http://www.nu.nl/news.jsp?n=805781&c=11&rssquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zo staat het geschreven in het nieuwsbericht en is maar een voorbeeld. Het voorstel is voor alle nationaliteiten. Een beetje zelf nadenken kan geen kwaad he![]()
Een dictator die verstandige beslissingen neemt? Me reet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij zegt toch verstandige beslissingen, dan zou ik dat ook wel liever hebben ja.
Veel onvrijer dan in Nederland kan het ook niet worden hoor met een verstandige dictatorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Een dictator die verstandige beslissingen neemt? Me reet.
Ik hecht teveel aan vrijheid om daar zo lichtvaardig over te doen. Tegenover die goede beslissingen staat de onvrijheid, de repressie en de intolerantie. Doe maar niet, beetje verbijsterend dom om dat zo te zeggen![]()
Tuurlijk niet, die joden deden niemand kwaad.......quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:33 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news.jsp?n=805781&c=11&rss
Wilders heeft het alleen gemunt op Moslims en allochtonen hij ziet ons als de nieuwe joden in 1944
Dat vond Hitler wel, net als Wilders dat nu vindt. Meki heeft volkomen gelijk met die opmerking.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, die joden deden niemand kwaad.......![]()
tuurlijk wel sinds zijn optreden heeft hij alleen over moslims gehad en allochtonenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, die joden deden niemand kwaad.......![]()
Ik denk niet dat je weet waar je over praat om zo over een dictatuur te praten. En Nederland zo onvrij? Kom op manquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Veel onvrijer dan in Nederland kan het ook niet worden hoor met een verstandige dictator
Niet geheel politiek correct maar ik zou het niet erg vinden als dat allemaal wordt doorgevoerdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
[..]
tuurlijk wel sinds zijn optreden heeft hij alleen over moslims gehad en allochtonen
Wat bedoel je? Hetzelfde als met de joden?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet geheel politiek correct maar ik zou het niet erg vinden als dat allemaal wordt doorgevoerd![]()
Nee joh, gewoon de plannen die wilders heeft. Hoef ze niet afgeslacht te zien ofzo maar zou er geen problemen mee hebben als er eens wat strakker werd gedaan over wie Nederland in mag en de eisen om er ook te blijven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Hetzelfde als met de joden?![]()
oow dus ze moeten allemaal naar de auswitz en moeten allemaal een ster dragenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet geheel politiek correct maar ik zou het niet erg vinden als dat allemaal wordt doorgevoerd![]()
Jij voelt je gewoon al gediscrimineert als iemand een scheet laat. Kap daar nou eens mee en discusseer met argumenten en ideen en niet met jouw illusie van de gedachtegang van wildersquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:47 schreef Meki het volgende:
[..]
oow dus ze moeten allemaal naar de auswitz en moeten allemaal een ster dragen
je moet inzien dat deze plannen idioots zijn Wilders wilt graag moslims dood hebben daarom heeft hij het altijd over Moslims
Moet jij zeggen. Vind je het gek dat iemand als Meki zich bedreigd voelt door types als Wilders?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij voelt je gewoon al gediscrimineert als iemand een scheet laat. Kap daar nou eens mee en discusseer met argumenten en ideen en niet met jouw illusie van de gedachtegang van wilders![]()
Nee, maar dat ligt meer aan hem dan aan wildersquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Vind je het gek dat iemand als Meki zich bedreigd voelt door types als Wilders?
Hoezo???quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee, maar dat ligt meer aan hem dan aan wilders
oow hoezo jij vond het goed als die plannen zij worden doorgevoerdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij voelt je gewoon al gediscrimineert als iemand een scheet laat. Kap daar nou eens mee en discusseer met argumenten en ideen en niet met jouw illusie van de gedachtegang van wilders![]()
Als je gewoon legaal in Nederland bent, werkt en geen crimineel bent heb je niks te vrezen van wilders.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:53 schreef Meki het volgende:
[..]
oow hoezo jij vond het goed als die plannen zij worden doorgevoerd
je moet inzien dat Wilders de moslims wilt uitroeien
Hitler is ook begonnen via politiek en had het alleen over Joden
Nu anno 2006 heeft Wilders het alleen over moslims
dat ben ik en heb te vrezen van Hitler Wildersquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je gewoon legaal in Nederland bent, werkt en geen crimineel bent heb je niks te vrezen van wilders.
Toon dat dan eens aan ipv slap te lullen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:57 schreef Meki het volgende:
[..]
dat ben ik en heb te vrezen van Hitler Wilders
ik heb zwart haar daarom
kijk maar naar de uitspraken van 1 jaar geledenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ik op zijn site kijk zie ik veel meer economische plannen en nergens het woord moslim
![]()
Ik denk niet dat iemand iets van hem te vrezen haalt, met zijn 1 of 2 of 3 zetels maar zijn plannen zijn wel eng. Zijn partij is louter gestoeld op anti-islam sentimenten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je gewoon legaal in Nederland bent, werkt en geen crimineel bent heb je niks te vrezen van wilders.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:59 schreef Meki het volgende:
[..]
kijk maar naar de uitspraken van 1 jaar geleden
99 procent over Moslims of over allochtonen
Ach ja ik heb er geen last van en zijn economische plannen zijn best goed dus denk dat ie nog wel wat zetels kan binnenhalen als hij zijn imago wat verbeterd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand iets van hem te vrezen haalt, met zijn 1 of 2 of 3 zetels maar zijn plannen zijn wel eng. Zijn partij is louter gestoeld op anti-islam sentimenten.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=805781&c=11&rssquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Toon dat dan eens aan ipv slap te lullen.
Het is wel waar BazzieK en eigenlijk nog steeds. Hij mag dan een programma hebben, hij profileert zich louter op anti-islam standpunten.quote:
Jaja, Meki, ho maar weer. Houden we het even normaal en ontopic?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk maar alleen Marokkaanse babys
dit is een racist die denkbeelden heeft net als Hitler
Nu even opletten he. Dat is de consequentie van de directe invoering van de afschaffing van de dubbele nationaliteit die de Partij voor de Vrijheid van voormalig VVD-Kamerlid Geert Wilders wil.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk maar alleen Marokkaanse babys
dit is een racist die denkbeelden heeft net als Hitler
60 procent van je geld aan de overheid geven vind ik een vorm van dictatuur, zeker omdat ik er nooit voor gekozen heb, nog het feit dat ik me er aan kan ontrekken, en als ze nou zo capabel waren, maar nee men rommelt maar wat aan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je weet waar je over praat om zo over een dictatuur te praten. En Nederland zo onvrij? Kom op man![]()
Don't feed the trolls.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:23 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom wil hij alleen Marokkaanse baby s geen paspoort geven
en Turkse of Joodse baby s wel![]()
hetzelfde denkgedachte als Hitler en als Nederland niet oppast word hij de nieuwe hitler![]()
http://www.geertwilders.nl/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=486&Itemid=74quote:Coffeeshops wil hij sluiten, junks verplicht laten afkicken en als het aan agent Hero Brinkman (41) ligt, verdwijnen overlast veroorzakende hangjongeren morgen nog achter de tralies. Brinkman hoopt die wensen samen met Geert Wilders in de Tweede Kamer te verwezenlijken.
Ruim twintig jaar is Brinkman al agent in Amsterdam, de afgelopen zeven jaar als buurtregisseur in de Bellamybuurt en sinds dit jaar op de Nieuwezijds Voorburgwal. In de jaren negentig nog was de oorspronkelijk uit Almelo afkomstige agent PvdA-lid, maar die partij heeft het bij hem, net als de VVD en het CDA, helemaal verbruid. Hij schopt tegen de gevestigde orde en denkt dat Geert Wilders de man is die het stokje van vermoorde Pim Fortuyn over kan nemen. Toen Brinkman vorig jaar een advertentie zag waarin de afgescheiden VVD’er burgers opriep zich aan te melden als Kamerlid, aarzelde hij niet langer: “Ik kan wel altijd kritiek hebben, maar ik kan ook proberen iets te veranderen”
En kritiek heeft hij zeker. Noem een onderwerp op veiligheidsgebied en Brinkman spuwt zijn gal. Neem de prestatiecontracten, afspraken tussen de rijksoverheid en de politiekorpsen in het land. “Waar leidt dat toe? Dat iedere agent 350 bonnen moet schrijven. En om dat aantal te halen gaat die agent geen junken of zwervers oppakken die overlast veroorzaken –veel te veel werk- maar achter een boom staan om snelheidsovertredingen te bekeuren.” Junks die niet alleen een uitkering en huursubsidie, maar ook gratis methadon en andere pillen krijgen, het is hem een doorn in het oog: “Komen ze bij mij in de wijk die pillen verkopen. En dan gaat de GGD ze ook nog eens 56 euro per week cadeau geven als ze geen cocaine gebruiken. Nou, zo makkelijk verdien ik het niet bij elkaar hoor. Weet je trouwens dat er in het door de overheid gesubsidieerde blaadje voor drugsgebruikers zelfs tips stonden om die cocainetest te omzeilen. Snap je nou wat ik bedoel?!”
De groep Wilders hamert op terugkeer van normen en waarden. Die zijn op straat nu ver te zoeken, merkt Brinkman. “Snotapen van elf, twaalf jaar mogen je de huid volschelden. Je moest als agent maar alles over je heen laten gaan. De tendens van alles moet maar kunnen, daar moet de politie tegen optreden. Dat besef begint in het korps wel te komen, maar in het bestuur merk ik daar nog te weinig van.”
Neem het gedogen, daar is Brinkman fel op tegen. “Ik vind gedogen echt een heel vies woord. We hebben zevenhonderd coffeeshops en van mij mogen ze allemaal op de schop.” Zijn de problemen met wietplantages ook gelijk over, denkt hij. Brinkman zag naar eigen zeggen in Oud-West hoe mannen met uitkering en dikke auto onder de kont met hennepteelt in woningen voor levensgevaarlijke situaties zorgden en criminelen groot werden met de wietteelt. “Soms zaten die plantages zelfs in gebouwen die de gemeente had verhuurd. Andere steden sluiten een pakt om telers aan te pakken, maar deze stad niet. Waarom niet? Tja. Amsterdam is misschien wel de wiethoofdstad van de wereld, bij mij in de wijk leeft vijftig procent van de hotels van het drugstoerisme.”
Integriteit staat de laatste jaren weer hoog in het vaandel bij zijn korps, maar of dat bij de gemeente ook zo is, vraagt Brinkman zich af: “Als ik zie dat die ambtenaren en bestuurders die bij die wietplantages in gemeentelijke panden betrokken waren, er nog steeds werken, heb ik niet het idee dat ze integriteit heel serieus nemen. Maar dat geldt niet alleen voor de ambtenarij in Amsterdam hoor. Dat probleem wil ik in de Kamer ook aan de kaak stellen.”
Nee, het stadsbestuur en de aspirant-politicus zijn het lang niet altijd eens. Kraken? verbieden! Verslaafden? Oppakken! De boel bij elkaar houden? Praat hem er niet van. De immigratiestop en harde rechtse lijn van Wilders op het gebied van integratie, vallen bij Brinkman in goede aarde: “Bij de veelplegers in Amsterdam moet je eerlijk constateren dat het merendeel van de allochtonen van Marokkaanse afkomst is. En op het Damrak lopen honderden illegalen te roven en te stelen die we niet uit kunnen zetten omdat ze nog in een of andere vluchtenlingenprocedure zitten.” Brinkman kan als agent lang niet alles over de multi-culturele samenleving zeggen wat hij zou willen, maar een tipje van de sluier kan hij wel oplichten: “Na de moord op Theo van Gogh moesten we veel met elkaar praten en niet de marokkaanse gemeenschap erop wijzen dat ze aan de slag moesten met de jongeren die in naam van de islam rare dingen roepen en vrouwen beschimpen. Kijk, ik ben een goede ervaren politieman. Dus als mijn baas zegt dat ik thee moet gaan drinken met die mensen, dan doe ik dat. En ik heb wat thee gedronken. Maar dat neemt niet weg dat ik eigenlijk vind dat we eigenlijk de pijnpunten van de integratie zouden moeten benadrukken.”
goh, zal dat misschien komen omdat veel moslims zelf zich gedragen als de nieuwe nazi's, de Nederlanders als de nieuwe Joden zien en ons naar de kampen willen sturen, en dan nog het feit dat moslims als minderheid de meerderheid van de criminaliteit veroorzaken!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders heeft het alleen gemunt op Moslims en allochtonen hij ziet ons als de nieuwe joden in 1944
Hoe is het daar in het redelijk moslim vrij Amerika ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:07 schreef Lyrebird het volgende:
Treurig.
Omdat Wilders hem geen bedreigingen faxt toch? hij moet gewoon is opfokken want als hun ons wat zeggen is het vrijheid van mening maar zegt Wilders wat dan is het discriminatie................rot toch op!quote:
Hoe haal je het in je hoofd om hier de jodenvervolging bij te halen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Hetzelfde als met de joden?![]()
Dat is een juiste vraag. Al helemaal omdat het lot van de Joden uniek is en geen ander volk op zo'n manier gebrandmerkt is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:17 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Hoe haal je het in je hoofd om hier de jodenvervolging bij te halen.
Dat doen je rechtse vrienden hier.quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:17 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Hoe haal je het in je hoofd om hier de jodenvervolging bij te halen.
Oh ja, het struisvogelmechanisequote:Op zondag 20 augustus 2006 09:30 schreef the_fucker het volgende:
Er bestaat simpelweg geen enkele korrelatie tussen de jodenvervolging en de plannen van Wilders. Ik ben dan ook bijzonder geintereseerd in de onderbouwing van SCH.
hij heeft echter wel een punt!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:46 schreef SCH het volgende:
Dat stukje over krakers is echt hilarisch trouwens
Churchill: "De anti-fascisten van zullen de grootste fascisten van de toekomst zijn"quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, het struisvogelmechanise
Een zondebok zoeken en die de schuld van alles geven - er is wel degelijk een korrelatie, een sterke zelfs. Die begon al met Fortuin. Die fascistische tendens is sterk, verschijnt binnenkort ook een interessant boek over. 'De derde weg van Pim Fortuyn'. Wilders zit ook in die lijn al is het allemaal wat simpeler en dommer en daardoor minder succesvol.
Wie de grote lijnen niet wil zien, moet dat natuurlijk zelf weten.
Leer es typen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Churchill: "De anti-fascisten van zullen de grootste fascisten van de toekomst zijn"
Hij moest eens weten hoe gelijk hij zou krijgen.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:33 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Leer es typen.
Maar goed zo is Mussolini ook begonnen en die hebben ze dood gemaakt in Italië. Ook die Hitler heeft zich wijselijk door zijn kop geschoten, zoals vele nazi's hem volgden.
Iedere rechts-extremist is een uitzichtloze suicidale gek.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Churchill: "De anti-fascisten van zullen de grootste fascisten van de toekomst zijn"
Hij moest eens weten hoe gelijk hij zou krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |