Waar vecht/vocht een westers leger voor?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:25 schreef remlof het volgende:
Was er gisteren niet een topic in POL met als titel iets van "Waar vecht een westers leger voor?"? Ik kan het nergens meer vinden!
Ah vandaar dat ik het niet kon vinden! En het feit dat mijn post gedelete is hielp natuurlijk ook nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Waar vecht/vocht een westers leger voor?
Waarom?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:46 schreef klez het volgende:
Kan iemand de topic titel wijzigen?
Inwoners VS veel gelukkiger dan die van de EU
"Inwoners VS gelukkiger dan die van de EU"
In mijn enthousiasme heb ik het te zwaar aangezet. Krijgen we daar een discussie over terwijl ik het wat "gemütlicher" wil houden.quote:
Als je dat wilt kan ik het naar GC schoppen. Is het geen idee om de OP te veranderen naar POL gerelateerde filmpjes en eventueel eentje te openen voor allerhande filmpjes in GC?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:30 schreef DylanYoung het volgende:
Het topic is niet bedoelt voor puur politieke content, maar als het in GC zou komen te staan ben ik bang dat het hele topic naar de knoppen wordt geholpen. Het gaat mij erom dat we een centraal topic hebben vol met interessante (lange) filmpjes. Wat interessant is, is natuurlijk subjectief, vandaar dat er ook een beschrijven bij moet komen
Zou kunnen natuurlijk, maar zo zijn er natuurlijk ook weer veel historische filmjes en die zouden dan beter tot hun recht komen in HOC. Gooi de boel maar gewoon naar GC en dan overleg ik daar wel met de betreffende Mods. Als je dit topic ook hier wilt houden voor allen POL onderwerpen, ga je gangquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als je dat wilt kan ik het naar GC schoppen. Is het geen idee om de OP te veranderen naar POL gerelateerde filmpjes en eventueel eentje te openen voor allerhande filmpjes in GC?
Ok.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:24 schreef klez het volgende:
[..]
In mijn enthousiasme heb ik het te zwaar aangezet. Krijgen we daar een discussie over terwijl ik het wat "gemütlicher" wil houden.
Beslissing al gevallen?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Heb het even meegenomen naar achter.
Oh, sorry, het terugmelden is er even tussendoor geglipt.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Beslissing al gevallen?
VVD in de oppositie of herhaling formatie 2003?
De sugeestie van Lord_Vetinari ook wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:23 schreef sigme het volgende:
Terreur in woonwijken door groep stalking
De suggestie van ..-._---_-.- lijkt me het navolgen waard.
Ja maar dan staat er "Discriminatie? Direkteur mag van vrouw geen knappe .."quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Beide zijn te lang om uberhaupt ingevoerd te kunnen worden.
Ik heb het ze nog wel gevraagd, maar zij verwezen naar R&P.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:27 schreef Ryan3 het volgende:
Wat was dat groepsstalken nou? Zonde dat het weg is of niet naar TRU geschopt is. Weer een nieuwe loot aan de tak van het samenzweringsdenken volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |