abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39663074
quote:
GroenLinks is niet groen

De voormalige paus van het Kwantitatieve Denken, Paul Rosenmöller, heeft zelf vijf kinderen. Die zullen tijdens hun leven beslag leggen op 11.500 m2 grond, 1.150.000 m3 gas gaan verstoken, 260.000 liter aardolieprodukten gaan verbruiken, 32.500.000 liter water verbruiken en 1.650.000 kilo afval gaan produceren.

Cijfers zijn van het CBS.

Met andere woorden: als U géén kinderen heeft, dan kunt U met een gerust hart Uw verfresten door de gootsteen spoelen, Uw auto 24 uur per dag stationair laten draaien en Uw lege batterijen in de bio-bak gooien. Zelfs dán bent U per saldo nog veel milieuvriendelijker dan Paul Rosenmöller, die denkt dat het milieu gered is als zijn vijf kinderen groene stroom gaan gebruiken.
Fantastisch .
quote:
Autochtone vrouwen krijgen in Nederland gemiddeld 1,5 kind. Dit kan geen bevolkingsgroei meer veroorzaken. De verstedelijking, en dus ook het verdwijnen van de natuur, wordt in z'n geheel veroorzaakt door immigratie: 125.000 immigranten per jaar met een gemiddeld geboortecijfer van 3,3. (www.cbs.nl)
Bron: weerwoord

Ook daar is een aardig rekensommetje met bovenstaande cijfers van te maken, immers komen die immigranten op het supervervuilende westerse welvaartsniveau.

Hoe "groen" is GroenLinks eigenlijk, zeker gezien hun standpunten met betrekking tot immigratie en de persoonlijke keuzes van Rosenmuller en Halsema om kinderen te nemen?
  zondag 9 juli 2006 @ 17:25:41 #3
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_39663204
Rosenmöller zou zich sowieso niet mogen voortplanten.
pi_39663282
GroenLinks is niet milieuvriendelijk, want Rosenmuller heeft kinderen. Fantastisch. Slotje dan maar?
pi_39663380
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:27 schreef Monidique het volgende:
GroenLinks is niet milieuvriendelijk, want Rosenmuller heeft kinderen. Fantastisch. Slotje dan maar?
Van een intelligente man als Rosenmuller zou je toch wel verwachten dat hij zou weten dat mensen veel bagger verbruiken, namelijk;
quote:
Die zullen tijdens hun leven beslag leggen op 11.500 m2 grond, 1.150.000 m3 gas gaan verstoken, 260.000 liter aardolieprodukten gaan verbruiken, 32.500.000 liter water verbruiken en 1.650.000 kilo afval gaan produceren
En dus is 5 kinderen nemen, maar wel dezelfde standpunten hebben best hypocriet.
  zondag 9 juli 2006 @ 17:32:11 #6
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39663409
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:27 schreef Monidique het volgende:
nee, geen slotje, 5 kinderen is natuurlijk banaal, al verrast het mij niet echt, ik heb wel eens een interview met hem gezien en die engerd is een übermacho. Het type man dat je als vrouw beter kunt mijden.
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_39663448
Ik was in eerste instantie van plan om met allerlei tegenargumenten te komen om aan te geven dat het nergens op slaat, maar ik denk dat ik dat maar laat.

Mijn commentaar:

"Ach ja..."
  zondag 9 juli 2006 @ 17:38:48 #8
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39663553
Oud en hopeloos. Slotje.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties