Prima toch. Als de PvdA maar de grootste blijft.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:14 schreef Underdoggy het volgende:
CDA PvdA is enige reële optie. Helaas. Een coalitie zonder deze 2 partijen komt niet aan een meerderheid.
Wouter Bos als premier??quote:Op zondag 30 juli 2006 14:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Prima toch. Als de PvdA maar de grootste blijft.
maar dan hebben de christenen alles voor het zeggen in dit land. lijkt je dat niet een heel eng idee. dat we allemaal opeens een bijbel moeten gaan lezen. Alsjeblieft geen(of in ieder geval niet te veel) god in ons kabinet is veel te gevaarlijk.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:24 schreef veer0318 het volgende:
Het wordt naar alle waarschijnlijkheid toch wel een drie-partijencoalitie. Dus PvdA+CDA+Nogiets.... Wellicht CU. Op die manier wordt de gelovige achterban de de PvdA ook een beetje aangesproken...
Kijk naar het CDA en kijk eens naar de bijbel. Zoveel overeenkomsten zie ik niet.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:28 schreef me2001 het volgende:
[..]
maar dan hebben de christenen alles voor het zeggen in dit land. lijkt je dat niet een heel eng idee. dat we allemaal opeens een bijbel moeten gaan lezen. Alsjeblieft geen(of in ieder geval niet te veel) god in ons kabinet is veel te gevaarlijk.
CU is toch niet nodig als PVDA 46 zou halen en het CDA 41 zetels?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:35 schreef veer0318 het volgende:
[..]
Kijk naar het CDA en kijk eens naar de bijbel. Zoveel overeenkomsten zie ik niet.
Daarbij komt: het CU zou dan toch de sociale posten krijgen, niet de zware posten als justitie, waarbij christelijke invloed nog enigszinds mogeljik is...
Lijkt mij ook niet, het is al veel moeite om een regeerakkoord met twee partijen te creëren.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:44 schreef SCH het volgende:
Ze gaan echt geen 3e partij erbij halen.
Idem voor al die Pastors, Wilders, LPF-achtigen .quote:Op zondag 30 juli 2006 15:57 schreef MrX1982 het volgende:
Zolang GL en SP maar chronische oppositie partijen blijven.
Zou voor veel mensen in ons land vrij rampzalig zijn.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:57 schreef MrX1982 het volgende:
Aan de andere kant hoop ik op een CDA en VVD kabinet.
Zolang ik het maar niet rampzalig vind.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:13 schreef SCH het volgende:
Zou voor veel mensen in ons land vrij rampzalig zijn.
Dat is inderdaad de insteek van de meeste VVD-stemmersquote:Op zondag 30 juli 2006 16:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zolang ik het maar niet rampzalig vind.
Ik denk van elk mens met gezond verstand.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:16 schreef SCH het volgende:
Dat is inderdaad de insteek van de meeste VVD-stemmers![]()
Elk mens met gezond verstand denkt alleen om zijn eigen hachie?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik denk van elk mens met gezond verstand.
Daar komt het feitelijk wel op neer. Dat is ook gewoon de natuur. Kan je niets tegen doen.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:19 schreef SCH het volgende:
Elk mens met gezond verstand denkt alleen om zijn eigen hachie?
De natuur is ook instandhouding van de groep en bescherming van de zwakkeren.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Daar komt het feitelijk wel op neer. Dat is ook gewoon de natuur. Kan je niets tegen doen.
quote:Op zondag 30 juli 2006 16:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Daar komt het feitelijk wel op neer. Dat is ook gewoon de natuur. Kan je niets tegen doen.
Geef maar.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je wilt het tegendeel bewijzen. Ik kan je mijn rekeningnummer wel geven.
Hoe dan ook daar gaat deze thread niet over.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:25 schreef SCH het volgende:
Geef maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |