Idd. Op de MAVO zou je er nog een 4- voor krijgen.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wel een beetje magertjes voor een essay.
Dat moet een mop zijn. Sinds hij aan de macht is in de VS is heel de wereld er op achteruit gegaan, hij heeft het terrorisme de oorlog verklaart, maar hij bedoelt de islam. Hoe lang moeten we wachten voordat ze HUN massavernietigingswapens gebruiken in Syrië of Iran, of misschien toch Pakistan ?quote:Op woensdag 14 april 2004 12:02 schreef MALLENS het volgende:
Bush is goed bezig.
Ik hoop dat Bush niet herkozen wordt, en dat de wereld weer net zo mag zijn als voor hij aan de macht kwamquote:Laten we hopen dat de neo-conservatieve lobby in VS de touwtjes voorlopig nog in handen houdt.
Offitopic, derhalve ga ik hier dus niet op inquote:overigens vind ik een 4 een erg hoog cijfer...
Gezien zijn redelijk lachwekkende essay... brugklas?quote:Op woensdag 14 april 2004 12:45 schreef Koos Voos het volgende:
Wat is je leeftijd BB ? dan kan ik je gestuntel misschien beter plaatsen.
Ik denk dat hypocrisie voor de hele (westerse) wereld geldt. Vaak wordt het argument 'democratie' aangehaald terwijl het gaat om geopolitieke belangen. Of het economisch aspect overheerst. Als een economie in het slop zit is een oorlog een goede uitkomst. De staat gaat geld lenen - is zo te verantwoorden tov kiezer - om de oorlogsmachine in gang te zetten. DOor investering in kapitaalgoederen komt de consumptie weer op gang.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Hypocrisie
Amerika verbiedt andere landen het gebruik en het bezit van (nucleaire) wapens, dat terwijl zij zelf de grootste massa-wapens bezitters op aard zijn...
23 jaar ! Hoezo ?quote:Op woensdag 14 april 2004 12:45 schreef Koos Voos het volgende:
Wat is je leeftijd BB ? dan kan ik je gestuntel misschien beter plaatsen.
En wij moeten dat gelovenquote:Op woensdag 14 april 2004 12:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
23 jaar ! Hoezo ?
Toch is dat waar, ik ben van 1980quote:Op woensdag 14 april 2004 12:55 schreef janmarklin het volgende:
[..]
En wij moeten dat geloven![]()
Schaam je![]()
![]()
![]()
Nou ja, veel sterkte gewenst dan .quote:Op woensdag 14 april 2004 12:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch is dat waar, ik ben van 1980
Er staat dan ook 4 min....quote:Op woensdag 14 april 2004 12:02 schreef MALLENS het volgende:
Bush is goed bezig.
Laten we hopen dat de neo-conservatieve lobby in VS de touwtjes voorlopig nog in handen houdt.
overigens vind ik een 4 een erg hoog cijfer...
Een essay? Is dit een essay? Het etiket op een blik bruine bonen bevat nog meer, en kwalitatief betere, informatie. Inhoudelijk is het ook nog eens om te janken. Misschien had je dit gedrocht van een anderhalve alinea beter "plaatsvervangende schaamte" kunnen noemen. Dat is namelijk het enige dat het bij mij bewerkstelligd.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Amerika, de Trots, de Hypocrisie, de Zelfaanduiding, Alzheimer
Trots
Amerika is al deccenia lang de nog enige overgebleven door zichzelf erkende supermacht. Velen in de wereld zien de VS echter niet als supermacht noch als vredestichters. Desondanks heeft de VS hier lak aan en schakelt daarbij de in hun bloed verworven superioriteit in hoogste snelheid. Kapsones heeft hierbij een groot aandeel...
Hypocrisie
Amerika verbiedt andere landen het gebruik en het bezit van (nucleaire) wapens, dat terwijl zij zelf de grootste massa-wapens bezitters op aard zijn...
Zelfaanduiding
Amerika wijst zichzelf vaak aan in velerlei situaties als (schijn)neutrale bemiddelaar, velen zien gelukkig in dat dit onzin is, zie bv. de situatie in het Midden-Oosten
Alzheimer
Alles waar de VS nu landen van beschuldigen en verbieden, doet Amerika zelf of heeft het gedaan, alleen doen zijn vaak alsof zij van niks weten, alsof het nooit gebeurd is (alzheimer), schakelopties zijn bv.:
- Hiroshima
- Indianen
- etc.
- Irak
Misschien dat bepaalde lezers hieruit op kunnen maken dat ik niet zo'n fan ben van superdemagoog Bush
Laten we hier een eerlijke edoch scherpe discours van maken aangaande het beleid van Bush, dus zowel de pro-meningen als de anti-meningen wil ik hierover zien. Mijn mening hebben jullie nu al gelezen
of je komt na je dood in de hemel en hij zit daar aan de rechterhand van GodAllah, dan heeft ie wel al die tijd gelijk gehad...hij bracht het enkel zo rotquote:Op woensdag 14 april 2004 13:36 schreef janmarklin het volgende:
Laten ons stoppen met het BansheeBoy bashen. Welk lot wacht ons stervelingen als hij door ons en zijn frustraties tot een door deerniswekkende wanhoop gedreven Jihadi wordt
Tja.. AEL volgelingen die het baasje na gaan praten.. dat kan nooit goed gaanquote:Op woensdag 14 april 2004 13:59 schreef Hayek het volgende:
als je ook even erbij vermeld dat de rijken steeds rijker worden en de armen steeds armer dan is het prima geschikt als toespraak voor de volgende 'Keer Het Tij' demonstratie van de SP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |