldpartij en er is geen onderbouwing wat je wel als stelling kunt zien.

En Sigme wacht nog op antwoord
  donderdag 20 juli 2006 @ 02:11:40 #77
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39998208
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 02:06 schreef Bluesdude het volgende:

Topictitel is getrol
De stelling is ook meer een trollende scheldpartij en er is geen onderbouwing wat je wel als stelling kunt zien.

Het is inderdaad wel een beetje storend, zoals hier ook al aangegeven,

[pol Feedback] Vraag het uw favo digitale katalysator
[pol Feedback] Vraag het uw favo digitale katalysator

Is het niet mogelijk dat jullie de koppen wel bij elkaar kunnen krijgen om een behoorlijk platform neer te zetten met tenminste wat morele regels?
pi_40000841
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:08 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar zo kan je alles wel politiek noemen. Dergelijke internationale geopolitiek wordt besproken in NWS omdat de simpele politiek maar bijzaak is. Het is wel een lastige grens tussen NWS en POL, ook voor de mods.
Tsja, aan peilingen is dan verder ook weinig politiek....
pi_40001026
quote:

Het gastslotje was mij voldoende antwoord .
pi_40003024
quote:

Topictitel is getrol
Is dicht
quote:
Topic was toch al dicht?
pi_40007764
Is het niet een idee om een subforum " Borrelpraat " aan te maken ? Het niveau van en in sommige topics begint toch wel naar een bedenkelijk niveau te zakken.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_40012400
Mag ik weer wat aangeven?
Verdonk op het matje?

Ik zou natuurlijk TS erop kunnen aanspreken, maar dat kost een stuk meer energie.
pi_40012624
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:51 schreef sigme het volgende:
Mag ik weer wat aangeven?
Jij altijd
quote:
http://forum.fok.nl/topic/887073

Ik zou natuurlijk TS erop kunnen aanspreken, maar dat kost een stuk meer energie.
ik had er zelfs geen zin in om slotje te verklaren
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:10:29 #84
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40017986
bedankt Chewie
pi_40044156
Marijnisse moet aftreden. Deel #1

Slecht topic geopend. Probeer later wel opnieuw. Mag dicht dus.
Plus ik kan niet goed discussieren.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 20:19:11 #86
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40057060
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:26 schreef SuperUli het volgende:
Marijnisse moet aftreden. Deel #1

Slecht topic geopend. Probeer later wel opnieuw. Mag dicht dus.
Plus ik kan niet goed discussieren.
Zo werkt het niet helemaal.. maar wees gerust, het zakt vanzelf weg.
  zondag 23 juli 2006 @ 19:53:57 #87
104871 remlof
Europees federalist
pi_40110837
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:46 schreef jopieII het volgende:
Wat nou klakkeloos?
[..]

Pardon? dat stuk op de volkskrant is wel van mij ja!
Klakkeloos?
Waarom zou ik iets 2 x schrijven?

Niveau kaassoufle kom ik hier tegen, ... dus dat topic gaat weg.
Ik kan het anders niet vinden op http://archief.volkskrant.nl - doe eens een link (ben abbonee dus kan overal bij)

Topic is dicht, dus ik reageer hier even
Yankee go home!
  maandag 24 juli 2006 @ 00:43:47 #88
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40119932
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:53 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik kan het anders niet vinden op http://archief.volkskrant.nl - doe eens een link (ben abbonee dus kan overal bij)

Topic is dicht, dus ik reageer hier even
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/63443

Daar..

Overigens is het kennelijk geen klakkeloze copy-paste. Mijn excuses daar dan voor richting de TS.
  maandag 24 juli 2006 @ 14:52:36 #89
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_40134190
16 juli: Peiling: CDA zit PvdA op de hielen
23 juli: PvdA klimt weer in de peilingen
30 juli: PvdA zakt toch weer wat in peilingen
6 augustus: PvdA krabbelt weer wat op in peiling De Hond
13 augustus: Ook CDA aan het zakken in peilingen

Is het geen idee om daar een centraal peilingen topic over te maken?
  maandag 24 juli 2006 @ 16:58:18 #90
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40137768
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:52 schreef Hephaistos. het volgende:
16 juli: Peiling: CDA zit PvdA op de hielen
23 juli: PvdA klimt weer in de peilingen
30 juli: PvdA zakt toch weer wat in peilingen
6 augustus: PvdA krabbelt weer wat op in peiling De Hond
13 augustus: Ook CDA aan het zakken in peilingen

Is het geen idee om daar een centraal peilingen topic over te maken?
Heb het even meegenomen naar achter.
pi_40152061
Ik heb inmiddels mijn bericht aangepast om de discussie niet nog meer uit het lood te slaan, maar is het normaal dat een toezichthouder een woord uit een betoog rukt om z'n idee-fixe door cartoons aan de man te kunnen brengen?

Marijnissen is boos op media.

Het komt nogal... onaangenaam over. Als de ''antizionistische'' versie van het CIDI, die met een vergrootglas op zoek gaat naar bepaalde woorden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Apropos op 25-07-2006 02:14:52 ]
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40159482
Ik kan er niet meer van maken dat TS in deze topic aan het trollen is. Met kulargumenten aankomen en feiten die mensen aandragen afdoen als propaganda of onzin.

Een schopje naar ONZ of iets dergelijks lijkt mij wel zo gerechtvaardigd.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 20:00:07 #93
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40177018
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 00:29 schreef Apropos het volgende:
Ik heb inmiddels mijn bericht aangepast om de discussie niet nog meer uit het lood te slaan, maar is het normaal dat een toezichthouder een woord uit een betoog rukt om z'n idee-fixe door cartoons aan de man te kunnen brengen?
Dat ligt eraan hoe je normaal definieert.
pi_40210273
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:00 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat ligt eraan hoe je normaal definieert.
Ik zou er niet voor pleiten om het atomiseren van ''Holocaust ontkenners'', teneinde met een o zo geestige cartoon een verondersteld chantagemiddel van Israel openbaar te kunnen maken, als ''normaal;; te definieren Vooral aangezien het oorspronkelijke bericht met geen woord rept over de Amerikaans-Israelische betrekkingen.
Naar mijn mening tamelijk onfatsoenlijk en obstinaat.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  donderdag 27 juli 2006 @ 09:32:50 #95
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40228969
Wir haben einer hoax

Stop de partij voor naastenliefde, vrijheid en diversiteit.

voor argumentie onzin gehalte zie mijn post in dat topic.
pi_40230103
TS vraagt zich in de OP af waar het topic thuishoort.
Google Video's/YouTube; Goede documentaires

Ik heb geen flauw idee (jullie kennen mijn motto ), maar ik zie geen verband met POL.
pi_40237351
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 10:22 schreef sigme het volgende:
TS vraagt zich in de OP af waar het topic thuishoort.
Google Video's/YouTube; Goede documentaires

Ik heb geen flauw idee (jullie kennen mijn motto ), maar ik zie geen verband met POL.
Die links die TS geeft zijn wel politieke docu's volgens mij, mar ik neem het wel even mee naar het achterkamertje. Weet zo ook niet waar deze beter zou passen.
pi_40237702
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:16 schreef Chewie het volgende:

[..]

Die links die TS geeft zijn wel politieke docu's volgens mij, mar ik neem het wel even mee naar het achterkamertje. Weet zo ook niet waar deze beter zou passen.
Oh, OK, als het politieke documentaires zijn dan snap ik het wat beter.
pi_40281108
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:16 schreef Chewie het volgende:

En er al uit? Want als ik een kwalitatieve documentaire als de "DE ZAAK MILOSEVIC" tussen posts als "Ghosts on tape" zie staan, nou nee. Leuk topic als het echt wat meer op politiek/nieuws/historie was toegespitst en niet op de filmpjes van de mensen zonder verstand.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 20:58:55 #100
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40282553
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 20:05 schreef -Angelus- het volgende:

[..]

En er al uit? Want als ik een kwalitatieve documentaire als de "DE ZAAK MILOSEVIC" tussen posts als "Ghosts on tape" zie staan, nou nee. Leuk topic als het echt wat meer op politiek/nieuws/historie was toegespitst en niet op de filmpjes van de mensen zonder verstand.
Nee.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 22:44:43 #101
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40285435
Weer een reden om cross-posts mogelijk te maken
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_40296335
Het topic is niet bedoelt voor puur politieke content, maar als het in GC zou komen te staan ben ik bang dat het hele topic naar de knoppen wordt geholpen. Het gaat mij erom dat we een centraal topic hebben vol met interessante (lange) filmpjes. Wat interessant is, is natuurlijk subjectief, vandaar dat er ook een beschrijven bij moet komen
  zaterdag 29 juli 2006 @ 14:25:33 #103
104871 remlof
Europees federalist
pi_40297513
Was er gisteren niet een topic in POL met als titel iets van "Waar vecht een westers leger voor?"? Ik kan het nergens meer vinden!
Yankee go home!
  zaterdag 29 juli 2006 @ 14:27:50 #104
66444 Lord_Vetinari
pi_40297552
Staat in HOC nu
  zaterdag 29 juli 2006 @ 14:27:53 #105
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_40297554
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 14:25 schreef remlof het volgende:
Was er gisteren niet een topic in POL met als titel iets van "Waar vecht een westers leger voor?"? Ik kan het nergens meer vinden!
Waar vecht/vocht een westers leger voor?
  zaterdag 29 juli 2006 @ 14:30:03 #106
104871 remlof
Europees federalist
pi_40297602
quote:
Ah vandaar dat ik het niet kon vinden! En het feit dat mijn post gedelete is hielp natuurlijk ook niet
Thanks L_V en Heph!
Yankee go home!
  zaterdag 29 juli 2006 @ 14:32:19 #107
66444 Lord_Vetinari
pi_40297648
Je wilt toch niet zeggen dat je HOC niet in je Index en AT hebt staan he?
  zaterdag 29 juli 2006 @ 14:36:50 #108
104871 remlof
Europees federalist
pi_40297736
Ik heb alleen OUD uit MyAT gewist
En gezocht met de beta search op 'leger', 'westers' en 'vecht', maar het kwam niet boven tafel...
Yankee go home!
  zaterdag 29 juli 2006 @ 14:46:11 #109
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_40297888
Kan iemand de topic titel wijzigen?

Inwoners VS veel gelukkiger dan die van de EU
"Inwoners VS gelukkiger dan die van de EU"
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  zaterdag 29 juli 2006 @ 15:22:03 #110
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40298569
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 14:46 schreef klez het volgende:
Kan iemand de topic titel wijzigen?

Inwoners VS veel gelukkiger dan die van de EU
"Inwoners VS gelukkiger dan die van de EU"
Waarom?
  zaterdag 29 juli 2006 @ 15:24:05 #111
70154 klez
pi_40298609
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 15:22 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Waarom?
In mijn enthousiasme heb ik het te zwaar aangezet. Krijgen we daar een discussie over terwijl ik het wat "gemütlicher" wil houden.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 15:57:10 #112
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40299271
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 13:30 schreef DylanYoung het volgende:
Het topic is niet bedoelt voor puur politieke content, maar als het in GC zou komen te staan ben ik bang dat het hele topic naar de knoppen wordt geholpen. Het gaat mij erom dat we een centraal topic hebben vol met interessante (lange) filmpjes. Wat interessant is, is natuurlijk subjectief, vandaar dat er ook een beschrijven bij moet komen
Als je dat wilt kan ik het naar GC schoppen. Is het geen idee om de OP te veranderen naar POL gerelateerde filmpjes en eventueel eentje te openen voor allerhande filmpjes in GC?
pi_40301979
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 15:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Als je dat wilt kan ik het naar GC schoppen. Is het geen idee om de OP te veranderen naar POL gerelateerde filmpjes en eventueel eentje te openen voor allerhande filmpjes in GC?
Zou kunnen natuurlijk, maar zo zijn er natuurlijk ook weer veel historische filmjes en die zouden dan beter tot hun recht komen in HOC. Gooi de boel maar gewoon naar GC en dan overleg ik daar wel met de betreffende Mods. Als je dit topic ook hier wilt houden voor allen POL onderwerpen, ga je gang
  zaterdag 29 juli 2006 @ 18:16:03 #114
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40302456
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 15:24 schreef klez het volgende:

[..]

In mijn enthousiasme heb ik het te zwaar aangezet. Krijgen we daar een discussie over terwijl ik het wat "gemütlicher" wil houden.
Ok.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 18:31:15 #115
70154 klez
pi_40302768
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 18:16 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ok.
Thnx.
  zondag 30 juli 2006 @ 14:37:38 #116
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_40322428
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Heb het even meegenomen naar achter.
Beslissing al gevallen?

VVD in de oppositie of herhaling formatie 2003?
  zondag 30 juli 2006 @ 17:53:24 #117
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40327489
quote:
Op zondag 30 juli 2006 14:37 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Beslissing al gevallen?

VVD in de oppositie of herhaling formatie 2003?
Oh, sorry, het terugmelden is er even tussendoor geglipt.

Ja, we vonden het een goed idee.
pi_40416555
Terreur in woonwijken door groep stalking

De suggestie van ..-._---_-.- lijkt me het navolgen waard.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 18:51:40 #119
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40426193
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:23 schreef sigme het volgende:
Terreur in woonwijken door groep stalking

De suggestie van ..-._---_-.- lijkt me het navolgen waard.
De sugeestie van Lord_Vetinari ook wel.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:12:42 #120
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_40428404
Mag mijn topic titel gewijzigd worden in "Discriminatie? Direkteur mag van vrouw geen knappe secretaresse" i.p.v. "Direkteur mag van vrouw geen knappe secretaresse. Discriminatie? ".

De topic titel past namelijk niet in het overzicht. Dan is het misschien beter de topic titel met discriminatie? te laten beginnen.

Bij voorbaat dank.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:27:11 #121
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40428890
Beide zijn te lang om uberhaupt ingevoerd te kunnen worden.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:59:17 #122
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_40430018
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 20:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Beide zijn te lang om uberhaupt ingevoerd te kunnen worden.
Ja maar dan staat er "Discriminatie? Direkteur mag van vrouw geen knappe .."

Zegt iets meer dan wat er nu van de topictitel op het overzicht komt.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 21:03:05 #123
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40430162
Ja, maar als je even op het topic klikt, dan staat er "Discriminatie? Direkteur mag van vrouw geen knappe secretarres", net zoals er nu staat "Direkteur mag van vrouw geen knappe secretaresse. Discrimina"
pi_40442668
Wat was dat groepsstalken nou? Zonde dat het weg is of niet naar TRU geschopt is. Weer een nieuwe loot aan de tak van het samenzweringsdenken volgens mij.
I´m back.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:44:39 #125
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40456728
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:27 schreef Ryan3 het volgende:
Wat was dat groepsstalken nou? Zonde dat het weg is of niet naar TRU geschopt is. Weer een nieuwe loot aan de tak van het samenzweringsdenken volgens mij.
Ik heb het ze nog wel gevraagd, maar zij verwezen naar R&P.
pi_40464866
Naar aanleiding van het sluiten van mijn 'pvda bash-topic':

ik snap wel dat je 'm dicht gooit, maar ik vind ook dat er af en toe ruimte moet zijn voor een ludiek en luchtig topic.

Daarnaast vind ik het jammer dat ELK topic eindigt in een battle tussen links en rechts. Bijv. Als ik een discussie topic zou openen dat over de verschillende vormen van bijv. liberalisme gaat, weet ik van tevoren al dat binnen 10 minuten een oorlog uitbreekt tussen voorstanders en tegenstanders van liberalisme en dat alle diepgang eruit ligt.
pi_40478025
Johndope zit de hele tijd over anti amerikanisme van Nova te lullen terwijl het topic daar niets mee te maken heeft. Iets opruimen misschien?
NOVA: De beuk erin
pi_40478890
NOVA: De beuk erin dit soort posts bedoel ik dus.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:35:21 #129
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40480854
na terechtwijzing van mrbadguy, zouden jullie de tt willen aanpassen naar : wie zien we straks niet meer terug in de 2e kamer: welke 2e kamer leden zien we straks niet meer terug, denk je
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 19:18:03 #130
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40489426
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:35 schreef Harry_Sack het volgende:
na terechtwijzing van mrbadguy, zouden jullie de tt willen aanpassen naar : wie zien we straks niet meer terug in de 2e kamer: Wie zien we niet meer terug in de 2e Kamer
check
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 14:14:40 #131
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40510367
Zou jij een nazi geweest zijn, deel 2.
begint heel aardig een (ryan3) -SC topic te worden.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 14:42:00 #132
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40511024
Mag ik vragen wat er mis is met Het Grote Verborgen Schaakspel ?

De topic loopt voor geen meter, is 't niet interessant? Is het onzin? Is het te confronterend?

Moeten we misschien de topic titel veranderen in Het Grote Geopolitieke Schaakspel?
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 14:58:42 #133
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40511441
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 14:42 schreef Hallulama het volgende:
Mag ik vragen wat er mis is met Het Grote Verborgen Schaakspel ?

De topic loopt voor geen meter, is 't niet interessant? Is het onzin? Is het te confronterend?

Moeten we misschien de topic titel veranderen in Het Grote Geopolitieke Schaakspel?
verwijzen naar mp3 en realpayer spul doet het gewoon een stuk slechter als een goed leesbaar artikel.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 15:16:03 #134
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40511858
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 14:58 schreef Napalm het volgende:

verwijzen naar mp3 en realpayer spul doet het gewoon een stuk slechter als een goed leesbaar artikel.
Ja, dat kan ik begrijpen, maar de samenvattingen van wat er gezegd is staan er natuurlijk bij.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 18:22:10 #135
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40516496

[ Bericht 50% gewijzigd door ExtraWaskracht op 05-08-2006 18:23:19 ]
  zondag 6 augustus 2006 @ 04:03:50 #136
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40532622
Nanking, ik weet niet hoe ik je gauw anders moet bereiken, dus maar zo.

Het kan zijn dat iets nergens op slaat. Aan jou of een ander dan de taak het recht te zetten.
  maandag 7 augustus 2006 @ 03:49:06 #137
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:08:21 #138
58683 NewOrder
markt anarchist
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:57:58 #139
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40577389
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 03:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
33 onbeantwoorde 911 vragen.

Spam, Lijkt me duidelijk.
Ha, ik wou het ook net melden.
het zit vol met suggestieve vragen, in de OP. Duidelijk een TRU topic.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:27:37 #140
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40582275
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:08 schreef NewOrder het volgende:
2 topics over de afschaffing van het minimumloon:

minimumloon moet afgeschaft worden.
Afschaffen minimum loon.
Ik zal even een merge-request samenvoegingsverzoek plaatsen.
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:44:54 #141
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40582883
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 03:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
33 onbeantwoorde 911 vragen.

Spam, Lijkt me duidelijk.
Ik heb eht naar TRU geschopt.
  maandag 7 augustus 2006 @ 23:37:13 #142
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_40592711
Lieve modjes,

Graag de TT van het topic wat nu "De" heet aanvullen tot "De 'charito-cratie' van Bill Gates."

The End Times are wild
pi_40610638
Wil iemand Hitler uit de publieke omroep jagen? Zendercoordinator: Publ. Omroep zo links als de nete II
pi_40614804
Aanvullend op Sigme, uw collega moderator lord_veni komt uit het niets met de tweede wereld oorlog aanzetten. Ik heb 'm dat truukje al eerder zien gebruiken. Hiermee trekt hij de hele discussie in het belachelijke. Niet lang daarna vervalt de draad (zoals sigme terecht opmerkt) in een Hitler discussie.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:09:48 #145
66444 Lord_Vetinari
pi_40615781
1931 is geen Tweede Wereldoorlog, hoor. En uit het niets? Misschien zouden er eens diverse mensen vaker in HOC moeten komen en dan met name in topics als Stelling: je leert van het verleden. Waar of niet waar? De teksten van meneer J. Dope zijn een prachtig voorbeeld dat heel veel mensen niks van de geschiedenis leren.
pi_40616736
De geschiedenis van internetdiscussies leert dat het onderwerp van de discussie het onderspit delft zodra er Hitler, nazisme of fascisme in stelling wordt gebracht. Ik vind dat een moderator van een internetforum daar wel iets meer lering uit mag trekken.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:25:57 #147
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40618143
Kan Tip voor TU Delft (911 cover up) aub naar TRU. Best leuk al die 9/11 topics. Maar als ze nu eens ooit 1 tegentheorie gingen plaatsen gebaseer op basis van feiten, allah. Maar nu
Ze maken diegene die echt serieus een zaak willen bespreken ermee belachelijk.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:28:36 #148
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40618239
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 18:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
1931 is geen Tweede Wereldoorlog, hoor. En uit het niets? Misschien zouden er eens diverse mensen vaker in HOC moeten komen en dan met name in topics als Stelling: je leert van het verleden. Waar of niet waar? De teksten van meneer J. Dope zijn een prachtig voorbeeld dat heel veel mensen niks van de geschiedenis leren.
Jouw ideëen over wat er met rijke mensen met gebeuren is net zo goed een voorbeeld daarvan.
pi_40618293
LV zou zijn hautaine toon eens moeten laten varen!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:39:08 #150
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40622835
Hoort een post over de politieke positionering van het GPV Gereformeerd Politiek Verbond
in de jaren 80 in HOC of POL?
pi_40646770
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:25 schreef One_of_the_few het volgende:
Kan Tip voor TU Delft (911 cover up) aub naar TRU. Best leuk al die 9/11 topics. Maar als ze nu eens ooit 1 tegentheorie gingen plaatsen gebaseer op basis van feiten, allah. Maar nu
Ze maken diegene die echt serieus een zaak willen bespreken ermee belachelijk.
And that is the news.''
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:49:52 #152
70154 klez
pi_40648793
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:53 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]
Precies. Zeker met dit soort dubieuze titels, aangezien 99% van alles wat als "bewijs"gepresenteerd wordt in de categorie "kwats" valt.
pi_40650808
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:49 schreef klez het volgende:

[..]

Precies. Zeker met dit soort dubieuze titels, aangezien 99% van alles wat als "bewijs"gepresenteerd wordt in de categorie "kwats" valt.
De mods zijn met vakantie
And that is the news.''
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:37:02 #154
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_40665880
Geen een POL-modje die de revolutie gesteund heeft

Wat zijn ze toch plichtsgetrouw he
pi_40666366
Of gewoon vooral afwezig .
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:43:31 #156
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40681080
of dronken
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 19:48:10 #157
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40690168
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Geen een POL-modje die de revolutie gesteund heeft

Wat zijn ze toch plichtsgetrouw he
Ik wist niet eens dat er wat speelde, ben 2 dagen niet op het forum geweest.. (naja, gisteravond heel ff om te reageren op iets wat L_V had gevraagd achter de schermen).. dat topic, over de SGP mag wmb naar POL.

Daarnaast heb ik even over het 9/11 topic nagevraagd bij de TRU-mods. Die vonden dat het daar geen plek had omdat er al tich topics over zijn en dit niet genoeg toevoegt. Die gaat dicht.

Zo, nu even bijlezen over wat er nou gebeurd is.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:02:53 #158
119078 McCarthy
communistenjager
pi_40711094
Boekestijn wil in VVD en parl. enquette ontwikkelingshulp

->

Boekestijn wil in kamer en parl. enquette ontwikkelingshulp
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_40712715
McCarthy bedoelt: "Boekestijn wil in kamer en parl. enquête ontwikkelingshulp"
Amerikalog.com - Voor al mijn dagelijks nieuws over de Amerikaanse verkiezingen.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:55:15 #160
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40725214
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 19:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik wist niet eens dat er wat speelde, ben 2 dagen niet op het forum geweest..
Same here, ongeveer, de tijd die ik had bekeek ik wat POL-topics.
pi_40765190
Kan het topic Boekestijn wil in kamer en parl. enquête ontwikkelingshulp vanaf hier wellicht even opgeschoond worden? Dat offtopic gebral verpest de discussie nogal.
  zondag 13 augustus 2006 @ 15:32:06 #162
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40765389
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 15:25 schreef Kozzmic het volgende:
Kan het topic Boekestijn wil in kamer en parl. enquête ontwikkelingshulp vanaf hier wellicht even opgeschoond worden? Dat offtopic gebral verpest de discussie nogal.
Check.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 15:32:02 #163
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40869770
Dit topic: Prijskaartje IND lijkt me een herhaling van het nog open zijnde (en met de zelfde TS) topic: Nederlander Europeaan? Mis!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:32:35 #164
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40877158
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:32 schreef Napalm het volgende:

Dit topic: Prijskaartje IND lijkt me een herhaling van het nog open zijnde (en met de zelfde TS) topic: Nederlander Europeaan? Mis!
Ja,vind ik ook.
pi_40886858
Het gaat even mis met Martijn77

Hij snapt het niet en zet een gastslotje. Graag alle Stel dat topics dicht, maar dan ook alle.

Ik zei alle
pi_40887069
Laten we zeggen dat M77 als POL modje niet echt geschikt zou zijn .
pi_40887095
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef du_ke het volgende:
Laten we zeggen dat M77 als POL modje niet echt geschikt zou zijn .
Ik vind het echt waanzinnig - waar bemoeit die gast zich mee?
pi_40887384
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:23 schreef SCH het volgende:

Hij snapt het niet en zet een gastslotje. Graag alle Stel dat topics dicht, maar dan ook alle.

Ik zei alle
Als jij het niet eens bent met de plaatsing van een bepaald topic dan moet je dat melden in Feedback, zoals je nu doet. Eventueel met een motivatie erbij waarom dat topic naar jouw mening dicht zou moeten.

Je moet in elk geval zeker zelf geen baggertopics gaan openen. Om meteen Martijn77 als moderator aan te vallen is niet zo fris. Martijn77 ziet toevallig een overduidelijk baggertopic en neemt enkel de honneurs waar.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_40888742
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind het echt waanzinnig - waar bemoeit die gast zich mee?
Misschien vallen poepende moslims tegenwoordig onder CUL .
pi_40888776
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:35 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Als jij het niet eens bent met de plaatsing van een bepaald topic dan moet je dat melden in Feedback, zoals je nu doet. Eventueel met een motivatie erbij waarom dat topic naar jouw mening dicht zou moeten.

Je moet in elk geval zeker zelf geen baggertopics gaan openen. Om meteen Martijn77 als moderator aan te vallen is niet zo fris. Martijn77 ziet toevallig een overduidelijk baggertopic en neemt enkel de honneurs waar.
Waarom doet hij dan niks aan dat andere overduidelijke baggertopic?
pi_40889681
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:12 schreef du_ke het volgende:

[..]

Waarom doet hij dan niks aan dat andere overduidelijke baggertopic?
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:35 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Misschien is het andere topic hem niet opgevallen. Ik neem aan dat Martijn77 niet alle lopende topics ziet en gaat bekijken in POL. Misschien is hij van mening dat het andere topic een grensgeval is en wil hij het oordeel daarover overlaten aan de eigen moderators van POL. Ik zie in elk geval geen enkele reden om Martijn77 als moderator aan te vallen.

Wat ik wel weet is dat Martijn77 een topic heeft gesloten die de eigen moderators van POL ook zouden hebben gesloten.

[ Bericht 12% gewijzigd door rutger05 op 17-08-2006 00:45:56 ]
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  donderdag 17 augustus 2006 @ 01:41:51 #172
119078 McCarthy
communistenjager
pi_40891360
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:19 schreef SCH het volgende:
Oh, een bashtopic?

Doe een stoer Ippon en geef toe dat je fout zit. Maar zoals gewoonlijk kom je ws. niet meer terug in een topic dat je hebt geopend.
nee dat probeer jij er van te maken SCH. Is het niet eens tijd dat we SCH definitief naar een ver verlaten oord sturen.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  donderdag 17 augustus 2006 @ 03:41:13 #173
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_40893145
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:23 schreef SCH het volgende:

Ik zei alle
pi_40895845
Hoelang mag SCH nog topics blijven verpesten en POL en NWS gebruiken als ONZ?

Zie dit door SCH op zeep geholpen topic:

Stel dat moslims massaal de Hitlergroet gaan uitbrengen

En deze bizar slechte lemming:

Stel dat hindoes zich massaal gaan abonneren op de Viva
pi_40897259
Het zijn alle 3 bar slechte topics dat zien jullie ook wel in toch ?
pi_40897923
Ze zijn niet echt goed nee, maar moet je ze daarom vol baggeren?

SCH doet dat trouwens ook bij goede topics, als hij het niet met het onderwerp eens is!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:52:04 #177
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40899298
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:06 schreef _The_General_ het volgende:
SCH doet dat trouwens ook bij goede topics, als hij het niet met het onderwerp eens is!
En komt dan hier om een slotje vragen ...
pi_40899344
quote:

Dank je. Maar ik hoop dat je het met me eens bent dat het Hitlergroet topic ook vrij bizar is.
pi_40899422
quote:

Nee ze zijn zeker niet goed en verbaas me er ook over waar die wildgroei aan moslim <-> nazi topics vandaan komen. Allebij dichtgegooid.
pi_40899470
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Dank je. Maar ik hoop dat je het met me eens bent dat het Hitlergroet topic ook vrij bizar is.
En die is nu dan ook dicht.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40899506
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:55 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee ze zijn zeker niet goed en verbaas me er ook over waar die wildgroei aan moslim <-> nazi topics vandaan komen. Allebij dichtgegooid.
Naja, verbazen verbazen. Het is kennelijk acceptabel om moslims als fascisten te bestempelen. Daar wordt niets tegen gedaan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40899528
Jullie zien toch wel dat Hezbollah, Al Aqsa en Hamas de Hitlergroet gebruiken om te shockeren?
pi_40899540
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Naja, verbazen verbazen. Het is kennelijk acceptabel om moslims als fascisten te bestempelen. Daar wordt niets tegen gedaan.
Jij roept al weken lang Christenfascist in ieder topic over Moslims
pi_40899565
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:58 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Jij roept al weken lang Christenfascist in ieder topic over Moslims
Dat is een logische tegenreactie, en dat doe ik dan ook alleen tegen FET. Die moslims fascisten noemt dus ja. Maar dat zie jij natuurlijk niet door je selectieve blindheid.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40899587
Overigens hebben we gisteren in HOC samen al ontkracht dat Moslims Fascistisch zijn Mutant01. Maar je kunt niet ontkennen dat Al Aqsa, Hezbollah en Hamas expres de Hitlergroet brengen om hun vijand te shockeren.
pi_40899598
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:58 schreef _The_General_ het volgende:
Jullie zien toch wel dat Hezbollah, Al Aqsa en Hamas de Hitlergroet gebruiken om te shockeren?
Nee, want ze gebruiken het niet als Hitlergroet. Wij kennen hem hier als hitlergroet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40899619
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mits onderbouwd en discussiewaardig mogen die topics van mij best wel, wil ook wel geloven dat er moslims zijn die de nazi-ideologie een warm hart toedragen. Maar aan die topics die we de laatste dagen gehad hebben ontbreekt het aan beide en komen niet verder dan die in den treure herhaalde foto's.
pi_40899626
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:00 schreef _The_General_ het volgende:
Overigens hebben we gisteren in HOC samen al ontkracht dat Moslims Fascistisch zijn Mutant01. Maar je kunt niet ontkennen dat Al Aqsa, Hezbollah en Hamas expres de Hitlergroet brengen om hun vijand te shockeren.
Het is in hun ogen geen hitlergroet, zij kennen die groet niet onder de naam hitlergroet en associeren hem niet met hitler.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40899651

Wat naief, ze kennen dondersgoed de geschiedenis van hun vijand, de Israelische Jood en gebruiken de groet extra om te shockeren
pi_40899657
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:00 schreef Chewie het volgende:

[..]

Mits onderbouwd en discussiewaardig mogen die topics van mij best wel, wil ook wel geloven dat er moslims zijn die de nazi-ideologie een warm hart toedragen. Maar aan die topics die we de laatste dagen gehad hebben ontbreekt het aan beide en komen niet verder dan die in den treure herhaalde foto's.
Chewie toch, je kan alles onderbouwen. Je kan zelfs onderbouwen waarom het goed is dat Joden vervolgt werden, gewoon toelaten? Er zijn grenzen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40899676
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:01 schreef _The_General_ het volgende:

Wat naief, ze kennen dondersgoed de geschiedenis van hun vijand, de Israelische Jood en gebruiken de groet extra om te shockeren
Dat is niet naief, je overschat hun kennis op het gebied van Europese geschiedenis.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40899701
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is in hun ogen geen hitlergroet, zij kennen die groet niet onder de naam hitlergroet en associeren hem niet met hitler.
Waarom kiezen ze dan, uit alle mogelijkheden van "militair groeten" die er zijn de groet die het meeste te maken heeft met de geschiedenis en het trauma van hun vijand?

Toeval
pi_40899763
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:02 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Waarom kiezen ze dan, uit alle mogelijkheden van "militair groeten" die er zijn de groet die het meeste te maken heeft met de geschiedenis en het trauma van hun vijand?

Toeval
Dat is eerder toeval ja. Ik neem aan (sinds je zo erg daaraan vasthoud) dat je vast een bron hebt waarin staat dat deze groeperingen express de Hitlergroet doen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_40899814
Ik zou zeggen, wijd er een topic aan .
pi_40899836
Ik wist het

Bron? Het is overduidelijk,

Ze haten hun vijand, de Israelische zionist zeer diep en ze brengen de groet die het meeste te maken heeft met het trauma en de geschiedenis van hun vijand. Toeval

Heb jij een bron om te onderbouwen dat het toeval is ?
pi_40899850
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Chewie toch, je kan alles onderbouwen. Je kan zelfs onderbouwen waarom het goed is dat Joden vervolgt werden, gewoon toelaten? Er zijn grenzen.
Grenzen zijn er zeker maar wat mij betreft mogen discussies best ver gaan over welke groep dan ook. Mijn mening is dat het verstandiger is om ook met abjecte meningen in discussie te gaan dan ze dood te zwijgen. In een goede discussie zijn abjecte en/of stupide meningen zeer snel ontkracht.
pi_40899879
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:05 schreef sigme het volgende:
Ik zou zeggen, wijd er een topic aan .
pi_40899904
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:05 schreef _The_General_ het volgende:
Ik wist het

Bron? Het is overduidelijk,

Ze haten hun vijand, de Israelische zionist zeer diep en ze brengen de groet die het meeste te maken heeft met het trauma en de geschiedenis van hun vijand. Toeval

Heb jij een bron om te onderbouwen dat het toeval is ?
Nee, maar jij denkt kennelijk dat het een hitlergroet is, op basis waarvan? Je eigen vooroordelen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_40899907
Chewie, er kan toch goed over de achtergrond van de groet van Hezbollah gepraat worden? Zolang die mensen maar weg blijven die menen dat alle Moslims direct zo denken omdat een groepje het doet!
pi_40899978
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:08 schreef _The_General_ het volgende:
Chewie, er kan toch goed over de achtergrond van de groet van Hezbollah gepraat worden? Zolang die mensen maar weg blijven die menen dat alle Moslims direct zo denken omdat een groepje het doet!
Jazeker maar dat lijkt me meer iets voor HOC en daar loopt er nog een topic over.
pi_40899984
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:06 schreef Chewie het volgende:

[..]

Grenzen zijn er zeker maar wat mij betreft mogen discussies best ver gaan over welke groep dan ook. Mijn mening is dat het verstandiger is om ook met abjecte meningen in discussie te gaan dan ze dood te zwijgen. In een goede discussie zijn abjecte en/of stupide meningen zeer snel ontkracht.
Je moet rekening houden met het feit dat niet iedereen dezelfde intellectuele capaciteiten heeft.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40899997
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, maar jij denkt kennelijk dat het een hitlergroet is, op basis waarvan? Je eigen vooroordelen?
Wat een gedraai, je wilt het niet zien he!
pi_40900015
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:08 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb er zelf geen zin in, je mag voor de rest doen, denken en laten wat je wilt hoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40916530
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:47 schreef _The_General_ het volgende:
Hoelang mag SCH nog topics blijven verpesten en POL en NWS gebruiken als ONZ?

Zie dit door SCH op zeep geholpen topic:

Stel dat moslims massaal de Hitlergroet gaan uitbrengen

En deze bizar slechte lemming:

Stel dat hindoes zich massaal gaan abonneren op de Viva
Wijkagent wil voor partij Wilders Kamer in

Schijnbaar heeft SCH een vrijbrief om te baggeren en op de man te spelen in deze fora.

pi_40916584
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 21:35 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Wijkagent wil voor partij Wilders Kamer in

Schijnbaar heeft SCH een vrijbrief om te baggeren en op de man te spelen in deze fora.

Ben je de wijkagent hier?
pi_40916654
Alles met een grapje afdoen maar ondertussen verpest je met je manier van posten ieder topic met een onderwerp waarin je jezelf niet kunt vinden.
pi_40916716
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 21:39 schreef _The_General_ het volgende:
Alles met een grapje afdoen maar ondertussen verpest je met je manier van posten ieder topic met een onderwerp waarin je jezelf niet kunt vinden.
Jammer dat je zo verschrikkelijk selectief bent, ik reageer heel mild op een user die dergelijke dingen over mij post vanavond. Je zou me moeten complimenteren
quote:
OH gut daar hebben we onze beroepsmongool weer, dat jij beroepsmatig je opinie mag verkondigen zegt kennelijk iets over het niveau van de nederlandse journalistiek.
pi_40916725
laatste onzin reacties verwijderd
pi_40916771
Die reacties lok je uit beste SCH door je manier van posten. Steek eens je hand in eigen boezem.
pi_40916837
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 21:42 schreef _The_General_ het volgende:
Die reacties lok je uit beste SCH door je manier van posten. Steek eens je hand in eigen boezem.
Oh dus dat mag dan weer wel. Iemand mongool noemen
pi_40916865
Je bent de post van raptorix over stinkkrakers vergeten Chewie.
pi_40916894
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 21:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh dus dat mag dan weer wel. Iemand mongool noemen
Staat er los van, was zelfs in een heel ander topic!

Je post overal zo als het je niet bevalt!
pi_40916943
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 21:45 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Staat er los van, was zelfs in een heel ander topic!

Je post overal zo als het je niet bevalt!
Tuurlijk joh.

Het staat er helemaal niet los van. Wat hypocriet dat je zoiets wel goed vindt maar een paar cynische opmerkingen van mij niet.

Dat chewie erin trapt, vind ik jammer. Die campagne tegen The_General tegen SCH is zo saai
pi_40916947
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 21:44 schreef SCH het volgende:
Je bent de post van raptorix over stinkkrakers vergeten Chewie.
Hoezo? Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar die reactie gaat tenminste nog over het onderwerp.
pi_40917055
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 21:46 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hoezo? Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar die reactie gaat tenminste nog over het onderwerp.
Die van mij ook. Is niks persoonlijks aan. Niemand was er over gevallen als dat generaaltje niet zo op ging spelen. Je snapt toch wel dat je hem nu beloont voor zijn fanatieke gestalk. Maakt het er echt niet beter op. Dat zet de boel op scherp.

Ik vind zo'n post over stinkkrakers en zo veel flamender en bashender dan die van mij.
pi_40919130
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 21:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Die van mij ook. Is niks persoonlijks aan. Niemand was er over gevallen als dat generaaltje niet zo op ging spelen. Je snapt toch wel dat je hem nu beloont voor zijn fanatieke gestalk. Maakt het er echt niet beter op. Dat zet de boel op scherp.

Ik vind zo'n post over stinkkrakers en zo veel flamender en bashender dan die van mij.
Jij moet inmiddels toch wel beter weten, die post van jou ging helemaal nergens over. Verder heb ik ook de overige onzin reacties verwijderd inclusief die van de generaal

pi_40919290

Je hebt me aan het lachen gemaakt
pi_40927372
pi_40928309
Weg met de overheid! - Of toch maar niet?

Jullie hoeven van mij niet te modden hoor maar ik doe even het werk van The_General. Die vindt het vast fijn dat er even op wordt gewezen dat het zo persoonlijk wordt gemaakt.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:10:41 #220
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40938144
Van een Unie van landen naar één land
wordt vanaf hier onzinnig gezeik over terrorisme.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:25:05 #221
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40943060
TT fix:

[POL-SC 1005] Waar blijft Herman Heijnsbroek?

Heinsbroek is zonder "J"
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:37:27 #222
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40943329
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:25 schreef Napalm het volgende:
TT fix:

[POL-SC 1005] Waar blijft Herman Heinsbroek?

Heinsbroek is zonder "J"
Het makkelijkste maar even eerst. Done.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:38:12 #223
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40943345
quote:
O, dit was nog makkelijker. L_V had het al geregeld.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:38:58 #224
66444 Lord_Vetinari
pi_40943356
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

O, dit was nog makkelijker. L_V had het al geregeld.

Mag jij dit regelen
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:40:04 #225
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40943388
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:41 schreef SCH het volgende:

Jullie hoeven van mij niet te modden hoor maar ik doe even het werk van The_General. Die vindt het vast fijn dat er even op wordt gewezen dat het zo persoonlijk wordt gemaakt.
Je kan ook op elke slak zout gaan leggen.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:45:01 #226
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40943486
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:10 schreef Napalm het volgende:
Van een Unie van landen naar één land
wordt vanaf hier onzinnig gezeik over terrorisme.
Je trekt het goed recht met je laatste post lijkt me. Bovendien erkent TS het hier: Van een Unie van landen naar één land terwijl hij in zijn OP aangaf zinnig gepraat te willen.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:46:49 #227
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40943526
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Mag jij dit regelen
Bullshit kick. Weggehaald, maar niet gesloten.
pi_40943529
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Je kan ook op elke slak zout gaan leggen.
Persoonlijk worden is toch niet zo erg? Nu snap ik er niks meer van... Overleg anders even met Chewie

Ik vind het niet zo sterk dat mijn werk er zo vaak wordt bijgesleept, zeker niet op zo'n bashende manier, maar jij vindt dat van de zout en slakken? Waarom werd het verzoek van The_General dan wel gehonoreerd?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:49:41 #229
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40943598
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Persoonlijk worden is toch niet zo erg? Nu snap ik er niks meer van... Overleg anders even met Chewie

Ik vind het niet zo sterk dat mijn werk er zo vaak wordt bijgesleept, zeker niet op zo'n bashende manier, maar jij vindt dat van de zout en slakken? Waarom werd het verzoek van The_General dan wel gehonoreerd?
Wat Chewie heeft weggehaald weet ik niet, ik zal het hem vragen. Wat ik je wel kan zeggen is dat je ineens op reactie van een derde erbij gesleept wordt, maar ik zou niet willen zeggen dat het een echte bash is oid. Mocht het al wat zijn dan is het een flamebait, maar je reageert er toch normaal op?
Wat mij betreft verstoort het de discussie niet in het bijzonder..
pi_40943671
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wat Chewie heeft weggehaald weet ik niet, ik zal het hem vragen. Wat ik je wel kan zeggen is dat je ineens op reactie van een derde erbij gesleept wordt, maar ik zou niet willen zeggen dat het een echte bash is oid. Mocht het al wat zijn dan is het een flamebait, maar je reageert er toch normaal op?
Wat mij betreft verstoort het de discussie niet in het bijzonder..
Ik zou niet weten wat het verschil is tussen een bash en een flamebait. Het is in ieder geval wel erg op de persoon. Hulde aan mij dat ik er normaal op reageer in ieder geval
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:02:59 #231
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40943879
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wat het verschil is tussen een bash en een flamebait. Het is in ieder geval wel erg op de persoon. Hulde aan mij dat ik er normaal op reageer in ieder geval
Het verschil is dat je bij een bash bv. uitgescholden wordt en bij een flamebait is de andere op zoek naar een flame van jou en is zijn post dus de 'bait' (het aas). "SCH is een klootzak," is bv. een bash.
pi_40946636
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:41 schreef SCH het volgende:

Ik heb dat hele topic niet eens gelezen

Mensen reageren zo op je door je manier van posten!
pi_40948678
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wat Chewie heeft weggehaald weet ik niet, ik zal het hem vragen.
Enkele reacties van o.a SCH en The General die niet over het topic gingen maar puur op de persoon gericht waren, imo niet vergelijkbaar met de reactie waar SCH hier op reageert.
pi_40953676
Ik kan me niet herinneren dat ik bij SCH op de persoon gespeeld heb. In wezen is het zelfs wel een goed mannetje, maar hij heeft gewoon een irritante, zuigende manier van discussiëren. En als hij zijn gelijk niet kan krijgen of het onderwerp staat hem niet aan dan gaat hij baggeren. En daar mag best wel iets aan gedaan worden.
pi_40962402
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 23:32 schreef _The_General_ het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik bij SCH op de persoon gespeeld heb. In wezen is het zelfs wel een goed mannetje
quote:
maar hij heeft gewoon een irritante, zuigende manier van discussiëren. En als hij zijn gelijk niet kan krijgen of het onderwerp staat hem niet aan dan gaat hij baggeren. En daar mag best wel iets aan gedaan worden.
Dat gebeurt dan meestal ook wel.
pi_40962646
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat er genoeg andere zijn die dat ook doen, bewust. Maar bij SCH komt het over alsof hij het een normale manier van discussiëren vind om te baggeren zodra het over , Verdonk, Wilders of iets anders wat hem niet aan staat gaat!
pi_40962696
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:03 schreef _The_General_ het volgende:
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat er genoeg andere zijn die dat ook doen, bewust. Maar bij SCH komt het over alsof hij het een normale manier van discussiëren vind om te baggeren zodra het over , Verdonk, Wilders of iets anders wat hem niet aan staat gaat!
Nee, dat is niet waar. Ik erger me alleen aan wild aan de baggertoon waarop veel van die discussies worden ingezet en de manier van posten van raptorix bijvoorbeeld die het altijd weer over moslimvrouwen heeft alsof het een soort walgelijke wezens zijn - dat vind ik baggeren en het stoort me mateloos dat veel van dat soort onzin steeds normaler wordt gevonden.

En dan zoek ik de grens op. Soms probeer ik de discussie op een normale manier te laten verlopen (zie Annie Brouwer) en soms jaag ik het lekker over de kling
pi_40964217
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, dat is niet waar. Ik erger me alleen aan wild aan de baggertoon waarop veel van die discussies worden ingezet en de manier van posten van raptorix bijvoorbeeld die het altijd weer over moslimvrouwen heeft alsof het een soort walgelijke wezens zijn - dat vind ik baggeren en het stoort me mateloos dat veel van dat soort onzin steeds normaler wordt gevonden.

En dan zoek ik de grens op. Soms probeer ik de discussie op een normale manier te laten verlopen (zie Annie Brouwer) en soms jaag ik het lekker over de kling
We leven in een vrij land, als iemand mij een vieze flikker noemt dan is dat zijn goed recht, neemt niet weg dat ik daar mee eens moet zijn, daarnaast zo lang men boeken mag verkopen waarin men het goed keurt dat homos van flats worden gekocht, mag ik ZEKER roepen dat bepaalde groepen vieze varkens zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_40964261
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 12:14 schreef raptorix het volgende:

[..]

We leven in een vrij land, als iemand mij een vieze flikker noemt dan is dat zijn goed recht, neemt niet weg dat ik daar mee eens moet zijn, daarnaast zo lang men boeken mag verkopen waarin men het goed keurt dat homos van flats worden gekocht, mag ik ZEKER roepen dat bepaalde groepen vieze varkens zijn.
Nee, dat mag je niet volgens de fok policy al is Banny er de laatste tijd wel erg voor in helaas.
pi_40964497
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 12:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, dat mag je niet volgens de fok policy al is Banny er de laatste tijd wel erg voor in helaas.
Dat is waar, maar wie zwijgt stemt in
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_40987053
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 00:45 schreef _The_General_ het volgende:
Dankzij Meki en SCH kan dit topic een kick krijgen naar ONZ
Weer SCH aan het stalken ?
Als je gelijk hebt met de ONZ-opmerking.. dan kun je de helft van Pol-Nws-topics naar ONZ schoppen..als het niet meer is ..
Meki moet Hitler in het museum laten en SCH heeft echt niet veel mis gedaan binnen de foknormen en in vergelijking met vele andere users.
Hij mag idd wel eens wat gas terugnemen, net zoals zijn vaste opponenten.
  zondag 20 augustus 2006 @ 10:08:19 #242
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40991199
Geblaat en geflame van Takkesteeg:
NSB vergelijking GPV (ea) links of rechts geweest?
Nieuw: De Partij tegen Overbevolking
De puinhopen van Den Uyl (1973-1977)

Etc, etc, etc. Misschien maar eens een mailtje aan wagen?
  zondag 20 augustus 2006 @ 14:28:57 #243
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40997597
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 10:08 schreef Napalm het volgende:

Ik zal het even bekijken...
  zondag 20 augustus 2006 @ 14:38:00 #244
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40997855
Een mailtje zal niet nodig zijn, maar de eerste post was wel erg op het randje. Die post is weggehaald.
  zondag 20 augustus 2006 @ 17:01:40 #245
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41002546
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 10:08 schreef Napalm het volgende:

ik vergeet er nog een paar:
Verdonk krijgt klop van rechters.
Afschaffen bijstand zeer sociaal (waar 2 posts later dwersretriever al zegt "persoonlijke aanval")

Volgens mij is het toch meer een gevalletje van iemand die om 1 uur snachts ff zin had om alle Napalm posts op persoonlijke titel af te gaan zeiken

[ Bericht 1% gewijzigd door Napalm op 20-08-2006 17:07:27 ]
pi_41002764
beetje op je teentjes getrapt?
  zondag 20 augustus 2006 @ 17:56:05 #247
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41004018
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:09 schreef du_ke het volgende:
beetje op je teentjes getrapt?
Nee hoor, maar ik kan er wel in al die gevallen op gaan reageren maar dat komt de kwaliteit van POL niet ten goede lijkt me. Het zijn toch redelijk onbetamelijke posts, individueel gezien misschien nog binnen de grenzen maar om nu een hele serie gericht op één poster af te vuren, dat is toch vragen om problemen?
pi_41027479
User met naam the_fucker is in diverse topics in POL en NWS aan het flamen, op de persoon spelen en de discussie aan het verzieken, misschien even goed in de gaten houden? (kloon?)
pi_41030249
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:06 schreef SCH het volgende:
User met naam the_fucker is in diverse topics in POL en NWS aan het flamen, op de persoon spelen en de discussie aan het verzieken, misschien even goed in de gaten houden? (kloon?)
check
pi_41042471
Kan de topictitel van dit topic: Burgemeester Raalte: lasten afhankelijk van opkomst
wellicht worden veranderd in: Burgemeester Raalte doet van zich spreken of iets dergelijks?
Reden hiervan is dat ik een nieuw 'incident' aan het topic heb toegevoegd, waardoor de topictitel de lading niet echt meer dekt. Ik vond het nieuwe feit niet voldoende voor een afzonderlijk nieuw topic, vandaar.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:33:28 #251
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41042847
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:22 schreef dVTB het volgende:
Kan de topictitel van dit topic: Burgemeester Raalte doet van zich spreken
wellicht worden veranderd in: Burgemeester Raalte doet van zich spreken of iets dergelijks?
Reden hiervan is dat ik een nieuw 'incident' aan het topic heb toegevoegd, waardoor de topictitel de lading niet echt meer dekt. Ik vond het nieuwe feit niet voldoende voor een afzonderlijk nieuw topic, vandaar.
Ok, hoewel men wrs toch niet verder kijkt dan het voorbeeld in de OP.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 23:17:57 #252
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41112652
  woensdag 23 augustus 2006 @ 23:52:04 #253
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:22:49 #254
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41183901
Twee SC 1008 topics.

Doe deze maar dicht: [POL SC] [Deel 1008] Life? Don't talk to me about life!

zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:49:37 #255
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_41186544
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 00:22 schreef Napalm het volgende:
Twee SC 1008 topics.

Doe deze maar dicht: [POL SC] [Deel 1008] Life? Don't talk to me about life!

Helaas, te laat.
  zondag 27 augustus 2006 @ 10:18:21 #256
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_41216982
Kan iemand de laatste drie reacties in Het Grote Verborgen Schaakspel verwijderen?

Dank!
  zondag 27 augustus 2006 @ 11:52:56 #257
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41218647
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 10:18 schreef Hallulama het volgende:
Kan iemand de laatste drie reacties in Het Grote Verborgen Schaakspel verwijderen?

Dank!
Dat is van twee weken geleden. Wat is daar de noodzaak van?
  maandag 28 augustus 2006 @ 18:58:40 #259
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41264550
Nee, dat denk ik niet.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 01:17:45 #260
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41279028
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:08:51 #261
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_41291229
Onredelijke angst & haat voor de islam

Kunnen dit soort topics niet wat sneller gesloten worden? Het was na een paar posts van de TS al duidelijk dat ie uit was op geflame, of hoe dat dan ook heet.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:08:17 #262
136 V.
Like tears in rain...
pi_41294972
Deze druiloor gaat behoorlijk te ver in zijn verwensingen richting Moussie:

Pedopartij: meedoen in november

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:51:22 #263
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41299615
quote:
Is al opgelost zie ik.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:52:26 #264
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41299639
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Onredelijke angst & haat voor de islam

Kunnen dit soort topics niet wat sneller gesloten worden? Het was na een paar posts van de TS al duidelijk dat ie uit was op geflame, of hoe dat dan ook heet.
Daar heb je helemaal gelijk in.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:52:39 #265
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41299647
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:08 schreef Verbal het volgende:
Deze druiloor gaat behoorlijk te ver in zijn verwensingen richting Moussie:

V.
Ik zal het topic even gaan doornemen.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:05:02 #266
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41299982
En opgeschoond. Bedankt voor het melden.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:19:34 #267
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_41305543
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:52 schreef Sidekick het volgende:

Dat is van twee weken geleden. Wat is daar de noodzaak van?
Ik probeer er nog altijd nieuw leven in te blazen, please?
pi_41405968
Conlusie Plamegate: Armitage,Wilson schuldig itt Rove,Libby

hoihoii, kleine typo in de tt. "Conlusie" => "Conclusie", hopelijk pas het nog.
  vrijdag 1 september 2006 @ 21:22:44 #269
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_41406104
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:18 schreef pingu_ het volgende:
Conclusie Plamegate: Armitage,Wilson schuldig itt Rove,Libby

hoihoii, kleine typo in de tt. "Conlusie" => "Conclusie", hopelijk pas het nog.
Done.
  vrijdag 1 september 2006 @ 21:25:46 #271
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_41406183
  vrijdag 1 september 2006 @ 21:50:53 #272
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41406797
TT aanpassing aub
[EU] Censuur terft Turkije rapport Eurlings

terft naar treft
pi_41406866
aangepast
pi_41408993
OP bevat geen enkele discussie maar slechts een copy/paste notabene zonder zelfs maar de schrijver te crediteren, slotje of verhuizing?

A World Without America
  vrijdag 1 september 2006 @ 23:00:40 #275
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41409170
Mhaw, ik kijk het wel even aan.
  zondag 3 september 2006 @ 15:28:20 #276
153940 Corelli
1653 - 1713
pi_41452265
Waar kan ik dat VVD krantje halen?
  zondag 3 september 2006 @ 15:37:46 #277
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_41452496
quote:
Op zondag 3 september 2006 15:28 schreef Corelli het volgende:
Waar kan ik dat VVD krantje halen?
Het fysieke exemplaar krijg je als je lid bent. Hoe je er anders aan kan komen weet ik zo gauw niet (het is ook nog niet geamendeerd door de leden). Wel kun je hem hier downloaden: click
  zondag 3 september 2006 @ 15:50:28 #278
153940 Corelli
1653 - 1713
pi_41452825
quote:
Op zondag 3 september 2006 15:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het fysieke exemplaar krijg je als je lid bent. Hoe je er anders aan kan komen weet ik zo gauw niet (het is ook nog niet geamendeerd door de leden). Wel kun je hem hier downloaden: click
Liever fysiek maar deze doet het ook. Bedankt.
pi_41479286
misschien dit topic Spontane rillingen bij politici in de gaten houden? Tto nu toe niets meer dan een extreem onnozel bashtopic.
pi_41485681
PvdA: woord

De TT moet zijn:

Pvda: woord "allochtoon" weer taboe
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  maandag 4 september 2006 @ 17:35:16 #281
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41486056
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:23 schreef sizzler het volgende:

De TT moet zijn:

http://forum.fok.nl/topic/908482

die is al dubbel, Sizzy

Deze was eerder: Allochtoon taboewoord in de politiek
pi_41486190
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:35 schreef Aoristus het volgende:

[..]

die is al dubbel, Sizzy

Deze was eerder: Allochtoon taboewoord in de politiek
Welke debiel zet zoiets dan ook in NWS?
  maandag 4 september 2006 @ 18:05:25 #283
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41487005
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:39 schreef sizzler het volgende:

[..]

Welke debiel zet zoiets dan ook in NWS?
Geen idee, iedereen weet inmiddels toch wel dat ze daar tot in de late middag nog slapen.
pi_41489017
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:23 schreef sizzler het volgende:

De TT moet zijn:

Misschien beter om te mergen met het NWS topic en dan in POL te zetten?
  maandag 4 september 2006 @ 19:19:58 #285
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41489366
Merge wordt aangevraagd.
  maandag 4 september 2006 @ 19:21:57 #286
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_41489438
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:19 schreef Sidekick het volgende:
Merge wordt aangevraagd.
Jij ook al?
  maandag 4 september 2006 @ 21:09:53 #287
89730 Drugshond
pi_41541738
Bijstandsfraude Marokkaanse politicus

Er wordt gesuggereerd dat dit 'nieuw nieuws' is (o.m. door de bron 'Eén Vandaag'), maar Hans Spekman is sinds april geen wethouder meer, dus dit lijkt me sterk.
  woensdag 6 september 2006 @ 11:35:52 #289
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41544351
Dat komt omdat het nu pas bekend is geworden..
  woensdag 6 september 2006 @ 11:39:41 #290
136 V.
Like tears in rain...
pi_41544459
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:52 schreef Kozzmic het volgende:

Er wordt gesuggereerd dat dit 'nieuw nieuws' is (o.m. door de bron 'Eén Vandaag'), maar Hans Spekman is sinds april geen wethouder meer, dus dit lijkt me sterk.
Ik las vanochtend op het ANP dat drie PvdA-kamerleden (jawel Ippon) daar vragen over gaan stellen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_41544824
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:35 schreef Napalm het volgende:
Dat komt omdat het nu pas bekend is geworden..
Nee hoor: http://www.planet.nl/plan(...)tid=545251/sc=571045

Maar goed, zie mijn reacties in het topic.
  woensdag 6 september 2006 @ 14:15:07 #292
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41548870
http://forum.fok.nl/user/history/71480

SCHRIJFT OVERAL IN HOOFDLETTERS. Zoals hier: http://forum.fok.nl/topic/909082/1/50#41543100

erg irritant. Een soort van "actie ofzo van hem" zie hier: http://forum.fok.nl/topic/909215

Aangezien het een week-actie is, een weekban misshcien?

Ook gemeld @ nws fb
  woensdag 6 september 2006 @ 18:40:23 #293
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41557020
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:52 schreef Kozzmic het volgende:

Oud nieuws mag natuurlijk ook besproken worden, en suggesties zijn ook niet verboden. Weerleggingen van fouten zijn daarbij zeer gewenst, waarvoor dank.
  woensdag 6 september 2006 @ 18:44:56 #294
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41557157
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:15 schreef Napalm het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/71480

SCHRIJFT OVERAL IN HOOFDLETTERS. Zoals hier: http://forum.fok.nl/topic/909082/1/50#41543100

erg irritant. Een soort van "actie ofzo van hem" zie hier: http://forum.fok.nl/topic/909215

Aangezien het een week-actie is, een weekban misshcien?

Ook gemeld @ nws fb
Ik zal even zien wat er mee moet gebeuren..
pi_41557296
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:40 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Oud nieuws mag natuurlijk ook besproken worden, en suggesties zijn ook niet verboden. Weerleggingen van fouten zijn daarbij zeer gewenst, waarvoor dank.
Een goede bronvermelding (liefst met link) zou wel handig zijn. Daar zou een topicstarter toch eigenlijk voor moeten zorgen. Nu moest ik zelf weer op zoek.
  woensdag 6 september 2006 @ 18:50:16 #296
89730 Drugshond
  woensdag 6 september 2006 @ 18:53:31 #297
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41557434
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:44 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik zal even zien wat er mee moet gebeuren..
hint:

Wat voor nut heeft de macht als je haar neit gebruikt

pi_41557465
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:53 schreef Napalm het volgende:

[..]

hint:

[afbeelding]

mmmm een ban verzoek levert toch ook een ban op?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  woensdag 6 september 2006 @ 18:55:03 #299
89730 Drugshond
pi_41557482
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:53 schreef Napalm het volgende:

Welke macht ?!.....We zijn geen klingons achter de schermen.
  woensdag 6 september 2006 @ 19:01:40 #300
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41557689
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:54 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

mmmm een ban verzoek levert toch ook een ban op?
Is dit een verzoek?
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:55 schreef Drugshond het volgende:
Welke macht ?!.....We zijn geen klingons achter de schermen.
Niet? Je hebt toch allemaal extra Fok-knopjes? Die roepen toch om gebruikt te worden of niet ? Gewoon om te testen of om te voorkomen dat ze vastroesten. Ik wil ook knopjes erbij.
pi_41559809
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:01 schreef Napalm het volgende:

[..]

Niet? Je hebt toch allemaal extra Fok-knopjes? Die roepen toch om gebruikt te worden of niet ? Gewoon om te testen of om te voorkomen dat ze vastroesten. Ik wil ook knopjes erbij.
[afbeelding]
Was dat maar zo. Mods kunnen niet bannen. Die geven iets achter de schermen aan. De FA's bannen vervolgens.

Waarom denk je dat SCH anders nooit een permban heeft gekregen toen ik nog mod was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')