abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39762964
Lang leve een geheugen!

Kijk eens: voorbij fok.

Kloontje van h4rdcoretommy reviewz heette die hier?
Die gebruikt graag andermans teksten en verzamelt deze onder andere daar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_39763202
Goed geheugen !!

http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?p=23639#23639
Desiredbard is de lolbroek

ps..
Waarom maken alleen linkse lui vergelijkingen met WO 2
De stelling is weer ontkracht door Desiredbard

[ Bericht 26% gewijzigd door Bluesdude op 12-07-2006 19:35:47 ]
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:40:28 #28
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_39763522
TS heeft kennelijk wat met Ryan3, SCH, L_V, Sidekick, Monidique en Verbal, maar ik herken de wat bekendere oud-fokkers/voorbij-fokkers er niet in. Hij zal dus wel een of andere kleuter zijn die aan immitatiegedrag doet.
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:42:30 #29
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_39763593
Ah ja, desiredbard is best mogelijk. Naja, of weer die ene natiepclown van stormfront.
pi_39763615
Het is ook geen veteraanvoorbijfokker..
Idd lijkt het alsof hij de Lucidastijl imiteerde.
Maar Lucida checkt zijn spelling altijd veel beter..

volg de link : DB kondigt zijn heldhaftige infiltratiepoging aan
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:47:03 #31
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_39763759
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:43 schreef Bluesdude het volgende:

Ja, las ik, met nota bene dezelfde typo. Overigens typte Lucida ook een stuk beter, nog los van spelling.
pi_39763830
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:43 schreef Bluesdude het volgende:

De eerste twee aliea's zijn knip en plak werk, origineel van Hans. (inclusief onderspit 'derven')
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_39765257
De kwaliteit van de zure users neemt wel af...
pi_39782923
Nou er "lopen" hier wel wat enge figuren rond anders, wat ik zo uit die linkjes kan zien.
En als moderators zich inderdaad ook op de stormfront site begeven (om wat voor reden dan ook) getuigt dat ook niet echt van een gezonde geest.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:46:06 #35
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39783319
je hebt helemaal gelijk
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_39784478
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:34 schreef ratava het volgende:
En als moderators zich inderdaad ook op de stormfront site begeven (om wat voor reden dan ook) getuigt dat ook niet echt van een gezonde geest.
Nah, da's een beschuldiging die komt van het feit dat Sidekick wat stukjes uit een post die ik herkende als geciteerde tekst van Lemmeb, op zoek naar eerdere publicatie van die tekst, terugvond op stormfront.

Ik had ook, als eerste (en enige) hit op google dat topic op stormfront gevonden. Omdat ik zéker wist dat het van Lemmebs hand eerder op fok stond heb ik dat zoekresultaat genegeerd.

Maar om nou te zeggen dat dat getuigt van een ongezonde geest..
pi_39784600
Nou deins ik niet snel terug voor wat persoonlijke beledigingen, maar PaulNL draaft wel een beetje door in dit topic Waarom zou je uberhaupt mensen toelaten die niets toevoegen?
pi_39784636
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:25 schreef Tijger_m het volgende:
Waarom zou je uberhaupt mensen toelaten die niets toevoegen?

Gaat dit niet wat te ver?
Je bent me net voor

Die eerste, ok, kan ik mee leven, even op elkaar schieten, mag van mij, maar in posts daaronder, blijft ie doorgaan en dat gaat me toch wat te ver.
pi_39785229
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Nah, da's een beschuldiging die komt van het feit dat Sidekick wat stukjes uit een post die ik herkende als geciteerde tekst van Lemmeb, op zoek naar eerdere publicatie van die tekst, terugvond op stormfront.

Ik had ook, als eerste (en enige) hit op google dat topic op stormfront gevonden. Omdat ik zéker wist dat het van Lemmebs hand eerder op fok stond heb ik dat zoekresultaat genegeerd.

Maar om nou te zeggen dat dat getuigt van een ongezonde geest..
Daarmee bevestig jij dus de suggestie dat diet stukje
1) eerst op Fok! stond
2) Daarna op stormfront verscheen (geknipt en geplakt)
3) Sidekick hier naar verwijst.

Rook? Vuur?
Voorbarige conclusie dat er hierdoor defamatie plaatsvind aan de hand van degene die
1) De post naar strormfront geplakt heeft
2) Sidekick die de link tussen de orginele FOK poster en de verknipping op SF legt om op die manier zijn politieke gelijk te krijgen?

Men zou de aanname kunnen maken dat de SF post alleen verschenen is met het doel de Fok!er in questie zwart te maken.

Een aanname die net zo schadelijk is voor de betreffende moderator als de SF post voor de oorspronkelijke fokker. En dus een veronderstelling die ik niet als absolute waarheid aanneem maar wel in mijn achterhoofd houd betreffende beide personen.

Ik weiger uit principe ook maar een hit te leveren aan SF, dus ik ga de post niet opzoeken, maar dit is wel de indruk die gewekt wordt.
pi_39785505
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:46 schreef ratava het volgende:

[..]

Daarmee bevestig jij dus de suggestie dat diet stukje
1) eerst op Fok! stond
2) Daarna op stormfront verscheen (geknipt en geplakt)
3) Sidekick hier naar verwijst.
Correct, voor zover ik kan nagaan.
quote:
Rook? Vuur?
Voorbarige conclusie dat er hierdoor defamatie plaatsvind aan de hand van degene die
1) De post naar strormfront geplakt heeft
2) Sidekick die de link tussen de orginele FOK poster en de verknipping op SF legt om op die manier zijn politieke gelijk te krijgen?
Ik heb de link gelegd .
quote:
Men zou de aanname kunnen maken dat de SF post alleen verschenen is met het doel de Fok!er in questie zwart te maken.

Een aanname die net zo schadelijk is voor de betreffende moderator als de SF post voor de oorspronkelijke fokker. En dus een veronderstelling die ik niet als absolute waarheid aanneem maar wel in mijn achterhoofd houd betreffende beide personen.
Ik verwerp de aannames, en de voorgestelde conclusies. Noch sidekick, noch Lemmeb heeft dat stuk op stromfront geplaatst, neem ik aan.
quote:
Ik weiger uit principe ook maar een hit te leveren aan SF, dus ik ga de post niet opzoeken, maar dit is wel de indruk die gewekt wordt.
Tsja, ik heb wel geklikt.
pi_39786345
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:26 schreef Vhiper het volgende:
Nou deins ik niet snel terug voor wat persoonlijke beledigingen, maar PaulNL draaft wel een beetje door in dit topic Waarom zou je uberhaupt mensen toelaten die niets toevoegen?
Aangepast en verwijderd.
pi_39786675
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:24 schreef Chewie het volgende:

[..]

Aangepast en verwijderd.
Bedankt, je had alleen mijn reply op zijn eerste belediging vergeten. Die heb ik zelf maar verwijderd
  donderdag 13 juli 2006 @ 16:06:14 #44
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_39791584
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_39791721
quote:
dubbeltopic gesloten.
pi_39815618
Marijnissen wil Minister v. Justitie of Sociale Zaken worden (is dit normaal? Het staat er al dagen )

Jullie medesmurf Martijn_77 is trouwens ook vrolijk doorgegaan met z'n inhoudsloze gezuig. Ik weet dat het moeilijk is om een kwalitatieve ondergrens te leggen maar hij voegt in POL niets anders toe dan 'negative campaigning'...Bashen dus.
pi_39817666
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:22 schreef Autodidact het volgende:
Marijnissen wil Minister v. Justitie of Sociale Zaken worden (is dit normaal? Het staat er al dagen )
Normaal niet maar ik vind het niet nodig om het aan te passen. Mening uiten mag al is deze infantiel, op de persoon spelen niet.
pi_39817747
Wat heeft een classificatie als "massamoordenaar" met het uiten van je mening te maken?
pi_39817972
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:33 schreef Autodidact het volgende:
Wat heeft een classificatie als "massamoordenaar" met het uiten van je mening te maken?
Je mag Mao toch een massamoordenaar vinden, daar heeft hij zelfs gelijk in?
De link Marijnissen - Mao heeft dan wel een zeer lange baard en begint wel vervelend te worden maar dat is imo nog geen reden om die post aan te passen.
pi_39821247
't Is jouw subforum...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')