Wil jij bij wet verbieden dat iemand die getrouwd is en seks heeft met iemand anders strafbaar is? Djeez, zo erg zijn ze nog niet eens in het preutse amerikaquote:Op maandag 17 mei 2004 10:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe overspel te verbieden dan ?
Omdat de samenleving niet via simpele normen en waarden zelf de verantwoordelijkheid neemt en deze schadelijke vorm van zelfplezier aanzienlijk toeneemt, pleit ik ervoor om dit wettelijk te regelen.
Ik zou ook graag de verzamelde werken gedrukt zien, maar dan wel op een rol pleepapier.quote:Op maandag 17 mei 2004 10:43 schreef Copycat het volgende:
Het wachten is nu op de verzamelde werken in boekvorm.
Met zo'n mooi ingelegde kaft en een zijden paginalint.
ik zou daar niet graag mijn aars mee poetsen. Wie weet wat je allemaal kunt oplopen...quote:Op maandag 17 mei 2004 10:50 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik zou ook graag de verzamelde werken gedrukt zien, maar dan wel op een rol pleepapier.
nee, maar het lucht wel op!quote:Op maandag 17 mei 2004 11:01 schreef DoctorB het volgende:
[..]
ik zou daar niet graag mijn aars mee poetsen. Wie weet wat je allemaal kunt oplopen...
Bij gebrek aan een humorforum moet het maar.quote:Op maandag 17 mei 2004 10:11 schreef BansheeBoy het volgende:
er blijkt vraag naar te zijn
moet ie er wel voor zorgen dat het het werk een beetje makkelijk verkrijgbaar is, nietd at we helemaal naar de al-tawneed moskee moeten oidquote:Op maandag 17 mei 2004 12:01 schreef KreKkeR het volgende:
Wanneer breng je je eerst boek uit Bansheeboy? Heb je al een uitgever gevonden?
Hoezo ? Wat een kromme redenatie !quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Laten we dan maar meteen stoppen met leven
Is er uberhaupt iets wat je wel positief vind aan de wereld?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo ? Wat een kromme redenatie !
Hier ligt een mooie taak voor de milieu politie!quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:25 schreef BansheeBoy het volgende:
"Schaars geklede "dames", waarom en hoe ?"
- door Bansheeboy -
Vaak zijn ze ook de oorzaak van o.a.:
- uitstervende kastanjebomen door overspelige praktijken dicht bij dit soort bomen
- Ja
Wat wat betreft ?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik ben het gewoon grotendeels eens met MM!
Met het betrekking tot het feit dat jouw topics in uitgeprintte vorm zich zeer goed zouden lenen voor schoonmaak taferelen na laxatie. Zeker omdat wij binnenkort met een papier tekort zitten als de kastanjeboom is uitgestorven door alle overspelige en hitsige dames.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat wat betreft ?
Ow shitquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:09 schreef Dagonet het volgende:
Je vergeet "schaarsgeklede" Shaolin
Dat is een belachelijke onderstelling en tevens een ovijleke beredenering, dat die bomen sterven is een feit, we weten nu allemaal waar de oorzaak ligt, de mensen die hier voor schuldig zijn moeten worden aangepakt, het heeft dusa geen zin om de milieupolitie hier voor op te roepen, laat die gasten maar door msn-enquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier ligt een mooie taak voor de milieu politie!
![]()
ik kanhet mishebben, maar het krassen van hartjes gebeurt toch meestal als er sprake is van door god gegeven liefde? niet door overspelige schaarsgeklede christelijke heroine hoeren met visnetkousen die de naam banshee op hun rug getatoeerd hebben.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is een belachelijke onderstelling en tevens een ovijleke beredenering, dat die bomen sterven is een feit, we weten nu allemaal waar de oorzaak ligt, de mensen die hier voor schuldig zijn moeten worden aangepakt, het heeft dusa geen zin om de milieupolitie hier voor op te roepen, laat die gasten maar door msn-en
Die voorbeelden die jij noemt zijn overigens ook schadelijk voor de bomen in kwestie, dat ben ik dus ook met je eens. Tevens vind ik je tekst erg grappigquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kanhet mishebben, maar het krassen van hartjes gebeurt toch meestal als er sprake is van door god gegeven liefde? niet door overspelige schaarsgeklede christelijke heroine hoeren met visnetkousen die de naam banshee op hun rug getatoeerd hebben.
Nee, dit snijdt (kastanje)hout...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is een belachelijke onderstelling en tevens een ovijleke beredenering, dat die bomen sterven is een feit, we weten nu allemaal waar de oorzaak ligt, de mensen die hier voor schuldig zijn moeten worden aangepakt, het heeft dusa geen zin om de milieupolitie hier voor op te roepen, laat die gasten maar door msn-en
Daarom...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:57 schreef zoalshetis het volgende:
prachtig woord trouwens...
ook iets met frivoliteit. losbandig misschien? of toch ondoordringbaar?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom...
Zeg me wat het is en ik verrijk mijn vocabulaire er graag mee.
ovelijk heeft iets genotzuchtigs in zich...
Het is idd een combi van al die woorden, check anders vandale.nlquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook iets met frivoliteit. losbandig misschien? of toch ondoordringbaar?
erg mooi. hier wil ik het bij laten, ongeacht wat banshee in de van dale gaat vinden.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:21 schreef Copycat het volgende:
Een je ne sais quoi van jeugdige sensualiteit die enkel onheil brengt.
quote:Op maandag 17 mei 2004 15:22 schreef thabit het volgende:
Terugvindpost.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:28 schreef zoalshetis het volgende:
"kijk daar gaat weer zon ovelijke christenhoer, kijk uit banshee, dat is niets dan problemen"
"ja mamma"...
jaaaaa! ik heb behoefte aan een 'moslim' die er gewoon goed voor uitkomt wat ie bedoeld.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:45 schreef Lemmeb het volgende:
Zeg BSB, wat wordt je volgende geniale hersenspinsel? Ik kan haast niet wachten!
Misschien willen ze jou wel hebben bij de Metro als vervanger van Theo. Da's weer eens wat anders...
"You can always count on a murderer for a fancy prose style"quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:21 schreef Copycat het volgende:
Lolita had het schijnbaar heel erg...
Hebben we daar niet allemaal behoefte aan?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:49 schreef zoalshetis het volgende:
jaaaaa! ik heb behoefte aan een 'moslim' die er gewoon goed voor uitkomt wat ie bedoeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |